Maar jij bent het niet! Gelukkig!quote:Op maandag 19 januari 2015 11:41 schreef Isabeau het volgende:
wilde bericht van nu.nl plaatsen van gisteen waarbij een nederlander om het leven is gekomen in een lawine in Nauders. Daar ben ik nu dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat ga je vandaag allemaal doen in sneeuwpretland?
Let me see you stripped down to the bone
Das balenquote:Op maandag 19 januari 2015 11:46 schreef minilot het volgende:
Buuuh. Ik zou vandaag eigenlijk naar Breda / dan Vietnamees eten / dan naar What We Do In The Shadows in de bios, maar kwam er potverdorie vanochtend achter dat ik gewoon tussen 11:00 en 19:00 moest werken vandaag (had dus met mijn neus gekeken naar het rooster). Grrrrrmbl. Nou ja. Dat alles dan maar morgen. Maar toch.
Andersom is leuker, denken dat ik moet werken en dan vrij blijken te zijn.
Hiquote:Op maandag 19 januari 2015 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen vanaf eenzonnige berghut. We zijn hier:
eh...kan niet copy pasten op mijn tablet... maar wilde bericht van nu.nl plaatsen van gisteen waarbij een nederlander om het leven is gekomen in een lawine in Nauders. Daar ben ik nu dus.
Zou Isa nu ook overuren betaald krijgen?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als in een half dagje werken? En jij nu 24/7 ?
Ja, in natura sneeuwquote:Op maandag 19 januari 2015 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou Isa nu ook overuren betaald krijgen?![]()
Lijkt me topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nog geen serie, wel een pilot.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:23 schreef minilot het volgende:
Huh, wut, is er een serie gemaakt van het Philip K. Dick-boek?!
Ik kan alles vinden, dank voor de tip!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog geen serie, wel een pilot.
Amazon heeft deze gemaakt, kijk maar eens op youtube, als je geen amazon streaming kan kijken.
U bent Welkom!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kan alles vinden, dank voor de tip!
Philip K. Dick is altijd tof!
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ross gisteravond maar heel even gesproken. Weet niet hoe het nu gaat, hij heeft twee poezen om op te passen. Een nog jong & druk haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |