Je verwacht het niet in zo'n buurtquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Rellen in Molenbeek nutwitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:00:30BREAKING: Riots are being reported in Molenbeek-Saint-Jean, #Belgium following the anti-terror raids via @ArmedResearch reageer retweet
Volgens verhalen van mijn oud-oom waren we ook best wel "lief" in Indonesie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederland heeft ook best wel huisgehouden in Uruzgan.
Sympathisanten... burgeroorlogje iemand? Ik word wel sniper.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Terrorisme heeft toch niks met de islam te maken? Waarom dan rellen?
Hmm dan zal dat het zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebeurd als je rare tekens gebruikt, bijvoorbeeld van die extra lange streepjes of bulletpoints.
Als de berichten kloppen, wss niet. Maar vaak voelen de noord-afrikanen zich solidair ook al waren het de noord-afrikanen zelf die verkeerd bezig waren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Borgerhout, wijk van Antwerpen, heeft als koosnaam Borgerokko vanwege de hoofdzakelijk allochtone bevolkingquote:
twitter:Radio2VlaBra twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:04:00Meldingen van rellen in #Molenbeek blijken niet te kloppen. Politie Brussel-West ontkent met klem. #antiterreur reageer retweet
Jezus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Borgerhout, wijk van Antwerpen, heeft als koosnaam Borgerokko vanwege de hoofdzakelijk allochtone bevolking
Hopelijk slaat het over naar de EU-gebouwen.quote:
Omdat Molenbeek?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hopelijk slaat het over naar de EU-gebouwen.
Dat waren slechts wat excessen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens verhalen van mijn oud-oom waren we ook best wel "lief" in Indonesie.
Er is in Molenbeek niets anders dan Islam en wat verdwaalde toeristen.quote:
Toegegeven, media roept al snel over rellen. Weet nog dat bij RTLZ de verslaggever midden in Parijs stond tussen een menigte die nogal hard aan het praten was. In de studio al helemaal van: "grimmige sfeer en rellen, rellen?" bleken het gewoon wat locals te zijn die hun verhaaltje kwijt wilden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef DeParo het volgende:
Rellen in Molenbeek worden ontkend door de politie.
Tjah, klein Marokko is het daar. Sowieso kun je een toertje Noord en midden Afrika doen in het Brussels gewest. Het enige wat mist is het bedelen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik miste alleen nog de Assad portretten aan de muur.
Echt, we kwamen station Comte de Flandre uit en dan is daar zo'n parkeerplaats met stuk of 5 halalslagerijen. Toen gingen we een steeg in en daar was een openluchtmarkt (bazaar) met alleen maar hoofddoekvrouwtjes en jurkmannen. We werden raar aangekeken door enge Somalis.
En zo liepen we recht door de jungle heen, onszelf verbazend over waar we beland waren.
De dag erop liepen we naar de Grote Markt. Je komt dan door een winkelstraat met 1 op 200 blanken en alleen maar winkels met gebedskleedjes en hoofddoeken en zo.
Nu ik het me toch herinner, daarvoor kwamen we met de bus dus (we stapten uit en gingen met de metro verder) en het leek wel een safari. Echt, die hele wijk en de wijken eromheen![]()
![]()
.
Oftewel er zijn dus rellenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:Radio2VlaBra twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:04:00Meldingen van rellen in #Molenbeek blijken niet te kloppen. Politie Brussel-West ontkent met klem. #antiterreur reageer retweet
Dat heeft de overheid al wel laten zien. Geweld voornamelijk tegen haar eigen burgers om kleine misdragingen. Of zelfs het plaatsen van een cartoon zoals Gregorius heeft mogen ondervinden. De echte crimenelen lopen vrij en blij rond. Even terzijde: Heeft iemand nog wat gehoord over de daders van de moord op Els Borst?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nederland is echt wel klaar om veel geweld te gebruiken als het moet.
Ik kom nooit in plaatsen als Rotterdam maar ik vraag me af of dat vergelijkbaar is. Ik vond Molenbeek echt schokkend.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Tjah, klein Marokko is het daar. Sowieso kun je een toertje Noord en midden Afrika doen in het Brussels gewest. Het enige wat mist is het bedelen.
Fixedquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er is in Molenbeek niets anders dan Islam en wat verdwaalde toeristen. een paar mensen die er naar toe moeten voor hun werk
Kun je met veel moslims in de wijk beter maar wel vanuit gaan. Als het dan meevalt, horen we dat morgen wel.quote:
Nee, alleen maar twitteraars die die valse tweet in meerdere talen de wereld in slingeren. Zorgt wellicht voor rellen in andere Europese moslimenclaves.quote:
Amsterdam-west heb je wel 2 a 3 wijken waar het zo erg is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in plaatsen als Rotterdam maar ik vraag me af of dat vergelijkbaar is. Ik vond Molenbeek echt schokkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deutschland dus ookquote:Ook in andere landen hield de politie antiterreuracties. Dat was onder meer het geval in Duitsland. Agenten konden in Wolfsburg een Duitse jihadist oppakken.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam-west heb je wel 2 a 3 wijken waar het zo erg is.
Bingoquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat heeft de overheid al wel laten zien. Geweld voornamelijk tegen haar eigen burgers om kleine misdragingen. Of zelfs het plaatsen van een cartoon zoals Gregorius heeft mogen ondervinden. De echte crimenelen lopen vrij en blij rond.
Niet voor niets dat er zoveel liquidaties zijn onder die mocro-bendes he. ALlemaal uit west.quote:
Er zijn gewoon sukkels die van alles op twitter zetten, bronnen en controle overbodig als er maar volgers komen.quote:
3 Franse en 2 Belgische moslims op een slordige paar miljoen en "de islam" is een probleem in Europa?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef SuperFood het volgende:
Poll: De Islam is een probleem in Europa
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
(topic: GC / De Islam is een probleem in Europa)
Ik hoorde dat de Bende van Nijvel nog steeds niet is gearresteerd door de Belgische politiequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat heeft de overheid al wel laten zien. Geweld voornamelijk tegen haar eigen burgers om kleine misdragingen. Of zelfs het plaatsen van een cartoon zoals Gregorius heeft mogen ondervinden. De echte crimenelen lopen vrij en blij rond. Even terzijde: Heeft iemand nog wat gehoord over de daders van de moord op Els Borst?
Rotterdam zal ook wel zoiets hebben dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet voor niets dat er zoveel liquidaties zijn onder die mocro-bendes he. ALlemaal uit west.
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:09:26BREAKING: Metropolitan police confirm armed officers in Holborn as part of a training exercise via @NewsThisSecond reageer retweet
Ja dat is het enige wat er de afgelopen jaren aan ellende is geweest gerelateerd aan de islam.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 Franse en 2 Belgische moslims op een slordige paar miljoen en "de islam" is een probleem in Europa?
Faal.
In Rotterdam heb je ook wijken met 90% allochtonen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam-west heb je wel 2 a 3 wijken waar het zo erg is.
Binnen West-Europa wel, of wilde je dat ontkennen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat er de afgelopen jaren aan ellende is geweest gerelateerd aan de islam.
Dus alleen België en Duitsland zijn bevestigd, mogelijk ook Yemen. Ben benieuwd welke landen dan nog meer al de UK nu afvalt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Londen was een oefening van de Politietwitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:09:26BREAKING: Metropolitan police confirm armed officers in Holborn as part of a training exercise via @NewsThisSecond reageer retweet
Tja in alle grote steden.. Kanaleneiland en Overvecht in Utrecht ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook wijken met 90% allochtonen.
Ik kom niet zoveel meer in Nederland dus weet het eigenlijk ook niet. Maar van Nederlanders die uit bijv. Ams-west/Den haag komen begrijp ik dat de 'buitenlanders' in België zich erg 'buitenlands' gedragen itt die in Nederland. Maw. dat iig de mentaliteit in NL nog wel beter is dan in België.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in plaatsen als Rotterdam maar ik vraag me af of dat vergelijkbaar is. Ik vond Molenbeek echt schokkend.
Maar zijn die wijken ook net zo onveilig als Molenbeek?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook wijken met 90% allochtonen.
Ik rij wel eens door West, of kom er wel eens ja. Niet alles is kut in Westquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Rotterdam zal ook wel zoiets hebben dan.
Maar ben je zowel in Molenbeek als daar geweest zelf?
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik kom niet zoveel meer in Nederland dus weet het eigenlijk ook niet. Maar van Nederlanders die uit bijv. Ams-west/Den haag komen begrijp ik dat de 'buitenlanders' in België zich erg 'buitenlands' gedragen itt die in Nederland. Maw. dat iig de mentaliteit in NL nog wel beter is dan in België.
Als ik in Rotterdam loop door bepaalde wijken voel ik me nooit echt onveilig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar zijn die wijken ook net zo onveilig als Molenbeek?
Wij zijn niet in de luxe positie om in dat roversnest te wonen waar jij woont en zijn daardoor nog niet gewend aan terrorisme.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 Franse en 2 Belgische moslims op een slordige paar miljoen en "de islam" is een probleem in Europa?
Faal.
Ik loop liever een nachte door Kanaleneiland dan een uurtje in Molenbeek of Borgerhoutquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nog zo'n parel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wij zijn niet in de luxe positie om in dat roversnest te wonen waar jij woont en zijn daardoor nog niet gewend aan terrorisme.
Maar men schreeuwt hier wel als een speenvarken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Wij zijn niet in de luxe positie om in dat roversnest te wonen waar jij woont en zijn daardoor nog niet gewend aan terrorisme.
De islam is geen probleem, islamitisch terrorisme wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef SuperFood het volgende:
Poll: De Islam is een probleem in Europa
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
(topic: GC / De Islam is een probleem in Europa)
Rotterdam West, Rotterdam Noord, Rotterdam Zuid.... you name it.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Rotterdam zal ook wel zoiets hebben dan.
Maar ben je zowel in Molenbeek als daar geweest zelf?
Weet ik niet. Ik kom niet meer zo vaak in die wijken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik vind Islam wel een probleem. Want al die laag-opgeleide kanseloze marokkanen en turken nemen het allemaal wat te letterlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog zo'n parel.
Gaat goed vandaag. Kunnen we niet elke dag aanslagen hebben?
quote:Extra waakzaam zijn: dat is waar de verschillende politiezones in ons land toe opgeroepen worden na de antiterreuracties van donderdagavond. Politiekantoren krijgen extra bewaking en agenten wordt gevraagd om per twee en met kogelvrije vesten te patrouilleren.
Dat denk ik dus ook. Desalniettemin kom ik daar nooit en wilde ik dat zo houden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop liever een nachte door Kanaleneiland dan een uurtje in Molenbeek of Borgerhout
Net als dat laagopgeleide autochtonen allemaal zo dom zijn om achter Wilders aan te lopen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Islam wel een probleem. Want al die laag-opgeleide kanseloze marokkanen en turken nemen het allemaal wat te letterlijk.
Gelukkig niet zeg, dan had je namelijk dagelijks wel van die idioten die "doodt de ongelovigen, waar gij hen ook vindt" uit liepen te voeren...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Islam wel een probleem. Want al die laag-opgeleide kanseloze marokkanen en turken nemen het allemaal wat te letterlijk.
ik vind jouw posts in dit topic zo langzamerhand ook een probleem. Beetje normaal mag ook welquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Gewapende agenten zijn opnieuw een woning binnengevallen in Verviers, in de buurt van het huis waar eerder vandaag twee mannen doodgeschoten werden.
Binnengevallen? De deur stond niet los?quote:
Hij mag zijn mening toch wel geven? #jesuissmoofiequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind jouw posts in dit topic zo langzamerhand ook een probleem. Beetje normaal mag ook wel
C.a. 90% van de voters vind van wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De islam is geen probleem, islamitisch terrorisme wel.
Het aantal moorden gepleegd door de PVV´ers is verwaarloosbaar op zijn best. Het aantal moorden door moslims loopt in de miljoenen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Net als dat laagopgeleide autochtonen allemaal zo dom zijn om achter Wilders aan te lopen.
Ja, ze gingen even tegen de deur staan om een sigaretje te roken en opeens lagen ze binnenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Binnengevallen? De deur stond niet los?
Er zijn niet eens miljoenen PVV-ers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het aantal moorden gepleegd door de PVV´ers is verwaarloosbaar op zijn best. Het aantal moorden door moslims loopt in de miljoenen.
Godzijdank.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn niet eens miljoenen PVV-ers.
Vast wel.. maar de oneliners waar je zo lekker mee kan scoren voegen niets toe, het gaat dan ook niet alleen om deze post. #jesuisnwsquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij mag zijn mening toch wel geven? #jesuissmoofie
In van die moslim enclaves als Molenbeek praten ze ook allemaal Arabisch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Vergeleken met Molenbeek/Oost-Londen/Parijs zijn de immigranten in Nederland bijna allemaal modelburgers.
Als dit nog een tijdje zo doorgaat wel..quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mag er voor deze uitspraak misschien een bron gevraagd worden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef RolandArthur het volgende:
Het aantal moorden door moslims loopt in de miljoenen.
Geef het nog wat tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik beledig toch niemand?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind jouw posts in dit topic zo langzamerhand ook een probleem. Beetje normaal mag ook wel
Daar zou het stemrecht van moeten worden afgepakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Net als dat laagopgeleide autochtonen allemaal zo dom zijn om achter Wilders aan te lopen.
En hoeveel promille van de moslims moordt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het aantal moorden gepleegd door de PVV´ers is verwaarloosbaar op zijn best. Het aantal moorden door moslims loopt in de miljoenen.
Als je het zo gaat stellen, denk ik dat de Amerikanen nog wel eens de grootste moordenaars zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel promille van de moslims moordt?
Amerikanen moorden nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je het zo gaat stellen, denk ik dat de Amerikanen nog wel eens de grootste moordenaars zijn.![]()
Of de Chinezen of Russen.
Wat dacht je van al die burgeroorlogen in Afrika?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je het zo gaat stellen, denk ik dat de Amerikanen nog wel eens de grootste moordenaars zijn.![]()
Ik denk dat Hondurezen en Groenlanders de kroon spannen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of de jappenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Hondurezen en Groenlanders de kroon spannen.
quote:Ook in Anderlecht zou de politie op dit moment met een antiterreuractie bezig zijn. Dat meldt La Dernière Heure.
Islamitisch terrorisme is een probleem, de islam zelf is geïmporteerd en hoort van nature dan ook niet thuis in west-Europa. Dat haar aanhangers er andere normen en waarden op nahouden als de autochtone Europese bevolking is niet zo'n probleem, dat west-Europese politici in samenspraak met het grootkapitaal in de jaren zestig en zeventig massaal die aanhangers geïmporteerd hebben echter wel...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De islam is geen probleem, islamitisch terrorisme wel.
Ik neem aan hoe donkerder de kleur des te meer doden?quote:
De jappen doden heel veel walvissen die wellicht een ik-bewustzijn hebbenquote:
Hoe meer moorden per 100.000 idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik neem aan hoe donkerder de kleur des te meer doden?
Goed punt. Daarom heb ik vooral Koreaanse electronica.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jappen doden heel veel walvissen die wellicht een ik-bewustzijn hebben.
Ze moeten daar wel een pleurishekel aan elkaar hebben in Groenland zegquote:
Volgens de laatste peiling staat de PVV op 31 zetels. Dat zijn iets meer dan 2 miljoen PVV stemmers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Neusje wrijven, zeehonden knuppelen en vrouwen afpakken kan je niet de hele dag doen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moeten daar wel een pleurishekel aan elkaar hebben in Groenland zeg
De vraag is nu: hoeveel zijn er niet verijdeld?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Op CNN zie ik nu dat er ook een aanslag in de US is verijdeld.²
Er hoort wel meer niet thuis in Europa, maar als we daarover beginnen komen we vanzelf bij Hitler terechtquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Islamitisch terrorisme is een probleem, de islam zelf is geïmporteerd en hoort van nature dan ook niet thuis in west-Europa. Dat haar aanhangers er andere normen en waarden op nahouden als de autochtone Europese bevolking is niet zo'n probleem, dat west-Europese politici in samenspraak met het grootkapitaal in de jaren zestig en zeventig massaal die aanhangers geïmporteerd hebben echter wel...
bron?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
Problemen met twee vliegtuigen, lees ik nu.
Misschien niets.
Nee, stemgerechtigden. Op internet. In een anonieme enquete.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Volgens de huidige peiling staat de PVV op 31 zetels. Dat zijn iets meer dan 2 miljoen PVV stemmers.
ottomanen konden er ook wat vanquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Hondurezen en Groenlanders de kroon spannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |