Zitten er al partizanen in de duinen bij Scheveningen ja?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Geen wonder dat er mensen zijn die de wapens oppakken tegen die onzin.
Hij doet het eigenlijk beter dan menigeen had verwacht. Onder zijn leiding is GroenLinks in de peilingen weer terug op het niveau vóór al het gedonder met Sap, Dibi en het falende partijbestuur, namelijk op 10 zetels (nu 4).quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die van Ojik is de slechtste niet
10 zetels? Volgens mij staan ze in de peilingen continu op 4-5 zetels niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij doet het eigenlijk beter dan menigeen had verwacht. Onder zijn leiding is GroenLinks in de peilingen weer terug op het niveau vóór al het gedonder met Sap, Dibi en het falende partijbestuur, namelijk op 10 zetels (nu 4).
Maurice de Hond peilt ze op 10 zetels.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 02:21 schreef keste010 het volgende:
[..]
10 zetels? Volgens mij staan ze in de peilingen continu op 4-5 zetels niet?
merkwaardig; in de andere peilingen komen ze telkens rond de 5 uit. In die van de Hond gaat het ten koste van de PvdA. Ik denk dat als verkiezingen eenmaal in zicht komen ze die wel weer snel zullen verliezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maurice de Hond peilt ze op 10 zetels.
De waarheid ligt vaak ergens in het midden. Zal wel zo'n 7-8 zetels zijn. Hoe dan ook is het een opwaartse lijn ten opzichte van de vorige periode.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef keste010 het volgende:
[..]
merkwaardig; in de andere peilingen komen ze telkens rond de 5 uit. In die van de Hond gaat het ten koste van de PvdA. Ik denk dat als verkiezingen eenmaal in zicht komen ze die wel weer snel zullen verliezen.
http://www.allepeilingen.(...)000-groen-links.htmlquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De waarheid ligt vaak ergens in het midden. Zal wel zo'n 7-8 zetels zijn. Hoe dan ook is het een opwaartse lijn ten opzichte van de vorige periode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |