Vervangen we satésaus door chilisausquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]sowieso, maar daarbij 'trek' ik het wel als het iets minder goed is.. en dat sneetje witbrood is dan bij een bbq waarbij mijn smaakpapillen vaak al zo veel hebben doorstaan dat het ok is
![]()
Maar goed, ik ben gewoon geen satesausfan en vind het overschat spul![]()
Je hebt mensen die het altijd overal op gooien..
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je vergeet: patat, gebakken aardappeltjes, smulrollen, loempia's, sperzieboontjes en meer van dat soort dingen
Daar kan ik me al iets meer in vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervangen we satésaus door chilisausWerkt ook
ALLES is lekker met chilisaus
Dat. Ik laat de satesaus het liefst in de pan zittenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Mexicano's dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
maar goed, ik vind smulrollen per definitie niet te eten, meeste loempia's ook niet, laat staan met satésaus
![]()
Er is voor mij maar één snackbarsnack, en dat is de nobele frikadel.quote:
Maar om nou helemaal naar Duitsland te gaan voor een veredelde gehaktbalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één snackbarsnack, en dat is de nobele frikadel.
Op't plaatje zoals'ie hoort. Met ketchup. En dus niet met curryquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:28 schreef minilot het volgende:
Oepsie, die andere bedoel ik. De frikandel.
[ afbeelding ]
wat zijn smulrollen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
maar goed, ik vind smulrollen per definitie niet te eten, meeste loempia's ook niet, laat staan met satésaus
![]()
Satésaus is ook lekker met frikadelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één snackbarsnack, en dat is de nobele frikadel.
Nou, dat is een soort frituurhap met satevulling. Maar ik bedoelde eigenlijk een pikantoquote:
Mijn schoonfamilie... Spaghetti metbsatesaus. Bleke verdunde uit een pot. Met wat wokgroente.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]sowieso, maar daarbij 'trek' ik het wel als het iets minder goed is.. en dat sneetje witbrood is dan bij een bbq waarbij mijn smaakpapillen vaak al zo veel hebben doorstaan dat het ok is
![]()
![]()
Ik! Chocolaatjes, rituals spul, fotoalbums en lijstjes, schilderspul, soms een boek of een kinderboekje. Kom er vooral als ik geen tijd heb om naar de speciaalzaken te gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
In het kader van de CUL SC marktonderzoek.
Wie koopt er nog wel eens wat bij V&D?
En die verpest je dan met ketchup.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:28 schreef minilot het volgende:
Oepsie, die andere bedoel ik. De frikandel.
[ afbeelding ]
Nooit. Ik vind het een snertwinkel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Worstenbrood! Deze doen zeker niet onder voor die van de plaatselijke bakkers hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
Nee, maar ik koop sowieso maar heel erg weinig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef borisz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |