Inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
True. Van die laffe Zoetermeervluchtelingen.
Welke serie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wel aardig dat Een op dit moment een Amerikaanse misdaadreeks uitzendt en Canvas mooie plaatjes uit IJsland laat zien.
"Dan gaan we dat regelen."quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kogeltje door het hoofd is genoeg
Onnozelaar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef Onnoman het volgende:
ik wil mijn privacy vrijwillig inleveren om mijn veiligheid te waarborgen
daarbij mogen zijn mijn telefoongesprekken aftappen en in mijn computer inbreken..
ik heb namelijk niks te verbergen
Hier zouden we nu Matthijs van Nieuwkerk hebben die oproept om per direct het hele land te evacueren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wel aardig dat Een op dit moment een Amerikaanse misdaadreeks uitzendt en Canvas mooie plaatjes uit IJsland laat zien.
Waren Hitler, Mao en Stalin dan geen Moslimquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die epileptische woestijnrover hield huis in 630.
Denk je niet dat er in al die tijd door andere volkeren/religies niet veel meer gemoord is?
Je praat wel mooi de propaganda na, dat moet ik je nageven.
Topkwaliteit wat eens keer niet uitelkaar valtquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Dan gaan we dat regelen."
En wat een onzin dat deze acties niets met Parijs te maken hebben. Natuurlijk wel, Henny heeft de wapens geregeld.
De terroristen wilden gewoon even shinenquote:In de Anderlechtse woning waar de politie donderdagavond binnengevallen is, zijn heel wat zaklampen te zien. De agenten zouden er twee verdachten aan het zoeken zijn.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
niet communiceren met andere cellen is wat ze vaak zo gevaarlijk maakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat komt heus wel uit. De vraag die ik me zelf dan weer stel is of er sprake is van veel slapende cellen die middels IPV6 met elkaar communiceren.²
Traantje er bij voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier zouden we nu Matthijs van Nieuwkerk hebben die oproept om per direct het hele land te evacueren.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef Onnoman het volgende:
daarbij mogen zijn mijn telefoongesprekken aftappen en in mijn computer inbreken..
En vooral ietsjes harder te fietsen maar de boel toch bij elkaar te houden! En niet te vergeten dat dit alles met islam niets te maken heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier hadden we nu Matthijs van Nieuwkerk die oproept om per direct het hele land te evacueren.
Scheer je weg, trollemans.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:36 schreef Onnoman het volgende:
Mee eens, dan vind ik het gebruikte protocol nog irrelevant eigenlijk. Er is weinig te beginnen tegen huiskamer bijeenkomsten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet communiceren met andere cellen is wat ze vaak zo gevaarlijk maakt.
Het Volksfront voor de Afscheiding Van Molenbeek anders niet...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:38 schreef tralalala het volgende:
Pechtold houdt zich maar even stil.
En dan komen ze in actie als ze een bepaalde boodschap krijgen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet communiceren met andere cellen is wat ze vaak zo gevaarlijk maakt.
Bedankt, mijn Wikipedia was stuk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef meth1745 het volgende:
St-Jans-Molenbeek heeft ongeveer honderdduizend inwoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |