Je verwacht het niet in zo'n buurtquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Rellen in Molenbeek nutwitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:00:30BREAKING: Riots are being reported in Molenbeek-Saint-Jean, #Belgium following the anti-terror raids via @ArmedResearch reageer retweet
Volgens verhalen van mijn oud-oom waren we ook best wel "lief" in Indonesie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederland heeft ook best wel huisgehouden in Uruzgan.
Sympathisanten... burgeroorlogje iemand? Ik word wel sniper.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Terrorisme heeft toch niks met de islam te maken? Waarom dan rellen?
Hmm dan zal dat het zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebeurd als je rare tekens gebruikt, bijvoorbeeld van die extra lange streepjes of bulletpoints.
Als de berichten kloppen, wss niet. Maar vaak voelen de noord-afrikanen zich solidair ook al waren het de noord-afrikanen zelf die verkeerd bezig waren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Borgerhout, wijk van Antwerpen, heeft als koosnaam Borgerokko vanwege de hoofdzakelijk allochtone bevolkingquote:
twitter:Radio2VlaBra twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:04:00Meldingen van rellen in #Molenbeek blijken niet te kloppen. Politie Brussel-West ontkent met klem. #antiterreur reageer retweet
Jezus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Borgerhout, wijk van Antwerpen, heeft als koosnaam Borgerokko vanwege de hoofdzakelijk allochtone bevolking
Hopelijk slaat het over naar de EU-gebouwen.quote:
Omdat Molenbeek?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hopelijk slaat het over naar de EU-gebouwen.
Dat waren slechts wat excessen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens verhalen van mijn oud-oom waren we ook best wel "lief" in Indonesie.
Er is in Molenbeek niets anders dan Islam en wat verdwaalde toeristen.quote:
Toegegeven, media roept al snel over rellen. Weet nog dat bij RTLZ de verslaggever midden in Parijs stond tussen een menigte die nogal hard aan het praten was. In de studio al helemaal van: "grimmige sfeer en rellen, rellen?" bleken het gewoon wat locals te zijn die hun verhaaltje kwijt wilden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef DeParo het volgende:
Rellen in Molenbeek worden ontkend door de politie.
Tjah, klein Marokko is het daar. Sowieso kun je een toertje Noord en midden Afrika doen in het Brussels gewest. Het enige wat mist is het bedelen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik miste alleen nog de Assad portretten aan de muur.
Echt, we kwamen station Comte de Flandre uit en dan is daar zo'n parkeerplaats met stuk of 5 halalslagerijen. Toen gingen we een steeg in en daar was een openluchtmarkt (bazaar) met alleen maar hoofddoekvrouwtjes en jurkmannen. We werden raar aangekeken door enge Somalis.
En zo liepen we recht door de jungle heen, onszelf verbazend over waar we beland waren.
De dag erop liepen we naar de Grote Markt. Je komt dan door een winkelstraat met 1 op 200 blanken en alleen maar winkels met gebedskleedjes en hoofddoeken en zo.
Nu ik het me toch herinner, daarvoor kwamen we met de bus dus (we stapten uit en gingen met de metro verder) en het leek wel een safari. Echt, die hele wijk en de wijken eromheen![]()
![]()
.
Oftewel er zijn dus rellenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:Radio2VlaBra twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:04:00Meldingen van rellen in #Molenbeek blijken niet te kloppen. Politie Brussel-West ontkent met klem. #antiterreur reageer retweet
Dat heeft de overheid al wel laten zien. Geweld voornamelijk tegen haar eigen burgers om kleine misdragingen. Of zelfs het plaatsen van een cartoon zoals Gregorius heeft mogen ondervinden. De echte crimenelen lopen vrij en blij rond. Even terzijde: Heeft iemand nog wat gehoord over de daders van de moord op Els Borst?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nederland is echt wel klaar om veel geweld te gebruiken als het moet.
Ik kom nooit in plaatsen als Rotterdam maar ik vraag me af of dat vergelijkbaar is. Ik vond Molenbeek echt schokkend.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Tjah, klein Marokko is het daar. Sowieso kun je een toertje Noord en midden Afrika doen in het Brussels gewest. Het enige wat mist is het bedelen.
Fixedquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er is in Molenbeek niets anders dan Islam en wat verdwaalde toeristen. een paar mensen die er naar toe moeten voor hun werk
Kun je met veel moslims in de wijk beter maar wel vanuit gaan. Als het dan meevalt, horen we dat morgen wel.quote:
Nee, alleen maar twitteraars die die valse tweet in meerdere talen de wereld in slingeren. Zorgt wellicht voor rellen in andere Europese moslimenclaves.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |