Amsterdam-west heb je wel 2 a 3 wijken waar het zo erg is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in plaatsen als Rotterdam maar ik vraag me af of dat vergelijkbaar is. Ik vond Molenbeek echt schokkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deutschland dus ookquote:Ook in andere landen hield de politie antiterreuracties. Dat was onder meer het geval in Duitsland. Agenten konden in Wolfsburg een Duitse jihadist oppakken.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam-west heb je wel 2 a 3 wijken waar het zo erg is.
Bingoquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat heeft de overheid al wel laten zien. Geweld voornamelijk tegen haar eigen burgers om kleine misdragingen. Of zelfs het plaatsen van een cartoon zoals Gregorius heeft mogen ondervinden. De echte crimenelen lopen vrij en blij rond.
Niet voor niets dat er zoveel liquidaties zijn onder die mocro-bendes he. ALlemaal uit west.quote:
Er zijn gewoon sukkels die van alles op twitter zetten, bronnen en controle overbodig als er maar volgers komen.quote:
3 Franse en 2 Belgische moslims op een slordige paar miljoen en "de islam" is een probleem in Europa?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef SuperFood het volgende:
Poll: De Islam is een probleem in Europa
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
(topic: GC / De Islam is een probleem in Europa)
Ik hoorde dat de Bende van Nijvel nog steeds niet is gearresteerd door de Belgische politiequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat heeft de overheid al wel laten zien. Geweld voornamelijk tegen haar eigen burgers om kleine misdragingen. Of zelfs het plaatsen van een cartoon zoals Gregorius heeft mogen ondervinden. De echte crimenelen lopen vrij en blij rond. Even terzijde: Heeft iemand nog wat gehoord over de daders van de moord op Els Borst?
Rotterdam zal ook wel zoiets hebben dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet voor niets dat er zoveel liquidaties zijn onder die mocro-bendes he. ALlemaal uit west.
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:09:26BREAKING: Metropolitan police confirm armed officers in Holborn as part of a training exercise via @NewsThisSecond reageer retweet
Ja dat is het enige wat er de afgelopen jaren aan ellende is geweest gerelateerd aan de islam.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 Franse en 2 Belgische moslims op een slordige paar miljoen en "de islam" is een probleem in Europa?
Faal.
In Rotterdam heb je ook wijken met 90% allochtonen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam-west heb je wel 2 a 3 wijken waar het zo erg is.
Binnen West-Europa wel, of wilde je dat ontkennen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat er de afgelopen jaren aan ellende is geweest gerelateerd aan de islam.
Dus alleen België en Duitsland zijn bevestigd, mogelijk ook Yemen. Ben benieuwd welke landen dan nog meer al de UK nu afvalt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Londen was een oefening van de Politietwitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:09:26BREAKING: Metropolitan police confirm armed officers in Holborn as part of a training exercise via @NewsThisSecond reageer retweet
Tja in alle grote steden.. Kanaleneiland en Overvecht in Utrecht ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook wijken met 90% allochtonen.
Ik kom niet zoveel meer in Nederland dus weet het eigenlijk ook niet. Maar van Nederlanders die uit bijv. Ams-west/Den haag komen begrijp ik dat de 'buitenlanders' in België zich erg 'buitenlands' gedragen itt die in Nederland. Maw. dat iig de mentaliteit in NL nog wel beter is dan in België.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in plaatsen als Rotterdam maar ik vraag me af of dat vergelijkbaar is. Ik vond Molenbeek echt schokkend.
Maar zijn die wijken ook net zo onveilig als Molenbeek?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook wijken met 90% allochtonen.
Ik rij wel eens door West, of kom er wel eens ja. Niet alles is kut in Westquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Rotterdam zal ook wel zoiets hebben dan.
Maar ben je zowel in Molenbeek als daar geweest zelf?
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik kom niet zoveel meer in Nederland dus weet het eigenlijk ook niet. Maar van Nederlanders die uit bijv. Ams-west/Den haag komen begrijp ik dat de 'buitenlanders' in België zich erg 'buitenlands' gedragen itt die in Nederland. Maw. dat iig de mentaliteit in NL nog wel beter is dan in België.
Als ik in Rotterdam loop door bepaalde wijken voel ik me nooit echt onveilig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar zijn die wijken ook net zo onveilig als Molenbeek?
Wij zijn niet in de luxe positie om in dat roversnest te wonen waar jij woont en zijn daardoor nog niet gewend aan terrorisme.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 Franse en 2 Belgische moslims op een slordige paar miljoen en "de islam" is een probleem in Europa?
Faal.
Ik loop liever een nachte door Kanaleneiland dan een uurtje in Molenbeek of Borgerhoutquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar zijn die wijken ook net zo onveilig als Molenbeek?
Nog zo'n parel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wij zijn niet in de luxe positie om in dat roversnest te wonen waar jij woont en zijn daardoor nog niet gewend aan terrorisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |