Ik hoop dat ze deze keer wel de superieure hardware van de PC benutten om het spel voor de PC nog wat mooier te maken dan voor de console die inmiddels weer flink achterloopt.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:15 schreef bjorntju het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://blog.bioware.com/2(...)ss-effect-andromeda/
Speelt zich dus in een ander sterrenstelsel af. Die lek klopte dus aardig goed
Ik ben benieuwd. Holiday 2016 dus duurt nog even helaasWel meer details eind dit jaar. Trailer zag er in ieder geval heel vet uit en was daarnaast ook in-engine.
twitter:GambleMike twitterde op maandag 15-06-2015 om 22:06:23Also, that trailer you just saw used footage captured from in engine... f reageer retweet
You were indoctrinated, sonquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:49 schreef Rezania het volgende:
Dus, Andromeda vindt plaats na Mass Effect 3, correct? In Mass Effect 3 koos ik Synthesis op het einde, dus ga ik dan allemaal hybrids tegenkomen?
Je moest die lijers vernietigen, maat!quote:
Nee man, Synthesis was de beste optie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moest die lijers vernietigen, maat!
Over honderden jaren misschien, dan is Shepard allang dood. Fuck it.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, Synthesis was de beste optie.Bij Destruction krijg je de waarschuwing dat mensen weer machines gaan bouwen waarschijnlijk, dat wil je toch niet?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Over miljoenen jaren misschien, dan is Shepard allang dood. Fuck it.
Fuck die planning.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef Rezania het volgende:
[..]Synthesis was de volgende stap qua evolutie, was niet meer dan logisch.
Hippie spotted. Synthesis is wat de reapers wilden. Je bent gewoon geïndoctrineerdquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef Rezania het volgende:
Deze man.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hippie spotted. Synthesis is wat de reapers wilden. Je bent gewoon geïndoctrineerdToegegeven aan het kwaad omdat dat de makkelijkste optie was...
Iedereen die half synthetic wil wordenquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:26 schreef Rezania het volgende:
Synthesis is the best of both worlds. De diversiteit van organisch leven gecombineerd met de kracht van synthetisch leven. Iedereen die dat niet inziet.!
En daarom maak je iedereen maar synthetisch, ook al wil 99,9% dat niet?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:26 schreef Rezania het volgende:
Synthesis is the best of both worlds. De diversiteit van organisch leven gecombineerd met de kracht van synthetisch leven. Iedereen die dat niet inziet.!
Dat kan je ook bij destroy en control zeggen, levert ook een boel narigheid op.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
En daarom maak je iedereen maar synthetisch, ook al wil 99,9% dat niet?
Zoals?quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:05 schreef Racerblade het volgende:
Maar even ontopic: is het eigenlijk bekend of je Mass Effect 3 save geïmporteerd wordt voor Andromeda? Ik denk dat sommige beslissingen een standaardoptie hebben die als canon wordt beschouwd. Hebben ze met de boeken ook gedaan.
Ik hoop het, liefst via zo'n systeem als de Keep van DA. Anders heb ik al mijn keuzes voor niks gemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:05 schreef Racerblade het volgende:
Maar even ontopic: is het eigenlijk bekend of je Mass Effect 3 save geïmporteerd wordt voor Andromeda? Ik denk dat sommige beslissingen een standaardoptie hebben die als canon wordt beschouwd. Hebben ze met de boeken ook gedaan.
Weet niet alles helemaal zeker, maar volgens mij heeft de Council Sovereign's aanval overleefd. Udina wordt wel Councilor. Shepard overleeft de Omega 4 Relay en blaast de Collector's basis op.quote:
Denken dat je control hebtquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:00 schreef Appelknaller het volgende:
Synthesis, Destroy![]()
___!!!
Control is de enige echte optie.
De speech van Shepard in de control eindes is gewoon baas man. Ook de enige keus waarbij het een heel klein beetje uitmaakt of je paragon of renegade was.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denken dat je control hebtIllusive Man, ben jij het?
Het speelt zich af in een ander stelsel, een andere tijd en ze hebben ervoor gekozen om het Mass Effect: Andromeda te noemen ipv Mass Effect 4. Ik denk dat iedereen gewoon op 0 begint. Het verhaal van Shepard is klaar, tijd voor een nieuw verhaal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:05 schreef Racerblade het volgende:
Vergeet het. Los van het feit dat het in een andere tijd en plaats dan ME afspeelt hebben ze ook een technische reden om je niet je keuzes mee te laten nemen, het zou een hel zijn om zoveel verschillende verhaallijnen te maken. Die paar extra keuzes in het eerste deel van de binaire boom geven een paar^paar extra keuezes in het tweede deel en dat een (paar^paar)^paar extra keuzes in het derde deel. Leuk voor de spelers, een hel voor de makers die bij ME3 al moeite hadden om de boekhouding in orde te houden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop het, liefst via zo'n systeem als de Keep van DA. Anders heb ik al mijn keuzes voor niks gemaakt.
SPOILER: Mass Effect - Collectors EditionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Rezania op 20-06-2015 18:27:05 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:50 schreef Rezania het volgende:
HumorSPOILER: Mass Effect - Collectors EditionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Maar dan doe je toch juist precies wat Saren wilde?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:51 schreef Rezania het volgende:
Saren wilde iedereen onderdanig maken aan de Reapers om zo al het leven te redden. Dat is wel iets anders dan de fusie van organische en synthetisch leven.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch juist precies wat Saren wilde?
Anyway, gister voor het eerst deeltje 3 uitgespeeldbeste game-trilogie ooit.
Miranda![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:50 schreef Rezania het volgende:
Ik heb de CE van 2SPOILER: Mass Effect - Collectors EditionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja duh, die heeft iedereenquote:
Ik nietquote:
Nooit mass effect op minder dan 1080p 60fps gespeeld hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:21 schreef Drankster het volgende:
Bioware waar blijft de ME trilogy remaster in 1080p, 60fps met high textures en alle DLC?!![]()
Heuj, heb huilie gedaan via de mail en werd vervolgens naar http://www.game-legends.de/ verwezen. Garrus-shirt is van mijquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zie je dit ENORME bazenshirt op een Duitse site, kun je daar alleen wat kopen als je een eigen bedrijf hebt![]()
[ afbeelding ]
Awesome!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reapers in GTA V![]()
[ afbeelding ]
60 fps? Ik schrok me dood toen ik eens FRAPS draaide (uiteraard met diezelfde resolutie). Bij mij kwam de teller ruim boven de 200 en dat met een middelmatige grafische kaart (HD6850/HD7850, die laatste zit trouwens in de PS4) en een i5-750. Ik schrok in die zin dat het mijn vermoeden bevestigde dat de consoles het spel nogal tegen hielden (3-4 keer zo weinig werk als wat de grafische kaart aankan, om over de CPU nog maar te zwijgen). Stel je voor dat bij het ontwerp van het spel wel rekening zou zijn gehouden met de veel krachtigere PC-hardware en dat DX11 zou zijn gebruikt in plaats van de Unreal 3 engine (DX9), en je zou al die mooiere texturen, tessellation, antialiassing, lichtrendering en zo hebben...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nooit mass effect op minder dan 1080p 60fps gespeeld hoor
Pick your poison. Ik vind het jammer dat er geen echt goed einde was. Op zich is het wel leuk als cliffhanger dat je Shepards hand nog ziet bewegen nadat hij de Reapers heeft vernietigd maar doe dat als er een volgend deel komt, niet als het het laatste deel van de trilogie is. Ze moeten in het volgende ME-spel - ook al gaat dat anders heten - nog even laten weten dat Shepard bij het goede einde werd gevonden en weer werd opgelapt, dat zou het meest voor de hand liggen als Miranda Lawson nog leefde in je spel, zeker als ze ook je vriendin is. Laat dus toch maar een savegame importeren of met vinkjes aangegeven worden dat dit je einde was.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Saren wilde iedereen onderdanig maken aan de Reapers om zo al het leven te redden. Dat is wel iets anders dan de fusie van organische en synthetisch leven.
Ik zou niet weten waarom, we hadden immers bij de laatste 2 ME-spellen gezien dat er relays bestaan die je veel verder kunnen transporteren dan enkel binnen de Melkweg.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:54 schreef Racerblade het volgende:
[..]
We zullen zien. Een nieuw sterrenstelsel heb ik geen problemen mee, hoewel dat het wel erg onwaarschijnlijk maakt dat we personages uit de originele trilogie tegenkomen.
Ook ik heb daar last van, ik kreeg een paar weken geleden ineens weer zin om een nieuwe campagne te starten, deze keer misschien met de ingenieur aangezien ik de soldaat en de vanguard al heb gehad. Of toch maar de soldaat maar deze keer op de hoogste moeilijkheidsgraad waarvoor ik enkel nog de vanguard had gebruikt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:07 schreef Poekel het volgende:
Mén, ik heb de trilogy een keer of 7 uitgespeeld. Het kriebelt gewoon weer, dat heb ik echt met andere games nooit (Behalve Red Dead Redemption).
Adept met Garrus & Tali <3
Oh man. Fuck studeren en werken ook.
Dat gebeurt ook. Als het goed is gaat het over het verkennen van een nieuw stelsel, dus hebben de personages ook geen idee wat ze zullen treffen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het liefst zie ik compleet nieuwe rassen en niet dezelfde lui die je in de milky way al zag, want ik weiger te geloven dat dat hele Andromedastelsel "leeg" is.
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, we hadden immers bij de laatste 2 ME-spellen gezien dat er relays bestaan die je veel verder kunnen transporteren dan enkel binnen de Melkweg.
Als het spel zich honderden jaren later afspeelt en het organische leven is niet vernietigd...
Waarschijnlijk behouden ze de rassen die we leuk vonden (voor mij de Asari, de Krogans, de Salarisans en de Turians, de Geth waren ook wel interessant maar die zijn gemakkelijk te vervangen door andere robotten) en voegen ze daarnaast nieuwe rassen toe. Je moet m.i. niet al te verhaaltechnisch denken, het verhaal wordt er wel aan aangepast.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk.Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.
Maar ik had het over personages, niet rassen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk behouden ze de rassen die we leuk vonden (voor mij de Asari, de Krogans, de Salarisans en de Turansm, de geth waren ook wel interessant maar die zijn gemakkelijk te vervangen door andere robotten) en voegen ze daarnaast nieuwe rassen toe. Je moet m.i. niet al te verhaaltechnisch denken, het verhaal wordt er wel aan aangepast.
Zo'n spel zonder mensen gaan ze waarschijnlijk niet doen (het zou wel erg gewaagd zijn om het wel te doen maar dan is het nog raarder dat ze Engels spreken) en als je de mensen overhevelt dan is het logisch om ook de populaire rassen uit ME over te hevelen.
Ik had jou inderdaad verkeerd begrepen. Ik vond het al vreem aangezien ik mij ook meende te herinneren dat ze de nieuwe stijl krogan lieten zien. Ik zou het leuk vinden als Shepard daar een of ander historisch prominent figuur zou zijn gworden als de redder van het organische leven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:16 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Maar ik had het over personages, niet rassen.Mensen en krogans zijn al bevestigd.
Waarom moest men dan aan hun savegames vasthouden? Of is dat gewoon gortdroge onzin? Het is namelijk allemaal oldgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Oh ja? Naast de Omega 4 Relay kan ik me dat niet herinneren eigenlijk.Maar het al een tijdje bekend dat Andromeda erg lang na de originele trilogie afspeelt. Heeel misschien kan je nog een jonge asari zoals Liara tegenkomen maar de rest lijkt me uitgesloten.
Tsja, goede vraag. Ik denk niet dat ze in staat zijn om bijvoorbeeld een X360 save naar de XONE te importeren.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom moest men dan aan hun savegames vasthouden? Of is dat gewoon gortdroge onzin? Het is namelijk allemaal oldgen.
Zou mooi zijn als er een dragon age achtige "keep" in zit zodat je je keuzen online kunt registreren.
Rumour has it dat er voor Andromeda nog een remaster komt van de ME-trilogie.
Die ga ik zo hard kopen.
Nee inderdaad. We zullen zien hoe er invulling wordt gegeven aan ME:A. Hoop alleen dat ze het niet tè veel op exploring gooien. Ik ben juist fan van de series door het roleplayen en de ijzersterke uitwerking van interactie en achtergronden.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:10 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Tsja, goede vraag. Ik denk niet dat ze in staat zijn om bijvoorbeeld een X360 save naar de XONE te importeren.
Maar enkele beslissingen kunnen wellicht nog wel invloed op het verhaal hebben, ook al kom je waarschijnlijk geen bekende personages tegen. Bijvoorbeeld of de Genophage nog steeds actief is of niet.
Uiteraard als \m/anguard spelen. In ieder geval in ME1, daarna Engineer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Naar de OST geluisterd en vervolgens alle spellen weer geïnstalleerd.
Hah, doe ik ook regelmatig. Laatst kwam een huisgenoot mijn kamer binnen van wtf luister jij dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb ik allebei al gespielerd. Ga denk een vrouwelijke biotic. Straight-to-the-point, militair eervol, geen zin in persoonlijk gezeik (dus expres sommige loyalty missies niet doen tenzij ze de missie helpen), lichtelijk xenofobisch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard als \m/anguard spelen. In ieder geval in ME1, daarna Engineer.
Virgil.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah, doe ik ook regelmatig. Laatst kwam een huisgenoot mijn kamer binnen van wtf luister jij dan?
Hearts Of Stone al gedaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hearts Of Stone al gedaan?Nope, dinsdag pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat ik fout zat maar wilde t niet opzoeken
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Da's heel specifiek. Want dan ga je 'm pas kopen, o.i.d.?quote:
Dan ben ik pas thuis.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Da's heel specifiek. Want dan ga je 'm pas kopen, o.i.d.?
Biotic vond ik verschrikkelijk in ME1.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik allebei al gespielerd. Ga denk een vrouwelijke biotic. Straight-to-the-point, militair eervol, geen zin in persoonlijk gezeik (dus expres sommige loyalty missies niet doen tenzij ze de missie helpen), lichtelijk xenofobisch.
Hoe kan je dan ME wel spelen? Gelimiteerde laptop?quote:
Je bedoelt het spel pauzeren, targetten, biotic kiezen en verder spelen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Biotic vond ik verschrikkelijk in ME1.
Bij elke power steeds een biotic uitkiezen in een ander gaar menuutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in de Citadel-DLC naar het sushi-restaurant gaat en je gaat het linkerdeel in dan verdwijnt de tweede persoon van links uit beeld voordat de camera ver genoeg gedraaid is. Ook na verplaatsing blijkt dat te gebeuren terwijl de andere poppetjes wel normaal in beeld blijven.
Heeft iemand van jullie toevallig genoeg verstand van die Unreal 3 engine om dat te verklaren?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
Het mirrorgevecht in de Armax Arena is veel lastiger dan de rest van het spel. Alles unlocked? Check. Veel scores van 10000-14000 punten? Check? Reapers verslagen (in de arena)? Check. Dat mirrorgevecht is lastig met de soldaatklasse, je moet het opnemen tegen 6 clones en de meeste van hen zijn sterker dan een soldaat. Met een vanguard spelen is bijvoorbeeld echter niet leuk, dat verziekt het spel, dan wordt het zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad heel erg gemakkelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou het niet weten, heb 3 alleen als Engineer gespeeld en dat gevecht was een fluitje van een cent
Deze teaser heeft geen kut te maken met het uiteindelijke spelquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
Batarians zijn niet voor niks slavendrijvers en assassins geworden helaasquote:Op maandag 9 november 2015 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat was ME2.
Heb de Batarians daarnet niet gewaarschuwd voor de Reaper Invasion, ze bekijken het maar, vierogige klootzakken dat het zijn. Ben blij dat er nu 300k minder leven.
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?).quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
Ik ergerde me bij mijn laatste femshep (een blondje met lang haarquote:Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, al 5x opnieuw begonnen omdat de haarkleur niet klopt en ik wil niet met een Shepard spelen die er anders uit ziet. In 1 en 2 had ik rossig haar (omdat ik dat zelf ook heb), is het in 3 ineens zwart of zwart met een rode glans, alsof er een verfje in zit
Wil ook de haarstijl (heel kort) niet veranderen omdat m'n Shep dan mijn Shep niet meer is.
Ik begrijp niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om niet iedereen het te laten overleven.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 24 in ME2, iedereen loyal, net Shadow Broker gedaan en ben momenteel op Aite voor Project Overlord. Daarna nog wat sidequests doen (minus Arrival, die doe ik na het opblazen van de Collector Base) en dan kunnen we achter de Reaper IFF aan en Legion recruiten.
Kan ook een shepard kloon zijn. Hoe dan ook maakt mij niet uit als het exploratie gehalte erg hoog is, als het RPG gedeelte maar de rode lijn is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?).
Het is wel een aardige trailer hoor, daar niet van. Het viel me al eerder op, ze kiezen duidelijk voor de Star Trek invalshoek: ruimte-exploratie terwijl je de wereld die je kent volledig achter je hebt gelaten. Ik ben benieuwd of dat ze wel terug gaan kunnen naar ons zonnestelsel of dat het een one way trip is. Het laatste ligt volgens mij iets meer voor de hand.
Hoewel de timeline nog niet bekend is, zijn de geruchten dat toen dat schip (de Ark) naar Andromeda vertrok, Mass Effect 3 nog bezig was. Shepard kon dus nog goed in leven zijnquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?).
Het is wel een aardige trailer hoor, daar niet van. Het viel me al eerder op, ze kiezen duidelijk voor de Star Trek invalshoek: ruimte-exploratie terwijl je de wereld die je kent volledig achter je hebt gelaten. Ik ben benieuwd of dat ze wel terug gaan kunnen naar ons zonnestelsel of dat het een one way trip is. Het laatste ligt volgens mij iets meer voor de hand.
Ik had eerder begrepen dat het spel zich in een geheel andere tijd zou afspelen, dat wekte bij mij toen de indruk dat het een lange tijd (in ieder geval meer dan een mensenleven) later zou zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:33 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Hoewel de timeline nog niet bekend is, zijn de geruchten dat toen dat schip (de Ark) naar Andromeda vertrok, Mass Effect 3 nog bezig was. Shepard kon dus nog goed in leven zijn
Ze hebben duidelijk laten doorschemeren dat ze de formule grotendeels in tact willen houden. Ik hoop alleen dat EA niet al te gierig gaat zijn. Het geven van veel keuzes en het mee laten nemen van die keuzes naar de volgende twee spellen verhoogt sterk de productiekosten (2=>4=>8, en dat voor elke keuze uit twee mogelijkheden die je in de volgende twee spellen wil uitwerken), als EA bang is dat de extra opbrengst minder bedraagt dan de extra productiekosten...quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan ook een shepard kloon zijn. Hoe dan ook maakt mij niet uit als het exploratie gehalte erg hoog is, als het RPG gedeelte maar de rode lijn is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |