SPOILER: brief van MPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprekerslijst:
Live te volgen via NPO Politiek: http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Ach, zijn maar Amsterdammers... Niemand die ze mistquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Onder tussen staan ze in Amsterdam Geuzenveld met een ak-47 te schieten en vliegen de kogels in het rond.
Was het een moslim?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Onder tussen staan ze in Amsterdam Geuzenveld met een ak-47 te schieten en vliegen de kogels in het rond.
Ik ga er niet van uit, gezien de huidige trend aldaar. Zal wel weer een criminele liquidatie zijn om het één of anderquote:
Het zal wel weer een Topcrimineel zijn idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit, gezien de huidige trend aldaar. Zal wel weer een criminele liquidatie zijn om het één of ander
Echt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Tekenend wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat een baas, wilders is een beetje aan het niksen met een elastiekje
"Wat een baas"quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat een baas, wilders is een beetje aan het niksen met een elastiekje
Wel mooi voor de statistieken van het niet-religieus gerelateerd geweld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft hier dus niets mee te maken, zo'n afrekening in de onderwereld.
Nee, idd, maar de kogels vliegen wel weer in het rond hè.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft hier dus niets mee te maken, zo'n afrekening in de onderwereld.
Scherpquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:12 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Wel mooi voor de statistieken van het niet-religieus gerelateerd geweld.
Yep, in 1 adem genoemd met de invoering Nationale Politiequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Geralt het volgende:
Ons belastinggeld wordt op een verstandige en goede manier uitgegeven? Hoorde ik hem dat nou echt zeggen?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef Evertjan het volgende:
wanneer komt Ivo aan het woord?? Wij hebben thuis een drinkspelletje bedacht iedere keer als Ivo '' Uh Uh Uhhh'' zegt dan moet je een biertje nemen.
Jij zegt sorry voor het drinken van een biertje tegen een stel mensen op een internetforum?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga ook een biertje opentrekken, waarbij ik me bij voorbaat al verontschuldig uiteraard.
Tegen moslims.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij zegt sorry voor het drinken van een biertje tegen een stel mensen op een internetforum?
Blijft FOK!...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij zegt sorry voor het drinken van een biertje tegen een stel mensen op een internetforum?
Dan ga ik even schakelen naar Jinek.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Drinking game! Elke 'eh' een slok!
Pechtold is op stoom vandaagquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:18 schreef Geralt het volgende:
Ik ben ook bijna klaar.
Nou dat dacht ik niet
Kan prima. Telefoons mogen ze wbm per direct verbieden.quote:
Die lul stelt al jaren alles uit. Behalve zijn eigen ter aarde storten. Gevaarlijke gek is het imo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ivo stelt alles uit waar hij niet het antwoord van op papier heeft staan
Alleen dan wat minder intelligent, helaasquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:27 schreef kLowJow het volgende:
Hij doet me altijd zo aan Olivier B. Bommel denken..
En waar is eh eh eh Tom Poes als je 'm eh eh eh nodig hebt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alleen dan wat minder intelligent, helaas
Ja, hij kan zo de stem doen van Oliver B. Bommel idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:27 schreef kLowJow het volgende:
Hij doet me altijd zo aan Olivier B. Bommel denken..
Als je eh be eh grijpt wat ik eh bedoel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef Rowlf het volgende:
[..]
En waar is eh eh eh Tom Poes als je 'm eh eh eh nodig hebt.
Dat mag ik ook hopen ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
Beter toegerust hoop ik dan Ivo verbaal toegerust is voor een debat.
Spelletjes spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat doen die toch allemaal de hele tijd op hun telefoon?
Hebben zij geen dorst of honger
Dit is zeker het beeld wat hij achterlaat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:44 schreef Rowlf het volgende:
"Ik vertel altijd het verhaal van de feiten. En de feiten heb ik van de professionals".
De professionals, mijn ambtenaren die mijn teksten schrijven en zonder wie ik alleen nog maar eh eh eh kan brabbelen.
Pechtold is idd lekker op dreefquote:
Nee, hij wil dat juist niet. Zijlstra (en dus de VVD) wil dat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:52 schreef Rowlf het volgende:
Hahaha toch nog een fittie tussen Pechtold en Opstelten.
Pechtold wil blijkbaar merkwaardig gretig dat alle wijkagentjes worden voorzien van automatische wapens.
Hij wil antwoord, de VVD begint over automatische wapensquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:52 schreef Rowlf het volgende:
Pechtold wil blijkbaar merkwaardig gretig dat alle wijkagentjes worden voorzien van automatische wapens.
Nee, Pechtold wil dat juist niet, want maar 0,7% van het terrorisme in EU is islamitisch getint.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:52 schreef Rowlf het volgende:
Precies, maar dat kan helemaal niet zomaar en daarom wou ie dat Opstelten duidelijk 'nee' zei.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij wil dat juist niet. Zijlstra (en dus de VVD) wil dat.
O, dan probeerde Pechtold wanhopig om Ivo dat te laten zeggen. Ben te moe om het onderscheid nog te zien blijkbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij wil dat juist niet. Zijlstra (en dus de VVD) wil dat.
Ja, idd, zou dus best kunnen, begrijp ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
"Nee bla bla bla, we kijken per geval"
Oftewel een misschien, oftewel
GÉén duidelijk antwoord
Hij zei uiteindelijk ook "nee". Dat er daarna nog wat bla bla kwam over toekomstige eventuele misschien mogelijk een kans op een ander wapen... Niet interessantquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
"Nee bla bla bla, we kijken per geval"
Oftewel een misschien, oftewel
GÉén duidelijk antwoord
Geen haar?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Merkwaardig hoofd heeft Van Klaveren
jawel dat doet er wel toe.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zei uiteindelijk ook "nee". Dat er daarna nog wat bla bla kwam over toekomstige eventuele misschien mogelijk een kans op een ander wapen... Niet interessant
Klopt, maar op basis van wat de hoofden van de verschillende diensten adviseren. Zijn mening is "nee". Daar was hij duidelijk over. Ook zei hij dat de hoofden van de diensten het op dit moment niet nodig vinden om zwaardere wapens te krijgen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
jawel dat doet er wel toe.
Hij zegt nee maar hij laat evengoed de ruimte om eventueel dadelijk ja te kunnen zeggen.
alsof we even ineens weer overal grenscontroles op kunnen zetten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Grenscontrolles
Wordt eens wakker, ze zijn allang in NL natuurlijk. En kijken nu TV
Kan wel, door het Schengen-verdrag op te zeggen, maarja dat is niet realistischquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof we even ineens weer overal grenscontroles op kunnen zetten.
Kun je gewoon wijkagenten van her en der op af sturen, die zijn multi-functioneel inzetbaar, en ze krijgen binnenkort betere wapens!quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof we even ineens weer overal grenscontroles op kunnen zetten.
Kost miljoenen, zo niet miljardenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Kan wel, door het Schengen-verdrag op te zeggen, maarja dat is niet realistisch
Voordat je overal weer grensovergangen hebt ingericht ben je jaren verder. Want er zijn sinds de jaren 80 zeker niet minder grensoverschrijdende wegen gekomenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Kan wel, door het Schengen-verdrag op te zeggen, maarja dat is niet realistisch
Dat niet alleen, het zou een gekke rel wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kost miljoenen, zo niet miljarden
Zeker, Let wel, ik propageer dit zeer zeker niet. Ik geef alleen een (on)mogelijkheidquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voordat je overal weer grensovergangen hebt ingericht ben je jaren verder. Want er zijn sinds de jaren 80 zeker niet minder grensoverschrijdende wegen gekomen
Schoorsteenbrand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:05 schreef RvLaak het volgende:
Kom net brandweer hier langs met licht en geluid... Interessanter dan het geprevel op TV
Jullie wonen bij elkaar in de straat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best mogelijk, stopte (zo te horen) een paar straten verderop... Verder niet interessant imo.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jullie wonen bij elkaar in de straat?![]()
Jawel, maar daar lult-ie gewoon overheen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:17 schreef Downwards het volgende:
Not sure of Asscher doorhad dat Kuzu sarcastisch was.
Overnemen, in de bureaula leggen, nooit meer over hebben. Denk dat dat de stappen zullen zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
Niet slecht voor Van Klaveren twee motie aangenomen.
1. administratieve detentie Syriëgangers mogelijk maken.
2. verdubbeling budget.
Maar neemt de regering dit over?
Zal wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:24 schreef RvLaak het volgende:
Greet... Komt hij weer met een kansloze motie van wantrouwen?
Geen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:26 schreef remlof het volgende:
Alsof of die moties van de pvv enige kans maken
Puur voor de achterban. Hopen te scoren op het hoernaalquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:26 schreef remlof het volgende:
Alsof of die moties van de pvv enige kans maken
Nee, en terecht. Sinds "minder, minder, minder" krijgen de fascisten geen enkele steun meer in het parlement.quote:
Iedereen lukt wel over diploma-inflatie enzo he.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:24 schreef RvLaak het volgende:
Greet... Komt hij weer met een kansloze motie van wantrouwen?
De pvv doet mee aan de provinciale statenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Als de pvv nou meedeed aan de provinciale staten, dan konden we kijken hoe geert het daadwerkelijk doet.
Is nog helemaal niet zeker.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De pvv doet mee aan de provinciale staten
Wat is de motie die ie heeft ingediend? (Ben op werk dus kan geen tv/stream volgen)quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe kan die motie van Greet nu aangenomen zijn?
Overal?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De pvv doet mee aan de provinciale staten
Niet aangenomen, er zijn voldoende mensen die de motie ondersteunen/willen bespreken. Dus wordt deze behandelt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij doet de pvv net als de vorige keer in alle provincies mee. Dat die fracties daarna leeglopen is wat andersquote:
blablabla islam geen onderdeel van nederlandse cultuur blehblehblehquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat is de motie die ie heeft ingediend? (Ben op werk dus kan geen tv/stream volgen)
Hij is ingebracht. Niet aangenomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
Het loopt toch met een sisser af. Als die moties er doorkomen zijn ze vermoeid Door slaapquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet aangenomen, er zijn voldoende mensen die de motie ondersteunen/willen bespreken. Dus wordt deze behandelt.
O, okee. Dat begreep ik verkeerd. Dan heb je niet een meerderheid nodig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet aangenomen, er zijn voldoende mensen die de motie ondersteunen/willen bespreken. Dus wordt deze behandelt.
En blablabla militairen op elke straathoek blablabla.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
blablabla islam geen onderdeel van nederlandse cultuur blehblehbleh
Het is nog niet zeker dat ze in alle provincies mee gaan doen. Gebrek aan (goede) kandidaten enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij doet de pvv net als de vorige keer in alle provincies mee. Dat die fracties daarna leeglopen is wat anders
De kans dat ze vanavond nog gaan stemmen is vrij klein. Dus worden de moties gewoon meegenomen naar de volgende stemronde. Dan worden ze net zo hard weggestemd idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Het loopt toch met een sisser af. Als die moties er doorkomen zijn ze vermoeid Door slaap
Er is geen motie van Geert aangenomen. Bij het indienen van moties vraagt de kamervoorzitter of de indiening van de motie in voldoende mate wordt ondersteund. Stemmen over de moties gebeurt later pas. Eerst gaan de bewindspersonen zo nog reageren op de moties.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
Had t ook kunnen wetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
blablabla islam geen onderdeel van nederlandse cultuur blehblehbleh
Kloptquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee. Dat begreep ik verkeerd. Dan heb je niet een meerderheid nodig.
Ah mooi, dat gaat ze zetels kosten in de senaat dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:31 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat ze in alle provincies mee gaan doen. Gebrek aan (goede) kandidaten enzo.
Maar nu stoeipoesquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef Monolith het volgende:
Roemer is ook niet echt een goede spreker.
Ja, is lastig met zo'n partij. Het trekt toch debielen aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah mooi, dat gaat ze zetels kosten in de senaat dan.
Dat krijg je bij een partij met debiele standpunten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:33 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, is lastig met zo'n partij. Het trekt toch debielen aan.
Mss gaat Geert op alle 12 de lijsten staan...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je bij een partij met debiele standpunten.
Nee, alleen fractieleiders van gekozen partijen tegenwoordig, vroeger alleen die van de vier grootste partijen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Krijgt een afgesplitste fractie/ een eenmansfractie of een nieuwe partij eigenlijk toegang tot de kamercommissie van inlichtingen veiligheidsdiensten?
Mag hopen van niet, anders ligt alles al bij Erdoganquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Krijgt een afgesplitste fractie/ een eenmansfractie of een nieuwe partij eigenlijk toegang tot de kamercommissie van inlichtingen veiligheidsdiensten?
Dus eerst zat henk krol er ook bij? Voordat de beerput over hem openging en hij vertrok bij 50 plus?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen fractieleiders van gekozen partijen tegenwoordig, vroeger alleen die van de vier grootste partijen.
Nachtegaal bij Opstelten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef Monolith het volgende:
Roemer is ook niet echt een goede spreker.
'Wij zijn twee vriendjes, jij en ik' was nog treuriger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Guus meeuwis die ge b ruikt wordt in het debat is een niruw dieptepunt. 'Geef mij nu je angs en ik geef er je hoop voor terug..'
Syrië?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waar is de wederhelft eigenlijk van deze ?
Hahaha dat is zeker waarquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
'Wij zijn twee vriendjes, jij en ik' was nog treuriger.
Homo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Downwards het volgende:
Zou Kuzu die deftige gebaartjes ingestudeerd hebben? Of is hij een natuurtalent?
Ik denk niet dat Kuzu het erg waardeert als je hem zo noemt. Ik denk ook niet dat homo's in zijn omgeving erg welkom zijn.quote:
Hij kan best een homo zijn, daar is toch niets mis mee verder?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kuzu het erg waardeert als je hem zo noemt. Ik denk ook niet dat homo's in zijn omgeving erg welkom zijn.
Ik neem nog een biertje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef RvLaak het volgende:
Denk dat er niets meer uit gaat komen en m'n ogen sluiten zich bijna vanzelf... Maw; ik ga de wereld bekijken vanachter mijn oogleden
Wat was dat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik kan me pas 1 keer heugen wat betreft vorig jaar dat een indiening niet gesteund wordt door de meerderheid van de Kamer. Namelijk toen van (ex)pvv'er van klaveren
Pas nog dat de indiening over dat moslims niet zouden mogen werken op Schiphol niet werd gesteund toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik kan me pas 1 keer heugen wat betreft vorig jaar dat een indiening niet gesteund wordt door de meerderheid van de Kamer. Namelijk toen van (ex)pvv'er van klaveren
Staat iets van bij ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Oh het was volgens mij die van De Graaf, met die baarmoeder -quote
Vorige keer zat Lodewijk er voor spek en bonen bij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:55 schreef Evertjan het volgende:
Zit ome Roon er voor spek en bonen bij
Anoushka snapt dat Pechtold anders om een schorsing vraagt die nog veel meer tijd kost.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:01 schreef Monolith het volgende:
Anoushka durft niet te onderbreken, lijkt het.
Tja, dat is dan de uitkomst van een volledige avond debatteren....quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
Hij ontraadt alles en 1 aanhouden.
Dinsdag stemmen.
Beetje lullig vind ik het.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, dat is dan de uitkomst van een volledige avond debatteren....
Mooi, ik was er ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
Hij ontraadt alles en 1 aanhouden.
Dinsdag stemmen.
Lekker efficiënt debat.
TJa, dat is inherent aan een stelsel met 15 (!) Partijen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo werkt een parlementaire democratie nou eenmaal, het parlement controleert de regering en mag kritische vragen stellen die beantwoord moeten worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen wonder dat er mensen zijn die de wapens oppakken tegen die onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt een parlementaire democratie nou eenmaal, het parlement controleert de regering en mag kritische vragen stellen die beantwoord moeten worden.
Volgens mij zaten er nou niet echt cruciale moties tussen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:09 schreef bamibij het volgende:
Waarom pas dinsdag stemmen dan? De dreiging is toch actueel? Zsm beslissen lijkt me dan
Serieuze vraag: stem je pvv?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Geen wonder dat er mensen zijn die de wapens oppakken tegen die onzin.
Want je hebt liever helemaal geen inspraak in het regeringsbeleid?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Serieuze vraag: stem je pvv?
Ja een parlementaire democratie is echt onzin manquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Klopt, en ze hebben een meerderheid de regeringspartijen, maar je verwacht toch dat de oppositie een beetje een bijdrage kan leveren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt een parlementaire democratie nou eenmaal, het parlement controleert de regering en mag kritische vragen stellen die beantwoord moeten worden.
Het is dan ook nog niet gezegd dat de moties niet zullen worden aangenomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, en ze hebben een meerderheid de regeringspartijen, maar je verwacht toch dat de oppositie een beetje een bijdrage kan leveren.
Nee.quote:
Oké, bedankt Hans. Je hebt een helder antwoord gekregen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee.
Ik stel deze vraag omdat ik geen andere reden kan bedenken waarom je het principe van het Huis van Democratie geweld aan zou doen Door te zeggen dat het onzin is.
Nee, okee, dat klopt, maar dan nog hebben ze de vrijheid om ze niet uit te voeren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is dan ook nog niet gezegd dat de moties niet zullen worden aangenomen.
En Thieme was liev tegen Wilders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, die Van Ojik zet Wilders wel mooi weg (zie ik nu in de herhaling).
Ik heb graag een inhoudelijke reactie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oké, bedankt Hans. Je hebt een helder antwoord gekregen.
Die van Ojik is de slechtste nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, die Van Ojik zet Wilders wel mooi weg (zie ik nu in de herhaling).
Zitten er al partizanen in de duinen bij Scheveningen ja?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij doet het eigenlijk beter dan menigeen had verwacht. Onder zijn leiding is GroenLinks in de peilingen weer terug op het niveau vóór al het gedonder met Sap, Dibi en het falende partijbestuur, namelijk op 10 zetels (nu 4).quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die van Ojik is de slechtste niet
10 zetels? Volgens mij staan ze in de peilingen continu op 4-5 zetels niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij doet het eigenlijk beter dan menigeen had verwacht. Onder zijn leiding is GroenLinks in de peilingen weer terug op het niveau vóór al het gedonder met Sap, Dibi en het falende partijbestuur, namelijk op 10 zetels (nu 4).
Maurice de Hond peilt ze op 10 zetels.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 02:21 schreef keste010 het volgende:
[..]
10 zetels? Volgens mij staan ze in de peilingen continu op 4-5 zetels niet?
merkwaardig; in de andere peilingen komen ze telkens rond de 5 uit. In die van de Hond gaat het ten koste van de PvdA. Ik denk dat als verkiezingen eenmaal in zicht komen ze die wel weer snel zullen verliezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maurice de Hond peilt ze op 10 zetels.
De waarheid ligt vaak ergens in het midden. Zal wel zo'n 7-8 zetels zijn. Hoe dan ook is het een opwaartse lijn ten opzichte van de vorige periode.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef keste010 het volgende:
[..]
merkwaardig; in de andere peilingen komen ze telkens rond de 5 uit. In die van de Hond gaat het ten koste van de PvdA. Ik denk dat als verkiezingen eenmaal in zicht komen ze die wel weer snel zullen verliezen.
http://www.allepeilingen.(...)000-groen-links.htmlquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De waarheid ligt vaak ergens in het midden. Zal wel zo'n 7-8 zetels zijn. Hoe dan ook is het een opwaartse lijn ten opzichte van de vorige periode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |