ben je nou zo dom of lijkt het maar zo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft er al iemand Je suis Verviers geroepen?
Wat zijn (niet-gelovige) mensen toch kudde dieren.²
Die gelovige profeet-fans niet bedoel je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Bloedirritant dat je het in een quote zet, maar bedankt. Gaat in de OP.quote:
Hypocrisie ten top altijd met de boze moslims.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Die gelovige profeet-fans niet bedoel je?
Ben je hier nog maar een week ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ben je nou zo dom of lijkt het maar zo?
Sorry, ziet er gewoon mooier uit in een quotequote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bloedirritant dat je het in een quote zet, maar bedankt. Gaat in de OP.
Islamisering, ga weg man. In Molenbeek en Schaerbeek zie ik meer katten dan échte Belgen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef IPA35 het volgende:
Molenbeek. Ik heb daar ook in de metro gezeten...
Wie deze wijk weleens heeft gezien verbaast dit niet. Als we willen spreken over "islamisering" dan is dat hetgeen wat daarmee wordt bedoelt.
Gelukkig zijn de gelovige mensen geen kuddedieren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Een van de vele no-go areas in Europa voor niet-moslims, en het wordt alleen nog maar erger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef IPA35 het volgende:
Wie deze wijk weleens heeft gezien verbaast dit niet. Als we willen spreken over "islamisering" dan is dat hetgeen wat daarmee wordt bedoelt.
Nee, dat mag je niet zeggen!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef SuperFood het volgende:
maarruh blijkbaar is het moslimgeloof het probleem dat de incidenten met elkaar verbindt. tijd om eens serieus de opties te gaan bekijken om dit probleem af te remmen en te reduceren.
En dat doet de Europese politiek door Syriegangers op ons los te laten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef SuperFood het volgende:
maarruh blijkbaar is het moslimgeloof het probleem dat de incidenten met elkaar verbind. tijd om eens serieus de opties te gaan bekijken om dit probleem af te remmen en te reduceren.
Juist jaquote:Het dreigingsniveau in België is verhoogd naar niveau drie (het een-na-hoogste niveau) voor politiediensten en twee voor de rest van het land.
Mooi vakantieoord toch. Lekker dichtbij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef IPA35 het volgende:
Een stukje dichterbij hebben we gelukkig nog het prachtige Borgerhoutquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van de vele no-go areas in Europa voor niet-moslims, en het wordt alleen nog maar erger.
Ik zat daar in een hostel. GVD. Zelfs het groepje Turken wat met ons was schrok zich dood.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van de vele no-go areas in Europa voor niet-moslims, en het wordt alleen nog maar erger.
Even een plaatje voor de ogen hier:quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef IPA35 het volgende:
Geiten bedoel je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Islamisering, ga weg man. In Molenbeek en Schaerbeek zie ik meer katten dan échte Belgen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |