abonnement Unibet Coolblue
pi_149010806
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Was gisteravond volgens mij Bronze, tegen de Reapers. Moet er eerst weer even inkomen (al speel ik sowieso niet meer met m'n powerwheel, gewoon alles op de shortcut, al staan incinerate en overload voor mij verkeerd om :') ) voordat ik op hoger niveau ga knallen.
Ah ok, ook wel logisch als je het al zo lang niet meer gespeeld hebt. Er is in ieder geval een hele hoop spul bijgekomen in de tussentijd. :P
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 16:26:40 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149012550
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:20 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ah ok, ook wel logisch als je het al zo lang niet meer gespeeld hebt. Er is in ieder geval een hele hoop spul bijgekomen in de tussentijd. :P
Heb ik van m'n drammerige neefje gehoord ja, die zit al minstens een half jaar tegen me aan te zeuren dat we een keer samen een avondje mulitplayer moeten doen _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 24 januari 2015 @ 21:58:47 #78
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149023947
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Neuh hoor :D Lekker autistisch alleen maar Human Engineer spelen :D
Sjongejonge _O- _O- _O_
Ok stelletje hokboeren
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 14:57:04 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149041284
Gisteravond nog wat potjes met m'n neefje gedaan. Engineer en Adept speelden lekker, maar wat is Manguard een ellende zeg... sta je recht tegenover een enemy, ram je op 1 voor Charge, gebeurt er helemaal niks, probeer je weg te lopen, ben je dood. Dan charge op een enemy die jou vervolgens vrolijk voor je kloten schiet terwijl ie stunned moet zijn ;( Nee, ik hou het bij tech en bio 'splosions.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 25 januari 2015 @ 15:03:51 #80
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149041519
Nooit Vanguard off host spelen, Biotic Charge kan niet omgaan met latency
Ok stelletje hokboeren
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 15:04:41 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149041546
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef padlarf het volgende:
Nooit Vanguard off host spelen, Biotic Charge kan niet omgaan met latency
Daar ben ik achter gekomen ja :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149041720
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef padlarf het volgende:
Nooit Vanguard off host spelen, Biotic Charge kan niet omgaan met latency
Tot en met silver gaat het nog wel, maar op gold is het één grote ergernis.
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 15:11:52 #83
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149041784
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Tot en met silver gaat het nog wel, maar op gold is het één grote ergernis.
Neefje was batarian vanguard, samen op silver, alles leek goed te komen maar 3 sec voor het einde van de map werden we allebei geëxecuteerd ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149041838
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Neefje was batarian vanguard, samen op silver, alles leek goed te komen maar 3 sec voor het einde van de map werden we allebei geëxecuteerd ;(
Welke tegenstander en map? En ik ben meestal Novaguard of Slayer als ik wil chargen. :P
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 15:15:05 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149041891
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Welke tegenstander en map? En ik ben meestal Novaguard of Slayer als ik wil chargen. :P
Cerberus enneh... in die ene witte facility :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 25 januari 2015 @ 15:15:13 #86
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149041896
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Welke tegenstander en map? En ik ben meestal Novaguard of Slayer als ik wil chargen. :P
Asari Vanguard (charge -> power damage bonus -> grenadessss) of Batarian Vanguard (charge -> weapon damage bonus -> Reegar ) hier
Ok stelletje hokboeren
pi_149041931
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Cerberus enneh... in die ene witte facility :P
White of Glacier zou het dan moeten zijn. :P Ik heb teveel uren in die MP zitten. :@
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 15:21:27 #88
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149042105
Dan Firebase White, want Glacier zegt me niks :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_149043336
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef padlarf het volgende:

[..]

Asari Vanguard (charge -> power damage bonus -> grenadessss) of Batarian Vanguard (charge -> weapon damage bonus -> Reegar ) hier
Reegar op je Batarian vanguard :')_____!!! Zet daar gewoon eens een raider op.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 25 januari 2015 @ 16:11:12 #90
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149043614
quote:
8s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:02 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Reegar op je Batarian vanguard :')_____!!! Zet daar gewoon eens een raider op.
Nee jonguh, ik one clip gewoon brutes. Raider is voor mn Asari
Ok stelletje hokboeren
pi_149043798
quote:
6s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:11 schreef padlarf het volgende:

[..]

Nee jonguh, ik one clip gewoon brutes. Raider is voor mn Asari
Asari 66653 speccen en er een wraith op zetten.

Gr gr
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 25 januari 2015 @ 16:19:46 #92
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149043919
quote:
8s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:16 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Asari 66653 speccen en er een wraith op zetten.

Gr gr
Talon. En Stasis :') op Vanguard :') 60666 jwz
Ok stelletje hokboeren
pi_149043995
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:19 schreef padlarf het volgende:

[..]

Talon. En Stasis :') op Vanguard :')
Is lachen man, heb je op gold meer aan dan die 200 extra health en barrier.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  dinsdag 27 januari 2015 @ 19:51:53 #94
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149114876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Juist integendeel. Ze hadden voor ME1 het geluid veel sterker vervormd om het aan het ras aan te passen dan voor ME2 en ME3, ze draaiden die hervormingen terug omdat het niet werkte. Ze gingen dus op dat vlak wat te ver met het aanpassen aan het ras.
You say tomato...

Ik zeg in algemene zin, het geluid ging er in deel 2 en 3 op vooruit. Jij zegt wat specifieker, ze draaide de knop wat terug. Komt beiden op hetzelfde neer. Maar waar haal jij vandaan dat ze het veranderden omdat 'het niet werkte'?
quote:
Als je iets niet mooi vindt dan vind je het niet mooi.
En als je iets mooi vindt, dan vind je iets mooi. Maar het simpelweg zo verwoorden, komt niet echt overeen met wat je allemaal eerder zei. Je kon namelijk prima uitleggen wat er zo goed was aan het geluid van ME3. Maar aangeven waarom het in ME3 zo goed was, maakt het geluid van 1 niet gelijk slecht. Waar het eerder op neerkomt, is dat het geluid in ME3 fantastisch was; in ME1 gewoon 'goed'.
quote:
Mijn mening zou niet anders zijn als ik eerst ME1 had gespeeld en daarna pas 2 en 3.
Nee? Je acht het niet wat waarschijnlijker dat als je in 2007 (of 2008) was begonnen met ME1, m.a.w. je wist op dat moment nog helemaal niet hoe het in ME2 en 3 uit zou pakken, dat je net als de meesten hier dat geluid gewoon gezien had als de start? Daar begonnen ze, dat was toen hun visie/aanpak, hoe je het wilt noemen. Dat je net zoals je nu het geluid van ME2 en 3 gewend bent, je dan het geluid van ME1 gewend zou zijn? En je het dus niet gelijk zou neersabelen, zoals je nu doet - zonder het gespeeld te hebben?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_149115291
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:51 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

You say tomato...

Ik zeg in algemene zin, het geluid ging er in deel 2 en 3 op vooruit. Jij zegt wat specifieker, ze draaide de knop wat terug. Komt beiden op hetzelfde neer. Maar waar haal jij vandaan dat ze het veranderden omdat 'het niet werkte'?
Omdat ze van 100 naar 10 gingen met de vervorming van het geluid. Ik heb niet gezegd dat ze de knop wat terugdraaiden ("veel sterker"), ze draaiden de knop radicaal terug.
Ik speculeer inderdaad dat ze om die reden van 100 naar 10 gingen. Waarom zou je de knop zo ver terugdraaien als je het wel mooier vindt? Dat zou nogal raar zijn. Goed, ik begrijp dat jij speculeert dat het met karakterontwikkeling te maken heeft. Dat is een valide speculatie maar ik stel vast dat het geluid daarvoor veel te sterk is veranderd. Zo groot is het verschil nu ook weer niet tussen een adolescent (wat Liara min of meer was in deel 1) en een volwassene. Als ze nu echt een klein kind zou zijn geweest dan zou ik het kunnen begrijpen maar ze had daar toch al overwegend een volwassen lichaam, lijkt mij. :)

Nogmaals, met welke speakers luisterde jij er naar? Standaard ingebouwde tv-speakertjes, Logiteche-boxjes van 25 Euro of fatsoenlijke speakers? Dat kan ook veel verschil maken voor wat je wel en niet hoort. Misschien hoorde jij niet zo'n grote verandering omdat jouw speakers het geluid niet kunnen laten horen. Als wij een geheel ander geluid hoorden dan zou er babylonische spraakverwarring zijn, vandaar dat ik het je vraag.

quote:
Maar aangeven waarom het in ME3 zo goed was, maakt het geluid van 1 niet gelijk slecht. Waar het eerder op neerkomt, is dat het geluid in ME3 fantastisch was; in ME1 gewoon 'goed'.
Ik kan alleen maar zeggen dat het geluid van Liara in ME1 voor mij gigantisch onnatuurlijk klinkt.
Nogmaals, ik vermoed dat ze in deel 1 met opzet het geluid onnatuurlijk maakten omdat het om aliens gaat en dat ze uiteindelijk toch maar besloten om het menselijke geluid te laten horen aangezien dat natuurlijker klinkt voor ons. Het is maar een vermoeden, ja.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149115345
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Omdat ze van 100 naar 10 gingen met de vervorming van het geluid. Ik heb niet gezegd dat ze de knop wat terugdraaiden ("veel sterker"), ze draaiden de knop radicaal terug.
Ik speculeer inderdaad dat ze om die reden van 100 naar 10 gingen. Waarom zou je de knop zo ver terugdraaien als je het wel mooier vindt? Dat zou nogal raar zijn. Goed, ik begrijp dat jij speculeert dat het met karakterontwikkeling te maken heeft. Dat is een valide speculatie maar ik stel vast dat het geluid daarvoor veel te sterk is veranderd.

Nogmaals, met welke speakers luisterde jij er naar? Standaard ingebouwde tv-speakertjes, Logiteche-boxjes van 25 Euro of fatsoenlijke speakers? Dat kan ook veel verschil maken voor wat je wel en niet hoort. Misschien hoorde jij niet zo'n grote verandering omdat jouw speakers het geluid niet kunnen laten horen. Als wij een geheel ander geluid hoorden dan zou er babylonische spraakverwarring zijn, vandaar dat ik het je vraag.

[..]

Ik kan alleen maar zeggen dat het geluid van Liara in ME1 voor mij gigantisch onnatuurlijk klinkt.
Nogmaals, ik vermoed dat ze in deel 1 met opzet het geluid onnatuurlijk maakten omdat het om aliens gaat en dat ze uiteindelijk toch maar besloten om het menselijke geluid te laten horen aangezien dat natuurlijker klinkt voor ons. Het is maar een vermoeden, ja.
Kun je nog meer zeiken over ME1 aub in het Mass Effect 3 topic? Bedankt alvast hé.
pi_149115398
Voor de duidelijkheid, ik sabel niets neer. Ze hebben een hele hoop goed gedaan in het spel, het geluid was in deel 3 van een hoog niveau, er zaten ook wat zwakke elementen in zoals het geluid in deel 1, het einde van deel 3 en het ontbreken van belichting in deel 3 (cockpit waarbij witte puntjes reflectie van licht op de vloer voorstelden, wat raar is want zo gauw je beweegt is het nog steeds op dezelfde plaats). Al met al kijk ik uiteraard vooral positief naar deze trilogie, het zijn verbeterpuntjes voor de volgende reeks. Juist omdat ik geef om het spel ben ik kritisch, je beste vrienden zijn het meest kritisch.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149115484
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik sabel niets neer. Ze hebben een hele hoop goed gedaan in het spel, het geluid was in deel 3 van een hoog niveau, er zaten ook wat zwakke elementen in zoals het geluid in deel 1, het einde van deel 3 en het ontbreken van belichting in deel 3 (cockpit waarbij witte puntjes reflectie van licht op de vloer voorstelden, wat raar is want zo gauw je beweegt is het nog steeds op dezelfde plaats). Al met al kijk ik uiteraard vooral positief naar deze trilogie, het zijn verbeterpuntjes voor de volgende reeks. Juist omdat ik geef om het spel ben ik kritisch, je beste vrienden zijn het meest kritisch.
hey toppie
pi_149115538
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kun je nog meer zeiken over ME1 aub in het Mass Effect 3 topic? Bedankt alvast hé.
1,2,3 , het is hetzelfde spel. Lees even mijn laatste reactie om het wat genuanceerder te bekijken. Ik begon met een kleine opmerking over de rare stemmetjes in deel 1 met een plausibele verklaring hiervoor, vervolgens werden er excuses gezocht waarop ik heb gereageerd omdat ik het daar niet mee eens was. Dat is alles. Zie het niet als zeiken maar zie het als constructieve kritiek omdat ik hoop dat de volgende reeks alles wat het goed deed voortzet en alles wat minder was en wat niet te wijten was aan de matige consolehardware verbetert.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 27 januari 2015 @ 21:01:26 #100
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149117473
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Omdat ze van 100 naar 10 gingen met de vervorming van het geluid. Ik heb niet gezegd dat ze de knop wat terugdraaiden ("veel sterker"), ze draaiden de knop radicaal terug.
Ik speculeer inderdaad dat ze om die reden van 100 naar 10 gingen. Waarom zou je de knop zo ver terugdraaien als je het wel mooier vindt? Dat zou nogal raar zijn. Goed, ik begrijp dat jij speculeert dat het met karakterontwikkeling te maken heeft. Dat is een valide speculatie maar ik stel vast dat het geluid daarvoor veel te sterk is veranderd. Zo groot is het verschil nu ook weer niet tussen een adolescent (wat Liara min of meer was in deel 1) en een volwassene. Als ze nu echt een klein kind zou zijn geweest dan zou ik het kunnen begrijpen maar ze had daar toch al overwegend een volwassen lichaam, lijkt mij. :)
Ik speculeerde in eerste instantie over haar karakterontwikkeling, omdat ik het niet wilde discussieren gebaseerd op het terugkijken via youtube-filmpjes. Maar ik heb het inmiddels zelf weer gespeeld en in ME2 en 3 klinkt ze idd wat warmer. Dus dat verschil is er.

Maar even voor de duidelijkheid, ik krijg de indruk dat jij je mening gebaseerd hebt op deze cutscene:

Hier is haar stem idd wat vervormd, omdat ze in zo'n prothean-'bubble' zit. Verder in het spel heeft ze gewoon een normale stem. En klinkt ze echt niet onmenselijk.

quote:
Nogmaals, met welke speakers luisterde jij er naar? Standaard ingebouwde tv-speakertjes, Logiteche-boxjes van 25 Euro of fatsoenlijke speakers? Dat kan ook veel verschil maken voor wat je wel en niet hoort. Misschien hoorde jij niet zo'n grote verandering omdat jouw speakers het geluid niet kunnen laten horen. Als wij een geheel ander geluid hoorden dan zou er babylonische spraakverwarring zijn, vandaar dat ik het je vraag.
Geen speakers. Heb in m'n laatste paar systemen een creative soundblaster gehad en ik speel altijd met koptelefoon (met heldere 3d-sound).
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')