Dat komt heus wel uit. De vraag die ik me zelf dan weer stel is of er sprake is van veel slapende cellen die middels IPV6 met elkaar communiceren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De vraag is nu: hoeveel zijn er niet verijdeld?
En dan zit je ook nog eens met die 24 uurs donkere winterquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neusje wrijven, zeehonden knuppelen en vrouwen afpakken kan je niet de hele dag doen...
At5quote:
twitter:AT5 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:19:55Twee vliegtuigen zouden elkaar vanavond rakelings gepasseerd zijn boven het IJ. Getuigen spreken van 'bijna botsing'. http://t.co/82PbCSnr4T reageer retweet
Ja, en? Er zijn alsnog veel meer moslims.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Volgens de huidige peiling staat de PVV op 31 zetels. Dat zijn iets meer dan 2 miljoen PVV stemmers.
En daar heb je je antwoord.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zit je ook nog eens met die 24 uurs donkere winter
Ik denk dat het aantal PVV-geilers en het aantal moslims in Nederland ongeveer in balans zijn, anders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en? Er zijn alsnog veel meer moslims.
Het zijn dus niet alleen laagopgeleiden, dat is een groot misverstand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Islam wel een probleem. Want al die laag-opgeleide kanseloze marokkanen en turken nemen het allemaal wat te letterlijk.
Wat maakt die IPV6 dan nou weer uitquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat komt heus wel uit. De vraag die ik me zelf dan weer stel is of er sprake is van veel slapende cellen die middels IPV6 met elkaar communiceren.²
Stemgerechtigden ?? We hebben 13 miljoen stemgerechtigden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, stemgerechtigden. Op internet. In een anonieme enquete.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
At5twitter:AT5 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:19:55Twee vliegtuigen zouden elkaar vanavond rakelings gepasseerd zijn boven het IJ. Getuigen spreken van 'bijna botsing'. http://t.co/82PbCSnr4T reageer retweet
Het aansluiten bij een religie hoort van nature bij een groot deel van de mensheid. Zowel het christendom als de islam zijn import uit het Midden-Oosten. Eigenlijk hoort alleen het geloof in Wodan, Donar en hun kornuiten hier "van nature" thuis.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Islamitisch terrorisme is een probleem, de islam zelf is geïmporteerd en hoort van nature dan ook niet thuis in west-Europa. Dat haar aanhangers er andere normen en waarden op nahouden als de autochtone Europese bevolking is niet zo'n probleem, dat west-Europese politici in samenspraak met het grootkapitaal in de jaren zestig en zeventig massaal die aanhangers geïmporteerd hebben echter wel...
Maar niet in Nederland.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en? Er zijn alsnog veel meer moslims.
Voor een groot deel wel, van de nedermoslims. Streng gelovigen RKK of joden zijn ook triest, maar die proberen tenminste niet met geweld hun geloofsovertuiging door te drukken en te verspreiden. Niet meer iig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het zijn dus niet alleen laagopgeleiden, dat is een groot misverstand.
mwa, een tiental moorden per jaar...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moeten daar wel een pleurishekel aan elkaar hebben in Groenland zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |