Wat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
5: Ronselaars oppakken en uitzetten, inclusief familie.
Onzin dit.quote:6: Het goedpraten en verheerlijken van geweld door terroristen, in iedere vorm, strafbaar stellen. 1x korte celstraf, 2x lange celstraf, 3x verplichte deportatie of de terroristenbehandeling.
Jammer voor jou want ze gaan wel praten over die wet. Net zoals ze nu in Frankrijk doen.quote:
Natuurlijk niet dan hadden ze dat allang gedaan en waarom zouden ze ?. Amerika heeft geen Midden-Oosten mentaliteit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en dan gaan de Amerikanen ons onder druk zetten
Ach, die vragen ons tenminste niet voortdurend om mee oorlog te gaan voeren...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De Amerikaanse invloed hier inwisselen voor Russische invloed, dat lijkt me echt fantastisch
Ken je de term Kafir?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze hebben ook discriminatie op orde:
[ afbeelding ]
Wat liev.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef Religieisfacisme het volgende:
En de goedkope benzineprijs van vandaag de dag hebben we aan de VS te danken.
Wat kan ik er als vader aan doen als mijn zoon radicaliseert. Wat een onzin maatregel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer voor jou want ze gaan wel praten over die wet. Net zoals ze nu in Frankrijk doen.
Op nu.nl zie je ook altijd die EU/USA haters die dan alles van Rusland goedpraten. Ik lach dan van binnen, maar tegelijkertijd moet ik er ook altijd een beetje van huilen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ach, die vragen ons tenminste niet voortdurend om mee oorlog te gaan voeren...
Joah man he!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat benne me zwoare moatregele! Doar zulle ze dan wel mooi van schrikke.
Dan heb je behoorlijk gefaald in de opvoedingquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat kan ik er als vader aan doen als mijn zoon radicaliseert. Wat een onzin maatregel.²
Goedkope olieprijs is een kwestie van vraag en aanbod. Men rekende op grote economische groei in de EU die uitbleef. Hoe lager de prijs, hoe meer landen als Rusland en Venezuela moeten produceren om de begroting rond te krijgen en dat drukt de prijs nog verder. De olie voorraad wordt steeds groter de vraag steeds kleiner.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Natuurlijk niet dan hadden ze dat allang gedaan en waarom zouden ze ?. Amerika heeft geen Midden-Oosten mentaliteit.
En de goedkope benzineprijs van vandaag de dag hebben we aan de VS te danken. Geen afpersingpraktijken maar goedkope benzine.
Melden aan de politie. Maar ik had het over punt 6.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat kan ik er als vader aan doen als mijn zoon radicaliseert. Wat een onzin maatregel.²
Waarover wordt tegenwoordig niet gepraat. Zodra een PVV-aanhanger in de bak belandt omdat hij positief was over Breivik beginnen ze allemaal te huilen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer voor jou want ze gaan wel praten over die wet. Net zoals ze nu in Frankrijk doen.
En wat kan ik er als oom aan doen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dan heb je behoorlijk gefaald in de opvoeding
Saoedi Arabië hangt vol met die borden. De stad Mekka mag je niet eens betreden als niet-moslim.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze hebben ook discriminatie op orde:
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd gaat me die doodstraf een beetje te ver. Zo laag en barbaars als die apenlanden, moeten we niet willen worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef Proximo het volgende:
[..]
Doodstraf herinvoeren ook trouwens, al is het maar als stok achter de deur.
Men heeft een gevoel dat alles maar kan, laat ze maar net zo doodsbang worden als in het thuisland.
Echt waar joh? Wow. Wat een experts hier allemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Goedkope olieprijs is een kwestie van vraag en aanbod.
De olie voorraad wordt steeds groter de vraag steeds kleiner.
Deze expert is het er niet mee eens?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt waar joh? Wow. Wat een experts hier allemaal.
Probeer hier in West-Europa als man zijnde maar eens een damestoilet te betreden. Pure discriminatie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Saoedi Arabië hangt vol met die borden. De stad Mekka mag je niet eens betreden als niet-moslim.
Discriminatie is dan ook een volkssport in die landen.
Schandaal; dat moeten wij ook doen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Saoedi Arabië hangt vol met die borden. De stad Mekka mag je niet eens betreden als niet-moslim.
De materie is zo zwaar complex dat zelfs de knapste koppen er 24/7 mee bezig zijn, maar ik ben gerustgesteld door de mening van een stel FOK!kers. Olieprijs = vraag en aanbod, nee, duidelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:45 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Deze expert is het er niet mee eens?
Alle moslims schijten op/in Mekka?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probeer hier in West-Europa als man zijnde maar een een damestoilet te betreden. Pure discriminatie.²
kaffer, andere term voor nikker... Vooral populair bij de nederlanders die Zuid Afrika koloniseerden...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ken je de term Kafir?
Zegt genoeg.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)terrorisme-1682739W/quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarover wordt tegenwoordig niet gepraat. Zodra een PVV-aanhanger in de bak belandt omdat hij positief was over Breivik beginnen ze allemaal te huilen.
Melden aan de politie, je vraagtekens zetten bij de opvoeding die je zus of broer aan haar zoon heeft gegeven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat kan ik er als oom aan doen?²
Dat is nog het minst erge wat daar gebeurd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja, ook bij Marokkanen veel racisme tegen sub-Sahara Afrikanen is mijn ervaring idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Welke olie voorraad?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Nintex het volgende:
De olie voorraad wordt steeds groter de vraag steeds kleiner.
Doorgaans heb je daarna je hoofd nog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probeer hier in West-Europa als man zijnde maar een een damestoilet te betreden. Pure discriminatie.²
Hoe lang is dat terug? Zijn we best van teruggekomen he. Nu die zandbakkers nog even.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
kaffer, andere term voor nikker... Vooral populair bij de nederlanders die Zuid Afrika koloniseerden...
Nee dat is nog altijd Engeland.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is nog het minst erge wat daar gebeurd.![]()
Grootste bondgenoot van de VS.
Probeer in het MO maar als vrouw te leven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probeer hier in West-Europa als man zijnde maar eens een damestoilet te betreden. Pure discriminatie.²
Och, de boel van Casablanca tot Calcutta platgooien en opnieuw beginnen, kan je weinig op tegen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lachen weer..
Schande spreken van discriminatie en erger in landen als S-A en dan vervolgens zo'n beetje hetzelfde hier willen gaan doen..
*zucht*
Nee, die voeren tegen ons oorlog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ach, die vragen ons tenminste niet voortdurend om mee oorlog te gaan voeren...
Omdat het een viespeuk isquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doorgaans heb je daarna je hoofd nog.
Waarom zou jij trouwens damestoiletten willen betreden, lijkt me een stuk relevantere vraag?
Hoe zou dat toch komen snorhaar?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lachen weer..
Schande spreken van discriminatie en erger in landen als S-A en dan vervolgens zo'n beetje hetzelfde hier willen gaan doen..
*zucht*
Stop eens met projecteren van Westerse normen en waarden op de rest van de wereld. Die girls hebben het naar hun zin man.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Probeer in het MO maar als vrouw te leven.
Nough said.
"Iek wielde alleen mijn nichtje maar besnijden"quote:
I have a dream...quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, de boel van Casablanca tot Calcutta platgooien en opnieuw beginnen, kan je weinig op tegen hebben.
terwijl je kan voorspellen dat de selectieve toepassing van zulke wetten meer mensen zullen radicaliseren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lachen weer..
*zucht*
En hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Die girls hebben het naar hun zin man.²
PVV'er?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lachen weer..
*zucht*
Stop dan met projecteren van islamitische normen en waarden op de rest van de wereld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stop eens met projecteren van Westerse normen en waarden op de rest van de wereld. Die girls hebben het naar hun zin man.²
Hij heeft daar familie wonen denk ik. Supermarktje in de Dorpstraat te Taif.quote:
Volgens mij willen ze dat niet omdat de huidige wet op haatzaaien en verheerlijken geweld al voldoende is maar mogelijk dat politici omwille van daadkracht en publieke opinie nu weer iets anders roepen. Politici zijn erg goed in domme dingen roepen om de achterban te pleasen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Bu(...)terrorisme-1682739W/
Ze gaan dit soort mensen nu strenger aanpakken en ze willen deze wet in Nederland ook doordrukken. Maar wat je zegt als er dus een rechtsextremist een terreurdaad doet moet die wet ook wel gevolgd worden.
Even lekker onder de niqaab voelenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Iek wielde alleen mijn nichtje maar besnijden"
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:52 schreef Wespensteek het volgende:
Politici zijn erg goed in domme dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |