Wat was dat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik kan me pas 1 keer heugen wat betreft vorig jaar dat een indiening niet gesteund wordt door de meerderheid van de Kamer. Namelijk toen van (ex)pvv'er van klaveren
Pas nog dat de indiening over dat moslims niet zouden mogen werken op Schiphol niet werd gesteund toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik kan me pas 1 keer heugen wat betreft vorig jaar dat een indiening niet gesteund wordt door de meerderheid van de Kamer. Namelijk toen van (ex)pvv'er van klaveren
Staat iets van bij ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Oh het was volgens mij die van De Graaf, met die baarmoeder -quote
Vorige keer zat Lodewijk er voor spek en bonen bij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:55 schreef Evertjan het volgende:
Zit ome Roon er voor spek en bonen bij
Anoushka snapt dat Pechtold anders om een schorsing vraagt die nog veel meer tijd kost.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:01 schreef Monolith het volgende:
Anoushka durft niet te onderbreken, lijkt het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |