Dat gebeurt ook. Als het goed is gaat het over het verkennen van een nieuw stelsel, dus hebben de personages ook geen idee wat ze zullen treffen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het liefst zie ik compleet nieuwe rassen en niet dezelfde lui die je in de milky way al zag, want ik weiger te geloven dat dat hele Andromedastelsel "leeg" is.
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, we hadden immers bij de laatste 2 ME-spellen gezien dat er relays bestaan die je veel verder kunnen transporteren dan enkel binnen de Melkweg.
Als het spel zich honderden jaren later afspeelt en het organische leven is niet vernietigd...
Waarschijnlijk behouden ze de rassen die we leuk vonden (voor mij de Asari, de Krogans, de Salarisans en de Turians, de Geth waren ook wel interessant maar die zijn gemakkelijk te vervangen door andere robotten) en voegen ze daarnaast nieuwe rassen toe. Je moet m.i. niet al te verhaaltechnisch denken, het verhaal wordt er wel aan aangepast.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk.Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.
Maar ik had het over personages, niet rassen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk behouden ze de rassen die we leuk vonden (voor mij de Asari, de Krogans, de Salarisans en de Turansm, de geth waren ook wel interessant maar die zijn gemakkelijk te vervangen door andere robotten) en voegen ze daarnaast nieuwe rassen toe. Je moet m.i. niet al te verhaaltechnisch denken, het verhaal wordt er wel aan aangepast.
Zo'n spel zonder mensen gaan ze waarschijnlijk niet doen (het zou wel erg gewaagd zijn om het wel te doen maar dan is het nog raarder dat ze Engels spreken) en als je de mensen overhevelt dan is het logisch om ook de populaire rassen uit ME over te hevelen.
Ik had jou inderdaad verkeerd begrepen. Ik vond het al vreem aangezien ik mij ook meende te herinneren dat ze de nieuwe stijl krogan lieten zien. Ik zou het leuk vinden als Shepard daar een of ander historisch prominent figuur zou zijn gworden als de redder van het organische leven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:16 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Maar ik had het over personages, niet rassen.Mensen en krogans zijn al bevestigd.
Waarom moest men dan aan hun savegames vasthouden? Of is dat gewoon gortdroge onzin? Het is namelijk allemaal oldgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk.Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.
Tsja, goede vraag. Ik denk niet dat ze in staat zijn om bijvoorbeeld een X360 save naar de XONE te importeren.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom moest men dan aan hun savegames vasthouden? Of is dat gewoon gortdroge onzin? Het is namelijk allemaal oldgen.
Zou mooi zijn als er een dragon age achtige "keep" in zit zodat je je keuzen online kunt registreren.
Rumour has it dat er voor Andromeda nog een remaster komt van de ME-trilogie.
Die ga ik zo hard kopen.
Nee inderdaad. We zullen zien hoe er invulling wordt gegeven aan ME:A. Hoop alleen dat ze het niet tè veel op exploring gooien. Ik ben juist fan van de series door het roleplayen en de ijzersterke uitwerking van interactie en achtergronden.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:10 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Tsja, goede vraag. Ik denk niet dat ze in staat zijn om bijvoorbeeld een X360 save naar de XONE te importeren.
Maar enkele beslissingen kunnen wellicht nog wel invloed op het verhaal hebben, ook al kom je waarschijnlijk geen bekende personages tegen. Bijvoorbeeld of de Genophage nog steeds actief is of niet.
Uiteraard als \m/anguard spelen. In ieder geval in ME1, daarna Engineer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Naar de OST geluisterd en vervolgens alle spellen weer geïnstalleerd.
Hah, doe ik ook regelmatig. Laatst kwam een huisgenoot mijn kamer binnen van wtf luister jij dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb ik allebei al gespielerd. Ga denk een vrouwelijke biotic. Straight-to-the-point, militair eervol, geen zin in persoonlijk gezeik (dus expres sommige loyalty missies niet doen tenzij ze de missie helpen), lichtelijk xenofobisch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard als \m/anguard spelen. In ieder geval in ME1, daarna Engineer.
Virgil.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah, doe ik ook regelmatig. Laatst kwam een huisgenoot mijn kamer binnen van wtf luister jij dan?
Hearts Of Stone al gedaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hearts Of Stone al gedaan?Nope, dinsdag pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat ik fout zat maar wilde t niet opzoeken
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Da's heel specifiek. Want dan ga je 'm pas kopen, o.i.d.?quote:
Dan ben ik pas thuis.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Da's heel specifiek. Want dan ga je 'm pas kopen, o.i.d.?
Biotic vond ik verschrikkelijk in ME1.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik allebei al gespielerd. Ga denk een vrouwelijke biotic. Straight-to-the-point, militair eervol, geen zin in persoonlijk gezeik (dus expres sommige loyalty missies niet doen tenzij ze de missie helpen), lichtelijk xenofobisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |