Onbekend nummer beltquote:Op maandag 19 januari 2015 14:42 schreef Isegrim het volgende:
Gebeld worden door iemand die zijn VvE-beheerder moet hebben, maar die niet weet welk bedrijf zijn VvE beheert en die dus maar de eerste hit op Google pakt.En dan niet willen accepteren dat ik hem niet kan helpen.
Enfin, gebeurt vaker dus kennelijk ben ik goed vindbaar.
Even een lichtpuntje doen???quote:
Ik gooi hem er gewoon opquote:Op maandag 19 januari 2015 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onbekend nummer belt
Ik> Ghallow?
Ja hallo hier Max Mustermann von der Rheinische Post (Krant, verzekeraar, vermogensverbrander etc) ist da Herr Fairdriet?
Ik> Ghallow?
Herr Fairdriet?
Ik> Spreeikt u Nederlandsch huppelduif hatseflats Kameroen?
Dit gaat dan nog even kort zo door, mijn talenkennis is nul en die van hun ook, wordt zelden een tweede keer gebeld.
Een vriend van mij en zijn vrouw deden altijd het volgendequote:
Beterschapquote:Op maandag 19 januari 2015 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even een lichtpuntje doen???
Fysio uitgebreid en ging goed, mag zonder krukkies binnen proberen, traplopen en buiten nog met
Wel nog pijn maar met 2 PCM's tot nu toe in mn mik is dat andere koek dan vorige week
correctie heb er net ff 2 ingenomen omdat het net ff wat lekkerder zit vanmiddag
Ach gus, zit er nog steeds iets dwars?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat je nog tijd voor FOK! hebt, met zo veel vrienden, Piet!![]()
!!
Tjemig zeg. Dan schiet je gevoel ook alle kanten op.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa Dude, geweldig nr refereer je aan! Ga hem regelmatig draaien
Zwager wordt nog in slaap gehouden na spoed OK.
Erg onzeker allemaal.
Wist niet eens dat je een fan van zijn muziek was.....quote:Op maandag 19 januari 2015 14:44 schreef minilot het volgende:
Morgen komt het nieuwe album van Marilyn Manson uit. Zo benieuwd!
Ja gaat goed!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Dude hoe vergaat het je als ZZP'ert?! Genoeg opdrachten?
/zomaar benieuwd maar vergeet steeds te vragen
Good 4Uquote:Op maandag 19 januari 2015 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja gaat goed!
En zo vrij als een vogeltje. Wil nooit meer anders!
Moet financieel wel beheurlijk inleveren natuurlijk, maar ik heb flink genoten van het geld dat ik verdiende en nu geniet ik van andere dingen. Erg fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kom maar gezellig naast zus Bloes zitten dan. Kussentje?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef TAV74 het volgende:
Naar huis. Geloof dat het beter is voor iedereen dat ik de rest van de dag in stilte op de bank doorbreng
Dat kan ze dus vanwege die blokkering ook niet lezen, maar B. maakt wel een screenshot ervan en die gaat dan als bijlage bij de volgende mail naar haar terug.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Fok geblokt? Nou ja.
En wat duurt t toch lang AnneX! Had niet eens verwacht dat je 1 nacht zou blijven zelfs.
Wel fijn dat je iets laat horen en sterkte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch!![]()
Golfer, mail haar maar een berg dikke kussen terug en bedankt voor de update!Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:42 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, Anne. Dit hele gedoe komt je nu vast behoorlijk de neus uit. Beterschap!
kun je niet gewoon je vinger op de afbeelding houden, totdat er een drop down volg om te kopiëren?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik de wonderen van het copy&pasten al had ontdekt voor de tablet dan had ik hier een zoetsappig beterschapskaartje ingeplakt, maar helaas! Anne, snel beter worden en ik hoop dat je neus(vleugel) snel weer zonder vuile elementen is.
Snap ik ook niet!quote:Op maandag 19 januari 2015 18:00 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je Fok nou blokken in een ziekenhuis? Wat moet je anders in zo'n bed?
maar hoe krijg ik het dan in een bericht op fok?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
kun je niet gewoon je vinger op de afbeelding houden, totdat er een drop down volg om te kopiëren?
kun je niet iets van 'afbeelding bekijken' kiezen, zodat je een url krijgt met .jpg?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar hoe krijg ik het dan in een bericht op fok?
torbrowser extention geen oplossing?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef golfer het volgende:
Want fok is (natuurlijk) ook geblokt in Zeist.
Dankjewelquote:Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan ze dus vanwege die blokkering ook niet lezen, maar B. maakt wel een screenshot ervan en die gaat dan als bijlage bij de volgende mail naar haar terug.
Lekker met z'n allen in KLB, klagen dat saffraan zo duur isquote:Op maandag 19 januari 2015 17:55 schreef Molo het volgende:
Wat jammer dat Fok geblockt is daar zeg! Zeker teveel artsen gehad die in de nacht lekker aan het baggeren waren
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Sun hoe ging het met je nieuwe student?
Ziet er best ok uit!quote:Op maandag 19 januari 2015 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Liev
Oh en dit zat in AX haar mail
Culinair avondeten
Anne is al blij dat ze met haar tablet iets kan versturen. Ik ga haar niet nog allerlei ingewikkelde omwegen laten installeren.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:35 schreef liedetector het volgende:
torbrowser extention geen oplossing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die baklave pull apart.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:08 schreef minilot het volgende:
Verder zoal opgeslagen vandaag:
http://www.sprinklebakes.(...)ull-apart-bread.html
http://hungryhungryhighne(...)ream-pie-donuts.html
http://theinformalchef.bl(...)nde-gula-melaka.html
http://earthydelightsblog.com/?p=4920
Ik zie mijn collega's er al lekker dik van worden!
tsssk en lol @ pr0n blockquote:Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef golfer het volgende:
Anne is al blij dat ze met haar tablet iets kan versturen. Ik ga haar niet nog allerlei ingewikkelde omwegen laten installeren.
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh en deze van AXBriljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
je vinger in het reageervenster houden en dan plakken kiezen.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar hoe krijg ik het dan in een bericht op fok?
Hihi, zo simpel is het somsquote:Op maandag 19 januari 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)mgekomen-lawine.html
Omg dat werkt dude!
danke!
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Omg dat werkt dude!
danke!
Dus hij skiede 'offpiste' dat is er toch naast?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Omg dat werkt dude!
danke!
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
je vinger in het reageervenster houden en dan plakken kiezen.
Denk ik.
onder leiding van een gids worden dat soort dingen georganiseerd, maar ik begrijp niet dat zon skicentrum niet van die rugzakairbags verplicht. Je mag al niet mee tenzij je echt heel goed kan skien.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus hij skiede 'offpiste' dat is er toch naast?
/Friso
/Dom
dat was als reactie op dude haar berichtjequote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Het leven is soms heerlijk ironisch <3
Wij vonden een paar jaar geleden Mamtas Indiaas restaurant erg lekker. Ben verder nwrgens geweest in Harderwijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte Bluezz.....
Jij ook Anne!
Iemand een heel goed idee voor restaurant in Harderwijk?
Ja hier ook bij alles eigenlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Molo: herkenbaar met eigenlijk al mijn kooksels
Klinkt goedquote:Op maandag 19 januari 2015 21:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben typisch Duits gegeten vandaag, en het was precies wat ik nodig had...
Kräuterflädlesuppe, voor mij in kippenbouillon met wat kipfilet, en voor de duutser in groentebouillon. Stokbroodje erbij, perfect...
Hahaha, zo. Dat is trickyquote:Op maandag 19 januari 2015 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
De eerste keer dat J bij me at maakte ik gekookte aardappels.met uien-hachee (what was I thinking, scheten laten bij je nieuwe veekering dilemma meteen ook gehad dus)...
Ik maakte voor twee dagen, dacht ik. J komt de keuken in en schept zo de helft van de pannen in zijn bord
Was gewens dat er afgepast gekookt werd in hun gezin met vier kinderen
Ik probeee het tegenwoordig maar niet meer, alleen met pasta weleens.
Gatverquote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Om iedereen de eetlust te ontnemen:
[ afbeelding ]
*ril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |