Geef het nog wat tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn niet eens miljoenen PVV-ers.
Ik beledig toch niemand?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind jouw posts in dit topic zo langzamerhand ook een probleem. Beetje normaal mag ook wel
Daar zou het stemrecht van moeten worden afgepakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Net als dat laagopgeleide autochtonen allemaal zo dom zijn om achter Wilders aan te lopen.
En hoeveel promille van de moslims moordt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het aantal moorden gepleegd door de PVV´ers is verwaarloosbaar op zijn best. Het aantal moorden door moslims loopt in de miljoenen.
Als je het zo gaat stellen, denk ik dat de Amerikanen nog wel eens de grootste moordenaars zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel promille van de moslims moordt?
Amerikanen moorden nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je het zo gaat stellen, denk ik dat de Amerikanen nog wel eens de grootste moordenaars zijn.![]()
Of de Chinezen of Russen.
Wat dacht je van al die burgeroorlogen in Afrika?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je het zo gaat stellen, denk ik dat de Amerikanen nog wel eens de grootste moordenaars zijn.![]()
Ik denk dat Hondurezen en Groenlanders de kroon spannen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of de jappenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Hondurezen en Groenlanders de kroon spannen.
quote:Ook in Anderlecht zou de politie op dit moment met een antiterreuractie bezig zijn. Dat meldt La Dernière Heure.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Islamitisch terrorisme is een probleem, de islam zelf is geïmporteerd en hoort van nature dan ook niet thuis in west-Europa. Dat haar aanhangers er andere normen en waarden op nahouden als de autochtone Europese bevolking is niet zo'n probleem, dat west-Europese politici in samenspraak met het grootkapitaal in de jaren zestig en zeventig massaal die aanhangers geïmporteerd hebben echter wel...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De islam is geen probleem, islamitisch terrorisme wel.
Ik neem aan hoe donkerder de kleur des te meer doden?quote:
De jappen doden heel veel walvissen die wellicht een ik-bewustzijn hebbenquote:
Hoe meer moorden per 100.000 idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik neem aan hoe donkerder de kleur des te meer doden?
Goed punt. Daarom heb ik vooral Koreaanse electronica.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jappen doden heel veel walvissen die wellicht een ik-bewustzijn hebben.
Ze moeten daar wel een pleurishekel aan elkaar hebben in Groenland zegquote:
Volgens de laatste peiling staat de PVV op 31 zetels. Dat zijn iets meer dan 2 miljoen PVV stemmers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn niet eens miljoenen PVV-ers.
Neusje wrijven, zeehonden knuppelen en vrouwen afpakken kan je niet de hele dag doen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moeten daar wel een pleurishekel aan elkaar hebben in Groenland zeg
De vraag is nu: hoeveel zijn er niet verijdeld?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Op CNN zie ik nu dat er ook een aanslag in de US is verijdeld.²
Er hoort wel meer niet thuis in Europa, maar als we daarover beginnen komen we vanzelf bij Hitler terechtquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Islamitisch terrorisme is een probleem, de islam zelf is geïmporteerd en hoort van nature dan ook niet thuis in west-Europa. Dat haar aanhangers er andere normen en waarden op nahouden als de autochtone Europese bevolking is niet zo'n probleem, dat west-Europese politici in samenspraak met het grootkapitaal in de jaren zestig en zeventig massaal die aanhangers geïmporteerd hebben echter wel...
bron?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
Problemen met twee vliegtuigen, lees ik nu.
Misschien niets.
Nee, stemgerechtigden. Op internet. In een anonieme enquete.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Volgens de huidige peiling staat de PVV op 31 zetels. Dat zijn iets meer dan 2 miljoen PVV stemmers.
ottomanen konden er ook wat vanquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Hondurezen en Groenlanders de kroon spannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |