Tja, dat is dan de uitkomst van een volledige avond debatteren....quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
Hij ontraadt alles en 1 aanhouden.
Dinsdag stemmen.
Beetje lullig vind ik het.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, dat is dan de uitkomst van een volledige avond debatteren....
Mooi, ik was er ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
Hij ontraadt alles en 1 aanhouden.
Dinsdag stemmen.
Lekker efficiënt debat.
TJa, dat is inherent aan een stelsel met 15 (!) Partijen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo werkt een parlementaire democratie nou eenmaal, het parlement controleert de regering en mag kritische vragen stellen die beantwoord moeten worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen wonder dat er mensen zijn die de wapens oppakken tegen die onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt een parlementaire democratie nou eenmaal, het parlement controleert de regering en mag kritische vragen stellen die beantwoord moeten worden.
Volgens mij zaten er nou niet echt cruciale moties tussen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:09 schreef bamibij het volgende:
Waarom pas dinsdag stemmen dan? De dreiging is toch actueel? Zsm beslissen lijkt me dan
Serieuze vraag: stem je pvv?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Geen wonder dat er mensen zijn die de wapens oppakken tegen die onzin.
Want je hebt liever helemaal geen inspraak in het regeringsbeleid?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Serieuze vraag: stem je pvv?
Ja een parlementaire democratie is echt onzin manquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Klopt, en ze hebben een meerderheid de regeringspartijen, maar je verwacht toch dat de oppositie een beetje een bijdrage kan leveren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt een parlementaire democratie nou eenmaal, het parlement controleert de regering en mag kritische vragen stellen die beantwoord moeten worden.
Het is dan ook nog niet gezegd dat de moties niet zullen worden aangenomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, en ze hebben een meerderheid de regeringspartijen, maar je verwacht toch dat de oppositie een beetje een bijdrage kan leveren.
Nee.quote:
Oké, bedankt Hans. Je hebt een helder antwoord gekregen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee.
Ik stel deze vraag omdat ik geen andere reden kan bedenken waarom je het principe van het Huis van Democratie geweld aan zou doen Door te zeggen dat het onzin is.
Nee, okee, dat klopt, maar dan nog hebben ze de vrijheid om ze niet uit te voeren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is dan ook nog niet gezegd dat de moties niet zullen worden aangenomen.
En Thieme was liev tegen Wilders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, die Van Ojik zet Wilders wel mooi weg (zie ik nu in de herhaling).
Ik heb graag een inhoudelijke reactie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oké, bedankt Hans. Je hebt een helder antwoord gekregen.
Die van Ojik is de slechtste nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, die Van Ojik zet Wilders wel mooi weg (zie ik nu in de herhaling).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |