Onbekend nummer beltquote:Op maandag 19 januari 2015 14:42 schreef Isegrim het volgende:
Gebeld worden door iemand die zijn VvE-beheerder moet hebben, maar die niet weet welk bedrijf zijn VvE beheert en die dus maar de eerste hit op Google pakt.En dan niet willen accepteren dat ik hem niet kan helpen.
Enfin, gebeurt vaker dus kennelijk ben ik goed vindbaar.
Even een lichtpuntje doen???quote:
Ik gooi hem er gewoon opquote:Op maandag 19 januari 2015 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onbekend nummer belt
Ik> Ghallow?
Ja hallo hier Max Mustermann von der Rheinische Post (Krant, verzekeraar, vermogensverbrander etc) ist da Herr Fairdriet?
Ik> Ghallow?
Herr Fairdriet?
Ik> Spreeikt u Nederlandsch huppelduif hatseflats Kameroen?
Dit gaat dan nog even kort zo door, mijn talenkennis is nul en die van hun ook, wordt zelden een tweede keer gebeld.
Een vriend van mij en zijn vrouw deden altijd het volgendequote:
Beterschapquote:Op maandag 19 januari 2015 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even een lichtpuntje doen???
Fysio uitgebreid en ging goed, mag zonder krukkies binnen proberen, traplopen en buiten nog met
Wel nog pijn maar met 2 PCM's tot nu toe in mn mik is dat andere koek dan vorige week
correctie heb er net ff 2 ingenomen omdat het net ff wat lekkerder zit vanmiddag
Ach gus, zit er nog steeds iets dwars?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat je nog tijd voor FOK! hebt, met zo veel vrienden, Piet!![]()
!!
Tjemig zeg. Dan schiet je gevoel ook alle kanten op.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa Dude, geweldig nr refereer je aan! Ga hem regelmatig draaien
Zwager wordt nog in slaap gehouden na spoed OK.
Erg onzeker allemaal.
Wist niet eens dat je een fan van zijn muziek was.....quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef minilot het volgende:
Morgen komt het nieuwe album van Marilyn Manson uit. Zo benieuwd!
Ja gaat goed!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Dude hoe vergaat het je als ZZP'ert?! Genoeg opdrachten?
/zomaar benieuwd maar vergeet steeds te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |