Ik had gewoon geen zin meer in die gevoelige zeikstemquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley boven Kaidan verkiezenDom racistisch wijf en heeft in 3 totaal geen nut meer omdat
James
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:38 schreef Garrus het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen zin meer in die gevoelige zeikstemAsh ga ik ook gewoon ditchen in deel 3, laat haar maar lekker spectre worden, ze komt mijn schip niet meer op omdat ik dan indd James als squadmate heb.
Ik speel Adept, space magic!quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooruit dan maarWelke class speel je trouwens? Alles behalve sentinel wordt goedgekeurd, als je engineer speelt vind ik je heel erg tof en als je \m/anguard (vanguard dus) speelt vindt Heppie je HEEL erg tof
Geef mij maar Ashley als het tussen die twee gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ashley boven Kaidan verkiezenDom racistisch wijf en heeft in 3 totaal geen nut meer omdat
James
Ook leukquote:
Aan Kaidan heb je nog wat in 3, aan Ash niks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geef mij maar Ashley als het tussen die twee gaat.
Adept master race.quote:
In 2 kom je Ash of Kaidan alleen ff op Horizon tegen en ze zeggen exact hetzelfde, toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Adept master race.
oh nee, vanguard master race
verder koos ik ook altijd voor Ashley totdat ik erachter kwam dat Kaiden in deel 2 en 3 veel toffer is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder is Ash uiteraard gewoon een teef.
Terecht dat dat kon! Jij bent de Nerevarine! Fuck al de haters en dood ze stuk voor stuk! \m/quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kan jezelf zelfs onsterfelijk maken, Atronarch (50% magic absorb), een amulet met 25% van de archmage, 25% zelf enchanten in een ring en dan je armor 100% miss geven kan magic en physical je niets doen.
Humor dat het kon maar dan was er geen klap meer aan
Verkeerde reeks drizzt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit weer eens terug te lezen in deze reeks en mijn oog viel op een post (zomg Morrowind zomg![]()
):
[..]
Terecht dat dat kon! Jij bent de Nerevarine! Fuck al de haters en dood ze stuk voor stuk! \m/
Ik weet nog dat ik een lvl 50+ orc warrior was die na een hele lange tijd eindelijk de MQ uitspeelde. Daarna kon ik gewoon willekeurig guards of citizens vermoorden, maakte allemaal niks uit voor de (levende) guards: ik was Lord Nerevar Reborn en mijn wil was wet![]()
Ze heeft tussen deel 1 en 2 wel een facelift gehadquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:34 schreef Krediax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hoe kan je nou haten op Ashley?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef Rikketik het volgende:
Van de andere kant... 10 dagen vakantie, 240 uur vrij in totaal, en met deze games kun je, als je DAI een beetje rusht, wel in 200 uur klaar zijn. Hou je nog 4 uur slaap per dag over ook.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |