Molenbeek is toch ook zo'n krachtwijk of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
NOS: Toch wel rellen in Molenbeek.
Ze rellen omdat ze vinden dat de polisie ook moet ingrijpen in hun wijk xD Ze zijn tegen extremisme en zullen ook totaal niet huilerig gaan doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Die moslims rellen natuurlijk omdat ze boos zijn dat er extremisten in hun buurt wonen.
Haha.
Hagenezen hebben een goed gevoel voor humor. Ik durf te wedden dat de mods hier niet uit Den Haag komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb problemen met quoten.
Maar heb om je gelachen haags-kwartiertje
Had ik nou nooit zien aankomenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
NOS: Toch wel rellen in Molenbeek.
Het is een heuse stad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Molenbeek is toch ook zo'n krachtwijk of niet?
Dat mag niet hoor, hier moet alles serieus, mijn mooie USA flag en Kruisridder ter ondersteuning in deze barre tijden werden ook weggehaaldquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom worden die grappige reacties weggehaald?![]()
Een lolletje moet kunnen tussen al die ellende.
Geeft veel meer mogelijkheden. Probeer maar eens reverse traceroute te doen op een IPV6 adres.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat maakt die IPV6 dan nou weer uit
Meer dan 2 miljoen moslims in Nederland?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en? Er zijn alsnog veel meer moslims.
Ach, en die peilingen... Die neem ik met een korreltje zout hoor.
True. Van die laffe Zoetermeervluchtelingen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hagenezen hebben een goed gevoel voor humor. Ik durf te wedden dat de mods hier niet uit Den Haag komen.
Één van de islamitische enclaves waarvan de politiebureaus geëvacueerd zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Molenbeek is toch ook zo'n krachtwijk of niet?
ZIjn ook maar 10.000 soldaten op straat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Parijs bleef het onverwacht rustig.
Dat zegt die RonaldArthurquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Meer dan 2 miljoen moslims in Nederland?
Weet je dat zeker?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bevolking_van_Nederland#Religie
die politiebureau's waren provocerend?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Één van de moslimenclaves waarvan de politiebureaus geëvacueerd zijn
torquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geeft veel meer mogelijkheden. Probeer maar eens reverse traceroute te doen op een IPV6 adres.²
Belgiequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:35 schreef NotYou het volgende:
Heeft België geen leger dat de bezette gebieden schoon kan vegen?
En anders zijn het vieze laffe kanjerhagenezen want ze praten niet zoals mijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hagenezen hebben een goed gevoel voor humor. Ik durf te wedden dat de mods hier niet uit Den Haag komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |