Puur voor de achterban. Hopen te scoren op het hoernaalquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:26 schreef remlof het volgende:
Alsof of die moties van de pvv enige kans maken
Nee, en terecht. Sinds "minder, minder, minder" krijgen de fascisten geen enkele steun meer in het parlement.quote:
Iedereen lukt wel over diploma-inflatie enzo he.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:24 schreef RvLaak het volgende:
Greet... Komt hij weer met een kansloze motie van wantrouwen?
De pvv doet mee aan de provinciale statenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Als de pvv nou meedeed aan de provinciale staten, dan konden we kijken hoe geert het daadwerkelijk doet.
Is nog helemaal niet zeker.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De pvv doet mee aan de provinciale staten
Wat is de motie die ie heeft ingediend? (Ben op werk dus kan geen tv/stream volgen)quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe kan die motie van Greet nu aangenomen zijn?
Overal?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De pvv doet mee aan de provinciale staten
Niet aangenomen, er zijn voldoende mensen die de motie ondersteunen/willen bespreken. Dus wordt deze behandelt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij doet de pvv net als de vorige keer in alle provincies mee. Dat die fracties daarna leeglopen is wat andersquote:
blablabla islam geen onderdeel van nederlandse cultuur blehblehblehquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat is de motie die ie heeft ingediend? (Ben op werk dus kan geen tv/stream volgen)
Hij is ingebracht. Niet aangenomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
Het loopt toch met een sisser af. Als die moties er doorkomen zijn ze vermoeid Door slaapquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet aangenomen, er zijn voldoende mensen die de motie ondersteunen/willen bespreken. Dus wordt deze behandelt.
O, okee. Dat begreep ik verkeerd. Dan heb je niet een meerderheid nodig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet aangenomen, er zijn voldoende mensen die de motie ondersteunen/willen bespreken. Dus wordt deze behandelt.
En blablabla militairen op elke straathoek blablabla.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
blablabla islam geen onderdeel van nederlandse cultuur blehblehbleh
Het is nog niet zeker dat ze in alle provincies mee gaan doen. Gebrek aan (goede) kandidaten enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij doet de pvv net als de vorige keer in alle provincies mee. Dat die fracties daarna leeglopen is wat anders
De kans dat ze vanavond nog gaan stemmen is vrij klein. Dus worden de moties gewoon meegenomen naar de volgende stemronde. Dan worden ze net zo hard weggestemd idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Het loopt toch met een sisser af. Als die moties er doorkomen zijn ze vermoeid Door slaap
Er is geen motie van Geert aangenomen. Bij het indienen van moties vraagt de kamervoorzitter of de indiening van de motie in voldoende mate wordt ondersteund. Stemmen over de moties gebeurt later pas. Eerst gaan de bewindspersonen zo nog reageren op de moties.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
Had t ook kunnen wetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
blablabla islam geen onderdeel van nederlandse cultuur blehblehbleh
Kloptquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee. Dat begreep ik verkeerd. Dan heb je niet een meerderheid nodig.
Ah mooi, dat gaat ze zetels kosten in de senaat dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:31 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat ze in alle provincies mee gaan doen. Gebrek aan (goede) kandidaten enzo.
Maar nu stoeipoesquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef Monolith het volgende:
Roemer is ook niet echt een goede spreker.
Ja, is lastig met zo'n partij. Het trekt toch debielen aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah mooi, dat gaat ze zetels kosten in de senaat dan.
Dat krijg je bij een partij met debiele standpunten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:33 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, is lastig met zo'n partij. Het trekt toch debielen aan.
Mss gaat Geert op alle 12 de lijsten staan...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je bij een partij met debiele standpunten.
Nee, alleen fractieleiders van gekozen partijen tegenwoordig, vroeger alleen die van de vier grootste partijen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Krijgt een afgesplitste fractie/ een eenmansfractie of een nieuwe partij eigenlijk toegang tot de kamercommissie van inlichtingen veiligheidsdiensten?
Mag hopen van niet, anders ligt alles al bij Erdoganquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Krijgt een afgesplitste fractie/ een eenmansfractie of een nieuwe partij eigenlijk toegang tot de kamercommissie van inlichtingen veiligheidsdiensten?
Dus eerst zat henk krol er ook bij? Voordat de beerput over hem openging en hij vertrok bij 50 plus?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen fractieleiders van gekozen partijen tegenwoordig, vroeger alleen die van de vier grootste partijen.
Nachtegaal bij Opstelten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef Monolith het volgende:
Roemer is ook niet echt een goede spreker.
'Wij zijn twee vriendjes, jij en ik' was nog treuriger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Guus meeuwis die ge b ruikt wordt in het debat is een niruw dieptepunt. 'Geef mij nu je angs en ik geef er je hoop voor terug..'
Syrië?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Waar is de wederhelft eigenlijk van deze ?
Hahaha dat is zeker waarquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
'Wij zijn twee vriendjes, jij en ik' was nog treuriger.
Homo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Downwards het volgende:
Zou Kuzu die deftige gebaartjes ingestudeerd hebben? Of is hij een natuurtalent?
Ik denk niet dat Kuzu het erg waardeert als je hem zo noemt. Ik denk ook niet dat homo's in zijn omgeving erg welkom zijn.quote:
Hij kan best een homo zijn, daar is toch niets mis mee verder?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kuzu het erg waardeert als je hem zo noemt. Ik denk ook niet dat homo's in zijn omgeving erg welkom zijn.
Ik neem nog een biertje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef RvLaak het volgende:
Denk dat er niets meer uit gaat komen en m'n ogen sluiten zich bijna vanzelf... Maw; ik ga de wereld bekijken vanachter mijn oogleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |