SPOILER: brief van MPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sprekerslijst:
Live te volgen via NPO Politiek: http://nos.nl/livestream/npo-politiek
[ Bericht 1% gewijzigd door remlof op 14-01-2015 17:36:01 ]
Van Vliet is (samen met Van Klaveren) een afsplitsing van de PVV.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:23 schreef El_Matador het volgende:
Van Vliet & Klein? Zijn dat eenmansfracties ofzo? Uit welke partij geknikkerd?
Ik zie Joram en Geurt later wel op YouTube. Die laatste is de enige clown van het stel die doorgaans het bekijken waard is.
Gracias.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Van Vliet is (samen met Van Klaveren) een afsplitsing van de PVV.
Klein is (in z'n eentje) een afsplitsing van 50+.
Oh ja Van Klaveren en Bontes zijn samen een afsplitsing van de PVV en Van Vliet is in z'n eentje een andere afsplitsing van diezelfde partij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias.
Van Klaveren + Bontes en dan Van Vliet als eenling en de PVV, dat is de ex-PVV? Of zitten er meer van die snuiters tussen?
Duidelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja Van Klaveren en Bontes zijn samen een afsplitsing van de PVV en Van Vliet is in z'n eentje een andere afsplitsing van diezelfde partij.
"We moeten echt onze intelligentiesystemen beter op elkaar afstemmen"quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Laat me raden: Ik verwacht een hoop gejank dat vooral de gewone moslim slachtoffer is. De AIVD krijgt een fooitje erbij en voor de lange termijn wordt er een hoop geld in vogelaarwijken gestopt. Dan kunnen we weer rustig gaan slapen en komt alles goed.
Dit, maar toch wel even kijken denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik verwacht een plas en dat alles blijft zoals het was.
Ik vrees dat de plaatsvervangende schaamte me teveel zal worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit, maar toch wel even kijken denk ik.
Er kunnen wel weer bijzondere konijnen uit de hoge hoed komen, inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit, maar toch wel even kijken denk ik.
Vaak is het topic gezelliger dan het debatquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vrees dat de plaatsvervangende schaamte me teveel zal worden.
http://nos.nl/artikel/201(...)chten-blokkeren.htmlquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"We moeten echt onze intelligentiesystemen beter op elkaar afstemmen"
"Waar zijn de banen?"
"Laten we investeren in meer en beter werkende IT bij de overheid"
"Jaaaa!"
"Onze plannen, voorbereid voordat de aanslagen plaatsvonden, zorgen voor meer vrede en stabiliteit in EUropa."
Opstelten, vanuit de coulissen: "Meer controle, meer veiligheid. Meer wapens afpakken, lievere mensen, allemaal begrip tonen nu, en geweld tolereren we niet.Behalve als wij het doen dan. De belastingen zullen stijgen, maar dat is om jullie veilig en afhankelijk te houden."
Reacties uit het buitenland:
"Oh ja, ik, Francois Hollande, profiteer in de aanloop naar verkiezingen totaal niet. Goed trouwens dat Nederland dit op de agenda zet. Leuke belastingwetten hebben jullie ook trouwens."
"En ik, Bibi Netanyahu, liep mee omdat ik de vrije meningsuiting zo belangrijk vind en ik aanslagen op burgers veroordeel *uche uche* VEROORDEEL. Nederland is van oudsher een bondgenoot van ons en we steunen Girt Wilders in zijn strijd voor het zionistische Vaderland."
En zoveel mensen als er in Parijs "demonstreerden" zo weinig stemmen hoor je tegen de echte boeven, de politieke en financiele Elites.
Eén van de redenen om überhaupt het debat te volgen, zelfsquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Vaak is het topic gezelliger dan het debat
Nee, vertel er eens wat meer over?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Küzü spreekt
''Moge Allah je straffen'', kent u die uitspraak nog?
Oh ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:45 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat Janneke haar bullshitbingokaart voor dit debat nog post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |