SPOILER: brief van MPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprekerslijst:
Live te volgen via NPO Politiek: http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Ach, zijn maar Amsterdammers... Niemand die ze mistquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Onder tussen staan ze in Amsterdam Geuzenveld met een ak-47 te schieten en vliegen de kogels in het rond.
Was het een moslim?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Onder tussen staan ze in Amsterdam Geuzenveld met een ak-47 te schieten en vliegen de kogels in het rond.
Ik ga er niet van uit, gezien de huidige trend aldaar. Zal wel weer een criminele liquidatie zijn om het één of anderquote:
Het zal wel weer een Topcrimineel zijn idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit, gezien de huidige trend aldaar. Zal wel weer een criminele liquidatie zijn om het één of ander
Echt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Tekenend wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat een baas, wilders is een beetje aan het niksen met een elastiekje
"Wat een baas"quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat een baas, wilders is een beetje aan het niksen met een elastiekje
Wel mooi voor de statistieken van het niet-religieus gerelateerd geweld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft hier dus niets mee te maken, zo'n afrekening in de onderwereld.
Nee, idd, maar de kogels vliegen wel weer in het rond hè.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft hier dus niets mee te maken, zo'n afrekening in de onderwereld.
Scherpquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:12 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Wel mooi voor de statistieken van het niet-religieus gerelateerd geweld.
Yep, in 1 adem genoemd met de invoering Nationale Politiequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Geralt het volgende:
Ons belastinggeld wordt op een verstandige en goede manier uitgegeven? Hoorde ik hem dat nou echt zeggen?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef Evertjan het volgende:
wanneer komt Ivo aan het woord?? Wij hebben thuis een drinkspelletje bedacht iedere keer als Ivo '' Uh Uh Uhhh'' zegt dan moet je een biertje nemen.
Jij zegt sorry voor het drinken van een biertje tegen een stel mensen op een internetforum?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga ook een biertje opentrekken, waarbij ik me bij voorbaat al verontschuldig uiteraard.
Tegen moslims.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij zegt sorry voor het drinken van een biertje tegen een stel mensen op een internetforum?
Blijft FOK!...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij zegt sorry voor het drinken van een biertje tegen een stel mensen op een internetforum?
Dan ga ik even schakelen naar Jinek.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Drinking game! Elke 'eh' een slok!
Pechtold is op stoom vandaagquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:18 schreef Geralt het volgende:
Ik ben ook bijna klaar.
Nou dat dacht ik niet
Kan prima. Telefoons mogen ze wbm per direct verbieden.quote:
Die lul stelt al jaren alles uit. Behalve zijn eigen ter aarde storten. Gevaarlijke gek is het imo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ivo stelt alles uit waar hij niet het antwoord van op papier heeft staan
Alleen dan wat minder intelligent, helaasquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:27 schreef kLowJow het volgende:
Hij doet me altijd zo aan Olivier B. Bommel denken..
En waar is eh eh eh Tom Poes als je 'm eh eh eh nodig hebt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alleen dan wat minder intelligent, helaas
Ja, hij kan zo de stem doen van Oliver B. Bommel idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:27 schreef kLowJow het volgende:
Hij doet me altijd zo aan Olivier B. Bommel denken..
Als je eh be eh grijpt wat ik eh bedoel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef Rowlf het volgende:
[..]
En waar is eh eh eh Tom Poes als je 'm eh eh eh nodig hebt.
Dat mag ik ook hopen ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
Beter toegerust hoop ik dan Ivo verbaal toegerust is voor een debat.
Spelletjes spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat doen die toch allemaal de hele tijd op hun telefoon?
Hebben zij geen dorst of honger
Dit is zeker het beeld wat hij achterlaat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:44 schreef Rowlf het volgende:
"Ik vertel altijd het verhaal van de feiten. En de feiten heb ik van de professionals".
De professionals, mijn ambtenaren die mijn teksten schrijven en zonder wie ik alleen nog maar eh eh eh kan brabbelen.
Pechtold is idd lekker op dreefquote:
Nee, hij wil dat juist niet. Zijlstra (en dus de VVD) wil dat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:52 schreef Rowlf het volgende:
Hahaha toch nog een fittie tussen Pechtold en Opstelten.
Pechtold wil blijkbaar merkwaardig gretig dat alle wijkagentjes worden voorzien van automatische wapens.
Hij wil antwoord, de VVD begint over automatische wapensquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:52 schreef Rowlf het volgende:
Pechtold wil blijkbaar merkwaardig gretig dat alle wijkagentjes worden voorzien van automatische wapens.
Nee, Pechtold wil dat juist niet, want maar 0,7% van het terrorisme in EU is islamitisch getint.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:52 schreef Rowlf het volgende:
Precies, maar dat kan helemaal niet zomaar en daarom wou ie dat Opstelten duidelijk 'nee' zei.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij wil dat juist niet. Zijlstra (en dus de VVD) wil dat.
O, dan probeerde Pechtold wanhopig om Ivo dat te laten zeggen. Ben te moe om het onderscheid nog te zien blijkbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij wil dat juist niet. Zijlstra (en dus de VVD) wil dat.
Ja, idd, zou dus best kunnen, begrijp ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
"Nee bla bla bla, we kijken per geval"
Oftewel een misschien, oftewel
GÉén duidelijk antwoord
Hij zei uiteindelijk ook "nee". Dat er daarna nog wat bla bla kwam over toekomstige eventuele misschien mogelijk een kans op een ander wapen... Niet interessantquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
"Nee bla bla bla, we kijken per geval"
Oftewel een misschien, oftewel
GÉén duidelijk antwoord
Geen haar?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Merkwaardig hoofd heeft Van Klaveren
jawel dat doet er wel toe.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zei uiteindelijk ook "nee". Dat er daarna nog wat bla bla kwam over toekomstige eventuele misschien mogelijk een kans op een ander wapen... Niet interessant
Klopt, maar op basis van wat de hoofden van de verschillende diensten adviseren. Zijn mening is "nee". Daar was hij duidelijk over. Ook zei hij dat de hoofden van de diensten het op dit moment niet nodig vinden om zwaardere wapens te krijgen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
jawel dat doet er wel toe.
Hij zegt nee maar hij laat evengoed de ruimte om eventueel dadelijk ja te kunnen zeggen.
alsof we even ineens weer overal grenscontroles op kunnen zetten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Grenscontrolles
Wordt eens wakker, ze zijn allang in NL natuurlijk. En kijken nu TV
Kan wel, door het Schengen-verdrag op te zeggen, maarja dat is niet realistischquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof we even ineens weer overal grenscontroles op kunnen zetten.
Kun je gewoon wijkagenten van her en der op af sturen, die zijn multi-functioneel inzetbaar, en ze krijgen binnenkort betere wapens!quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof we even ineens weer overal grenscontroles op kunnen zetten.
Kost miljoenen, zo niet miljardenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Kan wel, door het Schengen-verdrag op te zeggen, maarja dat is niet realistisch
Voordat je overal weer grensovergangen hebt ingericht ben je jaren verder. Want er zijn sinds de jaren 80 zeker niet minder grensoverschrijdende wegen gekomenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Kan wel, door het Schengen-verdrag op te zeggen, maarja dat is niet realistisch
Dat niet alleen, het zou een gekke rel wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kost miljoenen, zo niet miljarden
Zeker, Let wel, ik propageer dit zeer zeker niet. Ik geef alleen een (on)mogelijkheidquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voordat je overal weer grensovergangen hebt ingericht ben je jaren verder. Want er zijn sinds de jaren 80 zeker niet minder grensoverschrijdende wegen gekomen
Schoorsteenbrand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:05 schreef RvLaak het volgende:
Kom net brandweer hier langs met licht en geluid... Interessanter dan het geprevel op TV
Jullie wonen bij elkaar in de straat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best mogelijk, stopte (zo te horen) een paar straten verderop... Verder niet interessant imo.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jullie wonen bij elkaar in de straat?![]()
Jawel, maar daar lult-ie gewoon overheen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:17 schreef Downwards het volgende:
Not sure of Asscher doorhad dat Kuzu sarcastisch was.
Overnemen, in de bureaula leggen, nooit meer over hebben. Denk dat dat de stappen zullen zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
Niet slecht voor Van Klaveren twee motie aangenomen.
1. administratieve detentie Syriëgangers mogelijk maken.
2. verdubbeling budget.
Maar neemt de regering dit over?
Zal wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:24 schreef RvLaak het volgende:
Greet... Komt hij weer met een kansloze motie van wantrouwen?
Geen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:26 schreef remlof het volgende:
Alsof of die moties van de pvv enige kans maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |