hoezo "van maken"? de tekst van de oorspronkelijke cartoon was: "le coran c'est de la merde. ca n'arrête pas les balles", naar aanleiding van een schietpartij in Egypte.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:49 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Een beetje jammer van de titel, dat ze er ¨merde¨ van maken. Hun goed recht overigens.
En wie waren toen de schutters? (Gaarne met bron).quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
hoezo "van maken"? de tekst van de oorspronkelijke cartoon was: "le coran c'est de la merde. ca n'arrête pas les balles", naar aanleiding van een schietpartij in Egypte.
I dunno? Egyptisch leger?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En wie waren toen de schutters? (Gaarne met bron).
Ik vroeg mij af naar welke gebeurtenis jij verwees. Er van uitgaande dat jouw geheugen geen gatenkaas is kun je toch wel aan mijn verzoek voldoen? :/quote:
wtf heeft dat met mijn geheugen te maken? denk je dat ik elke editie van het weekblad ken en de preciese gebeurtenis waarnaar verwezen wordt? Denk je dat de doorsnee persoon die de cartoons te zien krijgt weet waarnaar ze verwijzen? Hier is één bron, je vindt er waarschijnlijk andere, 't was alcast iets in het middenoosten. who cares, het is een parodie op de oorspronkelijke cartoon, niet op de gebeurtenis waar de oorspronkelijke cartoon naar verwijst:quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:02 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af naar welke gebeurtenis jij verwees. Er van uitgaande dat jouw geheugen geen gatenkaas is kun je toch wel aan mijn verzoek voldoen? :/
Ja, we kunnen weer rustig slapen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:00 schreef Nammie het volgende:
Nou, is de storm weer wat gaan liggen?
En waar zijn dan die misdaden? Ik lees ze niet in dat artikel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:09 schreef meth1745 het volgende:
[..]
http://quenelplus.com/que(...)-pas-les-balles.html
Fijn! Op naar de volgende spannende gebeurtenis. 👍 Jammer genoeg kan ik niet slapen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, we kunnen weer rustig slapen.
Misschien moet je wat slaappillen nemen. Die werkten vorige week ook zo goed?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Fijn! Op naar de volgende spannende gebeurtenis. 👍 Jammer genoeg kan ik niet slapen.
Rappelons-nous que Charlie Hebdo s’était moqué du Coran et des très nombreuses victimes du massacre de 2013 en Égypte, où plus de 1 150 personnes avaient trouvé la mort.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En waar zijn dan die misdaden? Ik lees ze niet in dat artikel.
zolpidem? moet ook eens naar de dokter gaan...quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Misschien moet je wat slaappillen nemen. Die werkten vorige week ook zo goed?
Dus? Daar mochten ze een cartoon over maken. En daar mag je de spot mee bedrijven, zoals jij dat ook doet, alleen doe jij dat met een groep die zich niet meer kan verweren..quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:16 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Rappelons-nous que Charlie Hebdo s’était moqué du Coran et des très nombreuses victimes du massacre de 2013 en Égypte, où plus de 1 150 personnes avaient trouvé la mort.
Oja, dat ging inderdaad niet helemaal goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Misschien moet je wat slaappillen nemen. Die werkten vorige week ook zo goed?
ik drijf de spot? Nee, dat deden Charlie en de tekenaar van die parodie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:24 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dus? Daar mochten ze een cartoon over maken. En daar mag je de spot mee bedrijven, zoals jij dat ook doet, alleen doe jij dat met een groep die zich niet meer kan verweren..¨plus de 1 150 personnes avaient trouvé la mort¨.
Dus? Wat is er mis met spot? Waarom mag jij wel spotten en anderen niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:25 schreef meth1745 het volgende:
[..]
ik drijf de spot? Nee, dat deden Charlie en de tekenaar van die parodie.
Soms is het niet leuk of grappig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dus? Wat is er mis met spot? Waarom mag jij wel spotten en anderen niet?
Hoezo spot ik, kan je niet lezen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dus? Wat is er mis met spot? Waarom mag jij wel spotten en anderen niet?
Dat heb ik wel meegekregen en ik vind dat een kwalijke zaak. Eerst komen ze voor de moslims, dan komen ze voor mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:32 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hoezo spot ik, kan je niet lezen?
En blijkbaar heb je het nieuws niet gevolgd, spotten met moslims mag, moslims die spotten worden opgepakt.
Mag hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:39 schreef SuperFood het volgende:
[..]
omdat ik mijn mening wilde neerzetten. probleem mee?
oeitwitter:AFP twitterde op donderdag 15-01-2015 om 09:22:25#BREAKING: Turkish PM says Netanyahu "like Paris terrorists" committed crimes against humanity reageer retweet
Vertel dat maar aan de nabestaanden van die aanslagen in Parijs, Brussel, Londen, of Madrid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
De kans dat je in Europa omkomt door een moslimextremistische aanslag zit volgens mij heel erg in de buurt van nul.
De angst is des te groter.
Tsja, zeg tegen de nabestaanden van de MH17 slachtoffers dat vliegen de meest veilige manier van reizen is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de nabestaanden van die aanslagen in Parijs, Brussel, Londen, of Madrid.
Je moet nog steeds alles doen om het te voorkomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de nabestaanden van die aanslagen in Parijs, Brussel, Londen, of Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |