Maar men schreeuwt hier wel als een speenvarken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Wij zijn niet in de luxe positie om in dat roversnest te wonen waar jij woont en zijn daardoor nog niet gewend aan terrorisme.
De islam is geen probleem, islamitisch terrorisme wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef SuperFood het volgende:
Poll: De Islam is een probleem in Europa
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
(topic: GC / De Islam is een probleem in Europa)
Rotterdam West, Rotterdam Noord, Rotterdam Zuid.... you name it.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Rotterdam zal ook wel zoiets hebben dan.
Maar ben je zowel in Molenbeek als daar geweest zelf?
Weet ik niet. Ik kom niet meer zo vaak in die wijken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar zijn die wijken ook net zo onveilig als Molenbeek?
Ik vind Islam wel een probleem. Want al die laag-opgeleide kanseloze marokkanen en turken nemen het allemaal wat te letterlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog zo'n parel.
Gaat goed vandaag. Kunnen we niet elke dag aanslagen hebben?
quote:Extra waakzaam zijn: dat is waar de verschillende politiezones in ons land toe opgeroepen worden na de antiterreuracties van donderdagavond. Politiekantoren krijgen extra bewaking en agenten wordt gevraagd om per twee en met kogelvrije vesten te patrouilleren.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Dat denk ik dus ook. Desalniettemin kom ik daar nooit en wilde ik dat zo houden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop liever een nachte door Kanaleneiland dan een uurtje in Molenbeek of Borgerhout
Net als dat laagopgeleide autochtonen allemaal zo dom zijn om achter Wilders aan te lopen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Islam wel een probleem. Want al die laag-opgeleide kanseloze marokkanen en turken nemen het allemaal wat te letterlijk.
Gelukkig niet zeg, dan had je namelijk dagelijks wel van die idioten die "doodt de ongelovigen, waar gij hen ook vindt" uit liepen te voeren...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Islam wel een probleem. Want al die laag-opgeleide kanseloze marokkanen en turken nemen het allemaal wat te letterlijk.
ik vind jouw posts in dit topic zo langzamerhand ook een probleem. Beetje normaal mag ook welquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Gewapende agenten zijn opnieuw een woning binnengevallen in Verviers, in de buurt van het huis waar eerder vandaag twee mannen doodgeschoten werden.
Binnengevallen? De deur stond niet los?quote:
Hij mag zijn mening toch wel geven? #jesuissmoofiequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind jouw posts in dit topic zo langzamerhand ook een probleem. Beetje normaal mag ook wel
C.a. 90% van de voters vind van wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De islam is geen probleem, islamitisch terrorisme wel.
Het aantal moorden gepleegd door de PVV´ers is verwaarloosbaar op zijn best. Het aantal moorden door moslims loopt in de miljoenen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Net als dat laagopgeleide autochtonen allemaal zo dom zijn om achter Wilders aan te lopen.
Ja, ze gingen even tegen de deur staan om een sigaretje te roken en opeens lagen ze binnenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Binnengevallen? De deur stond niet los?
Er zijn niet eens miljoenen PVV-ers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het aantal moorden gepleegd door de PVV´ers is verwaarloosbaar op zijn best. Het aantal moorden door moslims loopt in de miljoenen.
Godzijdank.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn niet eens miljoenen PVV-ers.
Vast wel.. maar de oneliners waar je zo lekker mee kan scoren voegen niets toe, het gaat dan ook niet alleen om deze post. #jesuisnwsquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij mag zijn mening toch wel geven? #jesuissmoofie
In van die moslim enclaves als Molenbeek praten ze ook allemaal Arabisch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Vergeleken met Molenbeek/Oost-Londen/Parijs zijn de immigranten in Nederland bijna allemaal modelburgers.
Als dit nog een tijdje zo doorgaat wel..quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mag er voor deze uitspraak misschien een bron gevraagd worden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef RolandArthur het volgende:
Het aantal moorden door moslims loopt in de miljoenen.
Geef het nog wat tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik beledig toch niemand?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind jouw posts in dit topic zo langzamerhand ook een probleem. Beetje normaal mag ook wel
Daar zou het stemrecht van moeten worden afgepakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Net als dat laagopgeleide autochtonen allemaal zo dom zijn om achter Wilders aan te lopen.
En hoeveel promille van de moslims moordt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het aantal moorden gepleegd door de PVV´ers is verwaarloosbaar op zijn best. Het aantal moorden door moslims loopt in de miljoenen.
Als je het zo gaat stellen, denk ik dat de Amerikanen nog wel eens de grootste moordenaars zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel promille van de moslims moordt?
Amerikanen moorden nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je het zo gaat stellen, denk ik dat de Amerikanen nog wel eens de grootste moordenaars zijn.![]()
Of de Chinezen of Russen.
Wat dacht je van al die burgeroorlogen in Afrika?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je het zo gaat stellen, denk ik dat de Amerikanen nog wel eens de grootste moordenaars zijn.![]()
Ik denk dat Hondurezen en Groenlanders de kroon spannen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of de jappenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Hondurezen en Groenlanders de kroon spannen.
quote:Ook in Anderlecht zou de politie op dit moment met een antiterreuractie bezig zijn. Dat meldt La Dernière Heure.
Islamitisch terrorisme is een probleem, de islam zelf is geïmporteerd en hoort van nature dan ook niet thuis in west-Europa. Dat haar aanhangers er andere normen en waarden op nahouden als de autochtone Europese bevolking is niet zo'n probleem, dat west-Europese politici in samenspraak met het grootkapitaal in de jaren zestig en zeventig massaal die aanhangers geïmporteerd hebben echter wel...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De islam is geen probleem, islamitisch terrorisme wel.
Ik neem aan hoe donkerder de kleur des te meer doden?quote:
De jappen doden heel veel walvissen die wellicht een ik-bewustzijn hebbenquote:
Hoe meer moorden per 100.000 idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik neem aan hoe donkerder de kleur des te meer doden?
Goed punt. Daarom heb ik vooral Koreaanse electronica.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jappen doden heel veel walvissen die wellicht een ik-bewustzijn hebben.
Ze moeten daar wel een pleurishekel aan elkaar hebben in Groenland zegquote:
Volgens de laatste peiling staat de PVV op 31 zetels. Dat zijn iets meer dan 2 miljoen PVV stemmers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Neusje wrijven, zeehonden knuppelen en vrouwen afpakken kan je niet de hele dag doen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moeten daar wel een pleurishekel aan elkaar hebben in Groenland zeg
De vraag is nu: hoeveel zijn er niet verijdeld?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Op CNN zie ik nu dat er ook een aanslag in de US is verijdeld.²
Er hoort wel meer niet thuis in Europa, maar als we daarover beginnen komen we vanzelf bij Hitler terechtquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Islamitisch terrorisme is een probleem, de islam zelf is geïmporteerd en hoort van nature dan ook niet thuis in west-Europa. Dat haar aanhangers er andere normen en waarden op nahouden als de autochtone Europese bevolking is niet zo'n probleem, dat west-Europese politici in samenspraak met het grootkapitaal in de jaren zestig en zeventig massaal die aanhangers geïmporteerd hebben echter wel...
bron?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
Problemen met twee vliegtuigen, lees ik nu.
Misschien niets.
Nee, stemgerechtigden. Op internet. In een anonieme enquete.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Volgens de huidige peiling staat de PVV op 31 zetels. Dat zijn iets meer dan 2 miljoen PVV stemmers.
ottomanen konden er ook wat vanquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Hondurezen en Groenlanders de kroon spannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |