Je bedoelt het spel pauzeren, targetten, biotic kiezen en verder spelen? Gewoon die powers naar je quickbar slepen en 1 t/m 0 gebruiken, zo heb ik het (eindelijk) in ME3 multiplayer geleerd en doe sindsdien niet meer anders.quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Biotic vond ik verschrikkelijk in ME1.
Bij elke power steeds een biotic uitkiezen in een ander gaar menuutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in de Citadel-DLC naar het sushi-restaurant gaat en je gaat het linkerdeel in dan verdwijnt de tweede persoon van links uit beeld voordat de camera ver genoeg gedraaid is. Ook na verplaatsing blijkt dat te gebeuren terwijl de andere poppetjes wel normaal in beeld blijven.
Heeft iemand van jullie toevallig genoeg verstand van die Unreal 3 engine om dat te verklaren?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
Het mirrorgevecht in de Armax Arena is veel lastiger dan de rest van het spel. Alles unlocked? Check. Veel scores van 10000-14000 punten? Check? Reapers verslagen (in de arena)? Check. Dat mirrorgevecht is lastig met de soldaatklasse, je moet het opnemen tegen 6 clones en de meeste van hen zijn sterker dan een soldaat. Met een vanguard spelen is bijvoorbeeld echter niet leuk, dat verziekt het spel, dan wordt het zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad heel erg gemakkelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou het niet weten, heb 3 alleen als Engineer gespeeld en dat gevecht was een fluitje van een cent
Deze teaser heeft geen kut te maken met het uiteindelijke spelquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
Batarians zijn niet voor niks slavendrijvers en assassins geworden helaasquote:Op maandag 9 november 2015 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat was ME2.
Heb de Batarians daarnet niet gewaarschuwd voor de Reaper Invasion, ze bekijken het maar, vierogige klootzakken dat het zijn. Ben blij dat er nu 300k minder leven.
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?).quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef bjorntju het volgende:
N7 dag vandaag, met een nieuwe teaser voor ME: Andromeda:
Ik ergerde me bij mijn laatste femshep (een blondje met lang haar ) eraan dat de ene wenkbrauw anders was dan de andere. Serieus, wie bedenkt het om de wenkbrauwen zo sterk te laten verschillen?quote:Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, al 5x opnieuw begonnen omdat de haarkleur niet klopt en ik wil niet met een Shepard spelen die er anders uit ziet. In 1 en 2 had ik rossig haar (omdat ik dat zelf ook heb), is het in 3 ineens zwart of zwart met een rode glans, alsof er een verfje in zit
Wil ook de haarstijl (heel kort) niet veranderen omdat m'n Shep dan mijn Shep niet meer is.
Ik begrijp niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om niet iedereen het te laten overleven.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 24 in ME2, iedereen loyal, net Shadow Broker gedaan en ben momenteel op Aite voor Project Overlord. Daarna nog wat sidequests doen (minus Arrival, die doe ik na het opblazen van de Collector Base) en dan kunnen we achter de Reaper IFF aan en Legion recruiten.
Kan ook een shepard kloon zijn. Hoe dan ook maakt mij niet uit als het exploratie gehalte erg hoog is, als het RPG gedeelte maar de rode lijn is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?).
Het is wel een aardige trailer hoor, daar niet van. Het viel me al eerder op, ze kiezen duidelijk voor de Star Trek invalshoek: ruimte-exploratie terwijl je de wereld die je kent volledig achter je hebt gelaten. Ik ben benieuwd of dat ze wel terug gaan kunnen naar ons zonnestelsel of dat het een one way trip is. Het laatste ligt volgens mij iets meer voor de hand.
Hoewel de timeline nog niet bekend is, zijn de geruchten dat toen dat schip (de Ark) naar Andromeda vertrok, Mass Effect 3 nog bezig was. Shepard kon dus nog goed in leven zijnquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Commander Sheperd die dit zegt terwijl ze bij twee van de drie eindes dood is en het bij een van de drie eindes onduidelijk is of dat ze het overleeft (ja, ze leeft nog net na de ontploffing maar blijft ze leven totdat ze gevonden en geholpen wordt en lappen ze haar nog een keer op met nieuwe huid en alles?).
Het is wel een aardige trailer hoor, daar niet van. Het viel me al eerder op, ze kiezen duidelijk voor de Star Trek invalshoek: ruimte-exploratie terwijl je de wereld die je kent volledig achter je hebt gelaten. Ik ben benieuwd of dat ze wel terug gaan kunnen naar ons zonnestelsel of dat het een one way trip is. Het laatste ligt volgens mij iets meer voor de hand.
Ik had eerder begrepen dat het spel zich in een geheel andere tijd zou afspelen, dat wekte bij mij toen de indruk dat het een lange tijd (in ieder geval meer dan een mensenleven) later zou zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:33 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Hoewel de timeline nog niet bekend is, zijn de geruchten dat toen dat schip (de Ark) naar Andromeda vertrok, Mass Effect 3 nog bezig was. Shepard kon dus nog goed in leven zijn
Ze hebben duidelijk laten doorschemeren dat ze de formule grotendeels in tact willen houden. Ik hoop alleen dat EA niet al te gierig gaat zijn. Het geven van veel keuzes en het mee laten nemen van die keuzes naar de volgende twee spellen verhoogt sterk de productiekosten (2=>4=>8, en dat voor elke keuze uit twee mogelijkheden die je in de volgende twee spellen wil uitwerken), als EA bang is dat de extra opbrengst minder bedraagt dan de extra productiekosten...quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan ook een shepard kloon zijn. Hoe dan ook maakt mij niet uit als het exploratie gehalte erg hoog is, als het RPG gedeelte maar de rode lijn is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |