quote:Gepubliceerd: 15 januari 2015 18:32 Laatste update: 15 januari 2015 20:42
Bij een operatie van de Belgische politie tegen terrorisme in het Belgische Verviers zijn donderdagavond twee doden gevallen. Eén persoon raakte gewond.
Dat heeft het Belgische Federaal Parket donderdagavond bevestigd.
Het gaat om teruggekeerde Syriëgangers die volgens de Belgische autoriteiten "op het punt stonden" om aanslagen te plegen op politiedoelwitten in België. Het gaat enkel om verdachten met de Belgische nationaliteit.
Het is nog onduidelijk wie de slachtoffers zijn. Het gaat om moslimfundamentalisten die opereerden in een cel en vermoedelijk banden hadden met IS. Er zijn meerdere personen gearresteerd, ook op andere plaatsen in België.
Het Federaal Parket wilde nog niet zeggen hoeveel verdachten er zijn. In totaal zijn zo'n tien plekken huiszoekingen gepleegd, waarvan er enkele nog gaande zijn.
Schoten
De agenten vielen rond kwart voor zes een woning in Verviers binnen, terwijl scherpschutters buiten bleven staan en de daken in het oog hielden.
De verdachten openden direct met zware wapens het vuur op de politie, waarna het minuten duurde voor de agenten de verdachten konden uitschakelen. Er zijn geen agenten of burgers gewond geraakt. De actie was op een kruispunt in de wijk bij het station van Verviers, een plaats ten oosten van Luik.
Het openbare leven in het centrum van Verviers is stilgelegd. Openbaar vervoer rijdt niet. Vrijdagochtend om 11.00 uur is er een volgende persconferentie.
Video: Geweerschoten in Verviers
Meerdere acties
De politie heeft niet alleen in Verviers, maar ook elders in België operaties tegen terroristen uitgevoerd.
De politie ging over tot actie omdat er vermoedens waren dat de verdachten donderdag zouden toeslaan. De politie is al weken bezig met het onderzoek naar de cel. Donderdagochtend zouden al twee verdachten in Zaventem, bij Brussel, zijn aangehouden.
De anti-terreuroperatie is onderdeel van een internationale operatie waarbij zeven landen betrokken zijn. Ook in Jemen zouden dergelijke operaties plaatsvinden.
In Molenbeek, een deelgemeente van Brussel, is een man aangehouden die in de ondergrondse een wapen droeg en 'Allahu akbar' (Allah is de grootste) schreeuwde. Het incident vond plaats in het metrostation Ribaucourt. Het metroverkeer werd kort stilgelegd.
Concentratiepunt
Verviers, een stad van 56.000 inwoners, staat bekend als concentratiepunt van geradicaliseerde moslims. Er zouden de afgelopen tijd mogelijk tien van hen naar Syrië zijn gegaan om daar voor Islamitische Staat of een andere extremistische moslimgroep te strijden.
Het dreigingsniveau in België is verhoogd naar niveau drie (het een-na-hoogste niveau) voor politiediensten en twee voor de rest van het land.
Anderlecht , ook z,on prachtwijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Explosieven gevonden bij huiszoekingen in Anderlecht
Net waren het nog zaklampenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Niet zo mooi, ik hoop dat ze de hele ijsberg ineen keer opscheppen. En niet alleen het topje eraf schrapen.quote:
maak er maar een grapje van flapdrol..quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Parel van de dag, zou ik willen zeggen.
Batterijen van over de datum en Vlaamse flikken.quote:
Dat vind ik altijd zo nietszeggend. Als je hier in Nederland 10 willekeurige woningen doorzoekt, tref je in 4 gevallen ook wel explosieven aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Kabinet-Defensie: ‘Leger staat klaar’
‘Als de regering morgen de hulp inroept van Defensie, dan staat het leger klaar.’ Dat zegt het kabinet van minister van Defensie Steven Vandeput (N-VA).
‘Als de regering morgen de hulp inroept van Defensie, dan staat het leger klaar. Er wordt al een tijd gewerkt in IKW’s (interkabinettenwerkgroep) om dit mogelijk te maken. De regeringspartijen zitten hierover redelijk goed op één lijn. Morgenochtend moet er nog over een paar punten en komma’s gesproken worden, maar dan kan de regeringsbeslissing volgen.’
Op dit moment mogen militairen geen gewapende bewakingsopdrachten uitvoeren. Er zijn twee sporen die moeten bewandeld worden om dit juridisch mogelijk te maken. ‘Ten eerste het protocolakkoord tussen de politie en Defensie, wat er nu al is, maar dus niet de gewapende bewakingsopdrachten toestaat. Dat zal moeten aangepast worden.’
Moeilijker wordt de aanpassing van de politiewetgeving. Dit kan ook niet zomaar op een-twee-drie gerealiseerd worden. ‘Dan raak je aan het kerntakendebat voor zowel Defensie als de politie’, luidt het. ‘Daarom werken we nu aan een sterke juridische basis om in dit geval, onmiddellijk aan deze specifieke vraag van de regering te kunnen voldoen.’
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736quote:Dat politiediensten door potentiële terroristen aangevallen worden met automatische wapens en oorlogswapens, is allicht ongezien in ons land. Dat zegt professor Brice De Ruyver (UGent). Hij hoopt dat alle mogelijke vertakkingen in de komende uren gevonden worden. 'Bij de Bende van Nijvel was er allicht een politieke dimensie, maar het fijne weten we er niet van, dus ik zou dat niet als terrorisme durven omschrijven.'
‘Als de regering morgen de hulp inroept van Defensie, dan staat het leger klaar.' Een opvallende uitspraak van minister van Defensie Steven Vandeput (N-VA). Volgens hem zitten alle regeringspartijen daarover op dezelfde lijn.
Zullen er net zoals bij WWII ook zoveel moslims zijn die gezochten in de achterkamer gaan verstoppen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maak er maar een grapje van flapdrol..
ik ben namelijk nog het meest bang voor de gematigde sympatisanten... ze zullen zich niet in woorden of daden uitdrukken, maar ondertussen steunen ze het in gedachte wel...
mensen die dit ontkennen zijn laffe naieve mensen die ons land mee helpen kapot te gaan..
want ja. wat leven we nu een een mooie wereld
Ik gok dat Timmmmm Immers de dader isquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Aah kom op mods, wat leuke gifjes voor de sfeer, moet kunnen toch?
Ja joh.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo nietszeggend. Als je hier in Nederland 10 willekeurige woningen doorzoekt, tref je in 4 gevallen ook wel explosieven aan.
Westerse wereld is bij polarisatie. De extremisten bij vernietiging.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
De acht stadia binnen het proces van genocide, volgens Stanton:
• classificatie
• symbolisatie
• dehumanisatie
• organisatie
• polarisatie
• voorbereiding
• vernietiging
• ontkenning
Welke kunnen al worden afgevinkt?
Bron: http://www.genocidewatch.org/aboutgenocide/8stagesofgenocide.html
Angst is een slechte raadgever.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ben namelijk nog het meest bang voor de gematigde sympatisanten... ze zullen zich niet in woorden of daden uitdrukken, maar ondertussen steunen ze het in gedachte wel...
mensen die dit ontkennen zijn laffe naieve mensen die ons land mee helpen kapot te gaan..
Harder dan jij meehelpt onze mooie taal kapot te maken?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Is vast geen familie van Lex.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik gok dat Timmmmm Immers de dader is
Ik denk dat het hier om handgranaten gaat, niet om rotjes..quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo nietszeggend. Als je hier in Nederland 10 willekeurige woningen doorzoekt, tref je in 4 gevallen ook wel explosieven aan.
Welk leger ? die met pijl en boog ? en waar je zo een officier kan worden zonder enige gevechtservaring ?quote:
Nee. En in *insert ander land* ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Goede actie van de Belgen, vraag me af of men het in Nederland kan voorkomen..
Bricequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Ik probeer de humor er in ieder geval nog een beetje van in te zien. Zouden mijn Haagse wortels kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Wees vooral heeeeeel bang!quote:ik ben namelijk nog het meest bang voor de gematigde sympatisanten...
Als ze zich niet in woorden of daden uitdrukken, hoe weet jij dan hun gedachten? En wat is "het"?quote:ze zullen zich niet in woorden of daden uitdrukken, maar ondertussen steunen ze het in gedachte wel...
Ik woon in een prachtige wereld ja, jij niet dan?quote:want ja. wat leven we nu een een mooie wereld
En heeft de middelen niet. Hier hebben we die wel, dus nog een paar stapjes in het proces en we kunnen losquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Westerse wereld is bij polarisatie. De extremisten bij vernietiging.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Eerlijk? Mijn gevoel zegt dat het hier wel goed zit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Goede actie van de Belgen, vraag me af of men het in Nederland kan voorkomen..
Hoezo 'los'?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef Proximo het volgende:
[..]
En heeft de middelen niet. Hier hebben we die wel, dus nog een paar stapjes in het proces en we kunnen los
Ze vallen je wel aan als je ze aankijktquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik probeer de humor er in ieder geval nog een beetje van in te zien. Zouden mijn Haagse wortels kunnen zijn.
[..]
Wees vooral heeeeeel bang!
[..]
Als ze zich niet in woorden of daden uitdrukken, hoe weet jij dan hun gedachten? En wat is "het"?
[..]
Ik woon in een prachtige wereld ja, jij niet dan?
Belgische para's zijn geen Dutchbat mietjesquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welk leger ? die met pijl en boog ? en waar je zo een officier kan worden zonder enige gevechtservaring ?
Waar in Nederland heb jij familie zitten en ga je ook weleens naar de moskee?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk? Mijn gevoel zegt dat het hier wel goed zit.²
Ok, dus week later aanslagen in Belgie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
'KON KWESTIE VAN UREN GEWEEST ZIJN' In de vragenronde na de persconferentie heeft de parketwoordvoerder nog eens de hoogdringendheid van de terreuractie benadrukt.
"Er was accuut gevaar", benadrukte het parket de dreiging, volgens een journalist van Terzake. "De mogelijke aanslag kon plaatsgevonden hebben binnen een kwestie van uren."
Kon en mogelijk zijn makkelijke woorden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
'KON KWESTIE VAN UREN GEWEEST ZIJN' In de vragenronde na de persconferentie heeft de parketwoordvoerder nog eens de hoogdringendheid van de terreuractie benadrukt.
"Er was accuut gevaar", benadrukte het parket de dreiging, volgens een journalist van Terzake. "De mogelijke aanslag kon plaatsgevonden hebben binnen een kwestie van uren."
Die is toch overgenomen?quote:
Indicatie in welke zin?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Waar in Nederland heb jij familie zitten en ga je ook weleens naar de moskee?
Zou een goede indicatie moeten zijn welke gebieden te mijden.
Deze?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:50 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Belgische para's zijn geen Dutchbat mietjes
Users met karakter.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hey! Zo noemen wij dat hier niet. Liever spreken wij van kanjers met een verstandelijke beperking.
Witte of rode?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:52 schreef meth1745 het volgende:
Hopen dat ze me niet als terreurverdachte seinen als ik morgen fosfor ga bestellen...
Wat moet je met fosfor?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:52 schreef meth1745 het volgende:
Hopen dat ze me niet als terreurverdachte seinen als ik morgen fosfor ga bestellen...
Je kwam weleens in de buurten die nu en vorige week in t nieuws waren.quote:
Ook kut.quote:
"ik ben dood"quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:56 schreef meth1745 het volgende:
[..]
M'n frans is niet slecht, maar geen idee wat daar staat...
Krijg ik dan uitstel voor mijn examen morgen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
VERHOOGDE WAAKZAAMHEID IN GENT Politie Gent laat ondertussen weten dat er ook bij hen toch extra volk is opgeroepen om vanavond en vannacht te patrouilleren. Woordvoerder Manuel Gonzalez wil niet zeggen waarop ze extra zullen letten en om hoeveel volk het gaat, maar dat er extra aandacht zal zijn voor de beide gerechtsgebouwen en de politiekantoren, lijdt geen twijfel.
de terrorist houdt een bordje vast met ik ben dood.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:56 schreef meth1745 het volgende:
[..]
M'n frans is niet slecht, maar geen idee wat daar staat...
Je Frans lijkt beter dan je Nederlands.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
de terrorist houd een bordje vast met ik ben dood.
En daarboven staat Jihadisten ontmantelt in Belgie
het is het tweede woord dat ik niet kan lezen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
de terrorist houd een bordje vast met ik ben dood.
En daarboven staat Jihadisten ontmantelt in Belgie
Weet niet, hij beter moeten tekenenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:59 schreef meth1745 het volgende:
[..]
het is het tweede woord dat ik niet kan lezen...
edit: celule?
De meeste FOK!kers zitten al meer dan 10 jaar tegen elkaar te ouwehoeren hè, we kennen elkaar nu wel, dus dan kom je gauw in grapjes sfeer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi hoe ieder van dit soort topics verzand in de gebruikelijke discussies en bekvechterij over en weer, en het op een gegeven moment amper meer over het nieuws gaat...
Het ergste moet nog komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
Tweede actie in Verviers, volgens NOS.
Gevaar nog niet geweken.
En misschien gaan de traditionele partijen zich eens achter de oren krabben en inzien dat ze een grote fout begaan door getrainde terroristen uit Syrië weer binnen te laten met alle gevolgen van dien. Want laten we eerlijk zijn de aanslagen in Parijs en Brussel hadden simpel voorkomen kunnen worden door de heren en dames politici. Voor deze (beveiligde) politici is politieke correctheid blijkbaar belangrijker dan mensenlevens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wellicht dwingt het andere partijen wel op te houden met ontkennen en wegkijken. Kan natuurlijk ook.
Die fotograaf vol in de vuurlinie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Politiebureau in Molenbeek wordt extra beveiligd
[ afbeelding ]
Gordon en Quinsy?quote:
Beter krabben ze nog wat harder, en zien ze in dat massa immigratie de bron is waar al dit moois uit is geboren. Hoeveel "goede" er ook zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
En misschien gaan de traditionele partijen zich eens achter de oren krabben en inzien dat ze een grote fout begaan door getrainde terroristen uit Syrië weer binnen te laten met alle gevolgen van dien. Want laten we eerlijk zijn de aanslagen in Parijs en Brussel hadden simpel voorkomen kunnen worden door de heren en dames politici. Voor deze (beveiligde) politici is politieke correctheid blijkbaar belangrijker dan mensenlevens.
Une cellule djihadiste démantelée en belgique - je suis mortquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:59 schreef meth1745 het volgende:
[..]
het is het tweede woord dat ik niet kan lezen...
edit: celule?
Charlerio, nog zo'n foeilelijke stadquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Coulibaly had banden met wapenhandel in Charleroi, maar dat ligt wel aan andere kant België, natuurlijk.
Goh zover zijn we al gekomen. Ik kan die mooie praatjes uit de jaren '80 en '90 van met name links nog herinneren. Iedereen die dit zag aankomen en de ellende voorspelde werd stelselmatig voor racist uitgemaakt. Ik kan niet anders concluderen dat die 'racisten' van toen gelijk hadden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Politiebureau in Molenbeek wordt extra beveiligd
[ afbeelding ]
En hij is wel eens in een Molenbeeks belhuis geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Coulibaly had banden met wapenhandel in Charleroi, maar dat ligt wel aan andere kant België, natuurlijk.
Ja, in Wallonië over het algemeen geen vriendelijke steden, behalve misschien Dinant, maar dat is meer een dorp.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Charlerio, nog zo'n foeilelijke stad
En drie jaar later wordt je apostel van een nieuw Breivikje? NWS / 'Ex-Fokker is apostel van Breivik' #4 Fok zoekt Breivikjequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer de green card binnen is join ik meteen de USMC en neem ik een texaanse als vrouw. En een pickup truck, Dodge ram 5.8l V8.
Nou, daar noem je toch eens 2 panklare plannen waar we mee aan de slag kunnen!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Proximo het volgende:
Ik wordt zo moe van dat "dat gaat bijna niet" of "dat is onmogelijk" wat nu ook weer bij nieuwsuur te horen is..
Dit aanpakken is niet moeilijk, wel zullen we over de politiek correcte stuip heen moeten en bereid zijn vuile handen te maken
Reken maar dat dalijk in heel europa de shit aan is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
Shit hitting de fan bij onze Belse vrienden...
Lolquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
En drie jaar later wordt je apostel van een nieuw Breivikje? NWS / 'Ex-Fokker is apostel van Breivik' #4 Fok zoekt Breivikje
Vise is ook zo'n mooie stad die je tegenkomt als je Nederland uitrijdtquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, in Wallonië over het algemeen geen vriendelijke steden, behalve misschien Dinant, maar dat is meer een dorp.
quote:
Meteen naar de eerste kamer!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, daar noem je toch eens 2 panklare plannen waar we mee aan de slag kunnen!
Die jihadisten en heel hun families moet je aanpakken. Keihard de kop in drukken dit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Proximo het volgende:
Ik wordt zo moe van dat "dat gaat bijna niet" of "dat is onmogelijk" wat nu ook weer bij nieuwsuur te horen is..
Dit aanpakken is niet moeilijk, wel zullen we over de politiek correcte stuip heen moeten en bereid zijn vuile handen te maken
Ik ga meestal via enorme vuistdiepe putten in de snelweg bij Kortrijk, de tering, kon laatste keer net op tijd reageren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vise is ook zo'n mooie stad die je tegenkomt als je Nederland uitrijdt
Ging niet over rokers arjan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
Het journaal heeft het over longontsteking ?
Ik denk dat we meer monitoring van internet verkeer nodig hebben en encryptie moet verboden worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Proximo het volgende:
Bij 65+'ers vooral.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
arjan, beste roker, hoe is het? Welkom terug.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
Rij je Maastricht uit, kom je in Visé terechtquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vise is ook zo'n mooie stad die je tegenkomt als je Nederland uitrijdt
De wat achtergestelde Waalse steden lijken een populair toevluchtsoord voor djihadisten... Ik zie ze niet meteen in Brugge of Leuven...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Komt door de Vlaamse tongval, die maakt de geesten week.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
De wat achtergestelde Waalse steden lijken een populair toevluchtsoord voor djihadisten... Ik zie ze niet meteen in Brugge of Leuven...
Gent was ook wat aan de hand, las ik hier?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
De wat achtergestelde Waalse steden lijken een populair toevluchtsoord voor djihadisten... Ik zie ze niet meteen in Brugge of Leuven...
djihadisten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Brussel nog wel, denk ik, daar zijn ze ook met acties bezig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Gewoon verhoogde waakzaamheid van de politie (zoals in heel het land). De wapens van de Franse aanslagen kwamen wsl uit Charleroi...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gent was ook wat aan de hand, las ik hier?
Dat laatste is niet waar. Veel Algerijnen en Marokkanen praten onderling Frans.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Brussel nog wel, denk ik, daar zijn ze ook met acties bezig.
Daar zijn wijken waar geen Europese taal meer wordt gesproken.
1: Banden met de emiraten & SA verbreken, landen die het wahabisme steunen moet je niet bevriend mee willen zijn. Dat ligt mede ten grondslag aan de radicalisatie door heel het MO.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, daar noem je toch eens 2 panklare plannen waar we mee aan de slag kunnen!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind het leuk dat ze in België pratend parket hebben liggen.
Je wilt de olieprijs naar 300 euro hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
1: Banden met de emiraten & SA verbreken, landen die het wahabisme steunen moet je niet bevriend mee willen zijn. Dat ligt mede ten grondslag aan de radicalisatie door heel het MO.
2: Bekende jihadisten oppakken en uitzetten, inclusief familie.
3: Iedereen die vertrekt om te gaan vechten, niet meer welkom, nergens meer.
4 Imams die haat prediken uitzetten, de gebedsruimte sluiten.
En jij tankt graag 3,62 de liter?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
1: Banden met de emiraten & SA verbreken
Dit inderdaad en met name de ronselaars oppakken en uitzetten. Anders blijft het dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
1: Banden met de emiraten & SA verbreken, landen die het wahabisme steunen moet je niet bevriend mee willen zijn. Dat ligt mede ten grondslag aan de radicalisatie door heel het MO.
En terecht, Fransquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Verviers zeggen onze Vlamingen hè, ipv Vervjee.....
Ik heb het van getuigen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar. Veel Algerijnen en Marokkanen praten onderling Frans.
Ik wel, maar GMTA, arjan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Je wilt de olieprijs naar 300 euro hebben?
Ik hou meer van een aanpak a la Augustus Gaius Julius Caesarquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
Olie ligt op meer plekken, je financiert de vijand hiermee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij tankt graag 3,62 de liter?
Ik was wel gecharmeerd van de visionair George Walker God. Tweemaal een land binnenvallen zonder geldige aanleiding.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hou meer van een aanpak a la Augustus Gaius Julius Caesar
Dat doe je nu ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Proximo het volgende:
[..]
Olie ligt op meer plekken, je financiert de vijand hiermee.
Olieproducerende bedrijven zijn "de vijand"?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Proximo het volgende:
[..]
Olie ligt op meer plekken, je financiert de vijand hiermee.
Geen chariotquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die dode haatbaarden zouden ze achter een politieauto door Molenbeek moeten slepen. Gewoon om een statement te maken.
Beetje middeleeuws.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die dode haatbaarden zouden ze achter een politieauto door Molenbeek moeten slepen. Gewoon om een statement te maken.
Door het vele zwerfafval stinkt Molenbeek al enorm en jij wilt er nog een schepje bovenop doen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die gaat omhoog in Colombië.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef El_Matador het volgende:
Al die terreur in Belgie, heeft dat nu invloed op de bierprijs?
Nog meer? Een flesje Duvel ben ik al een Fortuyn aan kwijt...quote:
ja, want dat zijn geen echte moslimsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
IS roept op om agenten te doden....
ook als het moslims zijn?
IS slacht al sinds hun oprichting voornamelijk moslims af. What else is new?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
Waar is De_Nuance?quote:
Misschien dan juist wel. Worden in die kringen juist als enorme verraders gezien.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
Ja, dat zijn een soort uncle toms hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
Ik meen het ook niet hoor. Maar ik vind wel dat we te soft optreden tegen de barbaren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat we niet meer in de middeleeuwen zitten?
Tuurlijk. Ze killen ook hun eigen strijders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
quote:Ook de tweede interventie van de politie in Verviers is afgelopen. Dat meldt Marcel Simonis, hoofd van de lokale politie. Volgens hem zullen de agenten nog meerdere acties ondernemen en is de gecoördineerde internationale antiterreuractie dus nog niet ten einde.
Wat hebben de inwoners van Molenbeek jou aangedaan dat ze zoiets walgelijk moeten zien?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik meen het ook niet hoor. Maar ik vind wel dat we te soft optreden tegen de barbaren.
Dat wordt een dag vrij aanvragen voor de gelukkige FOK!kers met een baan morgen...quote:
Wel goed om te weten voor de terroristen.. Kunnen ze zich nog beter voorbereiden op de acties die vannacht gaan komen.quote:
Ik heb gister het debat gevolgd, ik denk ook dat we niet echt opgewassen zijn hier tegen dat soort lui, maar misschien heb ik ongelijk. Iig moeten wel ietsje strenger optreden tav ex-Syriëgangers toch, wellicht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik meen het ook niet hoor. Maar ik vind wel dat we te soft optreden tegen de barbaren.
Kijk dat zijn pas daadwerkelijke maatregelen die levens sparen. Alleen jammer dat dit land onder het juk van de Liberalen en Socialisten gebukt gaat die aan een ziekelijke vorm van politieke correctheid lijden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ja, want je hele (olie)economie te grabbel gooien spaart levens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:25 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas daadwerkelijke maatregelen die levens sparen. Alleen jammer dat dit land onder het juk van de Liberalen en Socialisten gebukt gaat die aan een ziekelijke vorm van politieke correctheid lijden.
Het kan altijd erger zoals in Denemarken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:25 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas daadwerkelijke maatregelen die levens sparen. Alleen jammer dat dit land onder het juk van de Liberalen en Socialisten gebukt gaat die aan een ziekelijke vorm van politieke correctheid lijden.
Lijkt me beter dan ze als losse ratten in de samenleving terugsturen, niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Daar krijgen terugkerende jihadisten ... een persoonlijke begeleiding.
Kun je niet lezen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat hebben de inwoners van Molenbeek jou aangedaan dat ze zoiets walgelijk moeten zien?
Die vlieger gaat niet meer op sinds Amerika Schalie-olie produceert en in een klap grootste olieproducent ter wereld is geworden. Waarom denk je dat de benzineprijs zo enorm gezakt is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Je wilt de olieprijs naar 300 euro hebben?
Ze hebben daar nog geen aanslagen gehad van terugkerende jihadisten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het kan altijd erger zoals in Denemarken.
Daar krijgen terugkerende jihadisten een warm onthaal en een persoonlijke begeleiding.
Op zich is dat al 'iets' doen. In Nederland doet Rutte zoals gewoonlijk helemaal niks en brabbelt hij wat over juridische kaders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het kan altijd erger zoals in Denemarken.
Daar krijgen terugkerende jihadisten een warm onthaal en een persoonlijke begeleiding.
Is trouwens al bekend welke landen nog meer mee doen, tot nu toe alleen nog maar België, Jemen en Duitsland gehoord terwijl ze spraken van 7.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mooi. Anti-terreur is een goede zaak.
Ik ben er zelf eens geweest. Ze hebben hun zaken goed op orde.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:27 schreef remlof het volgende:
De banden met Saudi-Arabië verbreken is wel goed voor het bevorderen van duurzame energie.
Nou niet (alleen) daardoor hoor. Maar jij weet vast hoe het allemaal zit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet meer op sinds Amerika Schalie-olie produceert en in een klap grootste olieproducent ter wereld is geworden. Waarom denk je dat de benzineprijs zo enorm gezakt is.
Dit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
We kunnen de sancties tegen Iran opheffen. het land vecht tegen ISIS, en we stellen ook geen sancties tegen Israel in, ook al hebben die kernwapens...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, want je hele (olie)economie te grabbel gooien spaart levens.
Noem één zaak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er zelf eens geweest. Ze hebben hun zaken goed op orde.²
En wij kunnen nog steeds heel moeilijk zonder hun olie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er zelf eens geweest. Ze hebben hun zaken goed op orde.²
Ja maar dat vinden de Amerikanen niet zo leuk en je weet dat Nederland graag vriendjes met hun willen blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef meth1745 het volgende:
[..]
We kunnen de sancties tegen Iran opheffen. het land vecht tegen ISIS, en we stellen ook geen sancties tegen Israel in, ook al hebben die kernwapens...
kwestie van tijd voor ze Nederland noemen en hier invallen gaan plaatsvindenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is trouwens al bekend welke landen nog meer mee doen, tot nu toe alleen nog maar België, Jemen en Duitsland gehoord terwijl ze spraken van 7.
Mensenrechten, vrijheid van godsdienst, meningsuiting enzo..quote:
Helaas kunnen we dat niet, want dan worden de yankees boos. Maar helemaal mee eens uiteraard.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef meth1745 het volgende:
[..]
We kunnen de sancties tegen Iran opheffen.
Israel zou per direct de Dode Zee in gedreven moeten worden. Met hen vergeleken zijn die Waalse malloten een stel koorknaapjes.quote:het land vecht tegen ISIS, en we stellen ook geen sancties tegen Israel in, ook al hebben die kernwapens...
Akkoord, dat hebben ze op orde.quote:
Als je zie hoe ze de miljoenen bedevaartganger reguleren. Respect.quote:
Jammer voor jou maar de Arabieren zijn hun monopoly op de olie kwijt. Amerika is nu de grootste olieproducent en daarmee kunnen de Arabieren ons niet meer onder druk zetten en chanteren. Lang leve de schalie-olie !quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou niet (alleen) daardoor hoor. Maar jij weet vast hoe het allemaal zit.
Naast belastingen kennen ze daar toch geen aanslagen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ze hebben daar nog geen aanslagen gehad van terugkerende jihadisten.
Ja en dan gaan de Amerikanen ons onder druk zettenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Jammer voor jou maar de Arabieren zijn hun monopoly op de olie kwijt. Amerika is nu de grootste olieproducent en daarmee kunnen de Arabieren ons niet onder druk zetten en chanteren. Lang leve de schalie-olie !
Waarom jammer voor mij?quote:
Ja, zo zit het. Helemaal.quote:maar de Arabieren zijn hun monopoly op de olie kwijt. Amerika is nu de grootste olieproducent en daarmee kunnen de Arabieren ons niet onder druk zetten en chanteren. Lang leve de schalie-olie !
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je zie hoe ze de miljoenen bedevaartganger reguleren. Respect.²
Niet als we de sancties tegen de Russen opheffenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en dan gaan de Amerikanen ons onder druk zetten
Gaan elk jaar een paar tiental dood toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je zie hoe ze de miljoenen bedevaartganger reguleren. Respect.²
Dat interview...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
1000 stokslagen en 10 jaar gevangenis
Op 2 miljoen mensen is dat niks.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Gaan elk jaar een paar tiental dood toch?
Da's bijvangst.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Gaan elk jaar een paar tiental dood toch?
De Amerikaanse invloed hier inwisselen voor Russische invloed, dat lijkt me echt fantastischquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Niet als we de sancties tegen de Russen opheffen
5: Ronselaars oppakken en uitzetten, inclusief familie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik ga maar geen bijbel lezen daarquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)=0CAYQ_AUoAQ&dpr=0.9
NSFW trouwens
Puik land ja.
Da, komrade.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De Amerikaanse invloed hier inwisselen voor Russische invloed, dat lijkt me echt fantastisch
Hoe willen ze daar checken of je moslim bent?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze hebben ook discriminatie op orde:
[ afbeelding ]
Iedereen een dashcam en een beetje vodka zuipen. Af en toe een gevechtje op straat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De Amerikaanse invloed hier inwisselen voor Russische invloed, dat lijkt me echt fantastisch
Doodstraf herinvoeren ook trouwens, al is het maar als stok achter de deur.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
5: Ronselaars oppakken en uitzetten, inclusief familie.
6: Het goedpraten en verheerlijken van geweld door terroristen, in iedere vorm, strafbaar stellen. 1x korte celstraf, 2x lange celstraf, 3x verplichte deportatie of de terroristenbehandeling.
Dat benne me zwoare moatregele! Doar zulle ze dan wel mooi van schrikke.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
6: Het goedpraten en verheerlijken van geweld door terroristen, in iedere vorm, strafbaar stellen. 1x korte celstraf, 2x lange celstraf, 3x verplichte deportatie of de terroristenbehandeling.
Wat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onzin dit.quote:6: Het goedpraten en verheerlijken van geweld door terroristen, in iedere vorm, strafbaar stellen. 1x korte celstraf, 2x lange celstraf, 3x verplichte deportatie of de terroristenbehandeling.
Jammer voor jou want ze gaan wel praten over die wet. Net zoals ze nu in Frankrijk doen.quote:
Natuurlijk niet dan hadden ze dat allang gedaan en waarom zouden ze ?. Amerika heeft geen Midden-Oosten mentaliteit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en dan gaan de Amerikanen ons onder druk zetten
Ach, die vragen ons tenminste niet voortdurend om mee oorlog te gaan voeren...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ken je de term Kafir?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat liev.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef Religieisfacisme het volgende:
En de goedkope benzineprijs van vandaag de dag hebben we aan de VS te danken.
Wat kan ik er als vader aan doen als mijn zoon radicaliseert. Wat een onzin maatregel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer voor jou want ze gaan wel praten over die wet. Net zoals ze nu in Frankrijk doen.
Op nu.nl zie je ook altijd die EU/USA haters die dan alles van Rusland goedpraten. Ik lach dan van binnen, maar tegelijkertijd moet ik er ook altijd een beetje van huilen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ach, die vragen ons tenminste niet voortdurend om mee oorlog te gaan voeren...
Joah man he!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat benne me zwoare moatregele! Doar zulle ze dan wel mooi van schrikke.
Dan heb je behoorlijk gefaald in de opvoedingquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat kan ik er als vader aan doen als mijn zoon radicaliseert. Wat een onzin maatregel.²
Goedkope olieprijs is een kwestie van vraag en aanbod. Men rekende op grote economische groei in de EU die uitbleef. Hoe lager de prijs, hoe meer landen als Rusland en Venezuela moeten produceren om de begroting rond te krijgen en dat drukt de prijs nog verder. De olie voorraad wordt steeds groter de vraag steeds kleiner.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Natuurlijk niet dan hadden ze dat allang gedaan en waarom zouden ze ?. Amerika heeft geen Midden-Oosten mentaliteit.
En de goedkope benzineprijs van vandaag de dag hebben we aan de VS te danken. Geen afpersingpraktijken maar goedkope benzine.
Melden aan de politie. Maar ik had het over punt 6.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat kan ik er als vader aan doen als mijn zoon radicaliseert. Wat een onzin maatregel.²
Waarover wordt tegenwoordig niet gepraat. Zodra een PVV-aanhanger in de bak belandt omdat hij positief was over Breivik beginnen ze allemaal te huilen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer voor jou want ze gaan wel praten over die wet. Net zoals ze nu in Frankrijk doen.
En wat kan ik er als oom aan doen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dan heb je behoorlijk gefaald in de opvoeding
Saoedi Arabië hangt vol met die borden. De stad Mekka mag je niet eens betreden als niet-moslim.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd gaat me die doodstraf een beetje te ver. Zo laag en barbaars als die apenlanden, moeten we niet willen worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef Proximo het volgende:
[..]
Doodstraf herinvoeren ook trouwens, al is het maar als stok achter de deur.
Men heeft een gevoel dat alles maar kan, laat ze maar net zo doodsbang worden als in het thuisland.
Echt waar joh? Wow. Wat een experts hier allemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Goedkope olieprijs is een kwestie van vraag en aanbod.
De olie voorraad wordt steeds groter de vraag steeds kleiner.
Deze expert is het er niet mee eens?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt waar joh? Wow. Wat een experts hier allemaal.
Probeer hier in West-Europa als man zijnde maar eens een damestoilet te betreden. Pure discriminatie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Saoedi Arabië hangt vol met die borden. De stad Mekka mag je niet eens betreden als niet-moslim.
Discriminatie is dan ook een volkssport in die landen.
Schandaal; dat moeten wij ook doen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Saoedi Arabië hangt vol met die borden. De stad Mekka mag je niet eens betreden als niet-moslim.
De materie is zo zwaar complex dat zelfs de knapste koppen er 24/7 mee bezig zijn, maar ik ben gerustgesteld door de mening van een stel FOK!kers. Olieprijs = vraag en aanbod, nee, duidelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:45 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Deze expert is het er niet mee eens?
Alle moslims schijten op/in Mekka?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probeer hier in West-Europa als man zijnde maar een een damestoilet te betreden. Pure discriminatie.²
kaffer, andere term voor nikker... Vooral populair bij de nederlanders die Zuid Afrika koloniseerden...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ken je de term Kafir?
Zegt genoeg.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)terrorisme-1682739W/quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarover wordt tegenwoordig niet gepraat. Zodra een PVV-aanhanger in de bak belandt omdat hij positief was over Breivik beginnen ze allemaal te huilen.
Melden aan de politie, je vraagtekens zetten bij de opvoeding die je zus of broer aan haar zoon heeft gegeven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat kan ik er als oom aan doen?²
Dat is nog het minst erge wat daar gebeurd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja, ook bij Marokkanen veel racisme tegen sub-Sahara Afrikanen is mijn ervaring idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Welke olie voorraad?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Nintex het volgende:
De olie voorraad wordt steeds groter de vraag steeds kleiner.
Doorgaans heb je daarna je hoofd nog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probeer hier in West-Europa als man zijnde maar een een damestoilet te betreden. Pure discriminatie.²
Hoe lang is dat terug? Zijn we best van teruggekomen he. Nu die zandbakkers nog even.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
kaffer, andere term voor nikker... Vooral populair bij de nederlanders die Zuid Afrika koloniseerden...
Nee dat is nog altijd Engeland.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is nog het minst erge wat daar gebeurd.![]()
Grootste bondgenoot van de VS.
Probeer in het MO maar als vrouw te leven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probeer hier in West-Europa als man zijnde maar eens een damestoilet te betreden. Pure discriminatie.²
Och, de boel van Casablanca tot Calcutta platgooien en opnieuw beginnen, kan je weinig op tegen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lachen weer..
Schande spreken van discriminatie en erger in landen als S-A en dan vervolgens zo'n beetje hetzelfde hier willen gaan doen..
*zucht*
Nee, die voeren tegen ons oorlog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ach, die vragen ons tenminste niet voortdurend om mee oorlog te gaan voeren...
Omdat het een viespeuk isquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doorgaans heb je daarna je hoofd nog.
Waarom zou jij trouwens damestoiletten willen betreden, lijkt me een stuk relevantere vraag?
Hoe zou dat toch komen snorhaar?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lachen weer..
Schande spreken van discriminatie en erger in landen als S-A en dan vervolgens zo'n beetje hetzelfde hier willen gaan doen..
*zucht*
Stop eens met projecteren van Westerse normen en waarden op de rest van de wereld. Die girls hebben het naar hun zin man.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Probeer in het MO maar als vrouw te leven.
Nough said.
"Iek wielde alleen mijn nichtje maar besnijden"quote:
I have a dream...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, de boel van Casablanca tot Calcutta platgooien en opnieuw beginnen, kan je weinig op tegen hebben.
terwijl je kan voorspellen dat de selectieve toepassing van zulke wetten meer mensen zullen radicaliseren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lachen weer..
*zucht*
En hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Die girls hebben het naar hun zin man.²
PVV'er?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lachen weer..
*zucht*
Stop dan met projecteren van islamitische normen en waarden op de rest van de wereld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stop eens met projecteren van Westerse normen en waarden op de rest van de wereld. Die girls hebben het naar hun zin man.²
Hij heeft daar familie wonen denk ik. Supermarktje in de Dorpstraat te Taif.quote:
Volgens mij willen ze dat niet omdat de huidige wet op haatzaaien en verheerlijken geweld al voldoende is maar mogelijk dat politici omwille van daadkracht en publieke opinie nu weer iets anders roepen. Politici zijn erg goed in domme dingen roepen om de achterban te pleasen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Bu(...)terrorisme-1682739W/
Ze gaan dit soort mensen nu strenger aanpakken en ze willen deze wet in Nederland ook doordrukken. Maar wat je zegt als er dus een rechtsextremist een terreurdaad doet moet die wet ook wel gevolgd worden.
Even lekker onder de niqaab voelenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Iek wielde alleen mijn nichtje maar besnijden"
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:52 schreef Wespensteek het volgende:
Politici zijn erg goed in domme dingen
Yep vraag maar eens aan @Wespensteekquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nog steeds mensen hier die zeggen dat het incidenten zijn en echt niet aan dat vredige geloof ligt?
Oh ik had begrepen dat de huidige wetgeving daar helemaal niet aan voldeed omdat dit niet exact onder haatzaaien valt. Mijn kennis van wetten is daarentegen ook niet zo heel hoog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze dat niet omdat de huidige wet op haatzaaien en verheerlijken geweld al voldoende is maar mogelijk dat politici omwille van daadkracht en publieke opinie nu weer iets anders roepen. Politici zijn erg goed in domme dingen roepen om de achterban te pleasen.
Light aan het slechte immigratiesysteem dat we hier hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nog steeds mensen hier die zeggen dat het incidenten zijn en echt niet aan dat vredige geloof ligt?
Het is geen vredig geloof, maar ja, het zijn incidenten (gelukkig wel) en vele miljoenen gelovigen doen niet dit soort gekke dingen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ja, hoe komt dat? Die neiging je te verlagen naar een niveau dat je verafschuwt?quote:
Behaatje uit en lekker knorren op deze grrrrrristelijke tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is verder niet veel nieuws he?
Ik ga slapen.
Het is allemaal onze eigen schuld. Als wij die mensen beter hadden behandeld waren ze natuurlijk nooit geradicaliseerd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, acties in Brussel op paar plaatsen loopt nog, in Verviers tweede actie heeft niets opgeleverd, morgen komt er weer een persco.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is verder niet veel nieuws he?
Ik ga slapen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het is allemaal onze eigen schuld. Als wij die mensen beter hadden behandeld waren ze natuurlijk nooit geradicaliseerd.Was er 1 linkse klojo bij gisteren in de Tweede Kamer die dit durfde te roepen of toch beter van niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het ligt aan de uitvinder van het buskruit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Alleen zijn die niet voor hun raap geschoten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef Dingflofbips het volgende:
Doet me denken aan de hofstadgroep dit
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hoe komt dat? Die neiging je te verlagen naar een niveau dat je verafschuwt?
James is het niet met je eens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het ligt aan de uitvinder van het buskruit.
Ja, al met al lijkt het allemaal spannender dan het daadwerkelijk is. Wat vandaag gebeurde was qua legende nog geen 5 % van wat in Paris is gebeurd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
Waarom zou jij trouwens damestoiletten willen betreden, lijkt me een stuk relevantere vraag?
Is het niet dan, de meerderheid is toch vredig, en de islam is de beste godsdienst, want de laatste profeet, en allah weet alles, toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wel geluiden voorbij horen komen over de situatie in Frankrijk. Dat mensen daar beoordeeld worden op de postcode waar zij wonen en dat dat één van de redenen van radicalisatie is. Geen idee meer wie dat gezegd heeft precies.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was er 1 linkse klojo bij gisteren in de Tweede Kamer die dit durfde te roepen of toch beter van niet?
Dat waren dus de Chinezen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het ligt aan de uitvinder van het buskruit.
Mijn god, dat je dat durft te roepen.... Ben wel benieuwd welke kneus dat was dan...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wel geluiden voorbij horen komen over de situatie in Frankrijk. Dat mensen daar beoordeeld worden op de postcode waar zij wonen en dat dat één van de redenen van radicalisatie is. Geen idee meer wie dat gezegd heeft precies.
Parijs.quote:
Denk eerder dat het er maar 1 of een paar was...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat waren dus de Chinezen.
Te gek voor woorden eigenlijk, dat mensen tegenwoordig verbaasd zijn dat een land dat oorlog voert, met geweld af te rekenen krijgt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Of de Joden, als die hun geloof niet hadden gemaakt waren christendom en islam waarschijnlijk ook niet ontstaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat waren dus de Chinezen.
De enige die gisteren iets zinnigs heeft gezegd was Marianne Thieme, de rest hield allemaal hetzelfde verhaaltje op een andere toon en Kuzu kwam elke keer dat het woord Jood naar voren kwam met "ja maar, moslims..."quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn god, dat je dat durft te roepen.... Ben wel benieuwd welke kneus dat was dan...
En dan wel hakken op Wilders.
Miljoenen moslims in Europa plegen geen aanslagen
Miljoenen moslims in Europa hebben wel gewoon een baan en zijn niet crimineel, ookal komen ze de lokale dicso niet in
Maar voor dat soort linkse wappies is het Westen schuldig, nee, duidelijk.
40 jaar de staatsschulden de hemel ingestuurd om Marokkanen maar gratiesj Turkse taallessen te geven, maar nee, het is de schuld van het Westen.
quote:Na de schietpartijen en huiszoekingen van donderdagavond hebben de belangrijkste Joodse scholen in Antwerpen beslist om vrijdag te sluiten. Door de verhoogde terreurdreiging worden alle lessen geannuleerd. Dat schrijft Joods Actueel.
Zoals te verwachten. PvdD is nog steeds een prima proteststem als je nog in stemmen gelooft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige die gisteren iets zinnigs heeft gezegd was Marianne Thieme, de rest hield allemaal hetzelfde verhaaltje op een andere toon en Kuzu kwam elke keer dat het woord Jood naar voren kwam met "ja maar, moslims...". Kansloos debat.
Nu doe je Kuzu wel wat tekort. Hij had ook nog een act met het manifest van Breivik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige die gisteren iets zinnigs heeft gezegd was Marianne Thieme, de rest hield allemaal hetzelfde verhaaltje op een andere toon en Kuzu kwam elke keer dat het woord Jood naar voren kwam met "ja maar, moslims...". Kansloos debat.
Dat ook jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu doe je Kuzu wel wat tekort. Hij had ook nog een act met het manifest van Breivik.
Dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
De enige die gisteren iets zinnigs heeft gezegd was Marianne Thieme
Die was wel mooi. Ik kan me nog de blik op zijn gezicht herinneren, zo van: "Nu heb ik je Geert!". Terwijl hij eigenlijk alleen maar zichzelf voor lul zette. Mooi man.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu doe je Kuzu wel wat tekort. Hij had ook nog een act met het manifest van Breivik.
Één van de partijen die ik altijd nog wel overweeg om op te stemmen inderdaad. Maar alleen zij had het over de werkelijke aard van dit debat, het beperken van privacy.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals te verwachten. PvdD is nog steeds een prima proteststem als je nog in stemmen gelooft.
Dan had de mens wel weer een andere religie/god verzonnen. De mens heeft altijd al een obsessieve drang naar een god met een hiernamaals gehad. Ze hebben er in de loop van de duizenden jaren ook heel wat versleten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Of de Joden, als die hun geloof niet hadden gemaakt waren christendom en islam waarschijnlijk ook niet ontstaan.
Thieme is een prima politica. Zeker als ze haar partijprogramma even buiten beschouwing laat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mis het romeinse Pantheon wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:07 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dan had de mens wel weer een andere religie/god verzonnen. De mens heeft altijd al een obsessieve drang naar een god met een hiernamaals gehad. Ze hebben er in de loop van de duizenden jaren ook heel wat versleten.
Ik probeer op te zoeken wat ze precies heeft gezegd, maar het enige wat ik kan vinden zijn verhalen dat ze nu veganiste is geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan weer waar waarbij we dus terug bij af zijn en dat is dat het de mensen zelf zijn die besluiten wat ze geloven en die dus zelf verantwoordelijk zijn voor hun daden en niet een religie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:07 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dan had de mens wel weer een andere religie/god verzonnen. De mens heeft altijd al een obsessieve drang naar een god met een hiernamaals gehad. Ze hebben er in de loop van de duizenden jaren ook heel wat versleten.
Zolang ze de worst van haar jagertje nog verwent, lijkt me er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik probeer op te zoeken wat ze precies heeft gezegd, maar het enige wat ik kan vinden zijn verhalen dat ze nu veganiste is geworden.Alsof dat enige nieuwswaarde heeft.
Die was voor jouw handtekening.quote:
Een religie wordt gecreëerd door mensen. Religie is maar een woord en een woord kan niet moorden. Dat doen de mensen in naam van de door hun gecreëerde religie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is dan weer waar waarbij we dus terug bij af zijn en dat is dat het de mensen zelf zijn die besluiten wat ze geloven en die dus zelf verantwoordelijk zijn voor hun daden en niet een religie.
Denk dat hij hem ook wel z'n courgette wil noemen als ze er dan geen problemen mee heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang ze de worst van haar jagertje nog verwent, lijkt me er weinig aan de hand.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Er wordt opnieuw geschoten in Verviers, volgens VTM
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 23:05:28Number of Jewish schools in Antwerp closed tomorrow due to security reasons after police raids on terror cells in Belgium v @News_Executive reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:56:36Police in Wolfsburg, Germany today arrested a Jihadist who returned from Syria ,He is believed to be part of a 50 man strong terror cell. reageer retweet
Wat doet de goudprijs?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 23:05:28Number of Jewish schools in Antwerp closed tomorrow due to security reasons after police raids on terror cells in Belgium v @News_Executive reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |