Dat komt heus wel uit. De vraag die ik me zelf dan weer stel is of er sprake is van veel slapende cellen die middels IPV6 met elkaar communiceren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De vraag is nu: hoeveel zijn er niet verijdeld?
En dan zit je ook nog eens met die 24 uurs donkere winterquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neusje wrijven, zeehonden knuppelen en vrouwen afpakken kan je niet de hele dag doen...
At5quote:
twitter:AT5 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:19:55Twee vliegtuigen zouden elkaar vanavond rakelings gepasseerd zijn boven het IJ. Getuigen spreken van 'bijna botsing'. http://t.co/82PbCSnr4T reageer retweet
Ja, en? Er zijn alsnog veel meer moslims.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Volgens de huidige peiling staat de PVV op 31 zetels. Dat zijn iets meer dan 2 miljoen PVV stemmers.
En daar heb je je antwoord.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zit je ook nog eens met die 24 uurs donkere winter
Ik denk dat het aantal PVV-geilers en het aantal moslims in Nederland ongeveer in balans zijn, anders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en? Er zijn alsnog veel meer moslims.
Het zijn dus niet alleen laagopgeleiden, dat is een groot misverstand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Islam wel een probleem. Want al die laag-opgeleide kanseloze marokkanen en turken nemen het allemaal wat te letterlijk.
Wat maakt die IPV6 dan nou weer uitquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat komt heus wel uit. De vraag die ik me zelf dan weer stel is of er sprake is van veel slapende cellen die middels IPV6 met elkaar communiceren.²
Stemgerechtigden ?? We hebben 13 miljoen stemgerechtigden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, stemgerechtigden. Op internet. In een anonieme enquete.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
At5twitter:AT5 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 21:19:55Twee vliegtuigen zouden elkaar vanavond rakelings gepasseerd zijn boven het IJ. Getuigen spreken van 'bijna botsing'. http://t.co/82PbCSnr4T reageer retweet
Het aansluiten bij een religie hoort van nature bij een groot deel van de mensheid. Zowel het christendom als de islam zijn import uit het Midden-Oosten. Eigenlijk hoort alleen het geloof in Wodan, Donar en hun kornuiten hier "van nature" thuis.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Islamitisch terrorisme is een probleem, de islam zelf is geïmporteerd en hoort van nature dan ook niet thuis in west-Europa. Dat haar aanhangers er andere normen en waarden op nahouden als de autochtone Europese bevolking is niet zo'n probleem, dat west-Europese politici in samenspraak met het grootkapitaal in de jaren zestig en zeventig massaal die aanhangers geïmporteerd hebben echter wel...
Maar niet in Nederland.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel, van de nedermoslims. Streng gelovigen RKK of joden zijn ook triest, maar die proberen tenminste niet met geweld hun geloofsovertuiging door te drukken en te verspreiden. Niet meer iig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het zijn dus niet alleen laagopgeleiden, dat is een groot misverstand.
mwa, een tiental moorden per jaar...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moeten daar wel een pleurishekel aan elkaar hebben in Groenland zeg
quote:Er is een tweede actie aan de gang in Verviers, niet ver van waar eerder deze avond een eerste actie plaatsvond. Op dit moment vallen politieagenten binnen in een andere woning.
by DS Online 9:31 PM
Molenbeek is toch ook zo'n krachtwijk of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
NOS: Toch wel rellen in Molenbeek.
Ze rellen omdat ze vinden dat de polisie ook moet ingrijpen in hun wijk xD Ze zijn tegen extremisme en zullen ook totaal niet huilerig gaan doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Die moslims rellen natuurlijk omdat ze boos zijn dat er extremisten in hun buurt wonen.
Haha.
Hagenezen hebben een goed gevoel voor humor. Ik durf te wedden dat de mods hier niet uit Den Haag komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb problemen met quoten.
Maar heb om je gelachen haags-kwartiertje
Had ik nou nooit zien aankomenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
NOS: Toch wel rellen in Molenbeek.
Het is een heuse stad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Molenbeek is toch ook zo'n krachtwijk of niet?
Dat mag niet hoor, hier moet alles serieus, mijn mooie USA flag en Kruisridder ter ondersteuning in deze barre tijden werden ook weggehaaldquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom worden die grappige reacties weggehaald?![]()
Een lolletje moet kunnen tussen al die ellende.
Geeft veel meer mogelijkheden. Probeer maar eens reverse traceroute te doen op een IPV6 adres.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat maakt die IPV6 dan nou weer uit
Meer dan 2 miljoen moslims in Nederland?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, en die peilingen... Die neem ik met een korreltje zout hoor.
True. Van die laffe Zoetermeervluchtelingen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hagenezen hebben een goed gevoel voor humor. Ik durf te wedden dat de mods hier niet uit Den Haag komen.
Één van de islamitische enclaves waarvan de politiebureaus geëvacueerd zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Molenbeek is toch ook zo'n krachtwijk of niet?
ZIjn ook maar 10.000 soldaten op straat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Parijs bleef het onverwacht rustig.
Dat zegt die RonaldArthurquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Meer dan 2 miljoen moslims in Nederland?
Weet je dat zeker?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bevolking_van_Nederland#Religie
die politiebureau's waren provocerend?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Één van de moslimenclaves waarvan de politiebureaus geëvacueerd zijn
torquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geeft veel meer mogelijkheden. Probeer maar eens reverse traceroute te doen op een IPV6 adres.²
Belgiequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:35 schreef NotYou het volgende:
Heeft België geen leger dat de bezette gebieden schoon kan vegen?
En anders zijn het vieze laffe kanjerhagenezen want ze praten niet zoals mijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hagenezen hebben een goed gevoel voor humor. Ik durf te wedden dat de mods hier niet uit Den Haag komen.
Inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
True. Van die laffe Zoetermeervluchtelingen.
Welke serie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wel aardig dat Een op dit moment een Amerikaanse misdaadreeks uitzendt en Canvas mooie plaatjes uit IJsland laat zien.
"Dan gaan we dat regelen."quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kogeltje door het hoofd is genoeg
Onnozelaar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef Onnoman het volgende:
ik wil mijn privacy vrijwillig inleveren om mijn veiligheid te waarborgen
daarbij mogen zijn mijn telefoongesprekken aftappen en in mijn computer inbreken..
ik heb namelijk niks te verbergen
Hier zouden we nu Matthijs van Nieuwkerk hebben die oproept om per direct het hele land te evacueren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wel aardig dat Een op dit moment een Amerikaanse misdaadreeks uitzendt en Canvas mooie plaatjes uit IJsland laat zien.
Waren Hitler, Mao en Stalin dan geen Moslimquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die epileptische woestijnrover hield huis in 630.
Denk je niet dat er in al die tijd door andere volkeren/religies niet veel meer gemoord is?
Je praat wel mooi de propaganda na, dat moet ik je nageven.
Topkwaliteit wat eens keer niet uitelkaar valtquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Dan gaan we dat regelen."
En wat een onzin dat deze acties niets met Parijs te maken hebben. Natuurlijk wel, Henny heeft de wapens geregeld.
De terroristen wilden gewoon even shinenquote:In de Anderlechtse woning waar de politie donderdagavond binnengevallen is, zijn heel wat zaklampen te zien. De agenten zouden er twee verdachten aan het zoeken zijn.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
niet communiceren met andere cellen is wat ze vaak zo gevaarlijk maakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat komt heus wel uit. De vraag die ik me zelf dan weer stel is of er sprake is van veel slapende cellen die middels IPV6 met elkaar communiceren.²
Traantje er bij voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier zouden we nu Matthijs van Nieuwkerk hebben die oproept om per direct het hele land te evacueren.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef Onnoman het volgende:
daarbij mogen zijn mijn telefoongesprekken aftappen en in mijn computer inbreken..
En vooral ietsjes harder te fietsen maar de boel toch bij elkaar te houden! En niet te vergeten dat dit alles met islam niets te maken heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier hadden we nu Matthijs van Nieuwkerk die oproept om per direct het hele land te evacueren.
Scheer je weg, trollemans.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef Onnoman het volgende:
Mee eens, dan vind ik het gebruikte protocol nog irrelevant eigenlijk. Er is weinig te beginnen tegen huiskamer bijeenkomsten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet communiceren met andere cellen is wat ze vaak zo gevaarlijk maakt.
Het Volksfront voor de Afscheiding Van Molenbeek anders niet...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:38 schreef tralalala het volgende:
Pechtold houdt zich maar even stil.
En dan komen ze in actie als ze een bepaalde boodschap krijgen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet communiceren met andere cellen is wat ze vaak zo gevaarlijk maakt.
Bedankt, mijn Wikipedia was stuk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef meth1745 het volgende:
St-Jans-Molenbeek heeft ongeveer honderdduizend inwoners.
Dat maakt ze geen reet uit, het gaat hen om de denkwijze van het westen. Niet het aantal moorden op moslims.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn overigens de afgelopen 15 jaar wel meer moslims door moslims zelf gedood dan moslims gedood door het westen.
Kaliphaat in Molenbeek? Zoals de shariadriehoek in de schilderswijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Volksfront voor de Afscheiding Van Molenbeek anders niet...
Gewapende man gesignaleerd in metro Ribaucourt in Molenbeekquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Volksfront voor de Afscheiding Van Molenbeek anders niet...
Zeer zure afscheiding. Bijzonder hardnekkig. Snel tegen optreden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kaliphaat in Molenbeek? Zoals de shariadriehoek in de schilderswijkShit is aan
Wat mij betreft horen op hol geslagen sociale experimenten over de rug van het werkende deel der natie en met als enige doel rücksichtlose winstmaximalisatie voor de "happy few" inderdaad ook niet in Europa thuis, maar ik vraag me af wat Hitler daar mee te maken heeft...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Er hoort wel meer niet thuis in Europa, maar als we daarover beginnen komen we vanzelf bij Hitler terecht
Yes! Belgium rules!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
France24 heeft wel wat duiding. Gaat nu over Brussel als wapenhoofdstad van Europa.
maandverbandjequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeer zure afscheiding. Bijzonder hardnekkig. Snel tegen optreden.
Schimmelinfectie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeer zure afscheiding. Bijzonder hardnekkig. Snel tegen optreden.
Eindelijk iets wat klopt in de MSM...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
Gaat nu over Brussel als wapenhoofdstad van Europa.
De niet werkenden zullen er vaker naast moeten leven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat mij betreft horen op hol geslagen sociale experimenten over de rug van het werkende deel der natie en met als enige doel rücksichtlose winstmaximalisatie voor de "happy few" inderdaad ook niet in Europa thuis, maar ik vraag me af wat Hitler daar mee te maken heeft...
Chamberlain dacht ook ''het valt wel mee''quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:41 schreef Onnoman het volgende:
nee maar effe serieus... het feit is dat ik merkbaar banger ben geworden de laaste jaren
niet alleen door de gebeurtenissen in noord afrika, maar ook door de houding van de overheid.
het gaat van kwaad tot erger, moslims hebben schuld aan hun handen of ze nu een daad op hun geweten hebben of niet.. Terroristische aanslagen van de afgelopen jaren staan 1-op-1 met moslims...
Ten tijden van pim fortuyn heb ik ook altijd gezegd, je mag hier komen wonen maar PAS JE GODVERDOMME aan!
En die linkse kliek die die moslim nog steeds in de slachtoffer rol plaatsen, hoeveel fucking KKzooi moet er in de wereld nog gebeuren willen ze van die gedachte afwijken?
Als er een bom in goedmensdorp amsterdam ontploftquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:41 schreef Onnoman het volgende:
nee maar effe serieus... het feit is dat ik merkbaar banger ben geworden de laaste jaren
niet alleen door de gebeurtenissen in noord afrika, maar ook door de houding van de overheid.
het gaat van kwaad tot erger, moslims hebben schuld aan hun handen of ze nu een daad op hun geweten hebben of niet.. Terroristische aanslagen van de afgelopen jaren staan 1-op-1 met moslims...
Ten tijden van pim fortuyn heb ik ook altijd gezegd, je mag hier komen wonen maar PAS JE GODVERDOMME aan!
En die linkse kliek die die moslim nog steeds in de slachtoffer rol plaatsen, hoeveel fucking KKzooi moet er in de wereld nog gebeuren willen ze van die gedachte afwijken?
Die verwachtte ik alquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat klopt in de MSM...
[ afbeelding ]
Parel van de dag, zou ik willen zeggen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:41 schreef Onnoman het volgende:
moslims hebben schuld aan hun handen of ze nu een daad op hun geweten hebben of niet..
Geen vrijdagmiddaggebed meer voor die twee doden. Nog een poarel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Parel van de dag, zou ik willen zeggen.
Mooiquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Explosieven gevonden bij huiszoekingen in Anderlecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |