Dat maakt ze geen reet uit, het gaat hen om de denkwijze van het westen. Niet het aantal moorden op moslims.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn overigens de afgelopen 15 jaar wel meer moslims door moslims zelf gedood dan moslims gedood door het westen.
Kaliphaat in Molenbeek? Zoals de shariadriehoek in de schilderswijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Volksfront voor de Afscheiding Van Molenbeek anders niet...
Gewapende man gesignaleerd in metro Ribaucourt in Molenbeekquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Volksfront voor de Afscheiding Van Molenbeek anders niet...
Zeer zure afscheiding. Bijzonder hardnekkig. Snel tegen optreden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kaliphaat in Molenbeek? Zoals de shariadriehoek in de schilderswijkShit is aan
Wat mij betreft horen op hol geslagen sociale experimenten over de rug van het werkende deel der natie en met als enige doel rücksichtlose winstmaximalisatie voor de "happy few" inderdaad ook niet in Europa thuis, maar ik vraag me af wat Hitler daar mee te maken heeft...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Er hoort wel meer niet thuis in Europa, maar als we daarover beginnen komen we vanzelf bij Hitler terecht
Yes! Belgium rules!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
France24 heeft wel wat duiding. Gaat nu over Brussel als wapenhoofdstad van Europa.
maandverbandjequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeer zure afscheiding. Bijzonder hardnekkig. Snel tegen optreden.
Schimmelinfectie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeer zure afscheiding. Bijzonder hardnekkig. Snel tegen optreden.
Eindelijk iets wat klopt in de MSM...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
Gaat nu over Brussel als wapenhoofdstad van Europa.
De niet werkenden zullen er vaker naast moeten leven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat mij betreft horen op hol geslagen sociale experimenten over de rug van het werkende deel der natie en met als enige doel rücksichtlose winstmaximalisatie voor de "happy few" inderdaad ook niet in Europa thuis, maar ik vraag me af wat Hitler daar mee te maken heeft...
Chamberlain dacht ook ''het valt wel mee''quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:41 schreef Onnoman het volgende:
nee maar effe serieus... het feit is dat ik merkbaar banger ben geworden de laaste jaren
niet alleen door de gebeurtenissen in noord afrika, maar ook door de houding van de overheid.
het gaat van kwaad tot erger, moslims hebben schuld aan hun handen of ze nu een daad op hun geweten hebben of niet.. Terroristische aanslagen van de afgelopen jaren staan 1-op-1 met moslims...
Ten tijden van pim fortuyn heb ik ook altijd gezegd, je mag hier komen wonen maar PAS JE GODVERDOMME aan!
En die linkse kliek die die moslim nog steeds in de slachtoffer rol plaatsen, hoeveel fucking KKzooi moet er in de wereld nog gebeuren willen ze van die gedachte afwijken?
Als er een bom in goedmensdorp amsterdam ontploftquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:41 schreef Onnoman het volgende:
nee maar effe serieus... het feit is dat ik merkbaar banger ben geworden de laaste jaren
niet alleen door de gebeurtenissen in noord afrika, maar ook door de houding van de overheid.
het gaat van kwaad tot erger, moslims hebben schuld aan hun handen of ze nu een daad op hun geweten hebben of niet.. Terroristische aanslagen van de afgelopen jaren staan 1-op-1 met moslims...
Ten tijden van pim fortuyn heb ik ook altijd gezegd, je mag hier komen wonen maar PAS JE GODVERDOMME aan!
En die linkse kliek die die moslim nog steeds in de slachtoffer rol plaatsen, hoeveel fucking KKzooi moet er in de wereld nog gebeuren willen ze van die gedachte afwijken?
Die verwachtte ik alquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat klopt in de MSM...
[ afbeelding ]
Parel van de dag, zou ik willen zeggen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:41 schreef Onnoman het volgende:
moslims hebben schuld aan hun handen of ze nu een daad op hun geweten hebben of niet..
Geen vrijdagmiddaggebed meer voor die twee doden. Nog een poarel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Parel van de dag, zou ik willen zeggen.
Mooiquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Explosieven gevonden bij huiszoekingen in Anderlecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |