abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2015 @ 18:30:55 #1
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148683373

Meer Charlie Hebdo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Daders aanslag bekend
Gijzeling Dammartin beindigd
Frankrijk: alle gijzelnemers gedood
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?

Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo

Wie is wie tijdens deze acties
NWS / Speciale eenheden Frankrijk

SPOILER: restanten van terrorist
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestorming supermarkt

Bestorming Dammartin

Rowan Atkinson, juni 2014

En door...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2015 @ 18:31:16 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148683387
quote:
Hollande condemns slow global reaction to Syria crisis - Europe News & Top Stories - The Straits Times

ABOARD CHARLES DE GAULLE AIRCRAFT CARRIER, France (AFP) - French President Francois Hollande on Wednesday criticised the international community for the slow response to the conflict in Syria, in a speech to troops aboard the Charles De Gaulle aircraft carrier.

“I continue to regret the fact that the international community did not act in the required time to stop massacres in Syria and prevent extremists from gaining even more ground,” he said.

The aircraft carrier is to be deployed to the Gulf to support operations against the Islamic State group where France is carrying out air strikes as part of a US-led coalition.

The carrier has a fleet of air and naval craft, including Rafale and Super Etendard fighter jets and an attack submarine.

Mr Hollande’s address to the troops comes with the country in mourning after being struck on home soil in a series of Islamic militant attacks that left 17 people dead last week.

French lawmakers on Tuesday overwhelmingly approved continuing the air strikes after Prime Minister Manuel Valls warned “our mission is not over... we are faced with a war against terrorism.”

Bron: www.straitstimes.com
_____
pi_148683508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]

En volgend jaar zegt ie hetzelfde over Nigeria?
pi_148683591
Wanneer begint het debat in de TK eigenlijk, weet iemand dat toevallig?

Ik zie het al, 19.00 u. http://www.npo.nl/live/npo-politiek
I´m back.
pi_148683651
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:28 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik zie echt 0,0 maatschappelijk belang van dergelijke cartoons.
Waarom zou je niet-moslims willen opleggen dat ze Mohammed niet mogen tekenen? Straks moeten niet-moslims ook vijf keer bidden per dag. Jij hebt dat rare geloof, ik niet!
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2015 @ 18:39:42 #6
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148683694
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:34 schreef meth1745 het volgende:

[..]

En volgend jaar zegt ie hetzelfde over Nigeria?
Ze zijn volgens mij al druk bezig in Mali tegen Ansar Dine.
_____
pi_148683740
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:38 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Waarom zou je niet-moslims willen opleggen dat ze Mohammed niet mogen tekenen? Straks moeten niet-moslims ook vijf keer bidden per dag. Jij hebt dat rare geloof, ik niet!
En geen sneeuwpoppen meer maken, el hamdulillah.
I´m back.
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:42:06 #8
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148683788
quote:

[..]

IK zou het fijn vinden als je je normaal en respectvol zou uitdrukken. Die laatste zin is niet nodig. :{

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148683847
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

IK zou het fijn vinden als je je normaal en respectvol zou uitdrukken. Die laatste zin is niet nodig. :{

En wanneer ga jij je je normaal en respectvol uitdrukken? Die post van jou hoefde niet.
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:46:10 #10
13462 BansheeBoy
pi_148683910
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:43 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

En wanneer ga jij je je normaal en respectvol uitdrukken?
Over het algemeen ben ik toch een aimabele jongen die anderen met respect bejegent. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_148683922
quote:

[..]

Het is mij persoonlijk nooit opgelegd om hem niet te tekenen. Echter zou ik het niet doen als iemand daardoor gekwetst zou zijn. Persoonlijk wordt mijn leven er niet minder op als ik uberhaupt wel met zo'n beperking zou moeten leven. Stel dat iemand mij vertelt dat ik onze koningin niet meer mag tekenen. Nou, boeien. Daar leef ik persoonlijk geen minder vrij of leuk leven om. Zolang het geen fundamentele beperkingen zijn die mij bij mn leven in de weg staan kan ik me daar dus echt niet druk om maken. En verder hebben moslims mij persoonlijk dus nog nooit iets opgelegd......
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_148683973
Voor degenen die het debat willen volgen, hier topic in POL: POL / [LIVE] Plenair debat over de aanslag in Parijs
I´m back.
pi_148684073
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Over het algemeen ben ik toch een aimabele jongen die anderen met respect bejegent. :{

Dat is nogal subjectief. Iedereen bepaalt voor zichzelf waar hij of zij aanstoot aan neemt en wat ¨respect¨ is. Jouw berichten oogsten bij mij 0,0 respect. Dat zou mij mijn reet moeten roesten maar ik wil jou er voor behoeden een hypocriet te zijn. Oh ja... wacht. Taqyya, jij mag hypocriet zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door RolandArthur op 14-01-2015 18:56:51 ]
pi_148684147
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef Samson het volgende:

[..]

[...] Stel dat iemand mij vertelt dat ik onze koningin niet meer mag tekenen. Nou, boeien. Daar leef ik persoonlijk geen minder vrij of leuk leven om. [...]
Stel dat iemand jou vertelt dat je hier geen berichten meer mag plaatsen? Stel dat je berhaupt nergens meer wat mag zeggen?
pi_148684254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
Voor degenen die het debat willen volgen, hier topic in POL: POL / [LIVE] Plenair debat over de aanslag in Parijs

[ Bericht 10% gewijzigd door SuicideErrorist op 14-01-2015 19:11:26 ]
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:05:03 #16
13462 BansheeBoy
pi_148684497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:51 schreef RolandArthur het volgende:
Ik wil jou er voor behoeden een hypocriet te zijn.
Vanwaar dit nobele streven? :{

pi_148684710
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vanwaar dit nobele streven? :{

Omdat ik het vermoeden heb dat jij een gelovige bent. Als dat zo is begeef je je met een sneltreinvaart richting de Hel. Ik probeer je daarvoor te behoeden. Die taqyya die je jegens mij pleegt is in dat lot overigens niet van toepassing.
pi_148685053
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Behalve als iemand die islam ridiculiseert.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:26:44 #19
13462 BansheeBoy
pi_148685342
quote:
6s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Behalve als iemand die islam ridiculiseert.
Zelfs dan. Anders zie ik graag 5 recente posts van me die het tegendeel bewijzen. :{

pi_148686146
pi_148686394
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:44 schreef Houtenbeen het volgende:
En niet eens FN kopen, de lullen. :(
pi_148686600
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zelfs dan. Anders zie ik graag 5 recente posts van me die het tegendeel bewijzen. :{

ben jij een moslim?
pi_148686619
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef Samson het volgende:

[..]

Het is mij persoonlijk nooit opgelegd om hem niet te tekenen. Echter zou ik het niet doen als iemand daardoor gekwetst zou zijn. Persoonlijk wordt mijn leven er niet minder op als ik uberhaupt wel met zo'n beperking zou moeten leven. Stel dat iemand mij vertelt dat ik onze koningin niet meer mag tekenen. Nou, boeien. Daar leef ik persoonlijk geen minder vrij of leuk leven om. Zolang het geen fundamentele beperkingen zijn die mij bij mn leven in de weg staan kan ik me daar dus echt niet druk om maken. En verder hebben moslims mij persoonlijk dus nog nooit iets opgelegd......
Als jij moslim bent, mag jij Mohammed niet tekenen. Ik ben echter geen moslim. Jij wilt dat ik hem ook niet teken. Niet omdat je zogenaamd gekwetst of beledigd bent daardoor, maar omdat jij weet dat het niet mag van jouw geloof en dat wil jij mij ook opleggen. Dat wilde je veertig jaar geleden niet, maar nu vind jij dat jij het recht hebt om mij dat op te gaan leggen om een of andere reden. Als ik zeg dat ik de islam een raar geloof vind, mag dat ook al niet. En zo gaat het van kwaad tot erger.
pi_148686764
bijna alle geloven zijn raar. wat de islam nog wat raarder maakt dan veel andere geloven is dat we het er al 20 jaar over hebben in de media :r
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:03:18 #25
13462 BansheeBoy
pi_148686957
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:54 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ben jij een moslim?
Ja, ik ben Moslim. :{

pi_148686998
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Respect dat je daar anno 2015 nog openlijk voor uit durft te komen.
pi_148687068
Wel genant dat die comedian dan wordt opgepakt :') Tuurlijk is het een vervelende lul, boeiend, laat hem.
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:06:15 #28
13462 BansheeBoy
pi_148687093
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Downwards het volgende:

[..]

Het respect is nagenoeg wederzijds. :{

pi_148687103
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Downwards het volgende:

[..]

Meer respect aan mensen die anno 2015 nog openlijk kritisch over de islam durven te zijn.
pi_148687105
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

pi_148687143
ah geenstijl heeft weer een leuk stukje gevonden over intolerantie:

http://www.geenstijl.nl/m(...)_maar_maar_maar.html

;(
pi_148687626
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:55 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als jij moslim bent, mag jij Mohammed niet tekenen. Ik ben echter geen moslim. Jij wilt dat ik hem ook niet teken. Niet omdat je zogenaamd gekwetst of beledigd bent daardoor, maar omdat jij weet dat het niet mag van jouw geloof en dat wil jij mij ook opleggen. Dat wilde je veertig jaar geleden niet, maar nu vind jij dat jij het recht hebt om mij dat op te gaan leggen om een of andere reden. Als ik zeg dat ik de islam een raar geloof vind, mag dat ook al niet. En zo gaat het van kwaad tot erger.
Waar haal je dat idee vandaan, dat moslims 40 jaar geleden geen probleem hadden met spotprenten van Mohammed en god? In die tijd kon je niet eens spotten met de katholieke kerk. Twintig jaar geleden toen de paus naar Leuven kwam ging de politie door de stad om een satirische affiche te verwijderen, of, wanneer ze achter een raam hing en niemand opendeed, ze met rode verf onzichtbaar te maken...
De affiche in kwestie:

Heb je voorbeelden van spotprenten van mohammed van veertig jaar geleden, en bronnen die aantonen dat moslims daar toen geen probleem mee hadden?
pi_148687895
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Waar haal je dat idee vandaan, dat moslims 40 jaar geleden geen probleem hadden met spotprenten van Mohammed en god? In die tijd kon je niet eens spotten met de katholieke kerk. Twintig jaar geleden toen de paus naar Leuven kwam ging de politie door de stad om een satirische affiche te verwijderen, of, wanneer ze achter een raam hing en niemand opendeed, ze met rode verf onzichtbaar te maken...
De affiche in kwestie:
[ afbeelding ]
Heb je voorbeelden van spotprenten van mohammed van veertig jaar geleden, en bronnen die aantonen dat moslims daar toen geen probleem mee hadden?
ze mogen best problemen hebben met cartoons. geeft niemand het recht om iemand te vermoorden. toen niet nu niet.
pi_148687916
Last Week French Officials Stood Up for Offensive Speech. This Week They’re Arresting People for It.

http://www.slate.com/blog(...)peech_this_week.html
pi_148688035
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef meth1745 het volgende:
Last Week French Officials Stood Up for Offensive Speech. This Week They’re Arresting People for It.

http://www.slate.com/blog(...)peech_this_week.html
terecht. kut mongool dat het er is.
pi_148688290
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ze mogen best problemen hebben met cartoons. geeft niemand het recht om iemand te vermoorden. toen niet nu niet.
Geen idee waarom je mijn vraag aan iemand anders quote als je gewoon een opmerking wil posten...
pi_148688384
-

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperFood op 14-01-2015 20:39:08 ]
pi_148688410
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:36 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Geen idee waarom je mijn vraag aan iemand anders quote als je gewoon een opmerking wil posten...
omdat ik mijn mening wilde neerzetten. probleem mee? })
pi_148688895
Nog een commentator "stating the obvious":
quote:
Surprised by Dieudonne’s Arrest? France Has Had Anti-Free Speech Laws on the Books for Years

Patrick points to France and Turkey, where government officials waited three days after the rally supporting freedom of speech to return to their normal curtailing of speech. Over at Reason, Matt Welch has more on the issue:

A shocking 54 people have been arrested for speech offenses in the past week, reports the Associated Press. Jacob Sullum has a column this morning explaining why cracking down on speech is the exact wrong response to anti-speech violence. To which I would add two points:

1) As I argue in my latest editor’s note on policing in America, most laws tend to be enforced more stringently on disfavored minorities. Muslims are the least favored minority in France, which means that any crackdown is likely to come down disproportionately on their heads (despite the Interior Minister’s nod toward “Islamophobia”), increasing both the perception and reality of unfairness. And to the extent that alienation and non-assimilation of the Muslim minority contributes to the pool of potential malefactors, that seems strategically unwise.

2) Any speech made criminally taboo will thrive unchallenged in the shadows, rather than be refuted and ridiculed out in the open. If you’re alarmed by Dieudonn’s infamous quenelle gesture, how popular do you think it will get if he’s behind bars?

This is a worldwide teaching moment for free speech. France so far seems to be flunking.

I have to say I’m not surprised. The French government and most French people believe in free speech — except for all the speech that they think shouldn’t be allowed.
http://www.nationalreview(...)ooks-years-veronique
pi_148689089
ow het wij-moslims-zijn-niet-de-dader-maar-het-slachtoffer-hier-riedeltje

:r fuck toch op. wees verontwaardigd over die moordpartij ofzo. viespeuk.
pi_148689100
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

http://en.wikipedia.org/wiki/Occupy_Wall_Street ?

Dat is toch niet belangrijk? De islam, daar praten we over. En onze vrijheden. De strijd. Al dat politieke-financiele gedoe op de achtergrond is voor BNW, niet voor gezond denkende mensen.
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh? Je bent anders vaste klant op BNW.
O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148689131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:57 schreef SuperFood het volgende:
ow het wij-moslims-zijn-niet-de-dader-maar-het-slachtoffer-hier-riedeltje

:r fuck toch op. wees verontwaardigd over die moordpartij ofzo. viespeuk.
Met jou gaan we de oorlog winnen. *O*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148689232
Wat is het verschil tussen Dieudonn's opmerking en deze cartoon van Charlie in 2012:

"Mohamed Merah, kom terug, ze zijn gek geworden."

Mohamed Merah doodde zeven mensen, waaronder drie joodse kinderen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toulouse_and_Montauban_shootings
pi_148689334
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef meth1745 het volgende:
Wat is het verschil tussen Dieudonn's opmerking en deze cartoon van Charlie in 2012:
[ afbeelding ]

wat denk je zelf knul.
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:05:02 #45
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148689459
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ]

Oeps, wel grof.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:06:15 #46
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148689505
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:07 schreef SuperFood het volgende:
ah geenstijl heeft weer een leuk stukje gevonden over intolerantie:

http://www.geenstijl.nl/m(...)_maar_maar_maar.html

;(
Ze zijn misschien niet altijd even overtuigend in hun debat, maar dit zijn tenminste wel normale rationele mensen en geen gekkies die ten koste van alles een haatkalifaat willen oprichten.
Say what?
pi_148689645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:06 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ze zijn misschien niet altijd even overtuigend in hun debat, maar dit zijn wel normale rationele mensen en geen gekkies die ten koste van alles een haatkalifaat willen oprichten.
dat maakt het des te erger dat ze min of meer begrijpen waarom de aanslag is gepleegd.
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:12:38 #48
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148689794
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:09 schreef SuperFood het volgende:

[..]

dat maakt het des te erger dat ze min of meer begrijpen waarom de aanslag is gepleegd.
Ik denk dat iedereen wel 'begrijpt' waarom, maar dat is anders dan er 'begrip' voor hebben.
Say what?
pi_148689876
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef SuperFood het volgende:

[..]

wat denk je zelf knul.
Ze suggereren dat de joden gek geworden zijn naar aanleiding van de Israelische aanvallen op Gaza in maart 2012, die door de VN en Frankrijk veroordeeld werden? O-)
I dunno...
pi_148689880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen wel 'begrijpt' waarom, maar dat is anders dan er 'begrip' voor hebben.
ik heb anders sterk de indruk dat ze er alledrie begrip voor hebben ;(
pi_148689927
Wat moet er met juichende moslims, niet-herdenkende kinderen en alle andere (zwijgzame) steunbetuigers aan de aanslagen op Hebdo gebeuren?

• deportatie?
• sterilisatie?
• onthoofding midden op het plein?
• veroordeling, opsluiting en beroving?
• niets
• ...

Zegt u het maar, koene ridders van het Vrije Woord!

woensdag 14 januari 2015 @ 21:18:10 #52
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148690038
Ik zou me niet verlagen tot het niveau van ISIS, dus gewoon netjes voorleiden.
Say what?
pi_148690089
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:15 schreef El_Matador het volgende:
Wat moet er met juichende moslims, niet-herdenkende kinderen en alle andere (zwijgzame) steunbetuigers aan de aanslagen op Hebdo gebeuren?

• deportatie?
• sterilisatie?
• niets
• ...

wat mij betreft een democratische stemming over hoe we met islam omgaan. mijn stem is op grenzen potdicht en bij oproepen tot haat of goedkeuren van dit soort aanslagen afpakken van dubbele nationaliteiten.
pi_148690093
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:18 schreef UpsideDown het volgende:
Ik zou me niet verlagen tot het niveau van ISIS, dus gewoon netjes voorleiden.
Voorleiden? Op welke grond? U mag geen woordjes zeggen, wij wel?

pi_148690156
quote:

• deportatie?
• sterilisatie?
• niets
• ...

Niets
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:21:25 #56
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148690184
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voorleiden? Op welke grond? U mag geen woordjes zeggen, wij wel?
'Verheerlijken terreur'
Say what?
pi_148690196
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:54 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Stel dat iemand jou vertelt dat je hier geen berichten meer mag plaatsen? Stel dat je berhaupt nergens meer wat mag zeggen?
Stel dat je de nuance zoekt in je reactie?
pi_148690201
quote:

• deportatie?
• sterilisatie?
• niets
• ...

Hun oogbollen injecteren met een bijtend goedje. ;)
pi_148690282
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef SuperFood het volgende:

[..]

bij oproepen tot haat of goedkeuren van dit soort aanslagen
'Ja maar dat is ook vrijheid van meningsuiting!'

Dikke lul, bok dan maar gewoon op naar de zandbak.
pi_148690351
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

'Ja maar dat is ook vrijheid van meningsuiting!'

Dikke lul, bok dan maar gewoon op naar de zandbak.
idd het is intolerabel gedrag als je met je vrijheid anderen belemmert in hun vrijheid.
pi_148690370
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:55 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

1) Ik ben helemaal geen moslim. 2) we leven nu, niet 40 jaar geleden. 3) ik zeg helemaal niet wat iemand wel of niet mag. 4) lees nog eens terug wat ik zeg en doe dan eens je best om het te begrijpen......
pi_148690374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:21 schreef Samson het volgende:

[..]

Stel dat je de nuance zoekt in je reactie?
Nee dank je. Ik zal jou echter ook niet tegenhouden om die nuance te zoeken. Er liggen genoeg stenen.
pi_148690394
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:24 schreef SuperFood het volgende:

[..]

idd het is intolerabel gedrag als je met je vrijheid anderen belemmert in hun vrijheid.
Wie wordt er in zijn vrijheid beperkt als anderen dan wel protesteren dan wel niet meedoen met protesteren? Wie wordt er in zijn vrijheid beperkt als er een cartoon over wordt getekend?

pi_148690441
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wie wordt er in zijn vrijheid beperkt als anderen dan wel protesteren dan wel niet meedoen met protesteren? Wie wordt er in zijn vrijheid beperkt als er een cartoon over wordt getekend?
niemand. en als je vindt van wel ben je onderdeel van het probleem.
pi_148690466
quote:
Ah, er is een term voor. Is het dan ook meteen correct?

pi_148690533
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:26 schreef SuperFood het volgende:

[..]

niemand. en als je vindt van wel ben je onderdeel van het probleem.
Dank, en dus mogen moslims ook hun stem laten horen, "antisemitische" cartoons tekenen en alle andere vrijheden hebben die niet-moslims hebben.

pi_148690594
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank, en dus mogen moslims ook hun stem laten horen, "antisemitische" cartoons tekenen en alle andere vrijheden hebben die niet-moslims hebben.
joh ik heb je mijn mening gegeven. wat je verder vindt is fijn voor je maar leg me geen woorden in de mond.
pi_148690606
Moslims maken elkaar af in het M-O.

Hier roepen veel mensen dan "Ach... lekker, laat die booslims elkaar maar lekker afmaken. Ze verdienen het".

Of als Isral 2000 mensen middels zware bombardementen de dood in jaagt en er vele dakloos maakt en wij hier roepen dat het toch maar kutmoslims zijn die worden afgemaakt.

Is dat verheerlijking van terreur?
pi_148690658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

Hier roepen veel mensen dan "Ach... lekker, laat die booslims elkaar maar lekker afmaken. Ze verdienen het".

Of als Isral 2000 mensen middels zware bombardementen de dood in jaagt en er vele dakloos maakt en wij hier roepen dat het toch maar kutmoslims zijn die worden afgemaakt.

Juichende jodelaars bij de bombardementen op een ijsfabriek in Gaza.

Maar nee, hullie zijn fout. :')

pi_148690714
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als we dan mensen om krankzinnige redenen gaan oppakken en berechten, doe het dan wel consequent.
pi_148690947
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een goeie idd. Dus de cartoons wel en de antisemitische afbeeldingen niet? Dat is dan toch ook het inperken van de vrijheid van meningsuiting?
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:41:10 #72
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148691178
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is het leuke van het etiket 'terreur', je kan het overal opplakken.

Een aanval van het IDF op Gaza wordt door de Isralische autoriteiten niet als terreur gezien.
Say what?
pi_148691260
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dat is het leuke van het etiket 'terreur', je kan het overal opplakken.
Precies, maar daar zie ik weinig "leuks" in, eerlijk gezegd...

quote:
Een aanval van het IDF op Gaza wordt door de Isralische autoriteiten niet als terreur gezien.
En wie liep daar voorop in dat opgezette "mensenmassa'tje" van politici? Weg geloofwaardigheid.

pi_148691293
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:25 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Nee dank je. Ik zal jou echter ook niet tegenhouden om die nuance te zoeken. Er liggen genoeg stenen.
In dit soort discussies is het altijd zo jammer dat je er altijd weer achterkomt dat een groot deel van de NL bevolking uit niet al te slimme mensen bestaat.....
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:46:05 #75
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148691381
quote:
19s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies, maar daar zie ik weinig "leuks" in, eerlijk gezegd...

[..]

En wie liep daar voorop in dat opgezette "mensenmassa'tje" van politici? Weg geloofwaardigheid.
Zo zit de wereld in elkaar, iedereen heeft zijn eigen opvattingen.

Fascinerend toch. O+
Say what?
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:47:05 #76
438527 MissButterflyy
pi_148691423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

In ieder geval van geweld.
Ik hou er niet van.
pi_148691429
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef Samson het volgende:

[..]

In dit soort discussies is het altijd zo jammer dat je er altijd weer achterkomt dat een groot deel van de NL bevolking uit niet al te slimme mensen bestaat.....
Helaas zijn er mensen die het importeren van die ¨niet al te slimme mensen¨ blijven faciliteren. Dat maakt het probleem aleen maar groter :p
pi_148691436
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Zo zit de wereld in elkaar, iedereen heeft zijn eigen opvattingen.

Fascinerend toch. O+
De arrogantie van de macht blijft fascineren inderdaad.

woensdag 14 januari 2015 @ 21:48:59 #79
438527 MissButterflyy
pi_148691512
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Helaas zijn er mensen die het importeren van die ¨niet al te slimme mensen¨ blijven faciliteren. Dat maakt het probleem aleen maar groter :p
:')
pi_148691543
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

In ieder geval van geweld.
Ik hou er niet van.
Maar moet dat strafbaar zijn?
pi_148691677
quote:
The Justice Ministry sent a letter to all French prosecutors and judges urging more aggressive tactics against racist or anti-Semitic speech or acts. The order did not mention Islam.
http://www.stripes.com/ne(...)-in-mideast-1.323795
Merkwaardig dat men enkel over racisme en anti-semitisme spreekt op een moment dat er dagelijks aanvallen op moskeen zijn.
Ook opvallend was de opmerking van Valls dat Franse Joden niet bang moeten zijn, en Franse Moslims niet beschaamd...
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:54:53 #82
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148691802
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:52 schreef meth1745 het volgende:

[..]

http://www.stripes.com/ne(...)-in-mideast-1.323795
Merkwaardig dat men enkel over racisme en anti-semitisme spreekt op een moment dat er dagelijks aanvallen op moskeen zijn.
Ook opvallend was de opmerking van Valls dat Franse Joden niet bang moeten zijn, en Franse Moslims niet beschaamd...
Komt vooral omdat joden een significant doelwit zijn voor moslimextremisten.

Maar eigenlijk zou hij geen bevolkingsgroep moeten noemen en het moeten veralgemenen.
Say what?
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:58:49 #83
438527 MissButterflyy
pi_148692017
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar moet dat strafbaar zijn?
Als wij geweld verheerlijken van moslims niet accepteren moet dat voor iedereen gelden. Consequent zijn en n lijn trekken.
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:06:32 #84
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148692341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Als wij geweld verheerlijken van moslims niet accepteren moet dat voor iedereen gelden. Consequent zijn en n lijn trekken.
Meestal alleen als het in ons voordeel is.
Say what?
pi_148692617
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:56 schreef Downwards het volgende:

[..]

Normaal? Het lijkt mij vrij absurd dat je iemand de cel ingooit omdat hij 'slechts' zijn mening geeft naar aanleiding van een aanslag. Je kunt het er wel totaal mee oneens zijn of het walgelijk vinden, maar daar houdt het wat mij betreft ook wel op.

Moeten we nu ook die honderden/duizenden moslims in Frankrijk, Belgi en Nederland etc.oppakken omdat ze de aanslagen hebben goedgekeurd op sociale media etc.?
Als je geweld goedkeurt zet je aan tot meer geweld. Geweld hoort niet verheerlijkt en of goedgekeurd te worden. Dat past niet in een moderne samenleving. Vrijheid van meningsuiting mag, maar die is niet absoluut. De cartoons afkeuren of goedkeuren = ok. Gruweldaden op (onschuldige) mensen goedkeuren is niet ok. Hoe kun je terreur nu goedkeuren?

Nu wordt er weer zo gepraat, want vrijheid van meningsuiting. Maar zodra iemand (totaal onterecht natuurlijk) schreeuwt dat alle moslims vergast zouden mogen worden voor zijn part zou die persoon ook vervolgd voor racisme. Echter als iemand beweert dat men dood moet als je de profeet beledigt wordt nu weer wel het handje boven het hoofd gehouden?

Snap mijn kromme vergelijking niet verkeerd. Maar geweld goedkeuren zou nooit en te nimmer mogen.
pi_148692710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:13 schreef davedavy het volgende:
Maar geweld goedkeuren zou nooit en te nimmer mogen.
Eens.

Elke luie Nederlander die voor invallen in Irak en Afghanistan was, is medeplichtig aan vreselijke gewelddadigheden en massamoord.

pi_148692732
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens.

Elke luie Nederlander die voor invallen in Irak en Afghanistan was, is medeplichtig aan vreselijke gewelddadigheden en massamoord.
Wat een onzin man.

Je doet een Samsonnetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2015 22:17:37 ]
pi_148692937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:13 schreef davedavy het volgende:

[..]

Als je geweld goedkeurt zet je aan tot meer geweld. Geweld hoort niet verheerlijkt en of goedgekeurd te worden. Dat past niet in een moderne samenleving. Vrijheid van meningsuiting mag, maar die is niet absoluut. De cartoons afkeuren of goedkeuren = ok. Gruweldaden op (onschuldige) mensen goedkeuren is niet ok. Hoe kun je terreur nu goedkeuren?

Nu wordt er weer zo gepraat, want vrijheid van meningsuiting. Maar zodra iemand (totaal onterecht natuurlijk) schreeuwt dat alle moslims vergast zouden mogen worden voor zijn part zou die persoon ook vervolgd voor racisme. Echter als iemand beweert dat men dood moet als je de profeet beledigt wordt nu weer wel het handje boven het hoofd gehouden?

Snap mijn kromme vergelijking niet verkeerd. Maar geweld goedkeuren zou nooit en te nimmer mogen.
De eerste taak van een overheid is beschermen van z'n burgers. Wat men nu doet is integendeel het bevorderen van radicalisering van moslims die hierin bevestiging zien dat de Franse justitie met twee maten en gewichten meet.
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:24:19 #90
438527 MissButterflyy
pi_148692970
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens.

Dat gaat weer een beetje ver hoor. :)
pi_148692972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een onzin man.

Je doet een Samsonnetje.
Niet helemaal. Samsom ging nog gruwelijker de fout in eerder vanavond.
pi_148692995
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:24 schreef Downwards het volgende:

[..]

Niet helemaal. Samsom ging nog gruwelijker de fout in eerder vanavond.
Je hebt gelijk, dat was idd nog erger :)
pi_148693039
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat gaat weer een beetje ver hoor. :)
Als je moreel goed vindt om anderen de kastanjes uit het vuur te halen ten koste van onschuldige mensen die daar niet om gevraagd hebben, ben je net zo verantwoordelijk als de kastanjezoekers dan wel de politiek erachter.

Aanslagen in Irak en Afghanistan zijn die nou echt veel anders dan die van het Nederlands Verzet tegen de nazi-bezettingsmacht?

pi_148693179
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:35:57 #95
13462 BansheeBoy
pi_148693351
quote:
Prachtig! Deze vind ik wel leuk. :Y

pi_148693993
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Prachtig! Deze vind ik wel leuk. :Y

Dat neem ik zondermeer aan.
pi_148695712
InsaneBHawksFan twitterde op woensdag 14-01-2015 om 14:27:23 "To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize." - Voltaire #JeSuisDieudonne reageer retweet
pi_148695894
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:49:15 #99
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148696090
Ik wil zo'n krantje!

[ Bericht 97% gewijzigd door BloedendeVagina op 15-01-2015 00:03:10 ]
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_148698088
quote:
De cartoon is raak. Een beetje jammer van de titel, dat ze er ¨merde¨ van maken. Hun goed recht overigens.

[ Bericht 2% gewijzigd door RolandArthur op 15-01-2015 00:57:13 ]
pi_148698272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:49 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Een beetje jammer van de titel, dat ze er ¨merde¨ van maken. Hun goed recht overigens.
hoezo "van maken"? de tekst van de oorspronkelijke cartoon was: "le coran c'est de la merde. ca n'arrte pas les balles", naar aanleiding van een schietpartij in Egypte.
pi_148698313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:57 schreef meth1745 het volgende:

[..]

hoezo "van maken"? de tekst van de oorspronkelijke cartoon was: "le coran c'est de la merde. ca n'arrte pas les balles", naar aanleiding van een schietpartij in Egypte.
En wie waren toen de schutters? (Gaarne met bron).
pi_148698333
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

En wie waren toen de schutters? (Gaarne met bron).
I dunno? Egyptisch leger?
pi_148698335
Nou, is de storm weer wat gaan liggen?
pi_148698389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:00 schreef meth1745 het volgende:

[..]

I dunno? Egyptisch leger?
Ik vroeg mij af naar welke gebeurtenis jij verwees. Er van uitgaande dat jouw geheugen geen gatenkaas is kun je toch wel aan mijn verzoek voldoen? :/
pi_148698502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:02 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ik vroeg mij af naar welke gebeurtenis jij verwees. Er van uitgaande dat jouw geheugen geen gatenkaas is kun je toch wel aan mijn verzoek voldoen? :/
wtf heeft dat met mijn geheugen te maken? denk je dat ik elke editie van het weekblad ken en de preciese gebeurtenis waarnaar verwezen wordt? Denk je dat de doorsnee persoon die de cartoons te zien krijgt weet waarnaar ze verwijzen? Hier is n bron, je vindt er waarschijnlijk andere, 't was alcast iets in het middenoosten. who cares, het is een parodie op de oorspronkelijke cartoon, niet op de gebeurtenis waar de oorspronkelijke cartoon naar verwijst:
http://quenelplus.com/que(...)-pas-les-balles.html

[ Bericht 23% gewijzigd door meth1745 op 15-01-2015 01:15:01 ]
pi_148698515
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:00 schreef Nammie het volgende:
Nou, is de storm weer wat gaan liggen?
Ja, we kunnen weer rustig slapen.
pi_148698552
quote:
En waar zijn dan die misdaden? Ik lees ze niet in dat artikel.
pi_148698579
quote:
17s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:10 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ja, we kunnen weer rustig slapen.
Fijn! Op naar de volgende spannende gebeurtenis. 👍 Jammer genoeg kan ik niet slapen. :P
pi_148698603
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Fijn! Op naar de volgende spannende gebeurtenis. 👍 Jammer genoeg kan ik niet slapen. :P
Misschien moet je wat slaappillen nemen. Die werkten vorige week ook zo goed? :P
pi_148698609
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:12 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

En waar zijn dan die misdaden? Ik lees ze niet in dat artikel.
Rappelons-nous que Charlie Hebdo s’tait moqu du Coran et des trs nombreuses victimes du massacre de 2013 en gypte, o plus de 1 150 personnes avaient trouv la mort.

Ils avaient publi la UNE ci-dessous cette occasion :
pi_148698692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:15 schreef Downwards het volgende:

[..]

Misschien moet je wat slaappillen nemen. Die werkten vorige week ook zo goed? :P
zolpidem? moet ook eens naar de dokter gaan...
pi_148698710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:16 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Rappelons-nous que Charlie Hebdo s’tait moqu du Coran et des trs nombreuses victimes du massacre de 2013 en gypte, o plus de 1 150 personnes avaient trouv la mort.

Dus? Daar mochten ze een cartoon over maken. En daar mag je de spot mee bedrijven, zoals jij dat ook doet, alleen doe jij dat met een groep die zich niet meer kan verweren.. ;) ¨plus de 1 150 personnes avaient trouv la mort¨.
pi_148698717
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:15 schreef Downwards het volgende:

[..]

Oja, dat ging inderdaad niet helemaal goed. :P Maar ik had een halve genomen toen. Of het werkte niet zo goed omdat ik nogal druk ben.

Maar is de gezochte vriendin van de derde dader al gevonden? Ik volg het nieuws niet zo. :P
pi_148698725
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:24 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dus? Daar mochten ze een cartoon over maken. En daar mag je de spot mee bedrijven, zoals jij dat ook doet, alleen doe jij dat met een groep die zich niet meer kan verweren.. ;) ¨plus de 1 150 personnes avaient trouv la mort¨.
ik drijf de spot? Nee, dat deden Charlie en de tekenaar van die parodie.
pi_148698750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:25 schreef meth1745 het volgende:

[..]

ik drijf de spot? Nee, dat deden Charlie en de tekenaar van die parodie.
Dus? Wat is er mis met spot? Waarom mag jij wel spotten en anderen niet?
pi_148698783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Soms is het niet leuk of grappig.
Ik zag ook een cartoon waarin ze spotten met duizenden verkrachte vrouwen in een oorlog. Dat vind ik dan echt te ver gaan eigenlijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dat plaatje ook maar lachwekkend vond.
pi_148698787
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Hoezo spot ik, kan je niet lezen?
En blijkbaar heb je het nieuws niet gevolgd, spotten met moslims mag, moslims die spotten worden opgepakt.
pi_148698876
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:32 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Hoezo spot ik, kan je niet lezen?
En blijkbaar heb je het nieuws niet gevolgd, spotten met moslims mag, moslims die spotten worden opgepakt.
Dat heb ik wel meegekregen en ik vind dat een kwalijke zaak. Eerst komen ze voor de moslims, dan komen ze voor mij. }:| Dat neemt niet weg dat de fatsoensrakkers onder bedreiging van moslims de katalisator en grootste drijfveer zijn voor de beperking van het vrije woord.
pi_148701065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:39 schreef SuperFood het volgende:

[..]

omdat ik mijn mening wilde neerzetten. probleem mee? })
Mag hoor.
pi_148701908
De kans dat je in Europa omkomt door een moslimextremistische aanslag zit volgens mij heel erg in de buurt van nul.

De angst is des te groter.
  donderdag 15 januari 2015 @ 10:09:45 #122
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148702291
AFP twitterde op donderdag 15-01-2015 om 09:22:25 #BREAKING: Turkish PM says Netanyahu "like Paris terrorists" committed crimes against humanity reageer retweet
oei
Say what?
pi_148702305
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
De kans dat je in Europa omkomt door een moslimextremistische aanslag zit volgens mij heel erg in de buurt van nul.

De angst is des te groter.
Vertel dat maar aan de nabestaanden van die aanslagen in Parijs, Brussel, Londen, of Madrid.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148702355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vertel dat maar aan de nabestaanden van die aanslagen in Parijs, Brussel, Londen, of Madrid.
Tsja, zeg tegen de nabestaanden van de MH17 slachtoffers dat vliegen de meest veilige manier van reizen is.

Zo lust ik er nog wel een paar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148702363
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je moet nog steeds alles doen om het te voorkomen.

Maar alsnog is de kans zo goed als nul voor een gemiddelde inwoner van Europa om om te komen door moslimterreur.

Terwijl we door de media een heel ander beeld krijgen.
  donderdag 15 januari 2015 @ 10:53:10 #126
102912 crv
Screwed up
pi_148703390
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:31 schreef Nammie het volgende:

[..]

Soms is het niet leuk of grappig.
Ik zag ook een cartoon waarin ze spotten met duizenden verkrachte vrouwen in een oorlog. Dat vind ik dan echt te ver gaan eigenlijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dat plaatje ook maar lachwekkend vond.
het is niet altijd de bedoeling van een cartoon om grappig te zijn maar om op een andere manier mensen te laten nadeneken over wat er gebeurt in de wereld
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_148703444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:43 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat heb ik wel meegekregen en ik vind dat een kwalijke zaak. Eerst komen ze voor de moslims, dan komen ze voor mij. }:| Dat neemt niet weg dat de fatsoensrakkers onder bedreiging van moslims de katalisator en grootste drijfveer zijn voor de beperking van het vrije woord.
In Frankrijk zijn dat hysterische mensen. Als je daar beweert dat men het recht had om te moorden word je opgepakt. Tot zover de vrijheid van meningsuiting.
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:02:58 #128
102912 crv
Screwed up
pi_148703672
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In Frankrijk zijn dat hysterische mensen. Als je daar beweert dat men het recht had om te moorden word je opgepakt. Tot zover de vrijheid van meningsuiting.
Vrijheid van meningsuiting heeft ook zo zijn grenzen.
Je kunt ook best discuseren waarom wij het nodig vinden de Profeet WEL af te beelden waar het voor anderen een "zonde" is. Soms is het ook niet erg om ergens een lijn te trekken in wat wel en niet kan.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_148707067
quote:
Push the Bibi: Labor's new video game, inspired by Netanyahu's Paris appearance

Prime Minister Benjamin Netanyahu's now-legendary footwork (and elbow-work) in insinuating himself into the front row of Sunday's mammoth march in Paris has inspired a video game. "Push the Bibi" hit the Web on Tuesday, carrying the logo of Zionist Camp Youth, the youth auxiliary of Netanyahu's chief political rival in the upcoming election.

The object of the game is to use the arrow keys to "push the Bibi," a character with Netanyahu's face, through three moving rows of men in suits and into the front row spot next to French President Francois Hollande, who is flanked by Mali President Ibrahim Keita, former French President Nicolas Sarkozy, German Chancellor Angela Merkel and Palestinian Authority President Mahmoud Abbas.

If the player pushes the "Bibi" into the spot within 30 seconds, the "Bibi" raises his hand, as Netanyahu did to a woman shouting "Am Yisrael Chai" from a balcony overlooking the march.

Win or lose, the outcome of the game is the same: "Game over – don't try again. When Bibi wins, everyone else loses," the screen text reads. It concludes, "We need a different leadership – one that will put Israel in the front row, even without pushing."

Zionist Camp Youth could not be reached for confirmation that it created the game.
http://www.haaretz.com/news/national/1.636883
  Redactie Frontpage donderdag 15 januari 2015 @ 14:50:24 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148711083
quote:
Paus Franciscus: 'Het is normaal dat reactie volgt op belediging van iemands geloof'

15/01/2015 om 13:45

Tijdens een toespraak over de aanslagen in Parijs verdedigde paus Franciscus de vrijheid van meningsuiting. Niet alleen als een fundamenteel menselijk recht, maar als een plicht om onze gedachten te uiten voor het algemeen welzijn. Zo bericht Associated Press.

Maar, zo stelde de paus, er zijn ook grenzen aan de vrije meningsuiting. Hij haalde Alberto Gasparri als voorbeeld aan. De man organiseert de reizen van de paus en stond tijdens de toespraak aan zijn zijde. 'Als mijn goede vriend Gasparri vloekt tegen mijn moeder, kan hij een slag verwachten', citeert het persagentschap de paus. 'Dat is normaal. Je mag niet provoceren. Je mag het geloof van anderen niet beledigen. Je mag niet spotten met het geloof van een ander.'

Wie dat wel doet kan een 'reactie' verwachten, zei paus Franciscus daarover volgens Britse omroep BBC. Wel stelde hij nog dat 'in naam van God doden, absurd is', dat meldt Agence France-Presse.

Paus :')
_____
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:53:21 #132
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_148711223
Ach gut, moet die kinderneuker zich er ook weer mee bemoeien. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_148711245
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hij heeft er (nog steeds) niets van begrepen en zal daarmee niemand verbazen.
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:54:42 #134
13462 BansheeBoy
pi_148711272
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:54 schreef Downwards het volgende:

[..]

Juist we. Ik ben blij met zijn (ietwat vochtige) support. :{

pi_148711349
quote:
Je mag niet provoceren. Je mag het geloof van anderen niet beledigen. Je mag niet spotten met het geloof van een ander.'
Jij voelt je als moslim wel gesterkt door bovenstaande lariekoek?
  Redactie Frontpage donderdag 15 januari 2015 @ 14:56:22 #136
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148711350
quote:

[..]

Terwijl ik het idee had dat deze Paus nog enigszins kon nadenken :{
_____
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:57:16 #137
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_148711391
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Heb je indelijk het idee dat er een paus is die het beeld van gelovigen positief benvloedt, krijg je dit.

Als je nota bene over religie al geen grappen meer mag maken, what's next? Een verbod op water drinken of buitenlucht inademen?
Dat is toch de belangrijkste functie van religie, er grappen over kunnen maken omdat het concept zo belachelijk is?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_148711557
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Terwijl ik het idee had dat deze Paus nog enigszins kon nadenken :{
Als het op dit soort zaken aankomt, lijkt ook hij mij onverbeterlijk. Vermoedelijk zal hij tot zijn dood dit soort schandalige teksten bezigen.
pi_148711975
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 15 januari 2015 @ 15:23:33 #140
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_148712545
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_148713005
parool twitterde op donderdag 15-01-2015 om 15:26:37 Steen door ruit van Amsterdammer (77) die 'Je Suis Charlie' voor het raam hing. http://t.co/eAUIkPoeig http://t.co/FFg6wwtIbU reageer retweet
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:34:26 #142
438527 MissButterflyy
pi_148713045
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:33 schreef Houtenbeen het volgende:
parool twitterde op donderdag 15-01-2015 om 15:26:37 Steen door ruit van Amsterdammer (77) die 'Je Suis Charlie' voor het raam hing. http://t.co/eAUIkPoeig http://t.co/FFg6wwtIbU reageer retweet
[ afbeelding ]
:N
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:41:55 #143
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_148713378
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ach gut, moet die kinderneuker zich er ook weer mee bemoeien. :')
Wat een domme reactie zeg...
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:42:16 #144
186587 Byzantynixschii
pi_148713386
quote:
Giel Beelen. :')

Aan dat soort camping presentatoren moet je vooral geen aandacht aan willen schenken in een serieuze discussie.
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:43:04 #145
186587 Byzantynixschii
pi_148713420
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:41 schreef Goldar het volgende:

[..]

Wat een domme reactie zeg...
Ga ergens anders huilen.
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:43:26 #146
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_148713432
quote:

[..]

De Paus heeft het beter begrepen dan de meeste. Hij snapt tenminste dat actie reactie uitlokt. Dat snap Wilders schijnbaar niet, dat als je mensen beledigd je iets terug kan verwachten. Hij roept alleen op tot respect voor elkaars levens overtuigingen. Daar kan menig Nederlander nog wat voor leren.
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:47:48 #147
186587 Byzantynixschii
pi_148713608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:43 schreef Goldar het volgende:

[..]

De Paus heeft het beter begrepen dan de meeste. Hij snapt tenminste dat actie reactie uitlokt. Dat snap Wilders schijnbaar niet, dat als je mensen beledigd je iets terug kan verwachten. Hij roept alleen op tot respect voor elkaars levens overtuigingen. Daar kan menig Nederlander nog wat voor leren.
Nee.

Dat actie reactie uitlokt is stating the obvious.

Dat de reactie bestaat uit het plegen van een misdrijf wil niet zeggen dat er ook iets mis iets met de actie. Dat kan, maar het hoeft niet en in dit geval is dat niet zo.

Dat hij respect wil voor zijn levensovertuiging is leuk voor hem maar dat interesseert mij helemaal niets. Ik vraag ook geen respect voor mijn levensovertuiging. Je kunt je er in vinden of niet en verder boeit het niet.
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:50:01 #148
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_148713712
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee.

Dat actie reactie uitlokt is stating the obvious.

Dat de reactie bestaat uit het plegen van een misdrijf wil niet zeggen dat er ook iets mis iets met de actie. Dat kan, maar het hoeft niet en in dit geval is dat niet zo.

Dat hij respect wil voor zijn levensovertuiging is leuk voor hem maar dat interesseert mij helemaal niets. Ik vraag ook geen respect voor mijn levensovertuiging. Je kunt je er in vinden of niet en verder boeit het niet.
'Dat zegt dan meer over jou gebrek aan respect.
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:51:41 #149
186587 Byzantynixschii
pi_148713789
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:50 schreef Goldar het volgende:

[..]

'Dat zegt dan meer over jou gebrek aan respect.
Ik heb inderdaad geen respect voor levensovertuigingen, waarom zou ik?
  donderdag 15 januari 2015 @ 15:53:55 #150
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_148713885
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:51 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad geen respect voor levensovertuigingen, waarom zou ik?
Omdat je anders een heel erg zuur persoon bent?
En vooral omdat je er toch mee samen zal moeten leren op deze planeet. Of je moet alleen op een eilandje gaan zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')