Ja, is lastig met zo'n partij. Het trekt toch debielen aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah mooi, dat gaat ze zetels kosten in de senaat dan.
Dat krijg je bij een partij met debiele standpunten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:33 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, is lastig met zo'n partij. Het trekt toch debielen aan.
Mss gaat Geert op alle 12 de lijsten staan...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je bij een partij met debiele standpunten.
Nee, alleen fractieleiders van gekozen partijen tegenwoordig, vroeger alleen die van de vier grootste partijen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Krijgt een afgesplitste fractie/ een eenmansfractie of een nieuwe partij eigenlijk toegang tot de kamercommissie van inlichtingen veiligheidsdiensten?
Mag hopen van niet, anders ligt alles al bij Erdoganquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Krijgt een afgesplitste fractie/ een eenmansfractie of een nieuwe partij eigenlijk toegang tot de kamercommissie van inlichtingen veiligheidsdiensten?
Dus eerst zat henk krol er ook bij? Voordat de beerput over hem openging en hij vertrok bij 50 plus?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen fractieleiders van gekozen partijen tegenwoordig, vroeger alleen die van de vier grootste partijen.
Nachtegaal bij Opstelten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef Monolith het volgende:
Roemer is ook niet echt een goede spreker.
'Wij zijn twee vriendjes, jij en ik' was nog treuriger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Guus meeuwis die ge b ruikt wordt in het debat is een niruw dieptepunt. 'Geef mij nu je angs en ik geef er je hoop voor terug..'
Syrië?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waar is de wederhelft eigenlijk van deze ?
Hahaha dat is zeker waarquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
'Wij zijn twee vriendjes, jij en ik' was nog treuriger.
Homo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Downwards het volgende:
Zou Kuzu die deftige gebaartjes ingestudeerd hebben? Of is hij een natuurtalent?
Ik denk niet dat Kuzu het erg waardeert als je hem zo noemt. Ik denk ook niet dat homo's in zijn omgeving erg welkom zijn.quote:
Hij kan best een homo zijn, daar is toch niets mis mee verder?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kuzu het erg waardeert als je hem zo noemt. Ik denk ook niet dat homo's in zijn omgeving erg welkom zijn.
Ik neem nog een biertje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef RvLaak het volgende:
Denk dat er niets meer uit gaat komen en m'n ogen sluiten zich bijna vanzelf... Maw; ik ga de wereld bekijken vanachter mijn oogleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |