Whut..?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Om iedereen de eetlust te ontnemen:
[ afbeelding ]
*ril
Weet je zeker dat dat geen muts is?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:16 schreef Molo het volgende:
Het haar van deze man net op het nieuws![]()
Awesome!
[ afbeelding ]
Dat zal toch wel? Toch? TOCH?!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen muts is?
Je moet die op de Meent ook eens proberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:03 schreef minilot het volgende:
Jeuj, hoef maar tot elf uur deze ochtend op kantoor. Dan momofuku's blueberries&cream-koekjes voorbereiden. En dan vanavond pho bij Pho en dan toch eindelijk naar What We Do in the Shadows in de bios!
Ach...alles is lekker met satésausquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:52 schreef minilot het volgende:
Toch, bij momenten van enorme trek of lichte vormen van dronkenschap zou ik tonijn met satésaus uit een blikje best wegkrijgen hoor.
Ik zet net een CD van Lisa Gerrard opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:05 schreef minilot het volgende:
En dan ook nog Joy Division op de radio nu!
Spruitjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...alles is lekker met satésaus
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...alles is lekker met satésaus
Nou, koude noedelsalades ook wel, en gestoomde peultjes, en gebakken aardappelen omscheppen met een beetje pittige pindasaus.. En verse spring rolls. En gehaktballen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]bijna niets is lekker met satésaus behalve sate, nasi en eventueel een sneetje wit stokbrood
Ja maar pindasaus is wat anders dan satésausquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, koude noedelsalades ook wel, en gestoomde peultjes, en gebakken aardappelen omscheppen met een beetje pittige pindasaus.. En verse spring rolls. En gehaktballen.
Vind ik dan
sperciebonen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, koude noedelsalades ook wel, en gestoomde peultjes, en gebakken aardappelen omscheppen met een beetje pittige pindasaus.. En verse spring rolls. En gehaktballen.![]()
Vind ik dan
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef minilot het volgende:
Maar dat geldt dan toch net zo goed voor "sate, nasi en eventueel een sneetje wit stokbrood"? Da's toch ook lekkerder met goeie pindasaus dan met satésaus uit een pot?
Je vergeet: patat, gebakken aardappeltjes, smulrollen, loempia's, sperzieboontjes en meer van dat soort dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]bijna niets is lekker met satésaus behalve sate, nasi en eventueel een sneetje wit stokbrood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |