Bron: IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
SPOILER: Trailers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!
FOK!kers met net zoveel swag op Origin :
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
PirE - KaiaiaiaDingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Als ik het mij goed herinner zijn in mijn spel uiteindelijk Mordin, Legion, Ashley en Morinth gestorven. Vooral de dood van die eerste twee vond ik echt zwaarquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die het over hun hart kunnen verkrijgen om ME3 zonder Tali, Garrus en/of Mordin te starten
ja perfect score heb ik ook gehaald.. .maargoed what's the use met zo'n kut eindequote:Op donderdag 22 januari 2015 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zonder Tali krijg je de quarians en de geth niet aan dezelfde kant.
Ashley heb ik op Virmire achtergelaten, Samara boven Morinth verkozen omdat Reave en verder is iedereen wel tof, op Jacob, Kasumi en Thane na.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner zijn in mijn spel uiteindelijk Mordin, Legion, Ashley en Morinth gestorven. Vooral de dood van die eerste twee vond ik echt zwaar
De leukste karakters in deze serie waren wat mij betreft (in willekeurige volgorde): Miranda, Mordin, Garrus, Grunt, Tali, Legion, Liara, EDI, James, Wrex en qua non-squadmembers dan nog: Joker, Samantha en Anderson.
Jacob, Jack, Samara, Morinth (van wat ik van haar heb meegekregen, maar dat was niet veel), Thane, Zaeed, Kasumi, Ashley, Kaidan en Javik vond ik minder/niet leuk.
Ik ook, maar dat laatste dan niet vanwege Reave.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ashley heb ik op Virmire achtergelaten, Samara boven Morinth verkozen omdat Reave en verder is iedereen wel tof, op Jacob, Kasumi en Thane na.
Nigga pls! Javik was juist de leukstequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
en Javik vond ik minder/niet leuk.
Geen fan van überspacebro Garrus zijn Welk is deze!quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Nigga pls! Javik was juist de leukste
Ik ben nooit een fan geweest van Garrus en Tali
Javik valt onder "minder leuk", niet onder "niet leuk", maar Javik zelfs leuker dan Garrus vinden? Pure insanity!quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Nigga pls! Javik was juist de leukste
Ik ben nooit een fan geweest van Garrus en Tali
Dat hoor ik altijd als ik zeg dat ik Garrus niet dig Ik heb hem wel een paar keer meegenomen maar qua opmerkingen enzo vind ik EDI, Wrex of Javik gewoon veel leuker.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen fan van überspacebro Garrus zijn Welk is deze!
Oh ja, dat was ook nog een optie hèquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:05 schreef Goedzooi het volgende:
Tali pleegde zelfmoord in mijn spel.
Ja, Javik maakte af en toe wel leuke/grappige opmerkingen en ik vond Tali met dat gedoe met de Geth ook wel iets minder sympathiek...quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd als ik zeg dat ik Garrus niet dig Ik heb hem wel een paar keer meegenomen maar qua opmerkingen enzo vind ik EDI, Wrex of Javik gewoon veel leuker.
Maar mijn Shepard was ook altijd al min of meer een Garrus qua skills dus dat kan verklaren waarom ik meestal andere mannetjes meenam. Voor Tali heb ik geen excuus, vond haar maar vervelend en dat ze toen dood ging omdat ze het "niet eerlijk vond" dat ik die Geth ging helpen maakte dan ook totaal geen impact
Ik was in 1 soldier, dus had een techie nodig. Dan kun je tussen Tali en Garrus kiezen en neem altijd Garrus mee. De andere squadmate was bijna altijd Wrex, tenzij ik zin had in Liara.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd als ik zeg dat ik Garrus niet dig Ik heb hem wel een paar keer meegenomen maar qua opmerkingen enzo vind ik EDI, Wrex of Javik gewoon veel leuker.
Maar mijn Shepard was ook altijd al min of meer een Garrus qua skills dus dat kan verklaren waarom ik meestal andere mannetjes meenam. Voor Tali heb ik geen excuus, vond haar maar vervelend en dat ze toen dood ging omdat ze het "niet eerlijk vond" dat ik die Geth ging helpen maakte dan ook totaal geen impact
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen fan van überspacebro Garrus zijn Welk is deze!
quote:
Hahaquote:
overrated die figuurtjes, ze zijn er ook van gam eof thrones.. bedenk eens wat origineels denk ik dan!quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuke figuurtjes, maar ik hoef ze niet allemaal
Nogal wiedes, de 360 is een stuk antiek wat 10 jaar geleden werd gemaakt. Hoe oud is je computer? Hoe oud is de grafische kaart die er in zit?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:08 schreef Drankster het volgende:
En wat een vloeiende gameplay op de PC vergeleken de 360
Ja, Hackett vond ik ook leuk (maar had een relatief kleine rol vond ik).quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zelf speelde ik ME2 met Miranda, Garrus en Grunt (als ik meer firepower wilde dan moest Miranda even op de bank), ME3 met Liara, Ashley, Garrus en Wrex.
Favoriete karakters: naast de bovengenoemde ook Mordin, Joker, Anderson en Hacket. Karakters met wie ik niets had: Jacob (nogal onsympathiek) en het IGN-vriendinnetje.
Diane Allers, die reporter met de hamsterwangetjes en BEEEWBZZZZ.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, Hackett vond ik ook leuk (maar had een relatief kleine rol vond ik).
Jacob vond ik niet zo vreselijk als Zaeed, maar vond ik ook niet leuk. Best wel onsympathiek idd en verder ook een heel erg saai karakter.
ING-vriendinnetje?
Och heden, die. Vreselijk mens vond ik dat. Was daar niet ook een romance mee mogelijk?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Diane Allers, die reporter met de hamsterwangetjes en BEEEWBZZZZ.
Volgens mij alleen voor femshepquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Och heden, die. Vreselijk mens vond ik dat. Was daar niet ook een romance mee mogelijk?
Naar verluidt mocht zij dat inspreken omdat ze onder de lakens lag met iemand die hierbij betrokken was. Anyway, haar stem was in ieder geval echt niet goed genoeg en ze is duidelijk geen voice artist. Toch maar aan boord gelaten voor de extra war assets.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, Hackett vond ik ook leuk (maar had een relatief kleine rol vond ik).
Jacob vond ik niet zo vreselijk als Zaeed, maar vond ik ook niet leuk. Best wel onsympathiek idd en verder ook een heel erg saai karakter.
ING-vriendinnetje?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Naar verluidt mocht zij dat inspreken omdat ze onder de lakens lag met iemand die hierbij betrokken was. Anyway, haar stem was in ieder geval echt niet goed genoeg en ze is duidelijk geen voice artist. Toch maar aan boord gelaten voor de extra war assets.
Mja, niemand begreep waarom zij ineens aan het spel toegevoegd werd, dus kwam er maar eentje op de proppen met "die heb ligge krikke!"quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Naar verluidt mocht zij dat inspreken omdat ze onder de lakens lag met iemand die hierbij betrokken was. Anyway, haar stem was in ieder geval echt niet goed genoeg en ze is duidelijk geen voice artist. Toch maar aan boord gelaten voor de extra war assets.
Dat is een behoorlijk hardnekkig gerucht en helaas staven de kwaliteit van haar voice acting en het feit dat ze geen ervaring had (behalve het inspreken van iets van IGN) dit gerucht. Vergelijk het ook maar eens met het het CV van de andere voice actors: Mass Effect 3 (Video Game 2012) - Full Cast & Crew - IMDbquote:
It does make sense though. Ze begaven zich in min of meer hetzelfde wereldje aangezien haar baan was om contact te onderhouden met mensen uit het gamingwereldje. Tel alles bij elkaar op: het feit dat zij geen ervaring had met acteerwerk en voiceacting (behalve dat IGN-ding), het feit dat zij de grote negatieve uitschieter is terwijl in het algemeen de voice acting van ME3 uitstekend is en dat ze last minute er nog bij kwam. Het is verdacht.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, niemand begreep waarom zij ineens aan het spel toegevoegd werd, dus kwam er maar eentje op de proppen met "die heb ligge krikke!"
Ach ja, bedankt voor de info, maar geen behoefte mij daar verder in te verdiepen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk hardnekkig gerucht en helaas staven de kwaliteit van haar voice acting en het feit dat ze geen ervaring had (behalve het inspreken van iets van IGN) dit gerucht. Vergelijk het ook maar eens met het het CV van de andere voice actors: Mass Effect 3 (Video Game 2012) - Full Cast & Crew - IMDb
Allemaal grote namen in de voice-acting wereld of in series en films (Martin Sheen, Seth Green, Yvonne Strahovski).
Michel of Chakwas (opgezocht)? Die laatste had ik volgens mij en vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oh ja, met de arts had ik ook niets. Als ik het spel nog een keer zou spelen dan zou ik die Franse arts aan boord nemen, ik wist eerder nog niet dat dit een optie is aangezien ik een softie ben die het niet over mijn hart kan verkrijgen om nee te zeggen.
Chakwas, Michel is de Franse (duidelijk Frans accent) die je krijgt als je Chakwas vertelt dat zij van meer nut is op de Citadel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Michel of Chakwas (opgezocht)? Die laatste had ik volgens mij en vond ik wel leuk.
Nee wel beide die andere, Samantha, was wel gayquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij alleen voor femshep
Samengevat, jij kent het werk van al die andere mensen, zelfs als heb je het misschien niet in de gaten. Van haar ken je niets.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ach ja, bedankt voor de info, maar geen behoefte mij daar verder in te verdiepen.
Samantha Die scène heb ik ook gehad geloof ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nee wel beide die andere, Samantha, was wel gay
Wel triest, die kwam douchen in haar ondergoed en dan werd ze door mijn Shep keihard afgewezen ook nog!
Ik had haar afgewezen (terwijl we onder de douche stonden) omdat ik een relatie had met Garrus, die ik vervolgens blijkbaar verbrak door met Liara te zoenen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nee wel beide die andere, Samantha, was wel gay
Wel triest, die kwam douchen in haar ondergoed en dan werd ze door mijn Shep keihard afgewezen ook nog!
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik had haar afgewezen omdat ik een relatie had met Garrus, die ik vervolgens blijkbaar verbrak door met Liara te zoenen.
Wist ik veel dat Liara dat ineens zou gaan doen. Mijn maleshep was wel braaf, hij bleef trouw aan Ashley en Miranda.
Ja lekker trouw manquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik had haar afgewezen (terwijl we onder de douche stonden) omdat ik een relatie had met Garrus, die ik vervolgens blijkbaar verbrak door met Liara te zoenen.
Wist ik veel dat Liara dat ineens zou gaan doen. Mijn maleshep was wel braaf, hij bleef trouw aan Ashley en Miranda.
Ik vond Samantha haar hypochondrie (Citadel-DLC) wel wat sneu en out of line met de rest van het spel.
Staat mij iets van bij dat in dat scenario (wat ik dus ook had) Kaidan een beetje liep te bitchen in deel 2 of 3...quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vond die Samantha verder best een tof figuur, maar dat douchen in ondergoed was zo lame
Mijn 'echte' Shep ging in 1 met Kaidan (weinig opties...), in 2 Garrus of Thane, en in 3 altijd Garrus
Romance met Thane was in 3 niets meer aan, dus die speel ik eigenlijk nooit meer.
Heb ooit wel een keer een andere Shep gedaan en die probeerde met Liara en alle kerels aan te pappen, om in deel 2 uiteindelijk te eindigen bij Jacob of all people
In deel 3 was die dus mooi 'gedumpt' door hem en volgens mij heb ik daarmee in deel 3 niet meer een andere romance gekozen.
Dan heb je het vast over Eden Prime, waar je de collectors moet tegenhouden en Kaidan ineens tevoorschijn komt en hem flipt omdat je voor Cerberus werktquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Staat mij iets van bij dat in dat scenario (wat ik dus ook had) Kaidan een beetje liep te bitchen in deel 2 of 3...
Haha, dan met Jacob eindigen
In 1 Ashley romancen en sacrificen, da's wel brutal! Heb ik een keer gedaan op een totale smeerlap van een maleshepquote:
Maar, maar.. the prizzzzee?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb ooit wel een keer een andere Shep gedaan en die probeerde met Liara en alle kerels aan te pappen, om in deel 2 uiteindelijk te eindigen bij Jacob of all people
Niet in dezelfde 'carrière'.quote:
Ashley doet dat natuurlijk ook. Voor zo ver ik het weet hebben Ashley en Kaidan exact dezelfde dialoog en handelingen. Misschien met uitzondering van een enkele opmerking die typisch is voor vrouwen onder elkaar of vrouwen en mannen onder elkaar (ik herinner me 1 zo'n opmerking van/met femshep die maleshep niet heeft en vice versa).quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan heb je het vast over Eden Prime, waar je de collectors moet tegenhouden en Kaidan ineens tevoorschijn komt en hem flipt omdat je voor Cerberus werkt
Uiteraard, maar ik blijf Kaidan toffer vinden dan Ashley.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ashley doet dat natuurlijk ook. Voor zo ver ik het weet hebben Ashley en Kaidan exact dezelfde dialoog en handelingen. Misschien met uitzondering van een enkele opmerking die typisch is voor vrouwen onder elkaar of vrouwen en mannen onder elkaar (ik herinner me 1 zo'n opmerking van/met femshep die maleshep niet heeft en vice versa).
Ik mag nogal graag posten in een topic als ik die game aan het spelen ben... Het is weleens "het Drizzt-effect" genoemd: "als Drizzt maar vaak genoeg een topic omhoog schopt reageert de rest vanzelf wel"quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Lijkt wel alsof er een nieuwe Mass Effect is aangekondigd. Dit topic leeft ineens weer man
Dat nieuwe deel is officieel aangekondigd, nog even geduld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Lijkt wel alsof er een nieuwe Mass Effect is aangekondigd. Dit topic leeft ineens weer man
Ging erom dat hij baalt dat je wat met een ander hebt, hij ziet het dan als vreemdgaan geloof ik. Wanneer hij dat precies doet weet ik niet meer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan heb je het vast over Eden Prime, waar je de collectors moet tegenhouden en Kaidan ineens tevoorschijn komt en hem flipt omdat je voor Cerberus werkt
Ja, dat zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Was dat niet wanneer Kaidan/Ashley in het ziekenhuis ligt in ME3?
True..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mag nogal graag posten in een topic als ik die game aan het spelen ben... Het is weleens "het Drizzt-effect" genoemd: "als Drizzt maar vaak genoeg een topic omhoog schopt reageert de rest vanzelf wel"
edit: vooral bij reeksen die al een tijdje dood zijn/waren
Da's een blijvertjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
True..
Grappig overigens dat je nog steeds mijn quote in je sig hebt staan
Dat ging toen over het aantal characters in Skyrim als ik me niet vergis. Of het aantal playthroughs, kan ook nog.quote:
Aantal altjes dat ik maaktequote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat ging toen over het aantal characters in Skyrim als ik me niet vergis. Of het aantal playthroughs, kan ook nog.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aantal altjes dat ik maakte
Hele dingen uitwerken, er twee dagen mee spelen en dan weer iets nieuws verzinnen
De MP moet helemaal lastig zijn voor je. Zoveel verschillende chars, met meerdere mogelijke builds en wapencombinatiesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net weer eens een potje multiplayer gedaan. Had nog een lvl 20 engineer, die gepromote en lekker opnieuw begonnen met een lvl 1. Was lachen
Neuh hoor Lekker autistisch alleen maar Human Engineer spelenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:04 schreef padlarf het volgende:
[..]
De MP moet helemaal lastig zijn voor je. Zoveel verschillende chars, met meerdere mogelijke builds en wapencombinaties
Is sowieso wel een puike klasse. Welke moeilijkheidsgraad overigens?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh hoor Lekker autistisch alleen maar Human Engineer spelen
Was gisteravond volgens mij Bronze, tegen de Reapers. Moet er eerst weer even inkomen (al speel ik sowieso niet meer met m'n powerwheel, gewoon alles op de shortcut, al staan incinerate en overload voor mij verkeerd om ) voordat ik op hoger niveau ga knallen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is sowieso wel een puike klasse. Welke moeilijkheidsgraad overigens?
Ah ok, ook wel logisch als je het al zo lang niet meer gespeeld hebt. Er is in ieder geval een hele hoop spul bijgekomen in de tussentijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was gisteravond volgens mij Bronze, tegen de Reapers. Moet er eerst weer even inkomen (al speel ik sowieso niet meer met m'n powerwheel, gewoon alles op de shortcut, al staan incinerate en overload voor mij verkeerd om ) voordat ik op hoger niveau ga knallen.
Heb ik van m'n drammerige neefje gehoord ja, die zit al minstens een half jaar tegen me aan te zeuren dat we een keer samen een avondje mulitplayer moeten doenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah ok, ook wel logisch als je het al zo lang niet meer gespeeld hebt. Er is in ieder geval een hele hoop spul bijgekomen in de tussentijd.
Sjongejongequote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh hoor Lekker autistisch alleen maar Human Engineer spelen
Daar ben ik achter gekomen jaquote:Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef padlarf het volgende:
Nooit Vanguard off host spelen, Biotic Charge kan niet omgaan met latency
Tot en met silver gaat het nog wel, maar op gold is het één grote ergernis.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef padlarf het volgende:
Nooit Vanguard off host spelen, Biotic Charge kan niet omgaan met latency
Neefje was batarian vanguard, samen op silver, alles leek goed te komen maar 3 sec voor het einde van de map werden we allebei geëxecuteerdquote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Tot en met silver gaat het nog wel, maar op gold is het één grote ergernis.
Welke tegenstander en map? En ik ben meestal Novaguard of Slayer als ik wil chargen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neefje was batarian vanguard, samen op silver, alles leek goed te komen maar 3 sec voor het einde van de map werden we allebei geëxecuteerd
Cerberus enneh... in die ene witte facilityquote:Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Welke tegenstander en map? En ik ben meestal Novaguard of Slayer als ik wil chargen.
Asari Vanguard (charge -> power damage bonus -> grenadessss) of Batarian Vanguard (charge -> weapon damage bonus -> Reegar ) hierquote:Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Welke tegenstander en map? En ik ben meestal Novaguard of Slayer als ik wil chargen.
White of Glacier zou het dan moeten zijn. Ik heb teveel uren in die MP zitten.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cerberus enneh... in die ene witte facility
Reegar op je Batarian vanguard _____!!! Zet daar gewoon eens een raider op.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Asari Vanguard (charge -> power damage bonus -> grenadessss) of Batarian Vanguard (charge -> weapon damage bonus -> Reegar ) hier
Nee jonguh, ik one clip gewoon brutes. Raider is voor mn Asariquote:Op zondag 25 januari 2015 16:02 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Reegar op je Batarian vanguard _____!!! Zet daar gewoon eens een raider op.
Asari 66653 speccen en er een wraith op zetten.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee jonguh, ik one clip gewoon brutes. Raider is voor mn Asari
Talon. En Stasis op Vanguard 60666 jwzquote:Op zondag 25 januari 2015 16:16 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Asari 66653 speccen en er een wraith op zetten.
Gr gr
Is lachen man, heb je op gold meer aan dan die 200 extra health en barrier.quote:
You say tomato...quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Juist integendeel. Ze hadden voor ME1 het geluid veel sterker vervormd om het aan het ras aan te passen dan voor ME2 en ME3, ze draaiden die hervormingen terug omdat het niet werkte. Ze gingen dus op dat vlak wat te ver met het aanpassen aan het ras.
En als je iets mooi vindt, dan vind je iets mooi. Maar het simpelweg zo verwoorden, komt niet echt overeen met wat je allemaal eerder zei. Je kon namelijk prima uitleggen wat er zo goed was aan het geluid van ME3. Maar aangeven waarom het in ME3 zo goed was, maakt het geluid van 1 niet gelijk slecht. Waar het eerder op neerkomt, is dat het geluid in ME3 fantastisch was; in ME1 gewoon 'goed'.quote:Als je iets niet mooi vindt dan vind je het niet mooi.
Nee? Je acht het niet wat waarschijnlijker dat als je in 2007 (of 2008) was begonnen met ME1, m.a.w. je wist op dat moment nog helemaal niet hoe het in ME2 en 3 uit zou pakken, dat je net als de meesten hier dat geluid gewoon gezien had als de start? Daar begonnen ze, dat was toen hun visie/aanpak, hoe je het wilt noemen. Dat je net zoals je nu het geluid van ME2 en 3 gewend bent, je dan het geluid van ME1 gewend zou zijn? En je het dus niet gelijk zou neersabelen, zoals je nu doet - zonder het gespeeld te hebben?quote:Mijn mening zou niet anders zijn als ik eerst ME1 had gespeeld en daarna pas 2 en 3.
Omdat ze van 100 naar 10 gingen met de vervorming van het geluid. Ik heb niet gezegd dat ze de knop wat terugdraaiden ("veel sterker"), ze draaiden de knop radicaal terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
You say tomato...
Ik zeg in algemene zin, het geluid ging er in deel 2 en 3 op vooruit. Jij zegt wat specifieker, ze draaide de knop wat terug. Komt beiden op hetzelfde neer. Maar waar haal jij vandaan dat ze het veranderden omdat 'het niet werkte'?
Ik kan alleen maar zeggen dat het geluid van Liara in ME1 voor mij gigantisch onnatuurlijk klinkt.quote:Maar aangeven waarom het in ME3 zo goed was, maakt het geluid van 1 niet gelijk slecht. Waar het eerder op neerkomt, is dat het geluid in ME3 fantastisch was; in ME1 gewoon 'goed'.
Kun je nog meer zeiken over ME1 aub in het Mass Effect 3 topic? Bedankt alvast hé.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat ze van 100 naar 10 gingen met de vervorming van het geluid. Ik heb niet gezegd dat ze de knop wat terugdraaiden ("veel sterker"), ze draaiden de knop radicaal terug.
Ik speculeer inderdaad dat ze om die reden van 100 naar 10 gingen. Waarom zou je de knop zo ver terugdraaien als je het wel mooier vindt? Dat zou nogal raar zijn. Goed, ik begrijp dat jij speculeert dat het met karakterontwikkeling te maken heeft. Dat is een valide speculatie maar ik stel vast dat het geluid daarvoor veel te sterk is veranderd.
Nogmaals, met welke speakers luisterde jij er naar? Standaard ingebouwde tv-speakertjes, Logiteche-boxjes van 25 Euro of fatsoenlijke speakers? Dat kan ook veel verschil maken voor wat je wel en niet hoort. Misschien hoorde jij niet zo'n grote verandering omdat jouw speakers het geluid niet kunnen laten horen. Als wij een geheel ander geluid hoorden dan zou er babylonische spraakverwarring zijn, vandaar dat ik het je vraag.
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat het geluid van Liara in ME1 voor mij gigantisch onnatuurlijk klinkt.
Nogmaals, ik vermoed dat ze in deel 1 met opzet het geluid onnatuurlijk maakten omdat het om aliens gaat en dat ze uiteindelijk toch maar besloten om het menselijke geluid te laten horen aangezien dat natuurlijker klinkt voor ons. Het is maar een vermoeden, ja.
hey toppiequote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik sabel niets neer. Ze hebben een hele hoop goed gedaan in het spel, het geluid was in deel 3 van een hoog niveau, er zaten ook wat zwakke elementen in zoals het geluid in deel 1, het einde van deel 3 en het ontbreken van belichting in deel 3 (cockpit waarbij witte puntjes reflectie van licht op de vloer voorstelden, wat raar is want zo gauw je beweegt is het nog steeds op dezelfde plaats). Al met al kijk ik uiteraard vooral positief naar deze trilogie, het zijn verbeterpuntjes voor de volgende reeks. Juist omdat ik geef om het spel ben ik kritisch, je beste vrienden zijn het meest kritisch.
1,2,3 , het is hetzelfde spel. Lees even mijn laatste reactie om het wat genuanceerder te bekijken. Ik begon met een kleine opmerking over de rare stemmetjes in deel 1 met een plausibele verklaring hiervoor, vervolgens werden er excuses gezocht waarop ik heb gereageerd omdat ik het daar niet mee eens was. Dat is alles. Zie het niet als zeiken maar zie het als constructieve kritiek omdat ik hoop dat de volgende reeks alles wat het goed deed voortzet en alles wat minder was en wat niet te wijten was aan de matige consolehardware verbetert.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je nog meer zeiken over ME1 aub in het Mass Effect 3 topic? Bedankt alvast hé.
Ik speculeerde in eerste instantie over haar karakterontwikkeling, omdat ik het niet wilde discussieren gebaseerd op het terugkijken via youtube-filmpjes. Maar ik heb het inmiddels zelf weer gespeeld en in ME2 en 3 klinkt ze idd wat warmer. Dus dat verschil is er.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Omdat ze van 100 naar 10 gingen met de vervorming van het geluid. Ik heb niet gezegd dat ze de knop wat terugdraaiden ("veel sterker"), ze draaiden de knop radicaal terug.
Ik speculeer inderdaad dat ze om die reden van 100 naar 10 gingen. Waarom zou je de knop zo ver terugdraaien als je het wel mooier vindt? Dat zou nogal raar zijn. Goed, ik begrijp dat jij speculeert dat het met karakterontwikkeling te maken heeft. Dat is een valide speculatie maar ik stel vast dat het geluid daarvoor veel te sterk is veranderd. Zo groot is het verschil nu ook weer niet tussen een adolescent (wat Liara min of meer was in deel 1) en een volwassene. Als ze nu echt een klein kind zou zijn geweest dan zou ik het kunnen begrijpen maar ze had daar toch al overwegend een volwassen lichaam, lijkt mij.
Geen speakers. Heb in m'n laatste paar systemen een creative soundblaster gehad en ik speel altijd met koptelefoon (met heldere 3d-sound).quote:Nogmaals, met welke speakers luisterde jij er naar? Standaard ingebouwde tv-speakertjes, Logiteche-boxjes van 25 Euro of fatsoenlijke speakers? Dat kan ook veel verschil maken voor wat je wel en niet hoort. Misschien hoorde jij niet zo'n grote verandering omdat jouw speakers het geluid niet kunnen laten horen. Als wij een geheel ander geluid hoorden dan zou er babylonische spraakverwarring zijn, vandaar dat ik het je vraag.
De Mass Effect topics zijn volgens mij altijd al voor de gehele serie geweestquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je nog meer zeiken over ME1 aub in het Mass Effect 3 topic? Bedankt alvast hé.
Eigenlijk wel he... zal ik die 3 uit de reekstitel slopen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
De Mass Effect topics zijn volgens mij altijd al voor de gehele serie geweest
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zal ik die 3 uit de reekstitel slopen?
quote:
Maar nu zit de 3 nog steeds in de titelquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he... zal ik die 3 uit de reekstitel slopen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he... zal ik die 3 uit de reekstitel slopen?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je deel 1 niet daadwerkelijk gespeeld hebt, toch? Zo nee, dan raad ik je aan dat alsnog te doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1,2,3 , het is hetzelfde spel. Lees even mijn laatste reactie om het wat genuanceerder te bekijken. Ik begon met een kleine opmerking over de rare stemmetjes in deel 1 met een plausibele verklaring hiervoor, vervolgens werden er excuses gezocht waarop ik heb gereageerd omdat ik het daar niet mee eens was. Dat is alles. Zie het niet als zeiken maar zie het als constructieve kritiek omdat ik hoop dat de volgende reeks alles wat het goed deed voortzet en alles wat minder was en wat niet te wijten was aan de matige consolehardware verbetert.
Dank je voor het advies. Het is eigenlijk ook wel typisch dat bepaalde zaken moeten veranderen zo gauw EA de producent wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:06 schreef All-out het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je deel 1 niet daadwerkelijk gespeeld hebt, toch? Zo nee, dan raad ik je aan dat alsnog te doen.
Alles in deel 1 is meer uitgesproken en uniek dan in de opvolgende delen. Het verhaal, de muziek, de stemmen, de verschillende armors, het verkennen van het universum. Sinds EA (dat lijkt mij althans de verklaring) is alles gladgestreken en opgepoetst, waardoor het een breder publiek aanspreekt, maar wat mij betreft hebben deel 2 en 3 alleen maar bestaansrecht omdat ze het verhaal afmaken wat in deel 1 is neergezet.
Het was 'een beetje' overpowered. Behalve tegen clone Shepard en die Chinees (met dank aan de snipers). Ik wil nog eens het spel uitspelen met de engineer of zo.quote:
Engineerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was 'een beetje' overpowered. Behalve tegen clone Shepard en die Chinees (met dank aan de snipers). Ik wil nog eens het spel uitspelen met de engineer of zo.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Drizzt muh boy. Wat moet ik spelen? Geen soldier of vanguard. Allebei al te vaak gespeeld.
quote:
Okoi. wel weer even installeren.quote:
Zolang hij geen sentinel speelt is het goed.quote:
Ik heb alles als infiltrator gespeeld (en me1 ook als sniper, werkte prima close range) moet wel zeggen dat ik dat in ME1 het leukste vond.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Drizzt muh boy. Wat moet ik spelen? Geen soldier of vanguard. Allebei al te vaak gespeeld.
Nee, ik heb al een kloon genaamd Telvanni (Morrowind ditdatalles)quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:17 schreef The_Substitute het volgende:
Dit wordt een spelletje Raad-de-kloon.
Ik ga voor Drizzt.
Ok. Ik zie jullie beiden online staan, dus 't kan kloppen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, ik heb al een kloon genaamd Telvanni (Morrowind ditdatalles)
Ik ben sowieso altijd online op de foks, verberg die status ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ok. Ik zie jullie beiden online staan, dus 't kan kloppen.
Kan ook zijn dat je met het ene account op de pc zit, met de andere op je iPhone o.i.d., dus ik streep je nog niet weg.
Vaultboy dan.
Ik had gewoon geen zin meer in die gevoelige zeikstem Ash ga ik ook gewoon ditchen in deel 3, laat haar maar lekker spectre worden, ze komt mijn schip niet meer op omdat ik dan indd James als squadmate heb.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley boven Kaidan verkiezen Dom racistisch wijf en heeft in 3 totaal geen nut meer omdat James
Vooruit dan maar Welke class speel je trouwens? Alles behalve sentinel wordt goedgekeurd, als je engineer speelt vind ik je heel erg tof en als je \m/anguard (vanguard dus) speelt vindt Heppie je HEEL erg tofquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:38 schreef Garrus het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen zin meer in die gevoelige zeikstem Ash ga ik ook gewoon ditchen in deel 3, laat haar maar lekker spectre worden, ze komt mijn schip niet meer op omdat ik dan indd James als squadmate heb.
Ik speel Adept, space magic!quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooruit dan maar Welke class speel je trouwens? Alles behalve sentinel wordt goedgekeurd, als je engineer speelt vind ik je heel erg tof en als je \m/anguard (vanguard dus) speelt vindt Heppie je HEEL erg tof
Geef mij maar Ashley als het tussen die twee gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley boven Kaidan verkiezen Dom racistisch wijf en heeft in 3 totaal geen nut meer omdat James
Ook leukquote:
Aan Kaidan heb je nog wat in 3, aan Ash niks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geef mij maar Ashley als het tussen die twee gaat.
Adept master race.quote:
In 2 kom je Ash of Kaidan alleen ff op Horizon tegen en ze zeggen exact hetzelfde, toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Adept master race.
oh nee, vanguard master race
verder koos ik ook altijd voor Ashley totdat ik erachter kwam dat Kaiden in deel 2 en 3 veel toffer is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder is Ash uiteraard gewoon een teef.
Terecht dat dat kon! Jij bent de Nerevarine! Fuck al de haters en dood ze stuk voor stuk! \m/quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kan jezelf zelfs onsterfelijk maken, Atronarch (50% magic absorb), een amulet met 25% van de archmage, 25% zelf enchanten in een ring en dan je armor 100% miss geven kan magic en physical je niets doen.
Humor dat het kon maar dan was er geen klap meer aan
Verkeerde reeks drizzt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit weer eens terug te lezen in deze reeks en mijn oog viel op een post (zomg Morrowind zomg ):
[..]
Terecht dat dat kon! Jij bent de Nerevarine! Fuck al de haters en dood ze stuk voor stuk! \m/
Ik weet nog dat ik een lvl 50+ orc warrior was die na een hele lange tijd eindelijk de MQ uitspeelde. Daarna kon ik gewoon willekeurig guards of citizens vermoorden, maakte allemaal niks uit voor de (levende) guards: ik was Lord Nerevar Reborn en mijn wil was wet
Ze heeft tussen deel 1 en 2 wel een facelift gehadquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:34 schreef Krediax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou haten op Ashley?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef Rikketik het volgende:
Van de andere kant... 10 dagen vakantie, 240 uur vrij in totaal, en met deze games kun je, als je DAI een beetje rusht, wel in 200 uur klaar zijn. Hou je nog 4 uur slaap per dag over ook.
[ afbeelding ]
Mee eensquote:
Kaiden > Ashley.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:56 schreef Garrus het volgende:
Hoi The_Substitute en Drizt_DuO... Drizzt_Dord... Drizzt_DoUrden (kan het nog lastiger?) Ik lurk al een jaar of twee mee op Fok! en besloot vanavond toch maar eens een account aan te maken zodat ik over de beste gametrilogie ooit mee kan praten!
Ik heb net die lijer van een Kaidan achtergelaten op Virmire en ga zometeen wat sidequests doen tot ik voor mijn gevoel sterk genoeg ben om de laatste dingen in beweging te zetten.
Kots je nou op Kaidan boven Ashley verkiezen of andersom?quote:
Kots op Garrus omdat hij Ashley boven Kaiden verkiest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kots je nou op Kaidan boven Ashley verkiezen of andersom?
KaidAn, niet KaidEnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kots op Garrus omdat hij Ashley boven Kaiden verkiest.
Ok DoErdenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KaidAn, niet KaidEn
Verder heb je gelijk, Ashley
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ok DoErden
Met haar volgespoten lippen in deel 3.
Dit, useless slappe zak dat het is..quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef padlarf het volgende:
Kaiden
Ik laat hem altijd sterven, wat een mongol is dat.
Is toch mooi, ligt ze in het ziekenhuis krijgt ze meteen plastische chirurgie erbijquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ok DoErden
Met haar volgespoten lippen in deel 3.
ik heb nog meer respect voor Jacobquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit, useless slappe zak dat het is..
Dat wil ik nu ook weer niet direct zeggen, nog zo'n nietszeggend nutteloos figuur. Ashley heeft tenminste nog enige bruikbare skill i.t.t. kaiden, de falende, outdated biotic dat het is met zijn emo instelling.. Jacob is jacob, 'nuff saidquote:
Kan hele groepen stunnen door ze in een biotic ding te gooien. Als ik iemand met een geweer nodig heb neem ik wel BEEFCAKE MCHUGE meequote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit, useless slappe zak dat het is..
Mah nigga.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan hele groepen stunnen door ze in een biotic ding te gooien. Als ik iemand met een geweer nodig heb neem ik wel BEEFCAKE MCHUGE mee
Speel zelf biotic, zoals het hoortquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan hele groepen stunnen door ze in een biotic ding te gooien. Als ik iemand met een geweer nodig heb neem ik wel BEEFCAKE MCHUGE mee
Dan is Kaidan juist goed. Biotic chainbombs.quote:
Oud maar goudquote:
Daar heb ik Liara voor... Kaidan is en blijft een faalhaasquote:Op zondag 8 maart 2015 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan is Kaidan juist goed. Biotic chainbombs.
Misschien moet je je eens verdiepen in de geschiedenis van Ashley. Dat geblaat dat ze racistisch is wordt met name gedaan door mensen die een paar zinnen lezen en daar allerlei conclusies aan verbinden zonder enige kennis van context of geschiedenis.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley boven Kaidan verkiezen Dom racistisch wijf en heeft in 3 totaal geen nut meer omdat James
Ja, waar blijft die idd!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:21 schreef Drankster het volgende:
Bioware waar blijft de ME trilogy remaster in 1080p, 60fps met high textures en alle DLC?!
http://www.reddit.com/r/m(...)m_survey_about_mass/quote:Sometimes I take surveys online for a little extra money.
One day last month I got one with this:
The Next Mass Effect Context:
The next Mass Effect game takes place in the Helius Cluster (a cluster of 100s of solar systems in the Andromeda Galaxy), far removed by time and space from Commander Shepard’s heroic acts and the final events of the Mass Effect trilogy. You are a pathfinder, a combat trained but un-tested explorer leading an expedition into the Helius cluster to establish a new home for humanity. As you explore this sprawling series of solar systems (over 4x the size of Mass Effect 3), collecting resources and building colonies, you will encounter the savagery of untamed lands in the form of cut-throat outlaws and warring alien races. To survive and colonize the wild reaches of space, you will need to grow your arsenal, your ship, your crew and make strategic (and often uneasy) alliances to fight against increasingly menacing foes. Along the way, you will encounter the remains of a once powerful and mysterious alien race, the Remnant, whose forgotten technology holds the key to gaining power in this region of the galaxy. As you uncover who the Remnant were, and the mysteries their ruins contain, you are drawn into a violent race to find the source of their forgotten technology that will determine the fate of humanity.
Collect Resources to Fuel your Growth:
Scour solar systems and planets within the Helius Cluster to find valuable resources and blueprints of long forgotten alien technology that will allow you to craft better equipment and weapons, such as improving your leg armor to allow you to jetpack jump, or upgrading your cryo-beam (laser cannon) to target enemies or do area damage around you to clear out close threats. As you build your arsenal and resource infrastructure, you will be able to explore deeper into the increasingly dangerous and resource-rich solar systems of the Helius Cluster.
A Capable Crew:
Throughout the story, you will recruit seven distinct crew members to fight by your side. Each crew member has a unique personality and specific abilities that open up strategic options as you choose which two of them to bring into each mission. For example, Cora has the ability to deploy a biotic shield that protects everyone in the bubble while still allowing you and your squad to fire out of it. Your crew will grow alongside you as you explore the Helius Cluster, and you can choose how you upgrade your crew’s weapons, gear and abilities to increase their individual combat effectiveness. Create the perfect squad to react to any situation and to support your preferred gameplay style.
Your Crew, Your Story:
Your crew members aren’t merely hired guns – they are part of the living universe in the Helius Cluster that develops in response to your actions and choices. Increase each crew member’s loyalty by pursuing missions that are important to that specific character. For example, when a Krogan colony ship has been stolen by one of the outlaw factions leaving the colonists stranded without resources to survive, your Krogan squad mate, Drack, is determined to strike out against them. If you take the mission and help him track down the outlaws’ hideout to return the ship to its rightful owners, Drack’s loyalty toward you and your squad will increase and Drack will unlock a brand new skill tree.
Explore each individual’s backstory and develop your relationship with them through conversations and unique missions. True to Mass Effect, what you choose to say will directly affect your crew’s loyalty and relationship with you, and will open up different conversations and narrative opportunities at the end of the game depending upon how you approach each encounter.
Deployed Strike Team Missions:
The Helius Cluster is 1000s of light years across, and you can’t be everywhere at once. As you develop more colonies, resource bases and settlements, you have to be able to keep them safe. Spend resources to recruit mercenaries and develop an AI controlled Strike Team that you can deploy to take on randomly generated, time-sensitive missions. Strike Team missions take many forms, including settlement defense and Remnant artifact recovery, which will take real-time to complete. Send your Strike Team out on a mission while you continue playing the main game and they will return, 20 – 30 minutes later, having gained rewards such as XP, currency and equipment based on the success of their mission. Spend money and resources to train your Strike Team and acquire better gear for them, which will increase their success rate and allow them to take on more difficult missions for greater rewards.
Active Strike Team Missions:
When you encounter a Strike Team mission in the Single-Player mode, you can leave your Strike Team at their base and decide to tackle the mission yourself with your Multiplayer roster of characters. You also have the option of tackling the mission by yourself, or recruiting up to three friends to play with you. The more friends you bring, the greater the challenge and the greater the reward. These missions will play out using the Next Mass Effect’s multiplayer Horde mode (more details on this later). These missions will include a variety of thematically appropriate objectives, like defending a Settlement against Khet attacks, or recovering a Remnant artifact off of a planet before an outlaw gang gets there first. By taking an active role in strike team missions, you can earn special Single-player rewards in addition to the usual multiplayer specific characters, weapons, weapon mods, and pieces of equipment which can be customized between missions. Additionally, players who join another person’s Strike Team mission will receive bonus in-game currency and multiplayer XP for helping others with their missions.
Multiplayer “Horde” Mode:
The next Mass Effect’s “Horde” multiplayer pits you and up to three of your friends against waves of enemy troops on various battlefields throughout the galaxy. Players fight together to survive increasingly difficult enemy attacks and accomplish objectives, like disabling a bomb near a colony base or assassinating a target. Progress through multiplayer missions to gain XP and earn new multiplayer specific weapons, characters, weapon mods, and pieces of equipment, which can be customized between matches. Multiplayer play will also earn you APEX funds (in-game currency), which can be used to purchase items and gear in the Single Player game.
Establish Settlements:
Search solar systems for rare habitable planets to establish a settlement that could serve as a base for humankind’s new home in the Helius Cluster. As you build permanent settlements, you will make strategic choices on where to focus your new base’s resources. For example: Recon Settlements will clear fog of war from the space map and give the player more strike team missions to choose from, while Mining Settlements will periodically supplement the player’s supply of crafting materials.
Dialogue:
Building upon the rich history of strategic dialogue that has defined the Mass Effect series, you can make meaningful choices in every conversation you have with characters that impact the way your game evolves. The next Mass Effect adds deeper control over your conversations through a greater ability to interrupt and change the course of the conversation as it is happening. During certain conversations, you will be able to take action based choices, such as the option to pull out your gun and force someone to open a door instead of convincing them to do it through conversational guile. Action based choices give you more options for how you approach dialogue with characters in the game and can lead to more extreme outcomes on the story as it evolves around the decisions you make when interacting with a huge cast of NPC characters.
Seamlessly Travel Through the Next Mass Effect Universe:
As you pilot your space ship, Tempest, across the 100s of solar systems that are seamlessly connected in the next Mass Effect, you will encounter new planets filled with valuable resources, intelligent life, conflict, and alien technology that all give you opportunities to increase the power of your character, your ship and your team so that you can build them into a force that perfectly suits your gameplay style. Transitions between activities, like flying your Tempest (space ship) across a solar system to land on a mineral rich planet, then jumping into your Mako (land vehicle) to explore the surface of planet, all happen smoothly without loading screens.
Customize and Share Your Experience:
Discover new things in Andromeda Galaxy, like alien artifacts and natural wonders, that serve as trophies and decorations that you can use to modify the look of your character, Tempest (Space Ship) and Mako (land vehicle). Customize the way your squad and your character look with clothes and aesthetic modifications that you unlock throughout the game. Photos you take from the far reaches of the galaxy can be used to decorate your starship or sold to certain characters.
Remnant Vault Raids: Find and activate Remnant Monoliths to unlock Remnant vaults. Explore abandoned Remnant ruins to find and locate a powerful artifact, but once you remove it you will trigger the vault defenses that will arm traps, activate defense robots and even change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. Fight your way out of the vault and you will be rewarded with valuable loot, including powerful gear, crafting resources and Star Keys that can be used to unlock massive orbital facilities in space that grant permanent stat bonuses.
Optional Elite Remnant Vault Raids are scattered around the Helius Cluster located in special orbital facilities that are unlocked by Star Keys. Similar to the standard Remnant Vaults, you enter them to retrieve a special artifact which will trigger the vault defenses that arm traps, activate defense robots and change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. However, Elite vaults ratchet up the difficulty of the encounter with increasingly powerful defense robots and traps, as well as roaming outlaws and deadly Khet patrols that are also in search of the elite artifacts. Elite Remnant vaults will test the limits of your combat and puzzle solving acumen, but with greater difficulty comes greater rewards. Gain rare loot, narrative acclaim and huge rewards for completing these daunting challenges.
Khet Outposts:
As you explore planets throughout the Helius Cluster, you will encounter Khet Outposts. These outposts are optional combat experiences where you enter the outpost and fight off waves of enemies. Destroy Khet outposts to earn XP, rewards and thwart their growing power in the region. Your allies will reward you with praise and increased narrative options as you fight to remove the Khet presence from the region.
Drive and upgrade your Mako (land vehicle):
Explore the surfaces of 100s of planets in the Helius Cluster in your versatile land vehicle, the Mako. Whether you are looking for a place to set up a colony, searching for a Remnant vault or attacking a Khet Outpost, you will enjoy getting there in your Mako. Equip and upgrade your Mako in dozens of ways, like adding turbo boosters, upgrading your shield generator or adding a Hostile Detector to your radar to create the ultimate planetary exploration vehicle. Finally, get your Mako looking the way you want with a custom paintjob.
...
They asked my satisfaction with each of those descriptions.
You can choose for yourself whether or not to believe me.
But please look at my posting history first. I'm no troll.
EDIT: And I love Mass Effect.
Yes, een ander sterrenstelsel Andromeda here we come, bitchezzz!quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:07 schreef bjorntju het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/m(...)m_survey_about_mass/
Waarschijnlijk echt. Wat mensen op Neogaf die vaak insider info hebben, zeggen dat de dingen die ze gehoord hebben, overeenkomen met wat in de survey staat.
Ja, klinkt tof Kunnen ze lekker los gaan zonder zich al te veel hoeven te houden aan wat er in de vorige games is gebeurd. Aan de hand van die tekst lijkt het erop dat de game ook een stuk groter wordt dan de voorgaande games. Hoop wel dat het niet al te veel zoals Dragon Age: Inqusition gaat worden. Hoewel ik dat best wel een toffe game vond, waren echt het overgrote deel van de quests van die saaie fetchquests of collectibles. Nog voordat ik op de helft van de game zat las ik de beschrijving van de quests al niet meer en liep ik gewoon naar de waypoints toe, drukte ik op kruisje en klaar was de quest. De mainquests daarintegen waren wel erg leuk, maar dat was ook maar een beperkt aantal.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yes, een ander sterrenstelsel Andromeda here we come, bitchezzz!
Protheans en Reapers much?quote:Along the way, you will encounter the remains of a once powerful and mysterious alien race, the Remnant, whose forgotten technology holds the key to gaining power in this region of the galaxy. As you uncover who the Remnant were, and the mysteries their ruins contain, you are drawn into a violent race to find the source of their forgotten technology that will determine the fate of humanity.
Ik ben wel redelijk overtuigt dat het echt is. Mensen met insider kennis zeggen dat het dat het aardig accuraat is. Daarnaast is het zeker mogelijk dat het zich in een ander sterrenstelsel gaat afspelen. In de trailer van vorig jaar zie je op 0:57 een universum wat anders lijkt dat die van ons: Ook wordt er op 0:40 gezegd: "We are taking you to a whole new region of space". Ze zeggen natuurlijk niet letterlijk dat het zich in een ander sterrenstelsel afspeelt maar ze hintten er wel na. Een ME developer had een tijdje terug ook nog deze afbeelding getweet wat ook wel een beetje hint naar een soort van expeditie:quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:47 schreef The_Substitute het volgende:
Klinkt bij mij meer zoals TheSurvivor 2299, bij Fallout. Iemand die een reactie probeert uit te lokken van Bioware. Alleen met meer woorden.
Hij/zij vertelt weinig nieuws. Gewoon een heel verhaal omtrent wat ME wàs, wat we al weten van ME4 door een paar berichten en de trailer die we hebben kunnen zien, plus wat hij/zij denkt en wil dat ME4 gaat worden.
Het had niks te maken heeft met de Shepard-saga, dus het speelt zich af in een ander sterrenstelsel , want de Melkweg is na de slachting van de Reapers ineens vol o.i.d.? De Mako is terug, want daar hadden we uiteraard al beelden van gezien en we zagen in die trailer een beeld van een Krogan, dus je 'hebt een Krogan teammate', een veilige aanname. En ik dacht dat de Alliance schepen namen hadden van steden en gebieden op Aarde, dus Tempest???
Lijkt me gewoon iemand met veel fantasie.
Die 'insider' vertrouw ik voor geen meter eigenlijk. Nogal raar om openbaar een launch window bekend te maken achter de rug van BioWare en EA om. Dat het steeds dezelfde bron is maakt me ook sceptisch.quote:
Een andere "insider" zegt het ook en deze ook. Mensen die zeker betrouwbaar zijn. Daarnaast worden er zo vaak dingen gelekt van andere games en worden er dingen "achter de rug van de ontwikkelaar/uitgever" verteld. Misschien "raar" maar het gebeurt zo vaak.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:35 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Die 'insider' vertrouw ik voor geen meter eigenlijk. Nogal raar om openbaar een launch window bekend te maken achter de rug van BioWare en EA om. Dat het steeds dezelfde bron is maakt me ook sceptisch.
We zullen zien. Een nieuw sterrenstelsel heb ik geen problemen mee, hoewel dat het wel erg onwaarschijnlijk maakt dat we personages uit de originele trilogie tegenkomen. De setting van het verhaal vind ik echter wel erg onorigineel.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:47 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Een andere "insider" zegt het ook en deze ook. Mensen die zeker betrouwbaar zijn. Daarnaast worden er zo vaak dingen gelekt van andere games en worden er dingen "achter de rug van de ontwikkelaar/uitgever" verteld.
Natuurlijk bevestigt het niet 100% maar ik ben er echt wel aardig overtuigt van.
Ik vind het wel begrijpelijk. Nu kunnen ze met een schone lei beginnen en doen wat ze willen zonder rekening te hoeven houden met de keuzes uit de vorige delen. De kans dat we personages uit de originele trilogie tegen gaan komen is nu wel zeer klein ja wat wel jammer is, maar op zich vind ik dat niet erg zolang er maar leuke personages bijkomenquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:54 schreef Racerblade het volgende:
[..]
We zullen zien. Een nieuw sterrenstelsel heb ik geen problemen mee, hoewel dat het wel erg onwaarschijnlijk maakt dat we personages uit de originele trilogie tegenkomen. De setting van het verhaal vind ik echter wel erg onorigineel.
http://blog.bioware.com/2(...)ss-effect-andromeda/quote:Today we debuted the first cinematic trailer for our next game, Mass Effect™: Andromeda. While we are still many months away from the game’s release date in holiday 2016, we’re excited to show you a bit of where we’re at. First, though, some background on the game itself.
When we wrapped up the original Mass Effect trilogy with Mass Effect 3: Citadel in early 2013, planning and design on Mass Effect: Andromeda was already well underway. We knew we wanted to start with a foundation composed of the best parts of any Mass Effect game: exciting new worlds to discover, great characters, and intense action. At the same time, we clearly wanted to expand the definition of what you should expect from a Mass Effect game.
While we aren’t ready to go into too many details just yet, as you saw in the trailer and can tell by the name, this game is very much a new adventure, taking place far away from and long after the events of the original trilogy. You will play a human, male or female, though that’s actually not the character you saw in the trailer (more on that later). You’ll be exploring an all-new galaxy, Andromeda, and piloting the new and improved Mako you saw. And through it all, you will have a new team of adventurers to work with, learn from, fight alongside of, and fall in love with.
We built this trailer in Frostbite™, our game engine, and it represents our visual target for the final game. We are thrilled by what we’ve already been able to achieve in bringing Mass Effect to Frostbite and by putting our entire focus on PC and current gen consoles. With the time remaining in development, we’re excited about the possibility to push things even more.
Thank you again for all of the support you keep showing us, and we’re looking forward to sharing more details with you near the end of the year. Until then, the teams in our Montreal, Edmonton, and Austin studios will be hard at work creating an entirely new adventure for you to lose yourselves in.
Thanks,
Aaryn Flynn, Studio General Manager, BioWare Canada
Yanick Roy, Studio Director, BioWare Montreal
twitter:GambleMike twitterde op maandag 15-06-2015 om 22:06:23 Also, that trailer you just saw used footage captured from in engine... f reageer retweet
Ik hoop dat ze deze keer wel de superieure hardware van de PC benutten om het spel voor de PC nog wat mooier te maken dan voor de console die inmiddels weer flink achterloopt.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:15 schreef bjorntju het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://blog.bioware.com/2(...)ss-effect-andromeda/
Speelt zich dus in een ander sterrenstelsel af. Die lek klopte dus aardig goed
Ik ben benieuwd. Holiday 2016 dus duurt nog even helaas Wel meer details eind dit jaar. Trailer zag er in ieder geval heel vet uit en was daarnaast ook in-engine.twitter:GambleMike twitterde op maandag 15-06-2015 om 22:06:23 Also, that trailer you just saw used footage captured from in engine... f reageer retweet
You were indoctrinated, sonquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:49 schreef Rezania het volgende:
Dus, Andromeda vindt plaats na Mass Effect 3, correct? In Mass Effect 3 koos ik Synthesis op het einde, dus ga ik dan allemaal hybrids tegenkomen?
Je moest die lijers vernietigen, maat!quote:
Nee man, Synthesis was de beste optie. Bij Destruction krijg je de waarschuwing dat mensen weer machines gaan bouwen waarschijnlijk, dat wil je toch niet?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moest die lijers vernietigen, maat!
Over honderden jaren misschien, dan is Shepard allang dood. Fuck it.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, Synthesis was de beste optie. Bij Destruction krijg je de waarschuwing dat mensen weer machines gaan bouwen waarschijnlijk, dat wil je toch niet?
Synthesis was de volgende stap qua evolutie, was niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Over miljoenen jaren misschien, dan is Shepard allang dood. Fuck it.
Fuck die planning.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Synthesis was de volgende stap qua evolutie, was niet meer dan logisch.
Hippie spotted. Synthesis is wat de reapers wilden. Je bent gewoon geïndoctrineerd Toegegeven aan het kwaad omdat dat de makkelijkste optie was...quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Synthesis was de volgende stap qua evolutie, was niet meer dan logisch.
Deze man.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hippie spotted. Synthesis is wat de reapers wilden. Je bent gewoon geïndoctrineerd Toegegeven aan het kwaad omdat dat de makkelijkste optie was...
Iedereen die half synthetic wil wordenquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:26 schreef Rezania het volgende:
Synthesis is the best of both worlds. De diversiteit van organisch leven gecombineerd met de kracht van synthetisch leven. Iedereen die dat niet inziet. !
En daarom maak je iedereen maar synthetisch, ook al wil 99,9% dat niet?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:26 schreef Rezania het volgende:
Synthesis is the best of both worlds. De diversiteit van organisch leven gecombineerd met de kracht van synthetisch leven. Iedereen die dat niet inziet. !
Dat kan je ook bij destroy en control zeggen, levert ook een boel narigheid op.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
En daarom maak je iedereen maar synthetisch, ook al wil 99,9% dat niet?
Zoals?quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:05 schreef Racerblade het volgende:
Maar even ontopic: is het eigenlijk bekend of je Mass Effect 3 save geïmporteerd wordt voor Andromeda? Ik denk dat sommige beslissingen een standaardoptie hebben die als canon wordt beschouwd. Hebben ze met de boeken ook gedaan.
Ik hoop het, liefst via zo'n systeem als de Keep van DA. Anders heb ik al mijn keuzes voor niks gemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:05 schreef Racerblade het volgende:
Maar even ontopic: is het eigenlijk bekend of je Mass Effect 3 save geïmporteerd wordt voor Andromeda? Ik denk dat sommige beslissingen een standaardoptie hebben die als canon wordt beschouwd. Hebben ze met de boeken ook gedaan.
Weet niet alles helemaal zeker, maar volgens mij heeft de Council Sovereign's aanval overleefd. Udina wordt wel Councilor. Shepard overleeft de Omega 4 Relay en blaast de Collector's basis op.quote:
Denken dat je control hebt Illusive Man, ben jij het?quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:00 schreef Appelknaller het volgende:
Synthesis, Destroy ___!!!
Control is de enige echte optie.
De speech van Shepard in de control eindes is gewoon baas man. Ook de enige keus waarbij het een heel klein beetje uitmaakt of je paragon of renegade was.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denken dat je control hebt Illusive Man, ben jij het?
Het speelt zich af in een ander stelsel, een andere tijd en ze hebben ervoor gekozen om het Mass Effect: Andromeda te noemen ipv Mass Effect 4. Ik denk dat iedereen gewoon op 0 begint. Het verhaal van Shepard is klaar, tijd voor een nieuw verhaal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:05 schreef Racerblade het volgende:
Maar even ontopic: is het eigenlijk bekend of je Mass Effect 3 save geïmporteerd wordt voor Andromeda? Ik denk dat sommige beslissingen een standaardoptie hebben die als canon wordt beschouwd. Hebben ze met de boeken ook gedaan.
Vergeet het. Los van het feit dat het in een andere tijd en plaats dan ME afspeelt hebben ze ook een technische reden om je niet je keuzes mee te laten nemen, het zou een hel zijn om zoveel verschillende verhaallijnen te maken. Die paar extra keuzes in het eerste deel van de binaire boom geven een paar^paar extra keuezes in het tweede deel en dat een (paar^paar)^paar extra keuzes in het derde deel. Leuk voor de spelers, een hel voor de makers die bij ME3 al moeite hadden om de boekhouding in orde te houden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop het, liefst via zo'n systeem als de Keep van DA. Anders heb ik al mijn keuzes voor niks gemaakt.
SPOILER: Mass Effect - Collectors EditionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Rezania op 20-06-2015 18:27:05 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:50 schreef Rezania het volgende:HumorSPOILER: Mass Effect - Collectors EditionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Maar dan doe je toch juist precies wat Saren wilde?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Synthesis was de volgende stap qua evolutie, was niet meer dan logisch.
Saren wilde iedereen onderdanig maken aan de Reapers om zo al het leven te redden. Dat is wel iets anders dan de fusie van organische en synthetisch leven.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch juist precies wat Saren wilde?
Anyway, gister voor het eerst deeltje 3 uitgespeeld beste game-trilogie ooit.
Miranda
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:50 schreef Rezania het volgende:Ik heb de CE van 2SPOILER: Mass Effect - Collectors EditionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh, die heeft iedereenquote:
Ik nietquote:
Nooit mass effect op minder dan 1080p 60fps gespeeld hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:21 schreef Drankster het volgende:
Bioware waar blijft de ME trilogy remaster in 1080p, 60fps met high textures en alle DLC?!
Heuj, heb huilie gedaan via de mail en werd vervolgens naar http://www.game-legends.de/ verwezen. Garrus-shirt is van mijquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zie je dit ENORME bazenshirt op een Duitse site, kun je daar alleen wat kopen als je een eigen bedrijf hebt
[ afbeelding ]
Awesome!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reapers in GTA V
[ afbeelding ]
60 fps? Ik schrok me dood toen ik eens FRAPS draaide (uiteraard met diezelfde resolutie). Bij mij kwam de teller ruim boven de 200 en dat met een middelmatige grafische kaart (HD6850/HD7850, die laatste zit trouwens in de PS4) en een i5-750. Ik schrok in die zin dat het mijn vermoeden bevestigde dat de consoles het spel nogal tegen hielden (3-4 keer zo weinig werk als wat de grafische kaart aankan, om over de CPU nog maar te zwijgen). Stel je voor dat bij het ontwerp van het spel wel rekening zou zijn gehouden met de veel krachtigere PC-hardware en dat DX11 zou zijn gebruikt in plaats van de Unreal 3 engine (DX9), en je zou al die mooiere texturen, tessellation, antialiassing, lichtrendering en zo hebben...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nooit mass effect op minder dan 1080p 60fps gespeeld hoor
Pick your poison. Ik vind het jammer dat er geen echt goed einde was. Op zich is het wel leuk als cliffhanger dat je Shepards hand nog ziet bewegen nadat hij de Reapers heeft vernietigd maar doe dat als er een volgend deel komt, niet als het het laatste deel van de trilogie is. Ze moeten in het volgende ME-spel - ook al gaat dat anders heten - nog even laten weten dat Shepard bij het goede einde werd gevonden en weer werd opgelapt, dat zou het meest voor de hand liggen als Miranda Lawson nog leefde in je spel, zeker als ze ook je vriendin is. Laat dus toch maar een savegame importeren of met vinkjes aangegeven worden dat dit je einde was.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Saren wilde iedereen onderdanig maken aan de Reapers om zo al het leven te redden. Dat is wel iets anders dan de fusie van organische en synthetisch leven.
Ik zou niet weten waarom, we hadden immers bij de laatste 2 ME-spellen gezien dat er relays bestaan die je veel verder kunnen transporteren dan enkel binnen de Melkweg.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:54 schreef Racerblade het volgende:
[..]
We zullen zien. Een nieuw sterrenstelsel heb ik geen problemen mee, hoewel dat het wel erg onwaarschijnlijk maakt dat we personages uit de originele trilogie tegenkomen.
Ook ik heb daar last van, ik kreeg een paar weken geleden ineens weer zin om een nieuwe campagne te starten, deze keer misschien met de ingenieur aangezien ik de soldaat en de vanguard al heb gehad. Of toch maar de soldaat maar deze keer op de hoogste moeilijkheidsgraad waarvoor ik enkel nog de vanguard had gebruikt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:07 schreef Poekel het volgende:
Mén, ik heb de trilogy een keer of 7 uitgespeeld. Het kriebelt gewoon weer, dat heb ik echt met andere games nooit (Behalve Red Dead Redemption ).
Adept met Garrus & Tali <3
Oh man. Fuck studeren en werken ook.
Dat gebeurt ook. Als het goed is gaat het over het verkennen van een nieuw stelsel, dus hebben de personages ook geen idee wat ze zullen treffen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het liefst zie ik compleet nieuwe rassen en niet dezelfde lui die je in de milky way al zag, want ik weiger te geloven dat dat hele Andromedastelsel "leeg" is.
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk. Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, we hadden immers bij de laatste 2 ME-spellen gezien dat er relays bestaan die je veel verder kunnen transporteren dan enkel binnen de Melkweg.
Als het spel zich honderden jaren later afspeelt en het organische leven is niet vernietigd...
Waarschijnlijk behouden ze de rassen die we leuk vonden (voor mij de Asari, de Krogans, de Salarisans en de Turians, de Geth waren ook wel interessant maar die zijn gemakkelijk te vervangen door andere robotten) en voegen ze daarnaast nieuwe rassen toe. Je moet m.i. niet al te verhaaltechnisch denken, het verhaal wordt er wel aan aangepast.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk. Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.
Maar ik had het over personages, niet rassen. Mensen en krogans zijn al bevestigd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk behouden ze de rassen die we leuk vonden (voor mij de Asari, de Krogans, de Salarisans en de Turansm, de geth waren ook wel interessant maar die zijn gemakkelijk te vervangen door andere robotten) en voegen ze daarnaast nieuwe rassen toe. Je moet m.i. niet al te verhaaltechnisch denken, het verhaal wordt er wel aan aangepast.
Zo'n spel zonder mensen gaan ze waarschijnlijk niet doen (het zou wel erg gewaagd zijn om het wel te doen maar dan is het nog raarder dat ze Engels spreken ) en als je de mensen overhevelt dan is het logisch om ook de populaire rassen uit ME over te hevelen.
Ik had jou inderdaad verkeerd begrepen. Ik vond het al vreem aangezien ik mij ook meende te herinneren dat ze de nieuwe stijl krogan lieten zien. Ik zou het leuk vinden als Shepard daar een of ander historisch prominent figuur zou zijn gworden als de redder van het organische leven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:16 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Maar ik had het over personages, niet rassen. Mensen en krogans zijn al bevestigd.
Louis?quote:
Waarom moest men dan aan hun savegames vasthouden? Of is dat gewoon gortdroge onzin? Het is namelijk allemaal oldgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk. Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.
Tsja, goede vraag. Ik denk niet dat ze in staat zijn om bijvoorbeeld een X360 save naar de XONE te importeren.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom moest men dan aan hun savegames vasthouden? Of is dat gewoon gortdroge onzin? Het is namelijk allemaal oldgen.
Zou mooi zijn als er een dragon age achtige "keep" in zit zodat je je keuzen online kunt registreren.
Rumour has it dat er voor Andromeda nog een remaster komt van de ME-trilogie.
Die ga ik zo hard kopen.
Nee inderdaad. We zullen zien hoe er invulling wordt gegeven aan ME:A. Hoop alleen dat ze het niet tè veel op exploring gooien. Ik ben juist fan van de series door het roleplayen en de ijzersterke uitwerking van interactie en achtergronden.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:10 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Tsja, goede vraag. Ik denk niet dat ze in staat zijn om bijvoorbeeld een X360 save naar de XONE te importeren.
Maar enkele beslissingen kunnen wellicht nog wel invloed op het verhaal hebben, ook al kom je waarschijnlijk geen bekende personages tegen. Bijvoorbeeld of de Genophage nog steeds actief is of niet.
Uiteraard als \m/anguard spelen. In ieder geval in ME1, daarna Engineer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Naar de OST geluisterd en vervolgens alle spellen weer geïnstalleerd.
Hah, doe ik ook regelmatig. Laatst kwam een huisgenoot mijn kamer binnen van wtf luister jij dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Naar de OST geluisterd en vervolgens alle spellen weer geïnstalleerd.
Heb ik allebei al gespielerd. Ga denk een vrouwelijke biotic. Straight-to-the-point, militair eervol, geen zin in persoonlijk gezeik (dus expres sommige loyalty missies niet doen tenzij ze de missie helpen), lichtelijk xenofobisch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard als \m/anguard spelen. In ieder geval in ME1, daarna Engineer.
Virgil.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah, doe ik ook regelmatig. Laatst kwam een huisgenoot mijn kamer binnen van wtf luister jij dan?
Hearts Of Stone al gedaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Naar de OST geluisterd en vervolgens alle spellen weer geïnstalleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hearts Of Stone al gedaan?Nope, dinsdag pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat ik fout zat maar wilde t niet opzoekenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Da's heel specifiek. Want dan ga je 'm pas kopen, o.i.d.?quote:
Dan ben ik pas thuis.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Da's heel specifiek. Want dan ga je 'm pas kopen, o.i.d.?
Biotic vond ik verschrikkelijk in ME1.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik allebei al gespielerd. Ga denk een vrouwelijke biotic. Straight-to-the-point, militair eervol, geen zin in persoonlijk gezeik (dus expres sommige loyalty missies niet doen tenzij ze de missie helpen), lichtelijk xenofobisch.
Hoe kan je dan ME wel spelen? Gelimiteerde laptop?quote:
Je bedoelt het spel pauzeren, targetten, biotic kiezen en verder spelen? Gewoon die powers naar je quickbar slepen en 1 t/m 0 gebruiken, zo heb ik het (eindelijk) in ME3 multiplayer geleerd en doe sindsdien niet meer anders.quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Biotic vond ik verschrikkelijk in ME1.
Bij elke power steeds een biotic uitkiezen in een ander gaar menuutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in de Citadel-DLC naar het sushi-restaurant gaat en je gaat het linkerdeel in dan verdwijnt de tweede persoon van links uit beeld voordat de camera ver genoeg gedraaid is. Ook na verplaatsing blijkt dat te gebeuren terwijl de andere poppetjes wel normaal in beeld blijven.
Heeft iemand van jullie toevallig genoeg verstand van die Unreal 3 engine om dat te verklaren?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
Het mirrorgevecht in de Armax Arena is veel lastiger dan de rest van het spel. Alles unlocked? Check. Veel scores van 10000-14000 punten? Check? Reapers verslagen (in de arena)? Check. Dat mirrorgevecht is lastig met de soldaatklasse, je moet het opnemen tegen 6 clones en de meeste van hen zijn sterker dan een soldaat. Met een vanguard spelen is bijvoorbeeld echter niet leuk, dat verziekt het spel, dan wordt het zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad heel erg gemakkelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou het niet weten, heb 3 alleen als Engineer gespeeld en dat gevecht was een fluitje van een cent
Deze teaser heeft geen kut te maken met het uiteindelijke spelquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
Batarians zijn niet voor niks slavendrijvers en assassins geworden helaasquote:Op maandag 9 november 2015 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat was ME2.
Heb de Batarians daarnet niet gewaarschuwd voor de Reaper Invasion, ze bekijken het maar, vierogige klootzakken dat het zijn. Ben blij dat er nu 300k minder leven.
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?).quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
Ik ergerde me bij mijn laatste femshep (een blondje met lang haar ) eraan dat de ene wenkbrauw anders was dan de andere. Serieus, wie bedenkt het om de wenkbrauwen zo sterk te laten verschillen?quote:Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, al 5x opnieuw begonnen omdat de haarkleur niet klopt en ik wil niet met een Shepard spelen die er anders uit ziet. In 1 en 2 had ik rossig haar (omdat ik dat zelf ook heb), is het in 3 ineens zwart of zwart met een rode glans, alsof er een verfje in zit
Wil ook de haarstijl (heel kort) niet veranderen omdat m'n Shep dan mijn Shep niet meer is.
Ik begrijp niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om niet iedereen het te laten overleven.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 24 in ME2, iedereen loyal, net Shadow Broker gedaan en ben momenteel op Aite voor Project Overlord. Daarna nog wat sidequests doen (minus Arrival, die doe ik na het opblazen van de Collector Base) en dan kunnen we achter de Reaper IFF aan en Legion recruiten.
Kan ook een shepard kloon zijn. Hoe dan ook maakt mij niet uit als het exploratie gehalte erg hoog is, als het RPG gedeelte maar de rode lijn is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?).
Het is wel een aardige trailer hoor, daar niet van. Het viel me al eerder op, ze kiezen duidelijk voor de Star Trek invalshoek: ruimte-exploratie terwijl je de wereld die je kent volledig achter je hebt gelaten. Ik ben benieuwd of dat ze wel terug gaan kunnen naar ons zonnestelsel of dat het een one way trip is. Het laatste ligt volgens mij iets meer voor de hand.
Hoewel de timeline nog niet bekend is, zijn de geruchten dat toen dat schip (de Ark) naar Andromeda vertrok, Mass Effect 3 nog bezig was. Shepard kon dus nog goed in leven zijnquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?).
Het is wel een aardige trailer hoor, daar niet van. Het viel me al eerder op, ze kiezen duidelijk voor de Star Trek invalshoek: ruimte-exploratie terwijl je de wereld die je kent volledig achter je hebt gelaten. Ik ben benieuwd of dat ze wel terug gaan kunnen naar ons zonnestelsel of dat het een one way trip is. Het laatste ligt volgens mij iets meer voor de hand.
Ik had eerder begrepen dat het spel zich in een geheel andere tijd zou afspelen, dat wekte bij mij toen de indruk dat het een lange tijd (in ieder geval meer dan een mensenleven) later zou zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:33 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Hoewel de timeline nog niet bekend is, zijn de geruchten dat toen dat schip (de Ark) naar Andromeda vertrok, Mass Effect 3 nog bezig was. Shepard kon dus nog goed in leven zijn
Ze hebben duidelijk laten doorschemeren dat ze de formule grotendeels in tact willen houden. Ik hoop alleen dat EA niet al te gierig gaat zijn. Het geven van veel keuzes en het mee laten nemen van die keuzes naar de volgende twee spellen verhoogt sterk de productiekosten (2=>4=>8, en dat voor elke keuze uit twee mogelijkheden die je in de volgende twee spellen wil uitwerken), als EA bang is dat de extra opbrengst minder bedraagt dan de extra productiekosten...quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan ook een shepard kloon zijn. Hoe dan ook maakt mij niet uit als het exploratie gehalte erg hoog is, als het RPG gedeelte maar de rode lijn is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |