Oh, dat klinkt interessant.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:07 schreef borisz het volgende:
Zondagavond NL2
Heerlijke avond om tv te kijken met oa Onze Man in Tehran. Leuke eerste aflevering
Oud-stagiair van mij bij NRC.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:07 schreef borisz het volgende:
Zondagavond NL2
Heerlijke avond om tv te kijken met oa Onze Man in Tehran. Leuke eerste aflevering
Welke uitzending was dat, heb je een linkje?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt interessant.
Wij hebben net Andere Tijden over de Eper incestzaak teruggekeken. Weet nou nog niet wie ik moet geloven. Is er wel of niet iets gebeurd? Bizarre kwestie.
http://www.npogeschiedeni(...)5/Incest-in-Epe.htmlquote:Op zondag 18 januari 2015 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke uitzending was dat, heb je een linkje?
Ja, die heb ik gezien!quote:Op zondag 18 januari 2015 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.npogeschiedeni(...)5/Incest-in-Epe.html
De aflevering over 'Help de Russen de winter door' was ook geniaal. Er wás helemaal geen honger daar. Maar Marcel van Dam wil nog stééds niet toegeven dat ze fout zaten. Eén grote poppenkast.
Vond jij Aruba wel leuk?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:43 schreef Isegrim het volgende:
Niet dat ik er geweest ben, maar wel op Aruba en daar was het onder water al zo adembenemend prachtig.
Ik vond Aruba wel leuk, maar ik heb driekwart van de tijd snorkelend doorgebracht geloof ik.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vond jij Aruba wel leuk?
Ik ben daar nog niet geweest, maar begreep altijd dat dat eiland het minst idyllisch was.
Ik ben erg gecharmeerd van Curacao. Zou er zo kunnen wonen en wil dat ook wel! Maar ja, zo zijn er wel meer plannen.
En hoe ondankbaar een overheid kan zijn voor iemand die een zeer belangrijke rol speelde in het winnen van de oorlog.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:57 schreef golfer het volgende:
Eerder gegrepen door de TV -serie The Bletchley Circle, hebben we vanavond dus maar de film The Imitation Game over het leven van Alan Turing bekeken. Prachtige rol van Cumberbatch weer.![]()
Verhaal was wel al bekend en het gevolg ook. Toch weer opnieuw aangrijpend om te zien hoe benepen men in die tijd dacht en was.
Ik kan het me helemaal voorstellen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook mee met jullie op vakantie, door dit gekut hier word ik een onuitstaanbaar wijf![]()
![]()
Dubai (ja kutland) is nog niets vergeleken bij Saudi, mozes kriebel, dat was erg. Israel vond ik ook niet leuk trouwensquote:Op zondag 18 januari 2015 22:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan overal wel wonen geloof ik. Ik heb altijd heimwee naar plaatsen waar ik geweest ben. Texas, Sri Lanka, Rome... Alleen Dubai/VAE niet, kutland.
Daar hoef ik als vrouw niet eens naartoe.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dubai (ja kutland) is nog niets vergeleken bij Saudi, mozes kriebel, dat was erg. Israel vond ik ook niet leuk trouwens
Die zet ik dan wel naast de Claerwater Cove die ik net al voor haar inschonk.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet schenkt bloes een wijntje in
jaa, dat is fantastisch natuurlijk!quote:Op zondag 18 januari 2015 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond Aruba wel leuk, maar ik heb driekwart van de tijd snorkelend doorgebracht geloof ik.
dubai staat hier nog wel op het reislijstje.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan overal wel wonen geloof ik. Ik heb altijd heimwee naar plaatsen waar ik geweest ben. Texas, Sri Lanka, Rome... Alleen Dubai/VAE niet, kutland.
Ik hoef er echt nooit meer heen. Er is maar één ding waarvoor ik terug zou willen en dat is Indiaas restaurant Saravanaa Bhojan Shala in Discovery Gardens.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dubai staat hier nog wel op het reislijstje.
Wel leuk om een week od. te zijn?
Het zijn gewoon slaven. Paspoort afpakken, 12 uur per dag in de bouw werken bij 45 graden, huisvesten in sloppenwijken zonder riolering en who cares als er eentje dood van het obscene nieuwe flatgebouw af tyft; voor hem tien anderen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:28 schreef SuperFood het volgende:
en indiase / pakistaanse mensen zijn daar praktisch de slaven toch? ow die voc mentaliteitik bedoel
Och Bluezz toch.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook mee met jullie op vakantie, door dit gekut hier word ik een onuitstaanbaar wijf![]()
![]()
Er zijn toch wel een paar dingen in je relaas die me enorm aantrekken. Het linkt me een intrigerend verblijf, en dan ben ik dus al snel om.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hoef er echt nooit meer heen. Er is maar één ding waarvoor ik terug zou willen en dat is Indiaas restaurant Saravanaa Bhojan Shala in Discovery Gardens.
En het snorkelen rond Snoopy Island (Jumairah) was prachtig. Daar voor het eerst een haai gezien (black tip reef shark).
Verder: bah. De walgelijke uitbuiting van buitenlandse werklui, de obscene rijkdom, de hypocrisie, echt vreselijk. En ik vxoelde me er niet vrij. Je partner een kus geven o.i.d. kan je duur komen te staan.
Kijken nu on demand ernaar. Ziet er veelbelovend uit.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:07 schreef borisz het volgende:
Zondagavond NL2
Heerlijke avond om tv te kijken met oa Onze Man in Teheran. Leuke eerste aflevering
Er zijn niet veel landen in het midden-oosten en de Arabische golf waar ik mij welkom zou voelen, dus ik denk sowieso niet dat ik daar naartoe wil/toegelaten word.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:59 schreef Isegrim het volgende:
Denk je echt dat je in bepaalde landen niet wordt toegelaten? Hoe zo dan? Je hebt toch geen verdacht reisverleden, of gaat dat op basis van je achternaam al zo?quote:Op maandag 19 januari 2015 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn niet veel landen in het midden-oosten en de Arabische golf waar ik mij welkom zou voelen, dus ik denk sowieso niet dat ik daar naartoe wil/toegelaten word.
Er zijn nog steeds wat landen in de wereld waar Joden niet zo welkom zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Denk je echt dat je in bepaalde landen niet wordt toegelaten? Hoe zo dan? Je hebt toch geen verdacht reisverleden, of gaat dat op basis van je achternaam al zo?
Nah, liever niet, past niet bij me. Hopelijk morgen wat advies van mijn fysiotherafrank hoe ik het best kan om gaan met herstel en vertrouwen in mn knie! Mensch wat een toestanden brengt dat met zich mee spiegelogisch.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Och Bluezz toch.
Gelukkig heb je een heul boel credits.
Wees maar lekker een naar wief eventjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubai lijkt me ook zo totaal gek! Mss als tussenstop naar Ausquote:Op zondag 18 januari 2015 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar word je dan op basis van je naam tegengehouden bij de douane? Vraag me af hoe dat dan gaat. Op zich is er veel reisverkeer in het middenoosten, dus ik vraag me dan af waarvoor jij wordt tegengehouden. Wel erg frustrerend zeg.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds wat landen in de wereld waar Joden niet zo welkom zijn.
quote:Op maandag 19 januari 2015 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nah, liever niet, past niet bij me. Hopelijk morgen wat advies van mijn fysiotherafrank hoe ik het best kan om gaan met herstel en vertrouwen in mn knie! Mensch wat een toestanden brengt dat met zich mee spiegelogisch.Jemig! Meiske. Weet niet wat te zeggen. nee, niet je beste maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Ik neem de gok maar niet. Heb mezelf ook altijd in fantasie-scenario bedacht dat ik bij vliegtuigkaping of andere terror-actie mijn Davidsster moet afrukken en verstoppen.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar wordt je dan op basis van je naam tegengehouden bij de douane? Vraag me af hoe dat dan gaat. Op zich is er veel reisverkeer in het middenoosten, dus ik vraag me dan af waarvoor jij wordt tegengehouden. Wel erg frustrerend zeg.
Ja de waanzin is een belevenis op zich!quote:Op maandag 19 januari 2015 01:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dubai lijkt me ook zo totaal gek! Mss als tussenstop naar Aus
We zitten in juni niet al te ver van St Tropez lijkt me ook zo'n bizarre wereld om een kijkje te nemenquote:Op maandag 19 januari 2015 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja de waanzin is een belevenis op zich!
Mijn zus heeft daar gewoond en ik heb haar verhalen altijd fantastisch gevonden!! Het gedoe, de bravoure... wat is er níet interessant aan? Oh ik hou van decadentie en andere bizarre biotopen.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zitten in juni niet al te ver van St Tropez lijkt me ook zo'n bizarre wereld om een kijkje te nemen
Ik heb ook niet direct spijt dat ik erheen ben gegaan hoor. Maar ik hoef niet terug. Alle andere plekken waar ik ben geweest, wil ik wel weer heen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel een paar dingen in je relaas die me enorm aantrekken. Het linkt me een intrigerend verblijf, en dan ben ik dus al snel om.![]()
Maar ik snap ook waarom je het geen paradijs vond!
Ik vind bestemmingen met een rafelig randje vaak erg bevredigend, gek genoeg.
Bestemmingen zonder rafelig randje ook, trouwens.
Bij ons was de reis bijna langer geworden door dat ik het vuile lef had een foto te maken vanaf sjeik-grond. Alle onbebouwde grond is sjeik-grondquote:Op zondag 18 januari 2015 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je in Israel geweest bent, kom je in elk geval de UAE niet in. En andersom ook niet geloof ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar word je dan op basis van je naam tegengehouden bij de douane? Vraag me af hoe dat dan gaat. Op zich is er veel reisverkeer in het middenoosten, dus ik vraag me dan af waarvoor jij wordt tegengehouden. Wel erg frustrerend zeg.
Ha, lief!quote:Op maandag 19 januari 2015 07:18 schreef Isegrim het volgende:
Collega heeft iets voor me gedaan waarvoor vandaag de deadline was en waarvoor ik extra vroeg was opgestaan omdat ik de afgelopen week vrij had en vandaag ook.Ik heb gemaild dat ik hem in koekjes zal terugbetalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:39 schreef minilot het volgende:
Oh en voor wie True Detective al helemaal had afgekeken..Ik vond het ook tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:39 schreef minilot het volgende:
Oh en voor wie True Detective al helemaal had afgekeken..Ik had geen probleem met het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juist mooi.
Goedemorgen allemaal
Wat een slechte nacht, gelukkig konden we nog een beetje uitslapen.
Raar begin van de week.
Ik geloof dat het Isa was. Maar die heeft vast geen zin om van haar ski's af te komen om ff uit te leggen wat ze er nou precies van vond.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had geen probleem met het eindejuist mooi.
Ze heeft groot gelijkquote:Op maandag 19 januari 2015 11:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof dat het Isa was. Maar die heeft vast geen zin om van haar ski's af te komen om ff uit te leggen wat ze er nou precies van vond.
Maar jij bent het niet! Gelukkig!quote:Op maandag 19 januari 2015 11:41 schreef Isabeau het volgende:
wilde bericht van nu.nl plaatsen van gisteen waarbij een nederlander om het leven is gekomen in een lawine in Nauders. Daar ben ik nu dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat ga je vandaag allemaal doen in sneeuwpretland?
Let me see you stripped down to the bone
Das balenquote:Op maandag 19 januari 2015 11:46 schreef minilot het volgende:
Buuuh. Ik zou vandaag eigenlijk naar Breda / dan Vietnamees eten / dan naar What We Do In The Shadows in de bios, maar kwam er potverdorie vanochtend achter dat ik gewoon tussen 11:00 en 19:00 moest werken vandaag (had dus met mijn neus gekeken naar het rooster). Grrrrrmbl. Nou ja. Dat alles dan maar morgen. Maar toch.
Andersom is leuker, denken dat ik moet werken en dan vrij blijken te zijn.
Hiquote:Op maandag 19 januari 2015 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen vanaf eenzonnige berghut. We zijn hier:
eh...kan niet copy pasten op mijn tablet... maar wilde bericht van nu.nl plaatsen van gisteen waarbij een nederlander om het leven is gekomen in een lawine in Nauders. Daar ben ik nu dus.
Zou Isa nu ook overuren betaald krijgen?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als in een half dagje werken? En jij nu 24/7 ?
Ja, in natura sneeuwquote:Op maandag 19 januari 2015 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou Isa nu ook overuren betaald krijgen?![]()
Lijkt me topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nog geen serie, wel een pilot.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:23 schreef minilot het volgende:
Huh, wut, is er een serie gemaakt van het Philip K. Dick-boek?!
Ik kan alles vinden, dank voor de tip!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog geen serie, wel een pilot.
Amazon heeft deze gemaakt, kijk maar eens op youtube, als je geen amazon streaming kan kijken.
U bent Welkom!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kan alles vinden, dank voor de tip!
Philip K. Dick is altijd tof!
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ross gisteravond maar heel even gesproken. Weet niet hoe het nu gaat, hij heeft twee poezen om op te passen. Een nog jong & druk haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbekend nummer beltquote:Op maandag 19 januari 2015 14:42 schreef Isegrim het volgende:
Gebeld worden door iemand die zijn VvE-beheerder moet hebben, maar die niet weet welk bedrijf zijn VvE beheert en die dus maar de eerste hit op Google pakt.En dan niet willen accepteren dat ik hem niet kan helpen.
Enfin, gebeurt vaker dus kennelijk ben ik goed vindbaar.
Even een lichtpuntje doen???quote:
Ik gooi hem er gewoon opquote:Op maandag 19 januari 2015 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onbekend nummer belt
Ik> Ghallow?
Ja hallo hier Max Mustermann von der Rheinische Post (Krant, verzekeraar, vermogensverbrander etc) ist da Herr Fairdriet?
Ik> Ghallow?
Herr Fairdriet?
Ik> Spreeikt u Nederlandsch huppelduif hatseflats Kameroen?
Dit gaat dan nog even kort zo door, mijn talenkennis is nul en die van hun ook, wordt zelden een tweede keer gebeld.
Een vriend van mij en zijn vrouw deden altijd het volgendequote:
Beterschapquote:Op maandag 19 januari 2015 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even een lichtpuntje doen???
Fysio uitgebreid en ging goed, mag zonder krukkies binnen proberen, traplopen en buiten nog met
Wel nog pijn maar met 2 PCM's tot nu toe in mn mik is dat andere koek dan vorige week
correctie heb er net ff 2 ingenomen omdat het net ff wat lekkerder zit vanmiddag
Ach gus, zit er nog steeds iets dwars?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat je nog tijd voor FOK! hebt, met zo veel vrienden, Piet!![]()
!!
Tjemig zeg. Dan schiet je gevoel ook alle kanten op.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa Dude, geweldig nr refereer je aan! Ga hem regelmatig draaien
Zwager wordt nog in slaap gehouden na spoed OK.
Erg onzeker allemaal.
Wist niet eens dat je een fan van zijn muziek was.....quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef minilot het volgende:
Morgen komt het nieuwe album van Marilyn Manson uit. Zo benieuwd!
Ja gaat goed!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Dude hoe vergaat het je als ZZP'ert?! Genoeg opdrachten?
/zomaar benieuwd maar vergeet steeds te vragen
Good 4Uquote:Op maandag 19 januari 2015 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja gaat goed!
En zo vrij als een vogeltje. Wil nooit meer anders!
Moet financieel wel beheurlijk inleveren natuurlijk, maar ik heb flink genoten van het geld dat ik verdiende en nu geniet ik van andere dingen. Erg fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Kom maar gezellig naast zus Bloes zitten dan. Kussentje?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef TAV74 het volgende:
Naar huis. Geloof dat het beter is voor iedereen dat ik de rest van de dag in stilte op de bank doorbreng
Dat kan ze dus vanwege die blokkering ook niet lezen, maar B. maakt wel een screenshot ervan en die gaat dan als bijlage bij de volgende mail naar haar terug.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Fok geblokt? Nou ja.
En wat duurt t toch lang AnneX! Had niet eens verwacht dat je 1 nacht zou blijven zelfs.
Wel fijn dat je iets laat horen en sterkte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch!![]()
Golfer, mail haar maar een berg dikke kussen terug en bedankt voor de update!Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:42 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, Anne. Dit hele gedoe komt je nu vast behoorlijk de neus uit. Beterschap!
kun je niet gewoon je vinger op de afbeelding houden, totdat er een drop down volg om te kopiëren?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik de wonderen van het copy&pasten al had ontdekt voor de tablet dan had ik hier een zoetsappig beterschapskaartje ingeplakt, maar helaas! Anne, snel beter worden en ik hoop dat je neus(vleugel) snel weer zonder vuile elementen is.
Snap ik ook niet!quote:Op maandag 19 januari 2015 18:00 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je Fok nou blokken in een ziekenhuis? Wat moet je anders in zo'n bed?
maar hoe krijg ik het dan in een bericht op fok?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
kun je niet gewoon je vinger op de afbeelding houden, totdat er een drop down volg om te kopiëren?
kun je niet iets van 'afbeelding bekijken' kiezen, zodat je een url krijgt met .jpg?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar hoe krijg ik het dan in een bericht op fok?
torbrowser extention geen oplossing?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef golfer het volgende:
Want fok is (natuurlijk) ook geblokt in Zeist.
Dankjewelquote:Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan ze dus vanwege die blokkering ook niet lezen, maar B. maakt wel een screenshot ervan en die gaat dan als bijlage bij de volgende mail naar haar terug.
Lekker met z'n allen in KLB, klagen dat saffraan zo duur isquote:Op maandag 19 januari 2015 17:55 schreef Molo het volgende:
Wat jammer dat Fok geblockt is daar zeg! Zeker teveel artsen gehad die in de nacht lekker aan het baggeren waren
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Sun hoe ging het met je nieuwe student?
Ziet er best ok uit!quote:Op maandag 19 januari 2015 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Liev
Oh en dit zat in AX haar mail
Culinair avondeten
Anne is al blij dat ze met haar tablet iets kan versturen. Ik ga haar niet nog allerlei ingewikkelde omwegen laten installeren.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:35 schreef liedetector het volgende:
torbrowser extention geen oplossing?
Die baklave pull apart.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:08 schreef minilot het volgende:
Verder zoal opgeslagen vandaag:
http://www.sprinklebakes.(...)ull-apart-bread.html
http://hungryhungryhighne(...)ream-pie-donuts.html
http://theinformalchef.bl(...)nde-gula-melaka.html
http://earthydelightsblog.com/?p=4920
Ik zie mijn collega's er al lekker dik van worden!
tsssk en lol @ pr0n blockquote:Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef golfer het volgende:
Anne is al blij dat ze met haar tablet iets kan versturen. Ik ga haar niet nog allerlei ingewikkelde omwegen laten installeren.
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh en deze van AXBriljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
je vinger in het reageervenster houden en dan plakken kiezen.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar hoe krijg ik het dan in een bericht op fok?
Hihi, zo simpel is het somsquote:Op maandag 19 januari 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)mgekomen-lawine.html
Omg dat werkt dude!
danke!
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Omg dat werkt dude!
danke!
Dus hij skiede 'offpiste' dat is er toch naast?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Omg dat werkt dude!
danke!
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
je vinger in het reageervenster houden en dan plakken kiezen.
Denk ik.
onder leiding van een gids worden dat soort dingen georganiseerd, maar ik begrijp niet dat zon skicentrum niet van die rugzakairbags verplicht. Je mag al niet mee tenzij je echt heel goed kan skien.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus hij skiede 'offpiste' dat is er toch naast?
/Friso
/Dom
dat was als reactie op dude haar berichtjequote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Het leven is soms heerlijk ironisch <3
Wij vonden een paar jaar geleden Mamtas Indiaas restaurant erg lekker. Ben verder nwrgens geweest in Harderwijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte Bluezz.....
Jij ook Anne!
Iemand een heel goed idee voor restaurant in Harderwijk?
Ja hier ook bij alles eigenlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Molo: herkenbaar met eigenlijk al mijn kooksels
Klinkt goedquote:Op maandag 19 januari 2015 21:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben typisch Duits gegeten vandaag, en het was precies wat ik nodig had...
Kräuterflädlesuppe, voor mij in kippenbouillon met wat kipfilet, en voor de duutser in groentebouillon. Stokbroodje erbij, perfect...
Hahaha, zo. Dat is trickyquote:Op maandag 19 januari 2015 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
De eerste keer dat J bij me at maakte ik gekookte aardappels.met uien-hachee (what was I thinking, scheten laten bij je nieuwe veekering dilemma meteen ook gehad dus)...
Ik maakte voor twee dagen, dacht ik. J komt de keuken in en schept zo de helft van de pannen in zijn bord
Was gewens dat er afgepast gekookt werd in hun gezin met vier kinderen
Ik probeee het tegenwoordig maar niet meer, alleen met pasta weleens.
Gatverquote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Om iedereen de eetlust te ontnemen:
[ afbeelding ]
*ril
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
*ril
is dat echt??quote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
*ril
Ah, weer wat geleerd, dat vogerlsalat veldsla isquote:Op maandag 19 januari 2015 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik had tiroler karreespeck mkt honigmelone und vogerlsalat, tomatencremesuppe mit parmesan und sahne, salat vom buffet, entrecote mit pfeffersauce mit folienkartoffel und maiskolben en tiramisu met weisser mokkasauce...
Ach, in het vliegtuig kun je een kom gedroogde kots kopen waar warm water over gegoten wordt zodat heel het vliegtuig kan meegenieten van de geur ervan, dus tsjaquote:
misschien andere maatschappijen proberen. alhoewel opgedroogde kotst me buitengewoon interessant lijkt om eens te instantenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ach, in het vliegtuig kun je een kom gedroogde kots kopen waar warm water over gegoten wordt zodat heel het vliegtuig kan meegenieten van de geur ervan, dus tsja
Meeste maatschappijen hebben wel van die cup noodlesquote:Op maandag 19 januari 2015 21:16 schreef SuperFood het volgende:
[..]
misschien andere maatschappijen proberen. alhoewel opgedroogde kotst me buitengewoon interessant lijkt om eens te instanten
ow. nog nooit gehad iig.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Meeste maatschappijen hebben wel van die cup noodleshelaas
Ik ook niet, maar ik ruik nogal goed en als mede passagiers het nemen 'geniet' ik er ook van meequote:
op vluchten richting Azië is het normaal dat je tussen de maaltijden door een bak noodles kunt bestellen.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Meeste maatschappijen hebben wel van die cup noodleshelaas
Die zijn hopelijk van betere kwaliteit (en geur) dan die good noodles of hoe die zut ook heetquote:Op maandag 19 januari 2015 21:39 schreef z80 het volgende:
[..]
op vluchten richting Azië is het normaal dat je tussen de maaltijden door een bak noodles kunt bestellen.
en na de nodige uren in turbulentie is dit goed te knagen.
Mijn nieuwe goeie voornemenquote:
Whut..?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
*ril
Weet je zeker dat dat geen muts is?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:16 schreef Molo het volgende:
Het haar van deze man net op het nieuws![]()
Awesome!
[ afbeelding ]
Dat zal toch wel? Toch? TOCH?!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen muts is?
Je moet die op de Meent ook eens proberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:03 schreef minilot het volgende:
Jeuj, hoef maar tot elf uur deze ochtend op kantoor. Dan momofuku's blueberries&cream-koekjes voorbereiden. En dan vanavond pho bij Pho en dan toch eindelijk naar What We Do in the Shadows in de bios!
Ach...alles is lekker met satésausquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:52 schreef minilot het volgende:
Toch, bij momenten van enorme trek of lichte vormen van dronkenschap zou ik tonijn met satésaus uit een blikje best wegkrijgen hoor.
Ik zet net een CD van Lisa Gerrard opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:05 schreef minilot het volgende:
En dan ook nog Joy Division op de radio nu!
Spruitjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...alles is lekker met satésaus
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...alles is lekker met satésaus
Nou, koude noedelsalades ook wel, en gestoomde peultjes, en gebakken aardappelen omscheppen met een beetje pittige pindasaus.. En verse spring rolls. En gehaktballen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]bijna niets is lekker met satésaus behalve sate, nasi en eventueel een sneetje wit stokbrood
Ja maar pindasaus is wat anders dan satésausquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, koude noedelsalades ook wel, en gestoomde peultjes, en gebakken aardappelen omscheppen met een beetje pittige pindasaus.. En verse spring rolls. En gehaktballen.
Vind ik dan
sperciebonen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, koude noedelsalades ook wel, en gestoomde peultjes, en gebakken aardappelen omscheppen met een beetje pittige pindasaus.. En verse spring rolls. En gehaktballen.![]()
Vind ik dan
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef minilot het volgende:
Maar dat geldt dan toch net zo goed voor "sate, nasi en eventueel een sneetje wit stokbrood"? Da's toch ook lekkerder met goeie pindasaus dan met satésaus uit een pot?
Je vergeet: patat, gebakken aardappeltjes, smulrollen, loempia's, sperzieboontjes en meer van dat soort dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]bijna niets is lekker met satésaus behalve sate, nasi en eventueel een sneetje wit stokbrood
Vervangen we satésaus door chilisausquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]sowieso, maar daarbij 'trek' ik het wel als het iets minder goed is.. en dat sneetje witbrood is dan bij een bbq waarbij mijn smaakpapillen vaak al zo veel hebben doorstaan dat het ok is
![]()
Maar goed, ik ben gewoon geen satesausfan en vind het overschat spul![]()
Je hebt mensen die het altijd overal op gooien..
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je vergeet: patat, gebakken aardappeltjes, smulrollen, loempia's, sperzieboontjes en meer van dat soort dingen
Daar kan ik me al iets meer in vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervangen we satésaus door chilisausWerkt ook
ALLES is lekker met chilisaus
Dat. Ik laat de satesaus het liefst in de pan zittenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Mexicano's dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
maar goed, ik vind smulrollen per definitie niet te eten, meeste loempia's ook niet, laat staan met satésaus
![]()
Er is voor mij maar één snackbarsnack, en dat is de nobele frikadel.quote:
Maar om nou helemaal naar Duitsland te gaan voor een veredelde gehaktbalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één snackbarsnack, en dat is de nobele frikadel.
Op't plaatje zoals'ie hoort. Met ketchup. En dus niet met curryquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:28 schreef minilot het volgende:
Oepsie, die andere bedoel ik. De frikandel.
[ afbeelding ]
wat zijn smulrollen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
maar goed, ik vind smulrollen per definitie niet te eten, meeste loempia's ook niet, laat staan met satésaus
![]()
Satésaus is ook lekker met frikadelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één snackbarsnack, en dat is de nobele frikadel.
Nou, dat is een soort frituurhap met satevulling. Maar ik bedoelde eigenlijk een pikantoquote:
Mijn schoonfamilie... Spaghetti metbsatesaus. Bleke verdunde uit een pot. Met wat wokgroente.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]sowieso, maar daarbij 'trek' ik het wel als het iets minder goed is.. en dat sneetje witbrood is dan bij een bbq waarbij mijn smaakpapillen vaak al zo veel hebben doorstaan dat het ok is
![]()
![]()
Ik! Chocolaatjes, rituals spul, fotoalbums en lijstjes, schilderspul, soms een boek of een kinderboekje. Kom er vooral als ik geen tijd heb om naar de speciaalzaken te gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
In het kader van de CUL SC marktonderzoek.
Wie koopt er nog wel eens wat bij V&D?
En die verpest je dan met ketchup.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:28 schreef minilot het volgende:
Oepsie, die andere bedoel ik. De frikandel.
[ afbeelding ]
Nooit. Ik vind het een snertwinkel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Worstenbrood! Deze doen zeker niet onder voor die van de plaatselijke bakkers hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Nee, maar ik koop sowieso maar heel erg weinig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Bijna nooit. Hooguit af en toe La Place.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Af en toe. Anna haalt er nog wel eens kleding en ondergoed. En bij La Place eten wij nog wel eens een broodje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Nooit eigenlijk. Sporadisch La Place, maar geen spullen. Hemaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Ik zie het verband nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:00 schreef minilot het volgende:
Jamaar Sunny, jij eet croissantjes van Danerolle, dus hoe serieus kunnen we je aversie tegen satésaus nemen?!![]()
La Place kom ik nooit, toch eet ik er 1x per jaar een weekend lang zo ongeveerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Af en toe. Anna haalt er nog wel eens kleding en ondergoed. En bij La Place eten wij nog wel eens een broodje.
Wij wisselen het meestal af met een Bagel of Beans ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
La Place kom ik nooit, toch eet ik er 1x per jaar een weekend lang zo ongeveer![]()
lowlands
Danerollesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo eens een weekboodschappenlijstje maken. Niet te zwaar voedsel, veel groente.. Zijn er nog tips??
Tomatensaus met veel groenten en pasta?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo eens een weekboodschappenlijstje maken. Niet te zwaar voedsel, veel groente.. Zijn er nog tips??
Fijn! Volgens mij is dat ook wel goed onder controle te houden met druppels toch? Zit bij ons in de familie althans en een aantal mensen druppelt...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik had mijn vervolgonderzoek in het ziekenhuis, i.v.m. de hoge oogdruk. Die zit gelukkig nog wel binnen normale waarden, dus er hoeft nu niks te gebeuren. Over een jaar terug voor controle.
Zelfs druppelen hoeft nog niet, gelukkig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fijn! Volgens mij is dat ook wel goed onder controle te houden met druppels toch? Zit bij ons in de familie althans en een aantal mensen druppelt...
Dat is sowieso wel weer een goeie. Voorraadje aanleggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tomatensaus met veel groenten en pasta?
edit: eigenlijk gewoon pastasaus met een overkill aan groenten dusMakkelijk en niet teveel over nadenken
Als in: Bedenk een weekmenu?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als in: Bedenk een weekmenu?![]()
Dag1: Gebakken aardappels (truffelmayo?), salata caprese, paddestoelburgers
Dag2: Iskender (geroosterd brood, kipfilet (marineren met ui, yoghurt, kurkuma, komijn, kaneel, piment, pul biber, knoflook) met dikke turkse yoghurt en tomatensaus)
Dag3: Brocolisoep met spekjes (2cm water, brocoli gaarkoken/stomen, staafmixer er op, gebakken spekjes er door, klaar), bulgursalade (met feta en rucola)
Dag 4 tm 7 mag iemand anders doen
En dat terwijl brocolisoep zo lekker isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo uitgebreid hoeft ook weer niet, gewoon wat ideetjes met groente zodat ik eens een keer iets anders eet..
![]()
Oh broccoli is een no-go helaas..
Oh dat klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben laatst deze gegeten van Ottolenghi, sun. Lekker! (de spruitjes, die andere nog niet geprobeerd)
http://www.theguardian.co(...)beans-pepper-recipes
Ja ik vind broccoli ook wel lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dat terwijl brocolisoep zo lekker is![]()
Als het niet heel licht hoeft en je de tijd hebt, Sri Lankan Rice and curries(edit: Als je er genoeg maakt, kan je er 2 of 3 dagen van eten
).
ik hou echt van spruiten, maar vind het zo'n pokkewerk om ze klaar te maken. We eten dan ook rustig een kilo spruiten met z'n 2'en...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet verkeerd.
Ik vind spruiten heerlijk. Mijn ouders dachten altijd dat zij geen spruiten lustte, tot een paar maanden terugDie eten nu met regelmaat spruiten
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben laatst deze gegeten van Ottolenghi, sun. Lekker! (de spruitjes, die andere nog niet geprobeerd)
http://www.theguardian.co(...)beans-pepper-recipes
met de nieuwe manager?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
Bah...net Manowar voorbij komt moet ik naar mijn beoordelingsgesprekDan de CD maar op pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |