Ook kut.quote:
"ik ben dood"quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:56 schreef meth1745 het volgende:
[..]
M'n frans is niet slecht, maar geen idee wat daar staat...
Krijg ik dan uitstel voor mijn examen morgen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
VERHOOGDE WAAKZAAMHEID IN GENT Politie Gent laat ondertussen weten dat er ook bij hen toch extra volk is opgeroepen om vanavond en vannacht te patrouilleren. Woordvoerder Manuel Gonzalez wil niet zeggen waarop ze extra zullen letten en om hoeveel volk het gaat, maar dat er extra aandacht zal zijn voor de beide gerechtsgebouwen en de politiekantoren, lijdt geen twijfel.
de terrorist houdt een bordje vast met ik ben dood.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:56 schreef meth1745 het volgende:
[..]
M'n frans is niet slecht, maar geen idee wat daar staat...
Je Frans lijkt beter dan je Nederlands.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
de terrorist houd een bordje vast met ik ben dood.
En daarboven staat Jihadisten ontmantelt in Belgie
het is het tweede woord dat ik niet kan lezen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
de terrorist houd een bordje vast met ik ben dood.
En daarboven staat Jihadisten ontmantelt in Belgie
Weet niet, hij beter moeten tekenenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:59 schreef meth1745 het volgende:
[..]
het is het tweede woord dat ik niet kan lezen...
edit: celule?
De meeste FOK!kers zitten al meer dan 10 jaar tegen elkaar te ouwehoeren hè, we kennen elkaar nu wel, dus dan kom je gauw in grapjes sfeer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi hoe ieder van dit soort topics verzand in de gebruikelijke discussies en bekvechterij over en weer, en het op een gegeven moment amper meer over het nieuws gaat...
Het ergste moet nog komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
Tweede actie in Verviers, volgens NOS.
Gevaar nog niet geweken.
En misschien gaan de traditionele partijen zich eens achter de oren krabben en inzien dat ze een grote fout begaan door getrainde terroristen uit Syrië weer binnen te laten met alle gevolgen van dien. Want laten we eerlijk zijn de aanslagen in Parijs en Brussel hadden simpel voorkomen kunnen worden door de heren en dames politici. Voor deze (beveiligde) politici is politieke correctheid blijkbaar belangrijker dan mensenlevens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wellicht dwingt het andere partijen wel op te houden met ontkennen en wegkijken. Kan natuurlijk ook.
Die fotograaf vol in de vuurlinie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Politiebureau in Molenbeek wordt extra beveiligd
[ afbeelding ]
Gordon en Quinsy?quote:
Beter krabben ze nog wat harder, en zien ze in dat massa immigratie de bron is waar al dit moois uit is geboren. Hoeveel "goede" er ook zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
En misschien gaan de traditionele partijen zich eens achter de oren krabben en inzien dat ze een grote fout begaan door getrainde terroristen uit Syrië weer binnen te laten met alle gevolgen van dien. Want laten we eerlijk zijn de aanslagen in Parijs en Brussel hadden simpel voorkomen kunnen worden door de heren en dames politici. Voor deze (beveiligde) politici is politieke correctheid blijkbaar belangrijker dan mensenlevens.
Une cellule djihadiste démantelée en belgique - je suis mortquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:59 schreef meth1745 het volgende:
[..]
het is het tweede woord dat ik niet kan lezen...
edit: celule?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |