Yep vraag maar eens aan @Wespensteekquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nog steeds mensen hier die zeggen dat het incidenten zijn en echt niet aan dat vredige geloof ligt?
Oh ik had begrepen dat de huidige wetgeving daar helemaal niet aan voldeed omdat dit niet exact onder haatzaaien valt. Mijn kennis van wetten is daarentegen ook niet zo heel hoog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze dat niet omdat de huidige wet op haatzaaien en verheerlijken geweld al voldoende is maar mogelijk dat politici omwille van daadkracht en publieke opinie nu weer iets anders roepen. Politici zijn erg goed in domme dingen roepen om de achterban te pleasen.
Light aan het slechte immigratiesysteem dat we hier hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nog steeds mensen hier die zeggen dat het incidenten zijn en echt niet aan dat vredige geloof ligt?
Het is geen vredig geloof, maar ja, het zijn incidenten (gelukkig wel) en vele miljoenen gelovigen doen niet dit soort gekke dingen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ja, hoe komt dat? Die neiging je te verlagen naar een niveau dat je verafschuwt?quote:
Behaatje uit en lekker knorren op deze grrrrrristelijke tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is verder niet veel nieuws he?
Ik ga slapen.
Het is allemaal onze eigen schuld. Als wij die mensen beter hadden behandeld waren ze natuurlijk nooit geradicaliseerd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, acties in Brussel op paar plaatsen loopt nog, in Verviers tweede actie heeft niets opgeleverd, morgen komt er weer een persco.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is verder niet veel nieuws he?
Ik ga slapen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het is allemaal onze eigen schuld. Als wij die mensen beter hadden behandeld waren ze natuurlijk nooit geradicaliseerd.Was er 1 linkse klojo bij gisteren in de Tweede Kamer die dit durfde te roepen of toch beter van niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het ligt aan de uitvinder van het buskruit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Alleen zijn die niet voor hun raap geschoten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef Dingflofbips het volgende:
Doet me denken aan de hofstadgroep dit
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hoe komt dat? Die neiging je te verlagen naar een niveau dat je verafschuwt?
James is het niet met je eens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het ligt aan de uitvinder van het buskruit.
Ja, al met al lijkt het allemaal spannender dan het daadwerkelijk is. Wat vandaag gebeurde was qua legende nog geen 5 % van wat in Paris is gebeurd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
Waarom zou jij trouwens damestoiletten willen betreden, lijkt me een stuk relevantere vraag?
Is het niet dan, de meerderheid is toch vredig, en de islam is de beste godsdienst, want de laatste profeet, en allah weet alles, toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wel geluiden voorbij horen komen over de situatie in Frankrijk. Dat mensen daar beoordeeld worden op de postcode waar zij wonen en dat dat één van de redenen van radicalisatie is. Geen idee meer wie dat gezegd heeft precies.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was er 1 linkse klojo bij gisteren in de Tweede Kamer die dit durfde te roepen of toch beter van niet?
Dat waren dus de Chinezen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het ligt aan de uitvinder van het buskruit.
Mijn god, dat je dat durft te roepen.... Ben wel benieuwd welke kneus dat was dan...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wel geluiden voorbij horen komen over de situatie in Frankrijk. Dat mensen daar beoordeeld worden op de postcode waar zij wonen en dat dat één van de redenen van radicalisatie is. Geen idee meer wie dat gezegd heeft precies.
Parijs.quote:
Denk eerder dat het er maar 1 of een paar was...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat waren dus de Chinezen.
Te gek voor woorden eigenlijk, dat mensen tegenwoordig verbaasd zijn dat een land dat oorlog voert, met geweld af te rekenen krijgt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Of de Joden, als die hun geloof niet hadden gemaakt waren christendom en islam waarschijnlijk ook niet ontstaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat waren dus de Chinezen.
De enige die gisteren iets zinnigs heeft gezegd was Marianne Thieme, de rest hield allemaal hetzelfde verhaaltje op een andere toon en Kuzu kwam elke keer dat het woord Jood naar voren kwam met "ja maar, moslims..."quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn god, dat je dat durft te roepen.... Ben wel benieuwd welke kneus dat was dan...
En dan wel hakken op Wilders.
Miljoenen moslims in Europa plegen geen aanslagen
Miljoenen moslims in Europa hebben wel gewoon een baan en zijn niet crimineel, ookal komen ze de lokale dicso niet in
Maar voor dat soort linkse wappies is het Westen schuldig, nee, duidelijk.
40 jaar de staatsschulden de hemel ingestuurd om Marokkanen maar gratiesj Turkse taallessen te geven, maar nee, het is de schuld van het Westen.
quote:Na de schietpartijen en huiszoekingen van donderdagavond hebben de belangrijkste Joodse scholen in Antwerpen beslist om vrijdag te sluiten. Door de verhoogde terreurdreiging worden alle lessen geannuleerd. Dat schrijft Joods Actueel.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Zoals te verwachten. PvdD is nog steeds een prima proteststem als je nog in stemmen gelooft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige die gisteren iets zinnigs heeft gezegd was Marianne Thieme, de rest hield allemaal hetzelfde verhaaltje op een andere toon en Kuzu kwam elke keer dat het woord Jood naar voren kwam met "ja maar, moslims...". Kansloos debat.
Nu doe je Kuzu wel wat tekort. Hij had ook nog een act met het manifest van Breivik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige die gisteren iets zinnigs heeft gezegd was Marianne Thieme, de rest hield allemaal hetzelfde verhaaltje op een andere toon en Kuzu kwam elke keer dat het woord Jood naar voren kwam met "ja maar, moslims...". Kansloos debat.
Dat ook jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu doe je Kuzu wel wat tekort. Hij had ook nog een act met het manifest van Breivik.
Dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
De enige die gisteren iets zinnigs heeft gezegd was Marianne Thieme
Die was wel mooi. Ik kan me nog de blik op zijn gezicht herinneren, zo van: "Nu heb ik je Geert!". Terwijl hij eigenlijk alleen maar zichzelf voor lul zette. Mooi man.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu doe je Kuzu wel wat tekort. Hij had ook nog een act met het manifest van Breivik.
Één van de partijen die ik altijd nog wel overweeg om op te stemmen inderdaad. Maar alleen zij had het over de werkelijke aard van dit debat, het beperken van privacy.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals te verwachten. PvdD is nog steeds een prima proteststem als je nog in stemmen gelooft.
Dan had de mens wel weer een andere religie/god verzonnen. De mens heeft altijd al een obsessieve drang naar een god met een hiernamaals gehad. Ze hebben er in de loop van de duizenden jaren ook heel wat versleten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Of de Joden, als die hun geloof niet hadden gemaakt waren christendom en islam waarschijnlijk ook niet ontstaan.
Thieme is een prima politica. Zeker als ze haar partijprogramma even buiten beschouwing laat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mis het romeinse Pantheon wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:07 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dan had de mens wel weer een andere religie/god verzonnen. De mens heeft altijd al een obsessieve drang naar een god met een hiernamaals gehad. Ze hebben er in de loop van de duizenden jaren ook heel wat versleten.
Ik probeer op te zoeken wat ze precies heeft gezegd, maar het enige wat ik kan vinden zijn verhalen dat ze nu veganiste is geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan weer waar waarbij we dus terug bij af zijn en dat is dat het de mensen zelf zijn die besluiten wat ze geloven en die dus zelf verantwoordelijk zijn voor hun daden en niet een religie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:07 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dan had de mens wel weer een andere religie/god verzonnen. De mens heeft altijd al een obsessieve drang naar een god met een hiernamaals gehad. Ze hebben er in de loop van de duizenden jaren ook heel wat versleten.
Zolang ze de worst van haar jagertje nog verwent, lijkt me er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik probeer op te zoeken wat ze precies heeft gezegd, maar het enige wat ik kan vinden zijn verhalen dat ze nu veganiste is geworden.Alsof dat enige nieuwswaarde heeft.
Die was voor jouw handtekening.quote:
Een religie wordt gecreëerd door mensen. Religie is maar een woord en een woord kan niet moorden. Dat doen de mensen in naam van de door hun gecreëerde religie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is dan weer waar waarbij we dus terug bij af zijn en dat is dat het de mensen zelf zijn die besluiten wat ze geloven en die dus zelf verantwoordelijk zijn voor hun daden en niet een religie.
Denk dat hij hem ook wel z'n courgette wil noemen als ze er dan geen problemen mee heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang ze de worst van haar jagertje nog verwent, lijkt me er weinig aan de hand.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Er wordt opnieuw geschoten in Verviers, volgens VTM
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 23:05:28Number of Jewish schools in Antwerp closed tomorrow due to security reasons after police raids on terror cells in Belgium v @News_Executive reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:56:36Police in Wolfsburg, Germany today arrested a Jihadist who returned from Syria ,He is believed to be part of a 50 man strong terror cell. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |