Brussel nog wel, denk ik, daar zijn ze ook met acties bezig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
De wat achtergestelde Waalse steden lijken een populair toevluchtsoord voor djihadisten... Ik zie ze niet meteen in Brugge of Leuven...
Gewoon verhoogde waakzaamheid van de politie (zoals in heel het land). De wapens van de Franse aanslagen kwamen wsl uit Charleroi...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gent was ook wat aan de hand, las ik hier?
Dat laatste is niet waar. Veel Algerijnen en Marokkanen praten onderling Frans.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Brussel nog wel, denk ik, daar zijn ze ook met acties bezig.
Daar zijn wijken waar geen Europese taal meer wordt gesproken.
1: Banden met de emiraten & SA verbreken, landen die het wahabisme steunen moet je niet bevriend mee willen zijn. Dat ligt mede ten grondslag aan de radicalisatie door heel het MO.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, daar noem je toch eens 2 panklare plannen waar we mee aan de slag kunnen!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind het leuk dat ze in België pratend parket hebben liggen.
Je wilt de olieprijs naar 300 euro hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
1: Banden met de emiraten & SA verbreken, landen die het wahabisme steunen moet je niet bevriend mee willen zijn. Dat ligt mede ten grondslag aan de radicalisatie door heel het MO.
2: Bekende jihadisten oppakken en uitzetten, inclusief familie.
3: Iedereen die vertrekt om te gaan vechten, niet meer welkom, nergens meer.
4 Imams die haat prediken uitzetten, de gebedsruimte sluiten.
En jij tankt graag 3,62 de liter?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
1: Banden met de emiraten & SA verbreken
Dit inderdaad en met name de ronselaars oppakken en uitzetten. Anders blijft het dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
1: Banden met de emiraten & SA verbreken, landen die het wahabisme steunen moet je niet bevriend mee willen zijn. Dat ligt mede ten grondslag aan de radicalisatie door heel het MO.
En terecht, Fransquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Verviers zeggen onze Vlamingen hè, ipv Vervjee.....
Ik heb het van getuigen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar. Veel Algerijnen en Marokkanen praten onderling Frans.
Ik wel, maar GMTA, arjan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Je wilt de olieprijs naar 300 euro hebben?
Ik hou meer van een aanpak a la Augustus Gaius Julius Caesarquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Proximo het volgende:
[..]
Olie ligt op meer plekken, je financiert de vijand hiermee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij tankt graag 3,62 de liter?
Ik was wel gecharmeerd van de visionair George Walker God. Tweemaal een land binnenvallen zonder geldige aanleiding.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hou meer van een aanpak a la Augustus Gaius Julius Caesar
Dat doe je nu ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Proximo het volgende:
[..]
Olie ligt op meer plekken, je financiert de vijand hiermee.
Olieproducerende bedrijven zijn "de vijand"?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Proximo het volgende:
[..]
Olie ligt op meer plekken, je financiert de vijand hiermee.
Geen chariotquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die dode haatbaarden zouden ze achter een politieauto door Molenbeek moeten slepen. Gewoon om een statement te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |