Charlerio, nog zo'n foeilelijke stadquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Coulibaly had banden met wapenhandel in Charleroi, maar dat ligt wel aan andere kant België, natuurlijk.
Goh zover zijn we al gekomen. Ik kan die mooie praatjes uit de jaren '80 en '90 van met name links nog herinneren. Iedereen die dit zag aankomen en de ellende voorspelde werd stelselmatig voor racist uitgemaakt. Ik kan niet anders concluderen dat die 'racisten' van toen gelijk hadden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Politiebureau in Molenbeek wordt extra beveiligd
[ afbeelding ]
En hij is wel eens in een Molenbeeks belhuis geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Coulibaly had banden met wapenhandel in Charleroi, maar dat ligt wel aan andere kant België, natuurlijk.
Ja, in Wallonië over het algemeen geen vriendelijke steden, behalve misschien Dinant, maar dat is meer een dorp.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Charlerio, nog zo'n foeilelijke stad
En drie jaar later wordt je apostel van een nieuw Breivikje? NWS / 'Ex-Fokker is apostel van Breivik' #4 Fok zoekt Breivikjequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer de green card binnen is join ik meteen de USMC en neem ik een texaanse als vrouw. En een pickup truck, Dodge ram 5.8l V8.
Nou, daar noem je toch eens 2 panklare plannen waar we mee aan de slag kunnen!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Proximo het volgende:
Ik wordt zo moe van dat "dat gaat bijna niet" of "dat is onmogelijk" wat nu ook weer bij nieuwsuur te horen is..
Dit aanpakken is niet moeilijk, wel zullen we over de politiek correcte stuip heen moeten en bereid zijn vuile handen te maken
Reken maar dat dalijk in heel europa de shit aan is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
Shit hitting de fan bij onze Belse vrienden...
Lolquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
En drie jaar later wordt je apostel van een nieuw Breivikje? NWS / 'Ex-Fokker is apostel van Breivik' #4 Fok zoekt Breivikje
Vise is ook zo'n mooie stad die je tegenkomt als je Nederland uitrijdtquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, in Wallonië over het algemeen geen vriendelijke steden, behalve misschien Dinant, maar dat is meer een dorp.
quote:
Meteen naar de eerste kamer!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, daar noem je toch eens 2 panklare plannen waar we mee aan de slag kunnen!
Die jihadisten en heel hun families moet je aanpakken. Keihard de kop in drukken dit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Proximo het volgende:
Ik wordt zo moe van dat "dat gaat bijna niet" of "dat is onmogelijk" wat nu ook weer bij nieuwsuur te horen is..
Dit aanpakken is niet moeilijk, wel zullen we over de politiek correcte stuip heen moeten en bereid zijn vuile handen te maken
Ik ga meestal via enorme vuistdiepe putten in de snelweg bij Kortrijk, de tering, kon laatste keer net op tijd reageren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vise is ook zo'n mooie stad die je tegenkomt als je Nederland uitrijdt
Ging niet over rokers arjan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
Het journaal heeft het over longontsteking ?
Ik denk dat we meer monitoring van internet verkeer nodig hebben en encryptie moet verboden worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Proximo het volgende:
Bij 65+'ers vooral.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
arjan, beste roker, hoe is het? Welkom terug.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
Rij je Maastricht uit, kom je in Visé terechtquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vise is ook zo'n mooie stad die je tegenkomt als je Nederland uitrijdt
De wat achtergestelde Waalse steden lijken een populair toevluchtsoord voor djihadisten... Ik zie ze niet meteen in Brugge of Leuven...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Komt door de Vlaamse tongval, die maakt de geesten week.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
De wat achtergestelde Waalse steden lijken een populair toevluchtsoord voor djihadisten... Ik zie ze niet meteen in Brugge of Leuven...
Gent was ook wat aan de hand, las ik hier?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
De wat achtergestelde Waalse steden lijken een populair toevluchtsoord voor djihadisten... Ik zie ze niet meteen in Brugge of Leuven...
djihadisten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |