Beetje middeleeuws.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die dode haatbaarden zouden ze achter een politieauto door Molenbeek moeten slepen. Gewoon om een statement te maken.
Door het vele zwerfafval stinkt Molenbeek al enorm en jij wilt er nog een schepje bovenop doen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die dode haatbaarden zouden ze achter een politieauto door Molenbeek moeten slepen. Gewoon om een statement te maken.
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die gaat omhoog in Colombië.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef El_Matador het volgende:
Al die terreur in Belgie, heeft dat nu invloed op de bierprijs?
Nog meer? Een flesje Duvel ben ik al een Fortuyn aan kwijt...quote:
ja, want dat zijn geen echte moslimsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
IS roept op om agenten te doden....
ook als het moslims zijn?
IS slacht al sinds hun oprichting voornamelijk moslims af. What else is new?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
Waar is De_Nuance?quote:
Misschien dan juist wel. Worden in die kringen juist als enorme verraders gezien.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
Ja, dat zijn een soort uncle toms hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
Ik meen het ook niet hoor. Maar ik vind wel dat we te soft optreden tegen de barbaren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat we niet meer in de middeleeuwen zitten?
Tuurlijk. Ze killen ook hun eigen strijders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef Frutsel het volgende:
quote:Ook de tweede interventie van de politie in Verviers is afgelopen. Dat meldt Marcel Simonis, hoofd van de lokale politie. Volgens hem zullen de agenten nog meerdere acties ondernemen en is de gecoördineerde internationale antiterreuractie dus nog niet ten einde.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Wat hebben de inwoners van Molenbeek jou aangedaan dat ze zoiets walgelijk moeten zien?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik meen het ook niet hoor. Maar ik vind wel dat we te soft optreden tegen de barbaren.
Dat wordt een dag vrij aanvragen voor de gelukkige FOK!kers met een baan morgen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |