quote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Om iedereen de eetlust te ontnemen:
[ afbeelding ]
*ril
is dat echt??quote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
*ril
Ah, weer wat geleerd, dat vogerlsalat veldsla isquote:Op maandag 19 januari 2015 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik had tiroler karreespeck mkt honigmelone und vogerlsalat, tomatencremesuppe mit parmesan und sahne, salat vom buffet, entrecote mit pfeffersauce mit folienkartoffel und maiskolben en tiramisu met weisser mokkasauce...
Ach, in het vliegtuig kun je een kom gedroogde kots kopen waar warm water over gegoten wordt zodat heel het vliegtuig kan meegenieten van de geur ervan, dus tsjaquote:
misschien andere maatschappijen proberen. alhoewel opgedroogde kotst me buitengewoon interessant lijkt om eens te instantenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ach, in het vliegtuig kun je een kom gedroogde kots kopen waar warm water over gegoten wordt zodat heel het vliegtuig kan meegenieten van de geur ervan, dus tsja
Meeste maatschappijen hebben wel van die cup noodlesquote:Op maandag 19 januari 2015 21:16 schreef SuperFood het volgende:
[..]
misschien andere maatschappijen proberen. alhoewel opgedroogde kotst me buitengewoon interessant lijkt om eens te instanten
ow. nog nooit gehad iig.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Meeste maatschappijen hebben wel van die cup noodleshelaas
Ik ook niet, maar ik ruik nogal goed en als mede passagiers het nemen 'geniet' ik er ook van meequote:
op vluchten richting Azië is het normaal dat je tussen de maaltijden door een bak noodles kunt bestellen.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Meeste maatschappijen hebben wel van die cup noodleshelaas
Die zijn hopelijk van betere kwaliteit (en geur) dan die good noodles of hoe die zut ook heetquote:Op maandag 19 januari 2015 21:39 schreef z80 het volgende:
[..]
op vluchten richting Azië is het normaal dat je tussen de maaltijden door een bak noodles kunt bestellen.
en na de nodige uren in turbulentie is dit goed te knagen.
Mijn nieuwe goeie voornemenquote:
Whut..?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
*ril
Weet je zeker dat dat geen muts is?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:16 schreef Molo het volgende:
Het haar van deze man net op het nieuws![]()
Awesome!
[ afbeelding ]
Dat zal toch wel? Toch? TOCH?!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen muts is?
Je moet die op de Meent ook eens proberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:03 schreef minilot het volgende:
Jeuj, hoef maar tot elf uur deze ochtend op kantoor. Dan momofuku's blueberries&cream-koekjes voorbereiden. En dan vanavond pho bij Pho en dan toch eindelijk naar What We Do in the Shadows in de bios!
Ach...alles is lekker met satésausquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:52 schreef minilot het volgende:
Toch, bij momenten van enorme trek of lichte vormen van dronkenschap zou ik tonijn met satésaus uit een blikje best wegkrijgen hoor.
Ik zet net een CD van Lisa Gerrard opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:05 schreef minilot het volgende:
En dan ook nog Joy Division op de radio nu!
Spruitjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...alles is lekker met satésaus
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...alles is lekker met satésaus
Nou, koude noedelsalades ook wel, en gestoomde peultjes, en gebakken aardappelen omscheppen met een beetje pittige pindasaus.. En verse spring rolls. En gehaktballen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]bijna niets is lekker met satésaus behalve sate, nasi en eventueel een sneetje wit stokbrood
Ja maar pindasaus is wat anders dan satésausquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, koude noedelsalades ook wel, en gestoomde peultjes, en gebakken aardappelen omscheppen met een beetje pittige pindasaus.. En verse spring rolls. En gehaktballen.
Vind ik dan
sperciebonen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, koude noedelsalades ook wel, en gestoomde peultjes, en gebakken aardappelen omscheppen met een beetje pittige pindasaus.. En verse spring rolls. En gehaktballen.![]()
Vind ik dan
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef minilot het volgende:
Maar dat geldt dan toch net zo goed voor "sate, nasi en eventueel een sneetje wit stokbrood"? Da's toch ook lekkerder met goeie pindasaus dan met satésaus uit een pot?
Je vergeet: patat, gebakken aardappeltjes, smulrollen, loempia's, sperzieboontjes en meer van dat soort dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]bijna niets is lekker met satésaus behalve sate, nasi en eventueel een sneetje wit stokbrood
Vervangen we satésaus door chilisausquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]sowieso, maar daarbij 'trek' ik het wel als het iets minder goed is.. en dat sneetje witbrood is dan bij een bbq waarbij mijn smaakpapillen vaak al zo veel hebben doorstaan dat het ok is
![]()
Maar goed, ik ben gewoon geen satesausfan en vind het overschat spul![]()
Je hebt mensen die het altijd overal op gooien..
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je vergeet: patat, gebakken aardappeltjes, smulrollen, loempia's, sperzieboontjes en meer van dat soort dingen
Daar kan ik me al iets meer in vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervangen we satésaus door chilisausWerkt ook
ALLES is lekker met chilisaus
Dat. Ik laat de satesaus het liefst in de pan zittenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Mexicano's dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
maar goed, ik vind smulrollen per definitie niet te eten, meeste loempia's ook niet, laat staan met satésaus
![]()
Er is voor mij maar één snackbarsnack, en dat is de nobele frikadel.quote:
Maar om nou helemaal naar Duitsland te gaan voor een veredelde gehaktbalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één snackbarsnack, en dat is de nobele frikadel.
Op't plaatje zoals'ie hoort. Met ketchup. En dus niet met curryquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:28 schreef minilot het volgende:
Oepsie, die andere bedoel ik. De frikandel.
[ afbeelding ]
wat zijn smulrollen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
maar goed, ik vind smulrollen per definitie niet te eten, meeste loempia's ook niet, laat staan met satésaus
![]()
Satésaus is ook lekker met frikadelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één snackbarsnack, en dat is de nobele frikadel.
Nou, dat is een soort frituurhap met satevulling. Maar ik bedoelde eigenlijk een pikantoquote:
Mijn schoonfamilie... Spaghetti metbsatesaus. Bleke verdunde uit een pot. Met wat wokgroente.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]sowieso, maar daarbij 'trek' ik het wel als het iets minder goed is.. en dat sneetje witbrood is dan bij een bbq waarbij mijn smaakpapillen vaak al zo veel hebben doorstaan dat het ok is
![]()
![]()
Ik! Chocolaatjes, rituals spul, fotoalbums en lijstjes, schilderspul, soms een boek of een kinderboekje. Kom er vooral als ik geen tijd heb om naar de speciaalzaken te gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
In het kader van de CUL SC marktonderzoek.
Wie koopt er nog wel eens wat bij V&D?
En die verpest je dan met ketchup.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:28 schreef minilot het volgende:
Oepsie, die andere bedoel ik. De frikandel.
[ afbeelding ]
Nooit. Ik vind het een snertwinkel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Worstenbrood! Deze doen zeker niet onder voor die van de plaatselijke bakkers hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Nee, maar ik koop sowieso maar heel erg weinig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Bijna nooit. Hooguit af en toe La Place.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Af en toe. Anna haalt er nog wel eens kleding en ondergoed. En bij La Place eten wij nog wel eens een broodje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Nooit eigenlijk. Sporadisch La Place, maar geen spullen. Hemaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Ik zie het verband nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:00 schreef minilot het volgende:
Jamaar Sunny, jij eet croissantjes van Danerolle, dus hoe serieus kunnen we je aversie tegen satésaus nemen?!![]()
La Place kom ik nooit, toch eet ik er 1x per jaar een weekend lang zo ongeveerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Af en toe. Anna haalt er nog wel eens kleding en ondergoed. En bij La Place eten wij nog wel eens een broodje.
Wij wisselen het meestal af met een Bagel of Beans ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
La Place kom ik nooit, toch eet ik er 1x per jaar een weekend lang zo ongeveer![]()
lowlands
Danerollesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo eens een weekboodschappenlijstje maken. Niet te zwaar voedsel, veel groente.. Zijn er nog tips??
Tomatensaus met veel groenten en pasta?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo eens een weekboodschappenlijstje maken. Niet te zwaar voedsel, veel groente.. Zijn er nog tips??
Fijn! Volgens mij is dat ook wel goed onder controle te houden met druppels toch? Zit bij ons in de familie althans en een aantal mensen druppelt...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik had mijn vervolgonderzoek in het ziekenhuis, i.v.m. de hoge oogdruk. Die zit gelukkig nog wel binnen normale waarden, dus er hoeft nu niks te gebeuren. Over een jaar terug voor controle.
Zelfs druppelen hoeft nog niet, gelukkig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fijn! Volgens mij is dat ook wel goed onder controle te houden met druppels toch? Zit bij ons in de familie althans en een aantal mensen druppelt...
Dat is sowieso wel weer een goeie. Voorraadje aanleggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tomatensaus met veel groenten en pasta?
edit: eigenlijk gewoon pastasaus met een overkill aan groenten dusMakkelijk en niet teveel over nadenken
Als in: Bedenk een weekmenu?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als in: Bedenk een weekmenu?![]()
Dag1: Gebakken aardappels (truffelmayo?), salata caprese, paddestoelburgers
Dag2: Iskender (geroosterd brood, kipfilet (marineren met ui, yoghurt, kurkuma, komijn, kaneel, piment, pul biber, knoflook) met dikke turkse yoghurt en tomatensaus)
Dag3: Brocolisoep met spekjes (2cm water, brocoli gaarkoken/stomen, staafmixer er op, gebakken spekjes er door, klaar), bulgursalade (met feta en rucola)
Dag 4 tm 7 mag iemand anders doen
En dat terwijl brocolisoep zo lekker isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo uitgebreid hoeft ook weer niet, gewoon wat ideetjes met groente zodat ik eens een keer iets anders eet..
![]()
Oh broccoli is een no-go helaas..
Oh dat klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben laatst deze gegeten van Ottolenghi, sun. Lekker! (de spruitjes, die andere nog niet geprobeerd)
http://www.theguardian.co(...)beans-pepper-recipes
Ja ik vind broccoli ook wel lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dat terwijl brocolisoep zo lekker is![]()
Als het niet heel licht hoeft en je de tijd hebt, Sri Lankan Rice and curries(edit: Als je er genoeg maakt, kan je er 2 of 3 dagen van eten
).
ik hou echt van spruiten, maar vind het zo'n pokkewerk om ze klaar te maken. We eten dan ook rustig een kilo spruiten met z'n 2'en...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet verkeerd.
Ik vind spruiten heerlijk. Mijn ouders dachten altijd dat zij geen spruiten lustte, tot een paar maanden terugDie eten nu met regelmaat spruiten
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben laatst deze gegeten van Ottolenghi, sun. Lekker! (de spruitjes, die andere nog niet geprobeerd)
http://www.theguardian.co(...)beans-pepper-recipes
met de nieuwe manager?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
Bah...net Manowar voorbij komt moet ik naar mijn beoordelingsgesprekDan de CD maar op pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |