Moi, vorige topic.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft er al iemand Je suis Verviers geroepen?²
Achter t raam met een rood lampje?quote:
De gemiddelde dinsdagmiddag in Borgerorkkohout is ook gezelligquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Even een plaatje voor de ogen hier:
[ afbeelding ]
Ik miste alleen nog de Assad portretten aan de muur.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:54 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Mooi vakantieoord toch. Lekker dichtbij.
Ze moeten gewoon het leger inzettenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Even een plaatje voor de ogen hier:
[ afbeelding ]
van wie niet?quote:
Euhm, DSI en arrestatieteams zin Nederland zijn zwaarbewapend en proffessioneel hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
de belgische politie is trouwens niet zo moeilijk met dit soort types. maar als ik dan de nederlandse agenten zie... ik houd mijn hart vast. die zijn hier écht niet op voorbereid... dit soort toestanden.
Half gemaakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
BTW: Die OP blijft crashen, mag een ander doen dus.
Dank, geen idee waarom ie hem leeggooit, hij is niet te groot namelijk. Lijkt een bug.quote:
Rellen in Molenbeek nutwitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:00:30BREAKING: Riots are being reported in Molenbeek-Saint-Jean, #Belgium following the anti-terror raids via @ArmedResearch reageer retweet
WTF is dit dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde dinsdagmiddag in Borgerorkkohout is ook gezellig
[ afbeelding ]
Is ook een bug. Ik weet het ook niet precies.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, geen idee waarom ie hem leeggooit, hij is niet te groot namelijk. Lijkt een bug.
dafuq? welke partij?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Rellen in Molenbeek nutwitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:00:30BREAKING: Riots are being reported in Molenbeek-Saint-Jean, #Belgium following the anti-terror raids via @ArmedResearch reageer retweet
Muur om die wijk heen. Alle goederen die er naar binnen gaan controleren. Niemand meer er uit. Gewoon zoals Gaza aanpakken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde dinsdagmiddag in Borgerorkkohout is ook gezellig
[ afbeelding ]
Kunnen ze gelijk de sympathisanten er tussen uit pikken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Door hoeveel kogels waren die treinkapers ook al weer geraakt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
de belgische politie is trouwens niet zo moeilijk met dit soort types. maar als ik dan de nederlandse agenten zie... ik houd mijn hart vast. die zijn hier écht niet op voorbereid... dit soort toestanden.
Totaal niet onverwacht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Gebeurd als je rare tekens gebruikt, bijvoorbeeld van die extra lange streepjes of bulletpoints.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, geen idee waarom ie hem leeggooit, hij is niet te groot namelijk. Lijkt een bug.
Nederland heeft ook best wel huisgehouden in Uruzgan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Door hoeveel kogels waren die treinkapers ook al weer geraakt?
Nederland is echt wel klaar om veel geweld te gebruiken als het moet.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |