Ik probeer de humor er in ieder geval nog een beetje van in te zien. Zouden mijn Haagse wortels kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maak er maar een grapje van flapdrol..
Wees vooral heeeeeel bang!quote:ik ben namelijk nog het meest bang voor de gematigde sympatisanten...
Als ze zich niet in woorden of daden uitdrukken, hoe weet jij dan hun gedachten? En wat is "het"?quote:ze zullen zich niet in woorden of daden uitdrukken, maar ondertussen steunen ze het in gedachte wel...
Ik woon in een prachtige wereld ja, jij niet dan?quote:want ja. wat leven we nu een een mooie wereld
En heeft de middelen niet. Hier hebben we die wel, dus nog een paar stapjes in het proces en we kunnen losquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Westerse wereld is bij polarisatie. De extremisten bij vernietiging.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo nietszeggend. Als je hier in Nederland 10 willekeurige woningen doorzoekt, tref je in 4 gevallen ook wel explosieven aan.
Eerlijk? Mijn gevoel zegt dat het hier wel goed zit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Goede actie van de Belgen, vraag me af of men het in Nederland kan voorkomen..
Hoezo 'los'?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef Proximo het volgende:
[..]
En heeft de middelen niet. Hier hebben we die wel, dus nog een paar stapjes in het proces en we kunnen los
Ze vallen je wel aan als je ze aankijktquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik probeer de humor er in ieder geval nog een beetje van in te zien. Zouden mijn Haagse wortels kunnen zijn.
[..]
Wees vooral heeeeeel bang!
[..]
Als ze zich niet in woorden of daden uitdrukken, hoe weet jij dan hun gedachten? En wat is "het"?
[..]
Ik woon in een prachtige wereld ja, jij niet dan?
Belgische para's zijn geen Dutchbat mietjesquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welk leger ? die met pijl en boog ? en waar je zo een officier kan worden zonder enige gevechtservaring ?
Waar in Nederland heb jij familie zitten en ga je ook weleens naar de moskee?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk? Mijn gevoel zegt dat het hier wel goed zit.²
Ok, dus week later aanslagen in Belgie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
'KON KWESTIE VAN UREN GEWEEST ZIJN' In de vragenronde na de persconferentie heeft de parketwoordvoerder nog eens de hoogdringendheid van de terreuractie benadrukt.
"Er was accuut gevaar", benadrukte het parket de dreiging, volgens een journalist van Terzake. "De mogelijke aanslag kon plaatsgevonden hebben binnen een kwestie van uren."
Kon en mogelijk zijn makkelijke woorden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
'KON KWESTIE VAN UREN GEWEEST ZIJN' In de vragenronde na de persconferentie heeft de parketwoordvoerder nog eens de hoogdringendheid van de terreuractie benadrukt.
"Er was accuut gevaar", benadrukte het parket de dreiging, volgens een journalist van Terzake. "De mogelijke aanslag kon plaatsgevonden hebben binnen een kwestie van uren."
Die is toch overgenomen?quote:
Indicatie in welke zin?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Waar in Nederland heb jij familie zitten en ga je ook weleens naar de moskee?
Zou een goede indicatie moeten zijn welke gebieden te mijden.
Deze?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:50 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Belgische para's zijn geen Dutchbat mietjes
Users met karakter.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hey! Zo noemen wij dat hier niet. Liever spreken wij van kanjers met een verstandelijke beperking.
Witte of rode?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:52 schreef meth1745 het volgende:
Hopen dat ze me niet als terreurverdachte seinen als ik morgen fosfor ga bestellen...
Wat moet je met fosfor?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:52 schreef meth1745 het volgende:
Hopen dat ze me niet als terreurverdachte seinen als ik morgen fosfor ga bestellen...
Je kwam weleens in de buurten die nu en vorige week in t nieuws waren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |