abonnement Unibet Coolblue
pi_148664919
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinquit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JantinaGr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sproetjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sara82
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J0ycie88
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilzillah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dottey
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KapiteinCupcake
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daui
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloem
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fien10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silliegirl
Bezig sinds: Januari 2015
Kindje #: 1
Verwachte nod: 7 februari 2015

USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Officieel nog niemand. We duimen wel heel hard voor een plakker voor Malteser en een duidelijk streepje extra voor Joycie!

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Spelletjes)meet 28 maart 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
KapiteinCupcake
Majo

Misschien:
Silversjois
Barreltje

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 14-01-2015 13:51:39 ]
pi_148664965
Er is wel iemand uitgezwaaid ;)
Schudden voor gebruik
pi_148665055
J0ycie gooi toch die foto er maar in :D Reuze benieuwd!
pi_148665098
Omg Joycie :D ben benieuwd naar die foto :P

Mag mijn nieuwe NOD naar 12 februari?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148665384
Waaaah Joycie.. Een streep is een streep toch? Ik hoop het zo voor je! *O*

Malteser gefeliciteerd! Ik duim voor een plakker.
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:16:41 #6
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148665417
Ik ben benieuwd Joycie! Foto maken en in negatief zetten kan helpen!

Een jaar geleden had ik ook 2 streepjes, en nu een baby van 4 maanden O+
pi_148665433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 07:12 schreef Stippelrientje het volgende:
Er is wel iemand uitgezwaaid ;)
ik hou niet alles bij en als ik niets weet kan ik niets aanpassen..
pi_148665481
Wauw joycie! Ben benieuwd naar de foto!
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:37:53 #9
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148665633
*O* J0ycie! Gewoon een foto maken! En als dat nu al te laat is, morgen opnieuw piesen en dan een foto!
Super, joh!
pi_148665644
Joycie! Schiet op! Kwammie wel binnen de tijd? Ooohhhh spannund...!
pi_148665836
Volgens mij waren er ook een paar die in de OP wilden? Sillygirl, Zoë? Nog iemand vergeten?
pi_148665842
Spannend, Joycie!!!

Mag mijn NOD naar 15 feb??
pi_148666089
Joycie! Wat spannend! Als je nu een foto maakt en die in negatief zet, zie je dan het streepje wel duidelijker?
pi_148666293
Spannend Joycie *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 09:24:31 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148666420
Joycie :o streep is streep lijkt mij :Y *O*

Voorzichtige feli dus O+ wel benieuwd naar de foto!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148666427
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:52 schreef JantinaGr het volgende:
Spannend, Joycie!!!

Mag mijn NOD naar 15 feb??
:*
pi_148666436
Joycie! Je maakt t nu wel heul spannend!
pi_148666783
Oja. Ik loop weer te spammen hoor, met drie posts achter elkaar. Maar het kan dus nog erger dan Qut :D :D :D

http://www.vernoeming.nl/bijzondere-voornamen
pi_148667235
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:43 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Oja. Ik loop weer te spammen hoor, met drie posts achter elkaar. Maar het kan dus nog erger dan Qut :D :D :D

http://www.vernoeming.nl/bijzondere-voornamen
niet zo spammen anders halen we de norm niet hihi
pi_148667329
Zeg, Moppert.. :7
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148667468
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

niet zo spammen anders halen we de norm niet hihi
Ja ja, ik weet het. Mijn nederige excuus en ik doe een regendansje voor streepjesregen!
pi_148667586
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

niet zo spammen anders halen we de norm niet hihi
Mag ik ook in de OP? Bezig sinds januari 2015 en NOD op 7 februari!

Streepjes! Jeeeej! Kom op met de foto Joycie!
pi_148667883
Ik ben keihard aan het werk dames. Heb een foto met mobiel genaakt echt bagger kwaliteit. Zal mijn vriend eens aan het werk zetten om die in negatief te zetten haha. Geen idee hoe ik dat mobiel moet doen.

Thnx voor jullie jompels en felicitaties. Ik ben nog erg voorzichtig.

Vanmorgen wel een traantje gelaten hoor, had zo weinig vertrouwen in mijn lichaam en nu dit. Ahhhhhh ik word gek. Mijn hoofd draait overuren!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148668976
Al een digitale gehaald?
pi_148669035
En ik jompel natuurlijk al voorzichtig mee! *O*
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:25:01 #26
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148669155
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:06 schreef pinquit het volgende:
Zeg, Moppert.. :7
Die ging de 15e toch pas?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:26:57 #27
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148669194
Ohh en joycie.. ik duim mee hoor! Morgen ochtend een bevestiging?

Of kan dat dan gewoon vanmiddag al? Hoe zat dat ook alweer met de concentratie hcg in ochtend urine en middag /avond urine?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148669707
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:26 schreef Barreltje het volgende:
Ohh en joycie.. ik duim mee hoor! Morgen ochtend een bevestiging?

Of kan dat dan gewoon vanmiddag al? Hoe zat dat ook alweer met de concentratie hcg in ochtend urine en middag /avond urine?
's morgens het hoogst. Dus het beste met ochtend urine testen bij een vroege test.
pi_148670102
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:46 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

's morgens het hoogst. Dus het beste met ochtend urine testen bij een vroege test.
Volgens mij heeft het met de concentratie van je urine te maken. Als je 's nachts niet drinkt en niet vaak gaat plassen is hij 's ochtends het hoogst, inderdaad. Als je overdag ook niets drinkt en niet gaat plassen zal hij overdag ook hoog zijn...
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 12:02:10 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148670137
Whaaaaa even een egopost hoor :@ De datum van mijn operatie is eindelijk bekend, 9 februari! Al best snel dus :o En nu word ik dus zenuwachtig :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148670595
Gefeliciteerd Joycie *O*
pi_148670760
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben keihard aan het werk dames. Heb een foto met mobiel genaakt echt bagger kwaliteit. Zal mijn vriend eens aan het werk zetten om die in negatief te zetten haha. Geen idee hoe ik dat mobiel moet doen.

Thnx voor jullie jompels en felicitaties. Ik ben nog erg voorzichtig.

Vanmorgen wel een traantje gelaten hoor, had zo weinig vertrouwen in mijn lichaam en nu dit. Ahhhhhh ik word gek. Mijn hoofd draait overuren!
ik had dit helemaal gemist!!!

jubel jubel!!
Schudden voor gebruik
pi_148670794
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:02 schreef MaJo het volgende:
Whaaaaa even een egopost hoor :@ De datum van mijn operatie is eindelijk bekend, 9 februari! Al best snel dus :o En nu word ik dus zenuwachtig :')
vlot!!
Schudden voor gebruik
pi_148671265
Opzich wel lekker dat het al binnenkort is.. Je kan het maar achter de rug hebben toch?

Ik heb morgen weer een afspraak staan in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Op de site van het ziekenhuis stond dat de uitslag wel 6 weken kon duren, maar een vriendin die er vanaf weet en zelf ook in de medische molen zit heeft dat onderzoek ook gehad en die had de uitslag binnen 2 weken. Daar hoop ik ook maar op dan.. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt, en of er daarna stappen ondernomen worden.
pi_148672213
Vriend is nog niet erg vlot met de foto in negatief zetten. Hij weet niet hoe het moet... Heb hier wel afleiding. Tis goed druk.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148672306
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Vriend is nog niet erg vlot met de foto in negatief zetten. Hij weet niet hoe het moet... Heb hier wel afleiding. Tis goed druk.
wat voor mobiele telefoon heb je?
pi_148672326
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Vriend is nog niet erg vlot met de foto in negatief zetten. Hij weet niet hoe het moet... Heb hier wel afleiding. Tis goed druk.
Ah Joycie! Snap ook heel goed dat het nog even heel onwerkelijk voelt, maar als je straks met een digitale test positief plast komt het vast helemaal goed binnen! :*
pi_148672374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:02 schreef MaJo het volgende:
Whaaaaa even een egopost hoor :@ De datum van mijn operatie is eindelijk bekend, 9 februari! Al best snel dus :o En nu word ik dus zenuwachtig :')
Heh fijn Majo. Beter dat je nu die operatie doet, zodat je zo direct helemaal klaar bent voor een zwangerschap. Ga je deze ronde (als je ongesteld bent geworden dan) wel overslaan?
pi_148672375
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:13 schreef Daui het volgende:

[..]

wat voor mobiele telefoon heb je?
Samsung s4
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 13:30:44 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148672884
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:40 schreef Fien10 het volgende:
Opzich wel lekker dat het al binnenkort is.. Je kan het maar achter de rug hebben toch?

Ik heb morgen weer een afspraak staan in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Op de site van het ziekenhuis stond dat de uitslag wel 6 weken kon duren, maar een vriendin die er vanaf weet en zelf ook in de medische molen zit heeft dat onderzoek ook gehad en die had de uitslag binnen 2 weken. Daar hoop ik ook maar op dan.. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt, en of er daarna stappen ondernomen worden.
Dat is ook zo, minder tijd om me zenuwachtig te maken :) Eerst kon ik mijn energie stoppen in het afwachten van de datum, nu moet ik er toch echt aan geloven. Wel bijna een jaar gewacht dus het werd ook wel tijd!

Voor jou ook een spannende tijd dus. Wat gaan ze precies onderzoeken?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Vriend is nog niet erg vlot met de foto in negatief zetten. Hij weet niet hoe het moet... Heb hier wel afleiding. Tis goed druk.
Mijn duimen draaien nog even verder voor je, over een paar dagen kun je de digitale test doen ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:15 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Heh fijn Majo. Beter dat je nu die operatie doet, zodat je zo direct helemaal klaar bent voor een zwangerschap. Ga je deze ronde (als je ongesteld bent geworden dan) wel overslaan?
Yup :Y Ben benieuwd wanneer ik nou eens ongesteld word, zit inmiddels op dag 46. Zal dit weekend nog 1 testje doen voor de zekerheid. Als die negatief is ben ik sowieso niet zwanger want de laatste 2 weken geen actie gehad :') En vanaf nu dan maar even veilig inderdaad (dat wordt weer wennen!)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148672908
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Samsung s4
als je naar de foto in kwestie gaat in de Gallerij en je klikt op de foto verschijnen er boven icoontjes. Om te delen, verwijderen en te bewerken. Klik op het icoontje met de foto met het potloodje. Onderin verschijnt dan draaien, bijsnijden, kleur en effect. Klik op effect en daar heb je als je naar rechts gaat de optie negatief

Zie het plaatje dat ik toegevoegd heb

[ Bericht 6% gewijzigd door Daui op 14-01-2015 13:40:07 ]
pi_148684705
Kom ik ff kijken, zijn een weer streepjes gepiest?! Joyciee *O*

Majo, wat goed dat je toch eerst de operatie gaat doen,
pi_148684953
Thnx voor de uitleg Daui! Ik heb hem in negatief gezet. Maar er is niets te zien. Nu vraag ik me echt af of ik nu gek ben. Maar mijn vriend zag het ook. Dus dan is hij ook gek :p

Nu een rustig avondje, vriendlief is aan het koken want die had een dagje vrij en straks lekker op de bank how i met your mother kijken. Heerlijk! En morgenochtend gooi ik er nog een testje tegenaan. Om nu te testen vind ik zonde. Liever met ochtendurine. Dus hopelijk kunnen jullie morgen echt juichen ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148686937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Thnx voor de uitleg Daui! Ik heb hem in negatief gezet. Maar er is niets te zien. Nu vraag ik me echt af of ik nu gek ben. Maar mijn vriend zag het ook. Dus dan is hij ook gek :p

Nu een rustig avondje, vriendlief is aan het koken want die had een dagje vrij en straks lekker op de bank how i met your mother kijken. Heerlijk! En morgenochtend gooi ik er nog een testje tegenaan. Om nu te testen vind ik zonde. Liever met ochtendurine. Dus hopelijk kunnen jullie morgen echt juichen ;)
Soms.zie je t dan ook niet hoor, ligt maar net aan t programma en aan welk soort test je hebt.

Heb je echt geen foto? Ook geen slechte? We zijn hier goeie strepenloerders allemaal hoor!
Kwak
pi_148687027
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Soms.zie je t dan ook niet hoor, ligt maar net aan t programma en aan welk soort test je hebt.

Heb je echt geen foto? Ook geen slechte? We zijn hier goeie strepenloerders allemaal hoor!
Hoe kan ik die het beste uploaden?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148687644
Nl.tinypic.com

Dat gebruik ik altijd om foto's te uploaden
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 20:27:37 #47
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148687945
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kom ik ff kijken, zijn een weer streepjes gepiest?! Joyciee *O*

Majo, wat goed dat je toch eerst de operatie gaat doen,
ik heb hem hard nodig en nu zwanger worden toch nog niet lukt komt het wel goed uit eigenlijk :)

Ben benieuwd naar je foto joycie!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148688452
J0ycie gefeliciteerd *O*
Hopelijk is er morgen een duidelijkere streep.

Majo wat fijn dat de ok al snel kan.
pi_148688612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is ook zo, minder tijd om me zenuwachtig te maken :) Eerst kon ik mijn energie stoppen in het afwachten van de datum, nu moet ik er toch echt aan geloven. Wel bijna een jaar gewacht dus het werd ook wel tijd!
I
Voor jou ook een spannende tijd dus. Wat gaan ze precies onderzoeken?

Ik ben sinds het stoppen met de pil nog steeds niet ongesteld. Nu al 173 dagen niet.. Niets noppes nada. Eind november was ik bij de gynaecoloog voor iets anders en toen had ik het wel even aangekaart en toen is er bloedgeprikt en daar kwam uit dat m'n hormoonwaardes niet goed waren. Morgen dus vervolg onderzoek.
pi_148688634
Dames, hier de foto's. Maar ben er bang voor op de foto's zie ik echt niet wat we vanmorgen live zagen. Maar doe jullie best ;)

De gewone foto


In negatief
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148688689
Ik zie een streepachtige schaduw op de bovenste. Hoe snel zag je deze?
pi_148688728
Ik lijk wel iets te zien. Maar misschien hoop ik dat gewoon heel erg voor je
pi_148688754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:47 schreef L-E het volgende:
Ik zie een streepachtige schaduw op de bovenste. Hoe snel zag je deze?
Vrijwel direct. De test geeft aan dat je 5 minuten wachttijd hebt. De streep zagen we na een minuutje ongeveer.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148688756
Ik zou morgen nog een testje doen. Liefst een kruidvat of zo. Zie net als LE op de bovenste wel iets maar dat kan ook schaduw zijn inderdaad.
pi_148688787
Ik heb goede ervaringen met die van de action, kosten geen drol en bij mij al 4 dagen voor nod positief :)
pi_148688837
Ik zie wel iets, maar de lichtval maakt t lastig om te zien inderdaad.
Kwak
pi_148688862
Ik heb nog 2 earlytesten van kruidvat liggen. Die is morgen aan de buurt.

Ik wacht "rustig" af.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148688923
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik lijk wel iets te zien. Maar misschien hoop ik dat gewoon heel erg voor je
Daar ben ik dus ook bang voor. Vanmorgen was ik echt zeker dat ik wat zag. Maar nu ben ik bang dat ik het alleen maar zie omdat ik het zo hoop.

Ik vind jullie zo lief! :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148688932
Ja ik zie heel licht iets. Ik zeg, dit is een streep!
pi_148689517
Ik zie inderdaad op de bovenste foto wel wat en op de onderste niet. Ik hoop het wel voor je meid!!
pi_148689575
Op die bovenste zie ik wel wat, maar als ik daarop ga inzoomen niet.
Ik ga duimen voor je, voor morgen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:09:21 #62
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148689658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Dames, hier de foto's. Maar ben er bang voor op de foto's zie ik echt niet wat we vanmorgen live zagen. Maar doe jullie best ;)

De gewone foto
[ afbeelding ]

In negatief
[ afbeelding ]
Ik dacht: dat is een heel duidelijke streep! Maar dat was de horizontale 8)7 Ik moet zeggen dat ik geen verticale zie, maar dat zegt natuurlijk niets.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ik ben sinds het stoppen met de pil nog steeds niet ongesteld. Nu al 173 dagen niet.. Niets noppes nada. Eind november was ik bij de gynaecoloog voor iets anders en toen had ik het wel even aangekaart en toen is er bloedgeprikt en daar kwam uit dat m'n hormoonwaardes niet goed waren. Morgen dus vervolg onderzoek.
Spannend Fien. Gaan ze opnieuw bloed prikken of gaan ze meer doen?
pi_148689888
Ze gaan inderdaad weer opnieuw bloedonderzoek doen maar dan een stuk uitgebreider, en weer een inwendig onderzoek. Dat is toen ook al gebeurd en er was toen niets raars te zien. Ik hoop dat er verdere stappen ondernomen worden na dit onderzoek. Al 173 geen menstruatie en ik heb nou ook niet het idee dat die eraan komt binnenkort ook..
pi_148690107
Heeft er iemand tips wat betreft zwangerschapstesten? Die dingen gaan natuurlijk toch wel een keer van pas komen, maar degene die ik ken (clearblue e.d.) lopen nogal in de papieren.. Tips voor goedkope, maar wel betrouwbare, testen zijn dus zeer welkom!
pi_148690152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef silliegirl het volgende:
Heeft er iemand tips wat betreft zwangerschapstesten? Die dingen gaan natuurlijk toch wel een keer van pas komen, maar degene die ik ken (clearblue e.d.) lopen nogal in de papieren.. Tips voor goedkope, maar wel betrouwbare, testen zijn dus zeer welkom!
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:49 schreef L-E het volgende:
Ik heb goede ervaringen met die van de action, kosten geen drol en bij mij al 4 dagen voor nod positief :)
pi_148690190
Kruidvat, Action..

Dipsticks via 123thuistesten
pi_148690194
Ah! Thanks. Ik heb alleen geen action in de buurt geloof ik.. haha!
pi_148690416
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef silliegirl het volgende:
Heeft er iemand tips wat betreft zwangerschapstesten? Die dingen gaan natuurlijk toch wel een keer van pas komen, maar degene die ik ken (clearblue e.d.) lopen nogal in de papieren.. Tips voor goedkope, maar wel betrouwbare, testen zijn dus zeer welkom!
Kruidvat, 2 voor ¤5,-, blauw doosje is het.

Oh, ongelooflijk mosterd...
pi_148691363
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef Fien10 het volgende:
Ze gaan inderdaad weer opnieuw bloedonderzoek doen maar dan een stuk uitgebreider, en weer een inwendig onderzoek. Dat is toen ook al gebeurd en er was toen niets raars te zien. Ik hoop dat er verdere stappen ondernomen worden na dit onderzoek. Al 173 geen menstruatie en ik heb nou ook niet het idee dat die eraan komt binnenkort ook..
Uit het eerste onderzoek was niks geks gekomen? Ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. Heel veel succes iig morgen! Krijg je de uitslagen snel of moet je er lang op wachten?
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:46:46 #70
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148691413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:21 schreef silliegirl het volgende:
Ah! Thanks. Ik heb alleen geen action in de buurt geloof ik.. haha!
Via sensitest zijn die dingen 1,70 ofzo! Binnen een dag geleverd, in een bruine envelop. Superservice. Toegegeven, ik ben ongesteld geworden voor ik ze kon gebruiken, dus of ze echt goed zijn weet ik niet, maar ik hoorde/las er veel positieve dingen over.
pi_148691747
Ik heb goede ervaring met: kruidvat 2v5, Actiontesten en Sensitesten. Ze deden wat ze moesten doen. ;)
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 21:55:02 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148691815
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ik ben sinds het stoppen met de pil nog steeds niet ongesteld. Nu al 173 dagen niet.. Niets noppes nada. Eind november was ik bij de gynaecoloog voor iets anders en toen had ik het wel even aangekaart en toen is er bloedgeprikt en daar kwam uit dat m'n hormoonwaardes niet goed waren. Morgen dus vervolg onderzoek.
Dat had je al verteld ja, wel fijn dat er verder even gekeken wordt. Maar damn, al een half jaar niet ongesteld gewoon :o Ik vind 1,5 maand nu al vervelend worden :@

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Dames, hier de foto's. Maar ben er bang voor op de foto's zie ik echt niet wat we vanmorgen live zagen. Maar doe jullie best ;)

De gewone foto
[ afbeelding ]

In negatief
[ afbeelding ]
Ik zie ook niks nee :@ Nou ben ik heel slecht in die testen, op die van cygne zag ik bijvoorbeeld ook niks :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 21:58:29 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148692003
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Via sensitest zijn die dingen 1,70 ofzo! Binnen een dag geleverd, in een bruine envelop. Superservice. Toegegeven, ik ben ongesteld geworden voor ik ze kon gebruiken, dus of ze echt goed zijn weet ik niet, maar ik hoorde/las er veel positieve dingen over.
Sensitest inderdaad :Y Ben er erg blij mee! En niet al te duur als je er 5 gebruikt binnen 3 weken :')

Misschien moet ik mijn tests ook maar eens gaan posten, wellicht ben ik al lang zwanger maar zie ik het gewoon niet _O- :') Ik zie namelijk echt helemaal niks op Joycies test :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:15:40 #74
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148692672
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Sensitest inderdaad :Y Ben er erg blij mee! En niet al te duur als je er 5 gebruikt binnen 3 weken :')

Misschien moet ik mijn tests ook maar eens gaan posten, wellicht ben ik al lang zwanger maar zie ik het gewoon niet _O- :') Ik zie namelijk echt helemaal niks op Joycies test :D
Doe dat! Dan zwaaien we jullie morgen allebei uit en zitten we vast aan ons quotum ^O^
pi_148692712
Fien, ik heb je verhaal een beetje gemist. Maar wil je heel veel succes wensen voor morgen. Ik hoop dat de onderzoeken wat duidelijkheid brengen en er actie ondernomen wordt!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148692876
Ik zie het ook niet op de foto hoor MaJo, alleen in het echt vanmorgen wel.

Ik ga nu slapen. Des te eerder is het morgenochtend ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148693226
Joycie!! Doe is niet zo gek! Dat moet gewoon een streep geweest zijn! Yitchaaaaaaaa! Gefeliciteerd! :*
pi_148693236
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef silliegirl het volgende:
Heeft er iemand tips wat betreft zwangerschapstesten? Die dingen gaan natuurlijk toch wel een keer van pas komen, maar degene die ik ken (clearblue e.d.) lopen nogal in de papieren.. Tips voor goedkope, maar wel betrouwbare, testen zijn dus zeer welkom!
Als je geen haast hebt zou ik via eBay bestellen. Ik had 60 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten voor zo'n 16 euro thuisbezorgd. Verzendkosten zijn relatief erg duur, vandaar dat ik gelijk een dubbele lading besteld heb. Je kan ook kiezen voor een bepaalde gevoeligheid en de ovulatietesten werken (bij 4+ weken) ook goed als zwangerschapstest zeg ik uit ervaring :') was een Britse webshop die de testen verkoopt die ze ook in het ziekenhuis gebruiken en ze verkopen ook setjes met alleen zwangerschapstesten voor weinig geld.

Heb er nu nog 50 en 9 over maar die gaan binnenkort naar m'n schoonzusje!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_148693341
Ik zie ook niks op je foto joycie, maar morgen heb je al meer hcg als je zwanger bent, dus dan zou het (iig een klein beetje) duidelijker moeten zijn!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_148699514
Tja, ik zie hem ook niet Joycie... Maarrrrr, ik heb hem eens door photoshop gehaald... en de conclusie van ome photoshop is.....

Nou, kijk zelf maar! :D



*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_148699554
Dames ik heb net nog een testje gedaan. Het is geen foto waard om te plaatsen omdat je niet veel meer ziet als gisteren, maar neem van mij (ons) aan.. hij was echt duidelijker als gisteren!

Het begint een beetje binnen te komen..
Ik merk dat ik het mezelf nog niet helemaal toe laat. Maar we hebben een 2e, in dit geval 3e, streep!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148699563
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 04:02 schreef Sara82 het volgende:
Tja, ik zie hem ook niet Joycie... Maarrrrr, ik heb hem eens door photoshop gehaald... en de conclusie van ome photoshop is.....

Nou, kijk zelf maar! :D

[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wow echt, is dit mijn test?

*O*

Ik zit nu ook te denken, misschien is mijn eisprong maandag (de 5e januari) geweest aangezien de ovutest zaterdag en zondag een knaller gaven... (de 3e en 4e januari
Ahhhhhh ik moet eigenlijk echt nog een uurtje of 2 slapen.
Maar dat lukt nu dus echt niet meer ;)

*edit, even voor de duidelijkheid ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door J0ycie88 op 15-01-2015 07:31:49 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148699587
J0ycie *O* *O* *O* *O* *O*
pi_148699609
Ik juich gewoon nog een keer
*O* *O*
Joyce onwijs gefeliciteerd! !
pi_148699757
Gefeliciteerd Joyce! *O*
pi_148699770
*O* *O* *O*
pi_148699873
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 04:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wow echt, is dit mijn test?

*0*

Ik zit nu ook te denken, misschien is mijn eisprong maandag geweest aangezien de ovutest zaterdag en zondag een knaller gaven...
Ahhhhhh ik moet eigenlijk echt nog een uurtje of 2 slapen.
Maar dat lukt nu dus echt niet meer ;)
Nu ben ik in de war. Ik dacht dat je nod zaterdag was? Of bedoel je niet afgelopen maandag?
pi_148699943
Gefeliciteerd joycie!
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:17:01 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148699952
Gefeliciteerd hoor joycie! !

Ik werd vanmorgen wakker uit een droom waarin ik borstvoeding gaf. . :o aan de kat :o :o en nu ben ik misselijk. .
Wordt neg een intressant Wacht bankje. .

Oh en moppert?!?! Nu is het wel de 15e. . O~)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148699956
Gefeliciteerd Joycie! *O*
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:26:14 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_148700011
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:17 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd hoor joycie! !

Ik werd vanmorgen wakker uit een droom waarin ik borstvoeding gaf. . :o aan de kat :o :o en nu ben ik misselijk. .
Wordt neg een intressant Wacht bankje. .

Oh en moppert?!?! Nu is het wel de 15e. . O~)
ik denk dat je zwanger bent :Y

Joycie, gefeliciteerd! *O*
disclaimer
pi_148700013
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:04 schreef Daui het volgende:

[..]

Nu ben ik in de war. Ik dacht dat je nod zaterdag was? Of bedoel je niet afgelopen maandag?
Nee bedoel niet afgelopen maandag ;) ik bedoel 5 januari de ovulatie ipv 3 of 4 januari en dan mijn NOD dan de 19e is ipv 17 of 18 januari. (Lang leve de onreglmatige en lange cyclus)

Maar goed maakt niet uit. Had vannacht te veel tijd om na te denken, moet ik jullie niet mee lastig vallen ;) En ben nu onwijs brak!

En dames met lange onregelmatige cyclussen, geef de hoop dus niet op. Ik zou op dag 85 oid zitten nu...

Nu ga ik maar eens opschieten, hopelijk kan ik de dreumesen draaien, maar die babys elke keer op tillen vonden mijn tetten niet zo leuk afgelopen 2 dagen ;)

Ik blijf nog lekker hier hangen hoor, en jullie mogen me pas uitzwaaien als ik een digitale CB heb gedaan :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148700026
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:17 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd hoor joycie! !

Ik werd vanmorgen wakker uit een droom waarin ik borstvoeding gaf. . :o aan de kat :o :o en nu ben ik misselijk. .
Wordt neg een intressant Wacht bankje. .

Oh en moppert?!?! Nu is het wel de 15e. . O~)
Ik heb ook echt al een week lang rare dromen.............
Barreltje ga je straks gezellig mee naar Z&G ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:28:33 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148700036
Haha sq. . Ik moet iig nog een weekje wachten..

En ik ben erg bang dat het gewoon Wishfull thinking is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:29:37 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148700043
En joycie. . Ga jij maar "alvast" ik kom vast wel een keer.. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:34:49 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_148700094
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:28 schreef Barreltje het volgende:
Haha sq. . Ik moet iig nog een weekje wachten..

En ik ben erg bang dat het gewoon Wishfull thinking is..
dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!
Maar ik geef toe dat de methode ongeveer even betrouwbaar is als plassen over de kat :')
disclaimer
pi_148700245
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:26 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee bedoel niet afgelopen maandag ;) ik bedoel 5 januari de ovulatie ipv 3 of 4 januari en dan mijn NOD dan de 19e is ipv 17 of 18 januari. (Lang leve de onreglmatige en lange cyclus)

Maar goed maakt niet uit. Had vannacht te veel tijd om na te denken, moet ik jullie niet mee lastig vallen ;) En ben nu onwijs brak!

En dames met lange onregelmatige cyclussen, geef de hoop dus niet op. Ik zou op dag 85 oid zitten nu...

Nu ga ik maar eens opschieten, hopelijk kan ik de dreumesen draaien, maar die babys elke keer op tillen vonden mijn tetten niet zo leuk afgelopen 2 dagen ;)

Ik blijf nog lekker hier hangen hoor, en jullie mogen me pas uitzwaaien als ik een digitale CB heb gedaan :P
Ha sorry het was nog vroeg. Ik dacht al wat zijn die testen dan goed :)
Wanneer ga je een CB doen? Dan juich ik nog een keertje maar daarna is het klaar ;)
En je kunt je nachtelijk gepeins hier gewoon kwijt.
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:58:13 #98
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148700307
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!
Maar ik geef toe dat de methode ongeveer even betrouwbaar is als plassen over de kat :')
Ik heb geen kat -O- Werkt een konijn ook?

En J0ycie, ik jompel gewoon nog een keer! *O*
pi_148700314
Ik denk maandag. Heb nog een paar goedkope testen liggen (wibra/action) die ik eerst gebruik heb ik daar een goede streep op dan de digitale (vind die krengen best duur dus ik wacht even op een goede streep ;) ).

Jullie zijn zo enthousiast, en ik ben nog zo voorzichtig blij. Komt vast wel, maar ik reageer veel lauwer als ik had gedacht.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148700342
Gefeliciteerd Joycie! *O*
pi_148700422
Fien sterkte vandaag en ik hoop dat ze het bloed op gang kunnen brengen
pi_148700488
Gefeli Joycie! Ik moet bijna hardop lachen in de trein om Sara's photoshop :D Zwanger gephotoshopt 8-)
pi_148700607
*O* Joycie *O*
pi_148700612
Fien: Succes en sterkte vandaag. Er wordt aan je gedacht.
pi_148700764
Fien veel sterkte vandaag!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 09:10:45 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148701174
Yay joycie zo is het wel duidelijk inderdaad *O* *O* *O*

Fien sterkte vandaag! :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148701268
Joycie! *O* *O*
pi_148701510
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!
Maar ik geef toe dat de methode ongeveer even betrouwbaar is als plassen over de kat :')
Mijn plassen over de kat was heul betrouwbaar hoor!!
pi_148701591
Fien! Succes vandaag! O+

Ik ging vandaag toch een early KV test doen. ( Sigh, ja ik weet het... té vroeg) Negatief. Dinsdag / woensdag pas NOD. Heb mezelf flink op den kloten gegeven.
pi_148701655
De vitamientjes zijn bij de etos trouwens tweede gratis. Mocht je nog voor jezelf of voor je man moeten inslaan
pi_148701662
joycie *O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148701842
Joyce, jeeeh! Gefeliciteerd! *O* *O*
Kan me overigens heel goed voorstellen dat je wat lauwer of beduusder reageert dan je eigenlijk had verwacht in de eerste instantie. Denk dat het later wel goed binnenkomt, als je test doet met duidelijke strepen, een CB of misschien pas na de eerste echo. Probeer wel te genieten van deze momenten, anders krijg je later spijt! :*

Fien, succes vandaag! Hoop dat ze een verklaring hebben! :)
pi_148701987
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
Fien! Succes vandaag! O+

Ik ging vandaag toch een early KV test doen. ( Sigh, ja ik weet het... té vroeg) Negatief. Dinsdag / woensdag pas NOD. Heb mezelf flink op den kloten gegeven.
Volgende week heb je een dikke vette streep Hillz!
pi_148702099
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:55 schreef Daui het volgende:

[..]

Volgende week heb je een dikke vette streep Hillz!
FINGERS CROSSED!! Jij mag ook bijna testen toch? We ontlopen elkaar niet veel.
  donderdag 15 januari 2015 @ 10:09:05 #115
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148702279
Joycie! *O* *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148702648
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:01 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

FINGERS CROSSED!! Jij mag ook bijna testen toch? We ontlopen elkaar niet veel.
Ik zit in de eisprong/batsen tot je niet meer goed kan zitten fase ;)
mijn ei is een beetje traag
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 10:28:26 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148702676
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
Fien! Succes vandaag! O+

Ik ging vandaag toch een early KV test doen. ( Sigh, ja ik weet het... té vroeg) Negatief. Dinsdag / woensdag pas NOD. Heb mezelf flink op den kloten gegeven.
klote is dat hè? :* hopelijk pies je snel weer een tweede streep O+

Ik zit mezelf ook weer gek te maken :') wat nou als ik toch ook te vroeg getest heb? Ik wacht in ieder geval tot zaterdag want lief wil niet meer dat ik zonder hem test en zie hem morgenavond pas weer :)

* MaJo zoekt afleiding
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 10:29:46 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148702711
En prompt krijg ik last van mijn tetten :'( :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148702736
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

klote is dat hè? :* hopelijk pies je snel weer een tweede streep O+

Ik zit mezelf ook weer gek te maken :') wat nou als ik toch ook te vroeg getest heb? Ik wacht in ieder geval tot zaterdag want lief wil niet meer dat ik zonder hem test en zie hem morgenavond pas weer :)

* MaJo zoekt afleiding
Doe de testen in een envelop en stuur ze naar jezelf op. Dan zijn ze wel een dagje weg
pi_148702849
Nog heel pril, maar toch echt een streep voor Joycie *O* Gefeliciteerd!
En het voelt in het begin ook heel onwerkelijk hoor ;). Heb zelf nog een vroege echo laten doen zodat ik geloofde dat er echt wat in zat :P
pi_148702995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:09 schreef Moppert het volgende:
Joycie! *O* *O* *O*
Hoe gaat het met jou Moppert? Jij had toch een voorgevoel?
pi_148703032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
Fien! Succes vandaag! O+

Ik ging vandaag toch een early KV test doen. ( Sigh, ja ik weet het... té vroeg) Negatief. Dinsdag / woensdag pas NOD. Heb mezelf flink op den kloten gegeven.
Aww skaapje! Komt goed, je hebt te vroeg getest. Nog even afwachten tot volgende week! :*
  donderdag 15 januari 2015 @ 10:41:02 #123
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148703039
streepjes maar duidelijk dat het mis is/ gaat.. nadeel van te vroeg testen maar dat kan ik niet laten -O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148703097
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Moppert het volgende:
streepjes maar duidelijk dat het mis is/ gaat.. nadeel van te vroeg testen maar dat kan ik niet laten -O-
:*
pi_148703243
:{ kus voor Mop
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148703418
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Moppert het volgende:
streepjes maar duidelijk dat het mis is/ gaat.. nadeel van te vroeg testen maar dat kan ik niet laten -O-
:* :'(
pi_148703442
Ik heb een baaldag geloof ik. Ik ben misselijk! Zal wel zo'n stom buikvirusje mee pakken. Volgens mij (als ik goed tel) moet ik een dezer dagen mijn eisprong hebben. Ik wil eigenlijk niet met van die tests aan de gang dus we zien wel. Kan je misselijk zijn door je ei?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterke Moppert!

[ Bericht 26% gewijzigd door silliegirl op 15-01-2015 19:33:40 ]
pi_148703504
Weten jullie nog dat ik vd week vertelde hier dat ik ineens zo plots ongesteld was geworden? Dat is tot op heden niet gestopt!
Ik kon er niet meer onderuit, nadat ik elk uur compleet was doorgelekt door tampon en maandverband door.. Vanmorgen naar de dokter geweest en nu 2xdaags 1500mg cyclokapron waardoor het bloed moet halveren...
Ik was totaal een halfuur van huis en stond in de apotheek en het liep zo langs mijn benen wtfffff :'( gelukkig was ik voorbereid in mijn zwarte broek!
4feb moet ik naar een gynecoloog ik ben schijt zenuwachtig :(
Zo preuts... hoe moet ik ooit een kind baren als ik mijn benen nieteens durf te openen :{
pi_148703871
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Moppert het volgende:
streepjes maar duidelijk dat het mis is/ gaat.. nadeel van te vroeg testen maar dat kan ik niet laten -O-
Bummer. :( Sterkte. :*
pi_148703941
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Weten jullie nog dat ik vd week vertelde hier dat ik ineens zo plots ongesteld was geworden? Dat is tot op heden niet gestopt!
Ik kon er niet meer onderuit, nadat ik elk uur compleet was doorgelekt door tampon en maandverband door.. Vanmorgen naar de dokter geweest en nu 2xdaags 1500mg cyclokapron waardoor het bloed moet halveren...
Ik was totaal een halfuur van huis en stond in de apotheek en het liep zo langs mijn benen wtfffff :'( gelukkig was ik voorbereid in mijn zwarte broek!
4feb moet ik naar een gynecoloog ik ben schijt zenuwachtig :(
Zo preuts... hoe moet ik ooit een kind baren als ik mijn benen nieteens durf te openen :{
Tjee. Wat heel naar. Voel je je fysiek nog een beetje ok?

Joh, zo'n inwendige echo valt heel erg mee. Ik doe altijd een jurkje of rokje aan. Dan voelt het minder bloot. :)
pi_148703998
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb een baaldag geloof ik. Ik ben misselijk! Zal wel zo'n stom buikvirusje mee pakken. Volgens mij (als ik goed tel) moet ik een dezer dagen mijn eisprong hebben. Ik wil eigenlijk niet met van die tests aan de gang dus we zien wel. Kan je misselijk zijn door je ei?

Sterke Moppert!
Ze mogen dat niet vragen en je hoeft dus geen antwoord te geven. Als je je daarover onprettig voelt mag je daar over liegen. Ze mogen je namelijk ook niet ontslaan om je kinderwens, maar dat gebeurt wel. Dan verzinnen ze daarvoor een andere reden.
pi_148704407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Weten jullie nog dat ik vd week vertelde hier dat ik ineens zo plots ongesteld was geworden? Dat is tot op heden niet gestopt!
Ik kon er niet meer onderuit, nadat ik elk uur compleet was doorgelekt door tampon en maandverband door.. Vanmorgen naar de dokter geweest en nu 2xdaags 1500mg cyclokapron waardoor het bloed moet halveren...
Ik was totaal een halfuur van huis en stond in de apotheek en het liep zo langs mijn benen wtfffff :'( gelukkig was ik voorbereid in mijn zwarte broek!
4feb moet ik naar een gynecoloog ik ben schijt zenuwachtig :(
Zo preuts... hoe moet ik ooit een kind baren als ik mijn benen nieteens durf te openen :{
Hoe voel je je? Wel goed dat je even langs de huisarts bent gegaan, want dit is niet normaal.. Vervelend Deadly!

Ik snap ook dat je je ongemakkelijk voelt bij een inwendig onderzoek, maar zie het maar zo; ze kijkt de hele dag tussen mensen hun benen.. Heb je wel een vrouwelijke gynaecoloog? De eerste keer is een drempel, maar uiteindelijk wordt het makkelijker.

En maak je niet druk over het baren van een kind, als je zoveel pijn hebt voel je echt geen gêne meer :P
pi_148704488
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb een baaldag geloof ik. Ik ben misselijk! Zal wel zo'n stom buikvirusje mee pakken. Volgens mij (als ik goed tel) moet ik een dezer dagen mijn eisprong hebben. Ik wil eigenlijk niet met van die tests aan de gang dus we zien wel. Kan je misselijk zijn door je ei?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterke Moppert!
Wat zijn de consequenties of maatregelen die er nu worden getroffen dan? Ik snap dat je je heel ongemakkelijk voelt. Wat Limone zegt; ze mogen dat helemaal niet vragen en ze mogen je er zeker niet om ontslaan. Maar ik begrijp ook dat het in de praktijk vaak niet zo werkt. Is er niet nog een vertrouwenspersoon of een tweede werkgever waar je eventueel bij terecht kan?

Edit: ik weet niet of je misselijk kan worden door je ei. Tijdens je eisprong heb je ook hormonen die vrijkomen volgens mij, dus daar kan je best een reactie op hebben. Jij bent net van de AC af toch? Wacht gewoon even je cyclus af, en schrijf het eventueel op in je agenda of een apart boekje :).
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:33:49 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148704677
Bwuh moppert..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:37:37 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148704807
Ohw en sillie. .
Ik had dat een jaar of wat geleden ook..
Ik was meer dan 10 dagen ziek geweest en ik moest "vanwege de wet poortwachter" naar de arbo-arts.. Daar praatje gedaan..
Klaar was klara. .
Ben je naar de arbo-arts gestuurd?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148704964
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Hoe voel je je? Wel goed dat je even langs de huisarts bent gegaan, want dit is niet normaal.. Vervelend Deadly!

Ik snap ook dat je je ongemakkelijk voelt bij een inwendig onderzoek, maar zie het maar zo; ze kijkt de hele dag tussen mensen hun benen.. Heb je wel een vrouwelijke gynaecoloog? De eerste keer is een drempel, maar uiteindelijk wordt het makkelijker.

En maak je niet druk over het baren van een kind, als je zoveel pijn hebt voel je echt geen gêne meer :P
Ik voel me ziek gaar futloos en weet me geen houding te geven!
Oorlog in mijn buik en mn onderrug staat op "breken" :{w
Ik krijg eerst een vrouwelijke gyn voor een intake, daarna krijg ik waarschijnlijk een gespecialiseerde kinderwens gyn en dat is vrees ik een vent :{
Ik hoop maar dat ik me (zoals vaak) onterecht zenuwachtig maak :+
pi_148705061
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:13 schreef Limone het volgende:

[..]

Ze mogen dat niet vragen en je hoeft dus geen antwoord te geven. Als je je daarover onprettig voelt mag je daar over liegen. Ze mogen je namelijk ook niet ontslaan om je kinderwens, maar dat gebeurt wel. Dan verzinnen ze daarvoor een andere reden.
Ik heb een vast contract gelukkig, dus "zomaar" ontslaan zullen ze niet doen. Ben ik ook niet bang voor, 't is meer dat ik de wens iets van mij en mijn vriend vindt eigenlijk. Plus de context. Ik voelde me al bekritiseerd om ziektedagen, En ik weet dat ik het niet hoef te zeggen, maar ik weet ook dat ze me daarin corrigeert als ik over een X tijd kom melden dat ik inderdaad zwanger ben "hee maar je zei dat...". Ook niet echt prettig dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Wat zijn de consequenties of maatregelen die er nu worden getroffen dan? Ik snap dat je je heel ongemakkelijk voelt. Wat Limone zegt; ze mogen dat helemaal niet vragen en ze mogen je er zeker niet om ontslaan. Maar ik begrijp ook dat het in de praktijk vaak niet zo werkt. Is er niet nog een vertrouwenspersoon of een tweede werkgever waar je eventueel bij terecht kan?

Edit: ik weet niet of je misselijk kan worden door je ei. Tijdens je eisprong heb je ook hormonen die vrijkomen volgens mij, dus daar kan je best een reactie op hebben. Jij bent net van de AC af toch? Wacht gewoon even je cyclus af, en schrijf het eventueel op in je agenda of een apart boekje :).
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:37 schreef Barreltje het volgende:
Ohw en sillie. .
Ik had dat een jaar of wat geleden ook..
Ik was meer dan 10 dagen ziek geweest en ik moest "vanwege de wet poortwachter" naar de arbo-arts.. Daar praatje gedaan..
Klaar was klara. .
Ben je naar de arbo-arts gestuurd?
Nee, dat ben ik niet. Mijn werkgever neemt dat zelf op zich. Heel irritant, want ik denk dat ik liever met een Arbo arts zou praten dan zo..

[ Bericht 9% gewijzigd door silliegirl op 15-01-2015 19:35:21 ]
pi_148705194
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:41 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ik voel me ziek gaar futloos en weet me geen houding te geven!
Oorlog in mijn buik en mn onderrug staat op "breken" :{w
Ik krijg eerst een vrouwelijke gyn voor een intake, daarna krijg ik waarschijnlijk een gespecialiseerde kinderwens gyn en dat is vrees ik een vent :{
Ik hoop maar dat ik me (zoals vaak) onterecht zenuwachtig maak :+
Ik ben bij verschillende mannelijke gynaecologen geweest, maar die waren stuk voor stuk discreet en stelden me echt wel op m'n gemak. 't is voor hen werk. Maar dan nog kan ik me je zenuwen goed voorstellen. Misschien kan je iemand meenemen als dat prettiger voelt?
pi_148705848
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:41 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ik voel me ziek gaar futloos en weet me geen houding te geven!
Oorlog in mijn buik en mn onderrug staat op "breken" :{w
Ik krijg eerst een vrouwelijke gyn voor een intake, daarna krijg ik waarschijnlijk een gespecialiseerde kinderwens gyn en dat is vrees ik een vent :{
Ik hoop maar dat ik me (zoals vaak) onterecht zenuwachtig maak :+
Wat silliegirl zegt. De gynaecoloog snapt echt wel dat sommige vrouwen een beetje nerveus zijn. Ze zijn heel goed in jou op je gemak stellen. :Y
pi_148705956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Moppert het volgende:
streepjes maar duidelijk dat het mis is/ gaat.. nadeel van te vroeg testen maar dat kan ik niet laten -O-
:*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148706018
Tnx meiden, jullie zijn allemaal zo lief O+
pi_148706113
Sillie wat een vervelende situatie waar je zo in zit :o
Ik zou denk ik gaan voor duidelijkheid en open kaart in dit geval. Aangeven dat je vorig jaar niet en nu niet bezig bent met zwanger raken maar dat je jezelf op termijn zeker graag een kind ziet krijgen. Dat je je ervan bewust bent dat zij daar niet naar mag vragen en dat je er dus vanuit gaat dat het uit interesse gevraagd werd en dat je graag een goeie open werkrelatie met je baas hebt ofzoiets. Zo kun je én zeggen waar het op staat (in geval ze vermoedt dat je verzuim van vorig jaar kwam door een kinderwens) en anderzijds kun je haar erop wijzen dat ze haar boekje te buiten gaat door ernaar te vragen. Op deze manier hangt die vraag als een soort zwaard boven je hoofd als er geen context aan gegeven wordt. Is het positief en lief bedoelt of hangt er mogelijk een werk-consequentie aan vast?

Bovendien zou ik aangeven dat je je medisch verzuim liever zelf met een arbo-arts bespreekt. Daar heb je gewoon recht op, een werkgever is geen arbo-arts, ondanks dat ze hoogopgeleid is. Een psycholoog is geen arts, en zelfs al was ze dat wel en was ze psychiater, dan nog heb jij recht op een onafhankelijke beoordeling van je werk/verzuim en die krijg je imho niet volledig als je baas je beoordeeld.
:)
pi_148706446
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef mignonne het volgende:
Sillie wat een vervelende situatie waar je zo in zit :o
Ik zou denk ik gaan voor duidelijkheid en open kaart in dit geval. Aangeven dat je vorig jaar niet en nu niet bezig bent met zwanger raken maar dat je jezelf op termijn zeker graag een kind ziet krijgen. Dat je je ervan bewust bent dat zij daar niet naar mag vragen en dat je er dus vanuit gaat dat het uit interesse gevraagd werd en dat je graag een goeie open werkrelatie met je baas hebt ofzoiets. Zo kun je én zeggen waar het op staat (in geval ze vermoedt dat je verzuim van vorig jaar kwam door een kinderwens) en anderzijds kun je haar erop wijzen dat ze haar boekje te buiten gaat door ernaar te vragen. Op deze manier hangt die vraag als een soort zwaard boven je hoofd als er geen context aan gegeven wordt. Is het positief en lief bedoelt of hangt er mogelijk een werk-consequentie aan vast?

Bovendien zou ik aangeven dat je je medisch verzuim liever zelf met een arbo-arts bespreekt. Daar heb je gewoon recht op, een werkgever is geen arbo-arts, ondanks dat ze hoogopgeleid is. Een psycholoog is geen arts, en zelfs al was ze dat wel en was ze psychiater, dan nog heb jij recht op een onafhankelijke beoordeling van je werk/verzuim en die krijg je imho niet volledig als je baas je beoordeeld.
Als het er op uit draait dat we vaker dit soort gesprekken gaan voeren, ga ik inderdaad wel om een ARBO-arts vragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door silliegirl op 15-01-2015 19:36:14 ]
pi_148706619
Persoonlijk vind ik dat ze veel te ver gaat in haar vragen en dat mag je best aangeven.
Schudden voor gebruik
pi_148706623
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:32:24 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148706624
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ben bij verschillende mannelijke gynaecologen geweest, maar die waren stuk voor stuk discreet en stelden me echt wel op m'n gemak. 't is voor hen werk. Maar dan nog kan ik me je zenuwen goed voorstellen. Misschien kan je iemand meenemen als dat prettiger voelt?
Idem. Zelfs een keer toen ik bloedde, ik zei toen: 'ik vind dit wel een beetje gênant'. Zijn antwoord was: 'dat mag, maar ik zie elke dag tientallen vrouwen die bloeden. Had ik maar een ander vak moeten kiezen'. :').
Komt goed joh :*.
KuikenGuppy
pi_148706733
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Als het er op uit draait dat we vaker dit soort gesprekken gaan voeren, ga ik inderdaad wel om een ARBO-arts vragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maar dat gaat echt veels te ver (zij gaat te ver). Je gaat je anticonceptie toch niet bespreken met je leidinggevende. Je kan vriendelijk zeggen dat je zulke privé zaken liever met je partner bespreekt.
Gelukkig heb ik alleen maar mannelijke leidinggevende, die willen dat echt niet weten. En ik zou het ze niet vertellen, want dan kan ik allerlei projecten op mijn buik schrijven
pi_148706799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Als het er op uit draait dat we vaker dit soort gesprekken gaan voeren, ga ik inderdaad wel om een ARBO-arts vragen.
Heel eerlijk? klacht indienen, of op zn minst bespreekbaar maken. Dit soort vragen kan écht niet :o dat is niet meer balanceren op het randje van kan wel/kan niet, het zijn niet eens aannames. Dit zijn dingen die haar geen hol aangaan ten eerste, en ten tweede die zij niet mag vragen van jou.
:)
pi_148707202
Ik zou ook een klacht indienen.
pi_148707366
Bizar silliegirl! Ik heb bij mijn laatste sollicitatie ook de vraag gekregen of ik nog een kinderwens had ("Ja, ik mag het eigenlijk niet vragen geloof ik, maar... "), vond het wel raar. Toen geantwoord dat ik dat nog niet wist. Naar waarheid, toevallig, maar dat had ik sowieso gezegd denk ik. Kom nou (baan wel gekregen overigens, en nu bijna twee jaar later toch zwanger :D).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148707605
Wat bizar! Mijn leidinggevende heeft gekscherend gezegd dat ik de komende drie jaar niet aan kinderen mag beginnen omdat ik niet misbaar ben. Heb teruggekaatst dat hij dan maar geen jonge meid zonder kinderen had moeten aannemen. Wist hij gelijk niets op te zeggen.
Ik zou ook zeker een klacht indienen
pi_148707662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Weten jullie nog dat ik vd week vertelde hier dat ik ineens zo plots ongesteld was geworden? Dat is tot op heden niet gestopt!
Ik kon er niet meer onderuit, nadat ik elk uur compleet was doorgelekt door tampon en maandverband door.. Vanmorgen naar de dokter geweest en nu 2xdaags 1500mg cyclokapron waardoor het bloed moet halveren...
Ik was totaal een halfuur van huis en stond in de apotheek en het liep zo langs mijn benen wtfffff :'( gelukkig was ik voorbereid in mijn zwarte broek!
4feb moet ik naar een gynecoloog ik ben schijt zenuwachtig :(
Zo preuts... hoe moet ik ooit een kind baren als ik mijn benen nieteens durf te openen :{
Jeetje zeg, dat is wel heel veel!
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:06:36 #153
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148707667
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef Cygne het volgende:
Ik zou ook een klacht indienen.
Dit. En mijn standaard antwoord als iemand er naar vroeg was: 'het is niet iedereen gegeven'. Niet dat het me ooit door een werkgever is gevraagd... :+ (ja toch één keer door een werkgever die tevens een goede vriend/kennis van ons was).
KuikenGuppy
pi_148707705
Moppert -O- Sterkte.

Silliegirl: dikke mosterd maar jouw leidinggevende is veel te ver gegaan. Ik zou het daar echt niet bij laten zitten.

Deadly_kiss: Wat naar dat je zoveel bloed verliest. Sterkte!
pi_148708093
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dit. En mijn standaard antwoord als iemand er naar vroeg was: 'het is niet iedereen gegeven'. Niet dat het me ooit door een werkgever is gevraagd... :+ (ja toch één keer door een werkgever die tevens een goede vriend/kennis van ons was).
Mij is t ook een keer gevraagd. Toen was die kinderwens er nog niet dus nee gezegd. Bleef hij erover doorvragen. 'Ja maar kinderen zijn leuk toch?'

:')
pi_148709124
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:32 schreef Stippelrientje het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ze veel te ver gaat in haar vragen en dat mag je best aangeven.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

Heel eerlijk? klacht indienen, of op zn minst bespreekbaar maken. Dit soort vragen kan écht niet :o dat is niet meer balanceren op het randje van kan wel/kan niet, het zijn niet eens aannames. Dit zijn dingen die haar geen hol aangaan ten eerste, en ten tweede die zij niet mag vragen van jou.
Tsja. Probleem is dat er niemand is om een klacht bij in te dienen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door silliegirl op 15-01-2015 19:36:59 ]
pi_148709455
Klinkt niet als een prettig persoon. :{
pi_148710108
Jemig. :{ wat zonde zeg, dat is niet echt een transparante bedrijfsstructuur zo.
Ik snap dat je als leidinggevende zelf functioneringsgesprekken afneemt en ik snap dat je tot op zekere hoogte ook gewoon zelf dingen als zo'n verzuim-onderzoek doet. Maar dat zou wat mij betreft niet verder moeten gaan dan iemand opzoeken thuis of in het ziekenhuis en op een gesprek vragen hoe het gaat.
:)
pi_148711443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:27 schreef mignonne het volgende:
Jemig. :{ wat zonde zeg, dat is niet echt een transparante bedrijfsstructuur zo.
Ik snap dat je als leidinggevende zelf functioneringsgesprekken afneemt en ik snap dat je tot op zekere hoogte ook gewoon zelf dingen als zo'n verzuim-onderzoek doet. Maar dat zou wat mij betreft niet verder moeten gaan dan iemand opzoeken thuis of in het ziekenhuis en op een gesprek vragen hoe het gaat.
Nog los daarvan word ik hier ook verdrietig van. Stel dat ik zwanger raak maar hartstikke ziek ben tijdens mijn zwangerschap Ik ben al bang dat mijn astma opspeelt en problemen gaat geven bijvoorbeeld . Eerst dacht ik dan "nahjah, ziek is ziek", maar nu heeft dat opeens ook nog deze lading. Wellicht maak ik dat groter dan het is en zal ze daar wel begrip voor op brengen, maar voor hetzelfde geld heb ik een hoop gezeik aan mijn broek over mijn beleving van ziek-zijn. Zucht. Ik wil helemaal niet met dit soort gedoe in m'n hoofd zitten..

[ Bericht 14% gewijzigd door silliegirl op 15-01-2015 19:37:22 ]
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 15:01:44 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148711615
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:30 schreef Daui het volgende:

[..]

Doe de testen in een envelop en stuur ze naar jezelf op. Dan zijn ze wel een dagje weg
Ik ben bij mijn ouders en de testen liggen bij mij thuis. Dus dat gaat helemaal lukken tot zaterdag :D

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Moppert het volgende:
streepjes maar duidelijk dat het mis is/ gaat.. nadeel van te vroeg testen maar dat kan ik niet laten -O-
Hoezo weet je dat het mis is/gaat, al ongesteld geworden? Balen is dat :*

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Weten jullie nog dat ik vd week vertelde hier dat ik ineens zo plots ongesteld was geworden? Dat is tot op heden niet gestopt!
Ik kon er niet meer onderuit, nadat ik elk uur compleet was doorgelekt door tampon en maandverband door.. Vanmorgen naar de dokter geweest en nu 2xdaags 1500mg cyclokapron waardoor het bloed moet halveren...
Ik was totaal een halfuur van huis en stond in de apotheek en het liep zo langs mijn benen wtfffff :'( gelukkig was ik voorbereid in mijn zwarte broek!
4feb moet ik naar een gynecoloog ik ben schijt zenuwachtig :(
Zo preuts... hoe moet ik ooit een kind baren als ik mijn benen nieteens durf te openen :{
Damn dit is echt niet normaal nee! Dit klinkt als mijn menstruatie toen ik jong was. Lag echt een week huilend op de bank en elk uur moest ik mijn maandverbanden vervangen omdat ik steeds doorlekte. Klote is dat! Ik hoop dat de medicatie werkt. En over de gynaecoloog hoef je je echt geen zorgen te maken hoor, die zijn altijd super lief!

Silliegirl, wat een ronduit belachelijke situatie met je baas! Kunnen jullie je als medewerkers niet samen sterk maken en haar hierop aanspreken? Ik kan me voorstellen dat andere dames dan ook zo geïntimideerd worden door haar. Die vragen die ze stelt gaan echt veeeeeel te ver!

Ik werk zelf met mijn moeder samen en zij weet dat vriend en ik bezig zijn en ik met de AC ben gestopt. Maar zelfs zij zou nooit dat soort vragen stellen. Sterker nog, ze is veel nuchterder dan ik. Als ik weer denk dat ik zwanger bent denkt zij "oh daar gaat ze weer" _O- :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 15:03:17 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148711671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat bizar! Mijn leidinggevende heeft gekscherend gezegd dat ik de komende drie jaar niet aan kinderen mag beginnen omdat ik niet misbaar ben. Heb teruggekaatst dat hij dan maar geen jonge meid zonder kinderen had moeten aannemen. Wist hij gelijk niets op te zeggen.
Ik zou ook zeker een klacht indienen
Deze opmerking gaat eigenlijk ook al teveel. Grapjes zijn de waarheid maar dan verpakt denk ik altijd. Wel goed dat je hem van repliek diende ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148712009
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog los daarvan word ik hier ook verdrietig van. Stel dat ik zwanger raak maar hartstikke ziek ben tijdens mijn zwangerschap Ik ben al bang dat mijn astma opspeelt en problemen gaat geven bijvoorbeeld . Eerst dacht ik dan "nahjah, ziek is ziek", maar nu heeft dat opeens ook nog deze lading. Wellicht maak ik dat groter dan het is en zal ze daar wel begrip voor op brengen, maar voor hetzelfde geld heb ik een hoop gezeik aan mijn broek over mijn beleving van ziek-zijn. Zucht. Ik wil helemaal niet met dit soort gedoe in m'n hoofd zitten..
Het is zelfs verboden voor een werkgever om daar naar te vragen en de vragen die jou gesteld zijn, zijn veel te persoonlijk. Je had gewoon mogen weigeren om daar antwoord op te geven.
Je kunt wel een klacht indienen bij een landelijke instantie, maar de vraag is of je dat wel wilt. Want daar haal je dan misschien nog meer ellende mee op de hals.
Ze heeft je in een lastig parket gebracht en inderdaad met je rug tegen de muur gezet. En dat is niet netjes en daar voel jij je niet goed bij. dat is logisch. Je kunt dit aangeven bij haar in een gesprek, maar ik snap dat je dit niet nogmaals aan wilt kaarten en niet nogmaals een gesprek aan wilt gaan met haar. Dat zou ik ook niet doen als ik jou was. Omdat je een vast contract hebt kunnen ze je niet zomaar ontslaan en al zeker niet om deze reden. Als jij een kinderwens hebt, dan heb jij die en daar kunnen ze niet onderuit als het zo ver is en ze kunnen het je zeker niet verbieden.
Als jij tegen die tijd ziek bent door je zwangerschap moet je doorverwezen worden naar een Arbo-arts en die gaat hier ook niet moeilijk over doen en dit toestaan. Dus ze kunnen je wat dat betreft gewoon helemaal niks maken. :s)
Oost west, mij best.
pi_148720534
Ik wilde jullie ook nog even mn laatste streepjes laten zien.



Vandaag 6 weken. De eerste keer dat ik zo ver ben gekomen zonder bloedverlies. O+
pi_148721760
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:45 schreef Cygne het volgende:
Ik wilde jullie ook nog even mn laatste streepjes laten zien.

[ afbeelding ]

Vandaag 6 weken. De eerste keer dat ik zo ver ben gekomen zonder bloedverlies. O+
Daar kun je niet onderuit! Hoe ging het bij de geneticus? Of moet je nog?

En thanks allemaal voor het meedenken en leven met mijn werksores. Ik heb het ook met een aantal collega's besproken en zij steunen me ook, dus dat is wel fijn.
Ik heb nu weekend dus ik ga het parkeren en uitrusten; maandag is nog ver weg!
pi_148721997
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:12 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Daar kun je niet onderuit! Hoe ging het bij de geneticus? Of moet je nog?

En thanks allemaal voor het meedenken en leven met mijn werksores. Ik heb het ook met een aantal collega's besproken en zij steunen me ook, dus dat is wel fijn.
Ik heb nu weekend dus ik ga het parkeren en uitrusten; maandag is nog ver weg!
Die was vrij positief. Komt erop neer dat de kans vrij groot is op n gezond kindje.
pi_148722226
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:18 schreef Cygne het volgende:

[..]

Die was vrij positief. Komt erop neer dat de kans vrij groot is op n gezond kindje.
Jeeej! Dan duim ik nog wat harder voor je hoor! Hopelijk groeit er nu gewoon een gezond kindje in jouw buik! O+

[ Bericht 1% gewijzigd door silliegirl op 15-01-2015 19:24:39 (Woeps, verkeerde smiley) ]
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 19:40:21 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148722978
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:45 schreef Cygne het volgende:
Ik wilde jullie ook nog even mn laatste streepjes laten zien.

[ afbeelding ]

Vandaag 6 weken. De eerste keer dat ik zo ver ben gekomen zonder bloedverlies. O+
Dat is een mooie laatste streep! O+ Die eerste zie ik dus echt bijna niet :@ Bedenk me net dat ik een beetje kleurenblind ben bij blauw/rood tinten :o Maar op de vorige test zag vriend ook niks. Altijd wel goed laten dubbelchecken dus :D

En het nieuws van 65% op een gezond kindje geeft toch echt wel hoop! Kun je het al meer loslaten of kan dat pas na de punctie?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148723622
Ik kan t wel loslaten. Elke dag is er eentje.
pi_148724279
Mooie streep Cygne!

Vandaag gelukkig wel al iets wijzer geworden..
Er is een inwendige echo gemaakt en m'n baarmoeder zag er goed uit. De eierstokken zagen er ook wel goed uit. Toen ging ze naar m'n eiblaasjes kijken, en toen telde ze er aan de ene kant 16 en aan de andere kant 18. Normaal ligt het gemiddelde rond de 11/12 per eierstok. De eiblaasjes rijpten ook niet helemaal goed. Het beeld paste best goed bij een niet zo goed werkende hypofyse. Er is ook weer uitgebreid bloedonderzoek gedaan naar alle hormoonwaardes. Over 6 weken staat de vervolgafspraak waar we de uitslag krijgen en een behandelplan.
pi_148724769
Fien, wat fijn dat er al wat dingen zijn bekeken. Nu wachten, dat is rot. Maar gelukkig zoeken ze alles goed uit en hopelijk komen ze met een mooi plan!

Hoe ben je er zelf onder?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148724866
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:11 schreef Fien10 het volgende:
Mooie streep Cygne!

Vandaag gelukkig wel al iets wijzer geworden..
Er is een inwendige echo gemaakt en m'n baarmoeder zag er goed uit. De eierstokken zagen er ook wel goed uit. Toen ging ze naar m'n eiblaasjes kijken, en toen telde ze er aan de ene kant 16 en aan de andere kant 18. Normaal ligt het gemiddelde rond de 11/12 per eierstok. De eiblaasjes rijpten ook niet helemaal goed. Het beeld paste best goed bij een niet zo goed werkende hypofyse. Er is ook weer uitgebreid bloedonderzoek gedaan naar alle hormoonwaardes. Over 6 weken staat de vervolgafspraak waar we de uitslag krijgen en een behandelplan.
Wat balen dat je toch 6 weken moet wachten! Hopelijk geeft de info die je hebt je al wel een beetje rust.

Ik weet niet of het je geruststelt, maar ik heb toen ik jareeeeeeeen terug is met de pil stopte hetzelfde gehad. Ik werd ook maar niet ongesteld. Tig keer naar de huisarts, onderzoek gehad, en uiteindelijk bleek m'n hormoonspiegel uit balans zonder echte oorzaak. Ik kreeg toen tabletten om de balans te herstellen en na 4 dagen met die tabletten werd ik ongesteld; daarna geen klachten meer gehad. Hopelijk gaat het bij jou ook zo (relatief) makkelijk...
pi_148724940
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Moppert het volgende:
streepjes maar duidelijk dat het mis is/ gaat.. nadeel van te vroeg testen maar dat kan ik niet laten -O-
Moppert hoezo denk je dat het mis is/gaat?

Weet niet goed wat te zeggen.. Sterkte :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148725077
Cygne, wat fijn dat het gesprek met de geneticus redelijk positief was. Hopelijk kun je snel gaan genieten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148725198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:35 schreef Gevalletje het volgende:
Nog heel pril, maar toch echt een streep voor Joycie *O* Gefeliciteerd!
En het voelt in het begin ook heel onwerkelijk hoor ;). Heb zelf nog een vroege echo laten doen zodat ik geloofde dat er echt wat in zat :P
Volgens mij heb jij die ovulatietesten ingestraald ;) :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148725821
Even een :* voor Silliegirl. Wat een bizarre situatie zeg!
Ik denk dat alles al gezegd is wat ik er over denk. Dus dat ga ik niet herhalen.
Maar dit kan jouw werkgever gewoon echt niet maken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148726819
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een :* voor Silliegirl. Wat een bizarre situatie zeg!
Ik denk dat alles al gezegd is wat ik er over denk. Dus dat ga ik niet herhalen.
Maar dit kan jouw werkgever gewoon echt niet maken!
Dank je wel! Ik hoop voor jou op nog duidelijkere streepjes!!

Ik heb mijn dag niet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door silliegirl op 15-01-2015 21:08:53 ]
pi_148727230
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dank je wel! Ik hoop voor jou op nog duidelijkere streepjes!!

Ik heb mijn dag niet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat! Zoiets zeg je toch niet? Er zijn mensen die ik niet mag maar die wens je toch niet kinderloos? En al helemaal niet hardop. Triest figuur.
Ik wens dat je superveel kinderen krijgt ^O^

Heb je nog iets leuks gepland dit weekend om jullie allebei op te beuren?
pi_148727903
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef Daui het volgende:

[..]

Wat! Zoiets zeg je toch niet? Er zijn mensen die ik niet mag maar die wens je toch niet kinderloos? En al helemaal niet hardop. Triest figuur.
Ik wens dat je superveel kinderen krijgt ^O^

Heb je nog iets leuks gepland dit weekend om jullie allebei op te beuren?
Nee he? Ik snap ook echt haar probleem niet. We zijn inmiddels 4 jaar verder.. Echt, doe me een lol. Thanks :* ! Hopelijk krijgen wij allemaal veel kindjes!

En nee, we moeten onze badkamer verbouwen. Alhoewel we misschien maar een etentje moeten plannen ofzo.
pi_148728256
Silliegirl, jeetje het zit ook wel allemaal tegen :*. Wat een kutopmerking van je ex-schoonzusje, die spoort toch ook niet om je dat toe te wensen.

Deadly-kiss, jeetje wat een heftige menstruatie. Hopelijk helpt de medicatie. Afspraak bij de gynaecoloog komt goed hoor, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, had ik ook, maar het viel wel mee.

Moppert :*

Hillzillah, je hebt gewoon te vroeg getest, volgende week twee knalstrepen!

Joycie je geeft moed op dag 85 positief testen!

Cygne wat een duidelijke streep, fijn van het redelijk goede nieuws bij de klinisch geneticus.

Barreltje haha die droom. Ik deed mee, droomde in vannacht dat ik zwanger was, echo kreeg waarop niets te zien was en even later de bevalling, waarbij 3 v/d 4 verloskundigen aanwezig waren :|W

Wat ik me afvraag is na hoeveel dagen geen menstruatie je naar de huisarts zou "moeten" om labwaardes te laten checken? Niet dat ik nu al wil gaan, maar ben er benieuwd naar.
pi_148728407
Wtf Sillie. :o
Wat een rare..
pi_148728419
Nou ja.... Zoiets zeg je toch niet inderdaad Silliegirl! Gek mens ... :?

Ik heb er eigenlijk geen problemen mee dat we 6 weken moeten wachten. Ik heb niet echt haast om zwanger te worden. Ik wel het wel súper graag, maar ik vind de voorpret ook eigenlijk wel leuk tot nu toe (terwijl ik echt het idee had dat we niet effectief aan het klussen waren, en dat dus ook zo blijkt te zijn). Als ik voor 2016 zwanger bent lijkt dat me heel heel leuk.
pi_148728493
Jij hebt ook een translocatie, toch Fien?

Lijkt me wel fijner om te weten voordat je begint met proberen.
pi_148728872
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nee he? Ik snap ook echt haar probleem niet. We zijn inmiddels 4 jaar verder.. Echt, doe me een lol. Thanks :* ! Hopelijk krijgen wij allemaal veel kindjes!

En nee, we moeten onze badkamer verbouwen. Alhoewel we misschien maar een etentje moeten plannen ofzo.
Hopelijk is je huidige schoonfamilie wat gezelliger!
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 22:21:47 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148730582
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:57 schreef Cygne het volgende:
Ik kan t wel loslaten. Elke dag is er eentje.
Dat is ook zo :Y :*

Jeetje silliegirl wat een ontzettende muts zeg :X Zoiets zeg je inderdaad niet :N Hopelijk worden de komende dagen wat vrolijker voor je :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148730771
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:43 schreef Daui het volgende:

[..]

Hopelijk is je huidige schoonfamilie wat gezelliger!
Gelukkig wel ja!
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is ook zo :Y :*

Jeetje silliegirl wat een ontzettende muts zeg :X Zoiets zeg je inderdaad niet :N Hopelijk worden de komende dagen wat vrolijker voor je :*
O+
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 22:26:24 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148730821
Weten jullie nog dat ik laatst naar de kerstmarkt was in Aken? Ik heb nu een brief van de politie in Aken gehad dat ik opgevraagd wordt als getuige in een delict :o :? Geen idee waar dit over kan gaan. Hopelijk ben ik niet degene die zelf verdacht wordt :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148730922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog dat ik laatst naar de kerstmarkt was in Aken? Ik heb nu een brief van de politie in Aken gehad dat ik opgevraagd wordt als getuige in een delict :o :? Geen idee waar dit over kan gaan. Hopelijk ben ik niet degene die zelf verdacht wordt :o
Dat zal toch wel niet? Wel bijzonder dat ze je hebben weten te achterhalen, moest je ergens adresgegevens ofzo achterlaten daar? Of was je met bekenden uit die omgeving?

Misschien is er iets voorgevallen en vragen ze iedereen die er is geweest als mogelijke getuige. Als je verdacht wordt van iets komen ze je denk ik halen of krijg je gewoon een boete. Geen zorgen maken dus!
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 22:30:26 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148730988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat zal toch wel niet? Wel bijzonder dat ze je hebben weten te achterhalen, moest je ergens adresgegevens ofzo achterlaten daar? Of was je met bekenden uit die omgeving?

Misschien is er iets voorgevallen en vragen ze iedereen die er is geweest als mogelijke getuige. Als je verdacht wordt van iets komen ze je denk ik halen of krijg je gewoon een boete. Geen zorgen maken dus!
Ik was met de auto en op basis daarvan hebben ze me getraceerd. Ik denk dat er dus iets in de parkeergarage is gebeurd, er staat ook precies van hoe laat tot hoe laat ik daar geparkeerd heb. In de brief wordt om mijn gegevens gevraagd omdat de auto op naam van vriend staat en ze konden zien dat ik een vrouw ben. Ik vind het wel spannend :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148731065
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik was met de auto en op basis daarvan hebben ze me getraceerd. Ik denk dat er dus iets in de parkeergarage is gebeurd, er staat ook precies van hoe laat tot hoe laat ik daar geparkeerd heb. In de brief wordt om mijn gegevens gevraagd omdat de auto op naam van vriend staat en ze konden zien dat ik een vrouw ben. Ik vind het wel spannend :D
Dan moet er wel iets "groots" gebeurt zijn denk ik rond de tijd dat jij er was, want ze gaan toch niet alle auto's traceren lijkt me.. Spannend inderdaad! Kun je je niks geks herinneren?
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 22:33:01 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148731109
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dan moet er wel iets "groots" gebeurt zijn denk ik rond de tijd dat jij er was, want ze gaan toch niet alle auto's traceren lijkt me.. Spannend inderdaad! Kun je je niks geks herinneren?
Maar niet groot genoeg om terug te vinden op Google :D Nee kan me echt niks herinneren. Heb mijn vriendinnen ook al gesmst die mee waren, die weten ook nergens van. We zaten vooral slap te ouwehoeren natuurlijk _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148731376
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef Cygne het volgende:
Jij hebt ook een translocatie, toch Fien?

Lijkt me wel fijner om te weten voordat je begint met proberen.
Ja klopt! Daarvoor zijn we in december helemaal ingelicht over alle ins en outs en mogelijkheden. Toen alles even laten bezinken en het even laten rusten en er samen veel over gepraat en uiteindelijk besloten om het toch op de natuurlijke manier in plaats van PGD te proberen. Dat is waar wij ons goed bij voelen, maar we weten wel alle concequenties en de risico's die ik als drager heb. Dat is allemaal uitgebreid doorgenomen met een genetischconsulent. :)
pi_148733004
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij die ovulatietesten ingestraald ;) :*
Magic sticks! :D

En ja, dat was echt jouw test, na wat gedraai aan de contrast- en kleurknopjes (lees: op standje knalhysterisch gezet). :)

Silly, stomme ex schoonzus, wees blij dat je er vanaf bent zeg!

Fien, hoop dat je lijf snel begrijpt dattie weer aan de slag mag. Fijn dat er geen enge dingen zijn gevonden. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. :*

Woaah mooie strepen Cygne, die hoeft echt niet meer langs de photoshop! Dit wordt vast een plakker!

En een knuf voor Moppert... :*
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 23:24:10 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148733312
Joycie als je die ovulatietesten weer kwijt wil heb ik wel interesse. Vooral als ze zo magisch zijn :D ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148734508
Hallo allemaal! Na een (lastige) tijd radiostilte kom ik voorzichtig weer even meelezen en reageren. Ik ben nog niet zwanger, maar nieuw jaar dus nieuwe kansen! Eerst maar eens even bijlezen :)
pi_148738179
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef Sethiwe het volgende:
Wat ik me afvraag is na hoeveel dagen geen menstruatie je naar de huisarts zou "moeten" om labwaardes te laten checken? Niet dat ik nu al wil gaan, maar ben er benieuwd naar.
Hier moest ik voor iets anders naar de gynaecoloog en was toen al 115 dagen niet ongesteld. Toen heb ik het voor de zekerheid aangekaart en toen zei hij ja nu je hier toch bent kan ik wel even een echo maken en bloed laten prikken voor de zekerheid. De uitslag van het bloedonderzoek was niet helemaal goed en toen ben ik doorverwezen voor verder onderzoek. Inmiddels al 175 dagen geen mentruatie.

Welkom terug Bloesem!!
pi_148738274
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ja klopt! Daarvoor zijn we in december helemaal ingelicht over alle ins en outs en mogelijkheden. Toen alles even laten bezinken en het even laten rusten en er samen veel over gepraat en uiteindelijk besloten om het toch op de natuurlijke manier in plaats van PGD te proberen. Dat is waar wij ons goed bij voelen, maar we weten wel alle concequenties en de risico's die ik als drager heb. Dat is allemaal uitgebreid doorgenomen met een genetischconsulent. :)
Wij zijn ook geadviseerd door de geneticus om t op natuurlijke wijze te blijven proberen. Omdat de kansen zo hoger zijn dan met pgd. Wel laten we een vruchtwaterpunctie doen.
pi_148738472
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 07:29 schreef Cygne het volgende:

[..]

Wij zijn ook geadviseerd door de geneticus om t op natuurlijke wijze te blijven proberen. Omdat de kansen zo hoger zijn dan met pgd. Wel laten we een vruchtwaterpunctie doen.
Ja klopt, hier inderdaad ook. Ook laten we sowieso prenataal onderzoek doen.
pi_148739032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:24 schreef MaJo het volgende:
Joycie als je die ovulatietesten weer kwijt wil heb ik wel interesse. Vooral als ze zo magisch zijn :D ;)
Ik wacht het even af tot ik wat heb gezien op een echo, maar anders denk ik als eerste aan jullie dames. Ik heb nog een hele buts liggen omdat ik zelf ook heb ingeslagen hij action.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148739058
Silliegirl, hoe haalt ze het in haar hoofd om zoiets te zeggen. Wat een stom wijf! Hopelijk heb je vandaag een betere dag. En maak er een leuk weekend van!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 09:25:21 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148739523
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:57 schreef Bloesem. het volgende:
Hallo allemaal! Na een (lastige) tijd radiostilte kom ik voorzichtig weer even meelezen en reageren. Ik ben nog niet zwanger, maar nieuw jaar dus nieuwe kansen! Eerst maar eens even bijlezen :)
Welkom terug! Hopelijk alles weer goed? Je hebt een boel gemist, bijna de helft van het topic heeft een tweede streepje gepiest _O- O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148739793
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:27 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik zit in de eisprong/batsen tot je niet meer goed kan zitten fase ;)
mijn ei is een beetje traag
Keep up the good work! :D Zitten is toch overrated!

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:29 schreef MaJo het volgende:
En prompt krijg ik last van mijn tetten :'( :')
Zo'n lange cyclus gedoe... Het lijkt me echt vreselijk! :*
Ben ook wel benieuwd waarvoor je opgeroepen bent :o

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Moppert het volgende:
streepjes maar duidelijk dat het mis is/ gaat.. nadeel van te vroeg testen maar dat kan ik niet laten -O-
;( :*

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb een baaldag geloof ik. Ik ben misselijk! Zal wel zo'n stom buikvirusje mee pakken. Volgens mij (als ik goed tel) moet ik een dezer dagen mijn eisprong hebben. Ik wil eigenlijk niet met van die tests aan de gang dus we zien wel. Kan je misselijk zijn door je ei?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is allemaal wel een beetje gezegd. Maar wat een figuur zeg, die manager. Ik zou geloof ik ook wel een klacht indienen. En je ex schoonzus! Wat een 'Pieeeeeeeeep'! Die had vast en zeker een kinderstoel met 3 poten vroeger!

quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:18 schreef Cygne het volgende:

[..]

Die was vrij positief. Komt erop neer dat de kans vrij groot is op n gezond kindje.
Ik ben zo ontzettend blij voor je! O+
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 09:41:20 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148739852
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 08:49 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik wacht het even af tot ik wat heb gezien op een echo, maar anders denk ik als eerste aan jullie dames. Ik heb nog een hele buts liggen omdat ik zelf ook heb ingeslagen hij action.
snap ik helemaal :Y en wie weet heb ik ze toch niet nodig, morgen ga ik weer testen. Heb een klein beetje hoop nog :@

Hilz die cyclus is vooral vervelend omdat ik echt niet weet wat ik ervan moet denken, dat maakt zo onzeker. Morgen maar even afwachten dus :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148739948
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

snap ik helemaal :Y en wie weet heb ik ze toch niet nodig, morgen ga ik weer testen. Heb een klein beetje hoop nog :@

Hilz die cyclus is vooral vervelend omdat ik echt niet weet wat ik ervan moet denken, dat maakt zo onzeker. Morgen maar even afwachten dus :)
Tuurlijk meid!! Geen bloed is hoop!
pi_148740030
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

snap ik helemaal :Y en wie weet heb ik ze toch niet nodig, morgen ga ik weer testen. Heb een klein beetje hoop nog :@

Hilz die cyclus is vooral vervelend omdat ik echt niet weet wat ik ervan moet denken, dat maakt zo onzeker. Morgen maar even afwachten dus :)
Ik hoop ook dat je ze niet nodig hebt MaJo! En ik weet hoe verrot een lange cyclus is. Je hebt gewoon altijd hoop en het is altijd afwachten. En tuurlijk heb je dat ook met een normale cyclus alleen dan weet je wanneer je je eisprong hebt en kun je daarop actie ondernemen.
Ik hoop dat je morgen gewoon een 2e streepje plast MaJo!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148740274
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welkom terug! Hopelijk alles weer goed? Je hebt een boel gemist, bijna de helft van het topic heeft een tweede streepje gepiest _O- O+
Ja bijzonder weinig bekende namen! Goed teken denk ik en voor hen die ik al ken: :*

Ik zit op ongeveer 12 dpo nu, maar heb er geen vertrouwen in dit keer. Goed, volgende keer weer. Ben wel actief ovulatie aan 't bijhouden etc. sinds januari, nu de dokter me niet wil doorverwijzen :e
pi_148740404
Welkom terug Bloesem.
Hopelijk mogen we je snel uitzwaaien hier!

Waarom wilt de dokter je niet doorverwijzen? (Sorry als je dat al ergens hebt verteld.)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148741226
Ik wil hem jullie niet onthouden. Het streepje wordt echt duidelijker... *O*
Er is geen negatief meer nodig :P

Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148741391
Jaaaaa jij bent zwanger hoor,gefeliciteerd!
  vrijdag 16 januari 2015 @ 10:48:39 #209
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_148741476
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil hem jullie niet onthouden. Het streepje wordt echt duidelijker... *O*
Er is geen negatief meer nodig :P

[ afbeelding ]
Kan niet missen, gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 10:50:11 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148741515
Nou die streep zie ik zelfs nog. Gefeliciteerd!
pi_148741593
Hee, dat vind ik leuk! Van harte!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148741661
Woehoeeee wat een goed nieuws, gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_148741708
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 07:58 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ja klopt, hier inderdaad ook. Ook laten we sowieso prenataal onderzoek doen.
Ook al is de kans heel klein, toch willen we t uitsluiten.

Hilzillah :*

Joycie *O* *O* *O*
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 10:56:35 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148741718
Jaaaa nu zie ik hem ook :D Gefeliciteerd mop, is het toch nog binnen het jaar gelukt O+ :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148741741
*G* *O* Joycie *O* *G*
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 10:58:29 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148741771
Iemand Bloem nog wel eens gezien? Haar NOD was vorige week namelijk!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148741868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:56 schreef MaJo het volgende:
Jaaaa nu zie ik hem ook :D Gefeliciteerd mop, is het toch nog binnen het jaar gelukt O+ :*
Wat heb ik veel gedacht dat mijn lijf stuk is en het ons niet zo lukken. En nu dit, toch nog echt binnen een jaar.
Het dringt eindelijk een beetje door..

En dan al jullie lieve berichtjes...
Thnx for the tears ;) :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 11:08:01 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148742012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat heb ik veel gedacht dat mijn lijf stuk is en het ons niet zo lukken. En nu dit, toch nog echt binnen een jaar.
Het dringt eindelijk een beetje door..

En dan al jullie lieve berichtjes...
Thnx for the tears ;) :*
Jij bent een goed voorbeeld van iemand met wisselende cycli en die er iets langer over doet, dat geeft ook weer hoop voor de anderen O+ Geniet ervan meis, nu is het toch wel écht echt :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148742322
Jaaaaaa *O* *O* *O* gefeliciteerd!!!
  vrijdag 16 januari 2015 @ 11:22:38 #220
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148742370
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Moppert hoezo denk je dat het mis is/gaat?

Weet niet goed wat te zeggen.. Sterkte
de normale ongesteldheidsverschijnselen. Plus het verdwijnen van een streepje.

Ik vind het zo leuk voor je *O* *O* fijn dat het streepje nu zo duidelijk te fotograferen is *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148742545
*O* *O* *O* voor joycie's streepjes!

En een :* voor jou moppert. Wat rot...

Mijn vriend slaat enigszins door; ik ben een enorme theeleut, maar nu mag ik geen thee meer van hem (want ook cafeine daarin). -O- "stel dat je zwanger bent dan is dat niet goed!".
}:|
En kinderen willen is ook goed voor vriends libido; ik kan straks echt niet meer zitten hoor.. :')
pi_148742820
Ik drink nog gewoon thee, wel minder.

Wel schattig van je vriend. O+
pi_148743007
Wauw,wat gaaf, gefeliciteerd Joycie *O*
pi_148743509
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat heb ik veel gedacht dat mijn lijf stuk is en het ons niet zo lukken. En nu dit, toch nog echt binnen een jaar.
Het dringt eindelijk een beetje door..

En dan al jullie lieve berichtjes...
Thnx for the tears ;) :*
En dat is lekkkeerrrr niet zooo!
Inderdaad, binnen het jaar! *O*
Hoop dat ik ook nog binnen het jaar mag volgen, maar maart is al snel.

Gefeliciteerd!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
pi_148745462
Van harte Joycie! *O*
pi_148745470
Ieiiieieieiieieie! Jocieieieieieieieie!!! *O*

Van harte!! Gefeliciteerd! :*

Simon Levelt heeft een hele selectie theïnevrije thee. De Earl Grey vind ik zelf erg lekker.
pi_148745573
Gefeliciteerd Joycie!!!!

En thee van Simon Levelt O+
pi_148745631
Gefeliciteerd Joycie!
pi_148745658
Jeeeeeh Joycie! Niet meer te missen!! *O*
pi_148747050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:07 schreef J0ycie88 het volgende:
Welkom terug Bloesem.
Hopelijk mogen we je snel uitzwaaien hier!

Waarom wilt de dokter je niet doorverwijzen? (Sorry als je dat al ergens hebt verteld.)
Allereerst HIEEEEHH!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En de dokter wil me niet doorverwijzen omdat (ik hoop dat jullie de logica inzien, want ik zie hem nog niet) omdat je PCOS hebt heb je gewoon minder kansen per jaar dan een andere vrouw, dus waar een ander er twaalf hebt, heb jij er acht. Dus wat langer geduld hebben..
pi_148747069
Joyce! :0 Streepjes! :* *O*
Als 't nou eens in de naam mag zitten dit keer O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148748756
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef Moppert het volgende:

[..]

de normale ongesteldheidsverschijnselen. Plus het verdwijnen van een streepje.

Ik vind het zo leuk voor je *O* *O* fijn dat het streepje nu zo duidelijk te fotograferen is *O* *O*
Wat vervelend Moppert.. :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148748788
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:29 schreef silliegirl het volgende:
*O* *O* *O* voor joycie's streepjes!

En een :* voor jou moppert. Wat rot...

Mijn vriend slaat enigszins door; ik ben een enorme theeleut, maar nu mag ik geen thee meer van hem (want ook cafeine daarin). -O- "stel dat je zwanger bent dan is dat niet goed!".
}:|
En kinderen willen is ook goed voor vriends libido; ik kan straks echt niet meer zitten hoor.. :')
haha het heeft wel iets liefs dat je vriend zo doorslaat ;) Dan maar aan de rooibosthee!
Enne succes met zijn libido. Wordt het je te zwaar kun je hem altijd nog zeggen dat zoveel seks zijn zaadkwaliteit niet ten goede komt ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148748884
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Allereerst HIEEEEHH!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En de dokter wil me niet doorverwijzen omdat (ik hoop dat jullie de logica inzien, want ik zie hem nog niet) omdat je PCOS hebt heb je gewoon minder kansen per jaar dan een andere vrouw, dus waar een ander er twaalf hebt, heb jij er acht. Dus wat langer geduld hebben..
Onzin! Ik zou daar niet akkoord mee gaan. En zeggen dat je wilt dat iemand die daar in is gespecialiseerd een oordeel geeft. Hoe lang zou je volgens de huisarts moeten wachten dan?

Is er al echt PCOS vastgesteld? Loop je dan niet sowieso bij een specialist? Ik zo er een wat research over doen als ik jou was Bloesem.!

quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef SilverSjoiis het volgende:
Joyce! :0 Streepjes! :* *O*
Als 't nou eens in de naam mag zitten dit keer O-)
Haha dat zou wat zijn!
Hoe gaat het met jouw lijn-avontuur? Hou je het een beetje vol?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148748945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Onzin! Ik zou daar niet akkoord mee gaan. En zeggen dat je wilt dat iemand die daar in is gespecialiseerd een oordeel geeft. Hoe lang zou je volgens de huisarts moeten wachten dan?

Is er al echt PCOS vastgesteld? Loop je dan niet sowieso bij een specialist? Ik zo er een wat research over doen als ik jou was Bloesem.!

Nog een half jaartje. Nee de h/a heeft (stom toevallig) ook gynaecologie gestudeerd en is er dus in gespecialiseerd. Hij heeft die PCOS ook vastgesteld, maar omdat ik nog wel ongesteld wordt (zij het vrij weinig) ziet hij nog niet zo de urgentie. Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik na mijn verjaardag (22 februari) niet zwanger ben, ik weer terug ga voor een doorverwijzing (maar ik baal er wel van)
pi_148748968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Onzin! Ik zou daar niet akkoord mee gaan. En zeggen dat je wilt dat iemand die daar in is gespecialiseerd een oordeel geeft. Hoe lang zou je volgens de huisarts moeten wachten dan?

Is er al echt PCOS vastgesteld? Loop je dan niet sowieso bij een specialist? Ik zo er een wat research over doen als ik jou was Bloesem.!

[..]

Haha dat zou wat zijn!
Hoe gaat het met jouw lijn-avontuur? Hou je het een beetje vol?
Alle Joyce-en verzamelen :W O-)

Ja, nee, dat gaat prima :Y Makkelijk vol te houden, alleen ik ben niet zo'n fanatieke poster :P Zit ondertussen om -5 kg in minder dan 2 weken. Dus het gaat oerendhard!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148749146
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Nog een half jaartje. Nee de h/a heeft (stom toevallig) ook gynaecologie gestudeerd en is er dus in gespecialiseerd. Hij heeft die PCOS ook vastgesteld, maar omdat ik nog wel ongesteld wordt (zij het vrij weinig) ziet hij nog niet zo de urgentie. Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik na mijn verjaardag (22 februari) niet zwanger ben, ik weer terug ga voor een doorverwijzing (maar ik baal er wel van)
Ik snap goed dat je zo baalt. Inderdaad STOM toevallig dat je h/a is gespecialiseerd. Hopelijk is het voor 22/2 raak en anders hoop ik voor jullie dat jullie huisarts meewerkt aan een verwijzing.

Hoe oud zijn jullie?

quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Alle Joyce-en verzamelen :W O-)

Ja, nee, dat gaat prima :Y Makkelijk vol te houden, alleen ik ben niet zo'n fanatieke poster :P Zit ondertussen om -5 kg in minder dan 2 weken. Dus het gaat oerendhard!
Wow! Ik doe het je niet na. Als is het streepje wel echt een motivatie om goed te gaan eten. Lijnen mag niet dat weet ik. Maar gezond eten wel ;)
Al deed ik dat eigenlijk altijd al wel, maar een extra boordje avond eten was altijd zo lekker. Of dat lekker broodje met zalm en roomkaas en sla.. (gerookte zalm mag niet meer las ik.... pfffff)

Met ook niet zo'n fanatieke poster hoor. Alleen als ik zin heb ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148749169
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik snap goed dat je zo baalt. Inderdaad STOM toevallig dat je h/a is gespecialiseerd. Hopelijk is het voor 22/2 raak en anders hoop ik voor jullie dat jullie huisarts meewerkt aan een verwijzing.

Hoe oud zijn jullie?
Ik blijf gewoon duimen en anders maar via een andere huisarts o.i.d.

We worden allebei 28
pi_148749787
Zit zo eens te denken he.. in augustus word ik 29... maar.. dan ben ik bijna 30 :o en dat is niet erg maar wel als ik dan nog steeds kinderloos ben :( ... -O-
pi_148751710
Nou Joyce nog één keertje gefeliciteerd! En nu opzouten naar Z&G (grapjuh :P)

Kruidenthee is als het goed is zonder cafeïne. Ik sta niet in voor kruidenthee van pickwick of lipton.
Bij de Droom van Utrecht verkopen ze ook losse thee en Welcome little baby thee
pi_148751935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:38 schreef Daui het volgende:
Nou Joyce nog één keertje gefeliciteerd! En nu opzouten naar Z&G (grapjuh :P)

Kruidenthee is als het goed is zonder cafeïne. Ik sta niet in voor kruidenthee van pickwick of lipton.
Bij de Droom van Utrecht verkopen ze ook losse thee en Welcome little baby thee
Ik wacht nog even met Z&G als je het goed vindt ;)

Ik durf mijn moeder niet te bellen voor een gewoon praatje. Bang dat ik het er opeens uitfloep haha.. Aangezien ze ook al van mijn pijnlijke tetten af weet :P
Nog even goed met vriend kortsluiten wanneer we het willen vertellen. Hij zei na de eerste echo, maar dat hou ik denk ik niet vol. Dus we gaan eens kijken. Is voor latere zorg.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 16:59:48 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148752316
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:32 schreef deadly_kiss het volgende:
Zit zo eens te denken he.. in augustus word ik 29... maar.. dan ben ik bijna 30 :o en dat is niet erg maar wel als ik dan nog steeds kinderloos ben :( ... -O-
Leeftijd is ook maar een relatief iets :* Ik ben nu 32 en zal sowieso niet voor mijn 33ste een kind krijgen. Dat klinkt oud voor mijn gevoel nu maar als je later terugkijkt dan lach je er zelf om. Als ik nu bijvoorbeeld kijk naar dat ik studeerde, wat was ik toen nog een jonkie _O- Ben sowieso nooit zo met leeftijd bezig, vind het zo'n onzinnig iets :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148753243
Ik word bijna 26 en das heul niet oud. Maar mijn zus had er al 2 toen. :o
pi_148755536
Wat rot bloesem.. Een vriendin van mij zit vervroegd in de overgang en toen had een gynaecoloog ook gewoon ijskoud tegen haar gezegd, ja sommige vrouwen kunnen nou eenmaal geen kinderen krijgen.. Ze voelde zich zo naar en onbegrepen daarna.

Hier sinds de zomer 14 kilo afgevallen voor een gezond lijf voor een zwangerschap. Van kledingmaat L/M naar S/XS. BMI is nu helemaal top gelukkig.
Ben zelf nog heel jong dus heb nog geen stress van bijvoorbeeld voor mn 30e wil ik zwanger zijn ofzo. Dat zal hopelijk wel lukken.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 19:46:37 #245
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148756823
Wow 14 kg afgevallen! Dat zou hier ook wel handig zijn :') hoe deed je dat?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148757749
Ik word volgende maand 27. Had altijd gezegd dat ik voor mijn 30e 2 kinderen wil. Wil ik nog steeds, maar begint de tijd wel enigszins te dringen. :D Maar eerst maar eentje. ;) Hopelijk is het ons gegund.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik wacht nog even met Z&G als je het goed vindt ;)

Ik durf mijn moeder niet te bellen voor een gewoon praatje. Bang dat ik het er opeens uitfloep haha.. Aangezien ze ook al van mijn pijnlijke tetten af weet :P
Nog even goed met vriend kortsluiten wanneer we het willen vertellen. Hij zei na de eerste echo, maar dat hou ik denk ik niet vol. Dus we gaan eens kijken. Is voor latere zorg.
Lijkt mij ook lastig! Ben benieuwd wat jullie besluiten.
Denk je dat je moeder nog gaat informeren naar je boobs? :D Want liegen tegen je moeder is echt lastig, vind ik. :+
pi_148757960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Nog een half jaartje. Nee de h/a heeft (stom toevallig) ook gynaecologie gestudeerd en is er dus in gespecialiseerd. Hij heeft die PCOS ook vastgesteld, maar omdat ik nog wel ongesteld wordt (zij het vrij weinig) ziet hij nog niet zo de urgentie. Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik na mijn verjaardag (22 februari) niet zwanger ben, ik weer terug ga voor een doorverwijzing (maar ik baal er wel van)
Tuurlijk baal je ;( En het is ook gewoon niet fijn om te horen dat zij vind dat het geen urgentie heeft. Hoelang zijn jullie nu bezig?

Meestal gaat het om een jaar proberen, dan mag je voor een doorverwijzing, toch?
pi_148758985
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef pinquit het volgende:
Wow 14 kg afgevallen! Dat zou hier ook wel handig zijn :') hoe deed je dat?
Ik raakte 17 kg kwijt door alle koek, snoep, chips en frisdrank te laten staan en te gaan wandelen :Y
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148759348
Hier ook alle koek chips en snoep laten staan, kleinere porties en alles bewust uitkiezen. Voor m'n werk maak ik hele lange dagen waar ik continue op m'n benen sta en loop. Sporten heb ik dan geen puf meer voor dus dat heb ik ook niet gedaan. Voel me wel echt goed in m'n vel nu.
pi_148759847
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Leeftijd is ook maar een relatief iets :* Ik ben nu 32 en zal sowieso niet voor mijn 33ste een kind krijgen. Dat klinkt oud voor mijn gevoel nu maar als je later terugkijkt dan lach je er zelf om. Als ik nu bijvoorbeeld kijk naar dat ik studeerde, wat was ik toen nog een jonkie _O- Ben sowieso nooit zo met leeftijd bezig, vind het zo'n onzinnig iets :D
Ja dat is ook wel zo... maar ik ben er al jaren klaar voor! Elke keer vond ik dat er weer wat anders "eerst" af moest komen zoals de bouw van ons huis, veiligere auto, nu wonen we alweer ruim een jaar hier en ik heb niks meer om naar uit te kijken :'( ook geen excuus meer om te wachten met kinderen kom maar op 8- ohja we misschien een bruiloft volgend jaar maar das een kleinigheidje _O_ ik heb gezegt dat als hij nog wil trouwen..dan moet dat binnen 10 jaar dus dan heeft hij nog 1,5 jaar haha :7

Mijn ouders zijn nu beide bijna 60 en dat vind ik soms wel jammer, ik had liever eerder moeder willen worden :)
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:50:36 #251
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148761500
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:49 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik raakte 17 kg kwijt door alle koek, snoep, chips en frisdrank te laten staan en te gaan wandelen :Y
Ik mot dat ook! Eens kijken of het me lukt :P
Heb helaas een zittend beroep, maar ook genoooeeeg tijd om er ook eens op uit te gaan om gewoon een lekker stuk te wandelen :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 22:13:53 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148762349
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:11 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo... maar ik ben er al jaren klaar voor! Elke keer vond ik dat er weer wat anders "eerst" af moest komen zoals de bouw van ons huis, veiligere auto, nu wonen we alweer ruim een jaar hier en ik heb niks meer om naar uit te kijken :'( ook geen excuus meer om te wachten met kinderen kom maar op 8- ohja we misschien een bruiloft volgend jaar maar das een kleinigheidje _O_ ik heb gezegt dat als hij nog wil trouwen..dan moet dat binnen 10 jaar dus dan heeft hij nog 1,5 jaar haha :7

Mijn ouders zijn nu beide bijna 60 en dat vind ik soms wel jammer, ik had liever eerder moeder willen worden :)
ik snap dat wel :Y achteraf denk ik ook 'waarom zijn we niet eerder begonnen?' Aan de andere kant hebben we altijd gezegd dat we er na 5 jaar samen aan zouden beginnen en we hebben wel hele leuke dingen met z'n tweetjes gedaan. Mijn ouders gaan richting de 70 dus ik hoop dat het niet meer te lang duurt ook hier :Y

Hier weer een domper. Had vandaag mega last van mijn tetten, echt zo erg dat ik niet wist hoe snel ik mijn bh uit moest doen toen ik binnenkwam :') de klieren rond mijn tepels zijn helemaal dik dus vriend was echt van :o zelfs mijn moeder die super nuchter is en vindt dat ik mezelf vaak gek maak was ervan overtuigd dat ik wel eens zwanger kon zijn. Dus net een test gedaan maar helemaal niks -O- ik denk dat het dan nu mijn eisprong is. Dat betekent dus dat dit een cyclus van rond de 60 dagen gaat worden }:| aan de andere kant betekent het ook dat mijn operatie gewoon door kan gaan over drie weken. Dubbel gevoel nu :'(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148762579
Misschien toch een goed idee om met temperaturen en/of ovulatietesten te beginnen. Je bent er nu toch genoeg mee bezig, dan kan je maar beter inzicht in je cyclus krijgen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 22:29:14 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148762896
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:20 schreef Limone het volgende:
Misschien toch een goed idee om met temperaturen en/of ovulatietesten te beginnen. Je bent er nu toch genoeg mee bezig, dan kan je maar beter inzicht in je cyclus krijgen.
zat ik ook te denken ja :Y het zou wel fijn zijn om in ieder geval te weten wanneer de eisprong is, dat neemt al veel onzekerheid weg. Net wel period tracker deluxe aangeschaft, die heeft ook tabellen met symptomen. Dat geeft al een aardig overzicht ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148764145
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

zat ik ook te denken ja :Y het zou wel fijn zijn om in ieder geval te weten wanneer de eisprong is, dat neemt al veel onzekerheid weg. Net wel period tracker deluxe aangeschaft, die heeft ook tabellen met symptomen. Dat geeft al een aardig overzicht ^O^
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:20 schreef Limone het volgende:
Misschien toch een goed idee om met temperaturen en/of ovulatietesten te beginnen. Je bent er nu toch genoeg mee bezig, dan kan je maar beter inzicht in je cyclus krijgen.
Dit inderdaad. :Y Ik weet dat je zei dat je een half jaar wilde wachten, maar waarom precies?
Je maakt jezelf nu inderdaad best wel gek en wanneer je tenminste écht weet wanneer je ovuleert, hoef je ook niet meer zo te twijfelen.

Ik ben in elk geval blij dat ik ovulatietesten gebruik. Het geeft zoveel meer inzicht en weet daardoor beter waar ik aan toe bent. Plus dat dan de kans dat je zwanger raakt ook groter wordt, omdat je gericht kan seksen, uuhhh de kans zelf wordt niet echt groter; maar je snapt wat ik bedoel toch. :D En tja... we willen gewoon zwanger worden toch, we zijn er toch al zoveel mee bezig waarom dan uitstellen?. :)
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:15:00 #256
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148770375
Egopost: zelfs op een ovulatietest kan ik geen twee streepjes piesen :'( /egopost

MaJo: het is zaterdag :+ ik verwacht een update ;)

Verder wel bijgelezen, maar wat minder gereageerd. Welkom terug Bloesem :W, opnieuw *O* voor J0ycie en een :* voor Moppert. Verder iets gelezen over afvallen, maar dat is hier ook zo hard nodig dat ik maar wijselijk mijn mond hou :X

[ Bericht 42% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 17-01-2015 10:18:39 (te fanatiek ) ]
pi_148770449
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:15 schreef JantinaGr het volgende:
Ik word volgende maand 27. Had altijd gezegd dat ik voor mijn 30e 2 kinderen wil. Wil ik nog steeds, maar begint de tijd wel enigszins te dringen. :D Maar eerst maar eentje. ;) Hopelijk is het ons gegund.

[..]

Lijkt mij ook lastig! Ben benieuwd wat jullie besluiten.
Denk je dat je moeder nog gaat informeren naar je boobs? :D Want liegen tegen je moeder is echt lastig, vind ik. :+
Mijn moeder gaat daar zeker naar informeren! Maar ik ga haar zo bellen en zeggen dat ik mijn maandverband niet heb weg hoeven gooien. Dan lieg ik niet.. maar zeg ik eigenlijk ook niets :P

Ik kan namelijk niet liegen tegen haar! Haha..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148770522
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Egopost: zelfs op een ovulatietest kan ik geen twee streepjes piesen :'( /egopost

MaJo: het is zaterdag :+ ik verwacht een update ;)

Verder wel bijgelezen, maar wat minder gereageerd. Welkom terug Bloesem :W, opnieuw *O* voor J0ycie en een :* voor Moppert. Verder iets gelezen over afvallen, maar dat is hier ook zo hard nodig dat ik maar wijselijk mijn mond hou :X
Is een ovutest ook niet een beetje vroeg je verwacht je NOD pas op 5 Feb toch? Komt goed meid!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148770672
Hoewel ik nogsteeds verga van de buikpijn en teveel bloed verlies, vannacht eindelijk niet doorgelekt op mijn dekbed!

Gisteren moest ik de bloedstolling dosis verdubbelen naar 12 stuks ( :o ) per dag dus t zou ook wel eens tijd worden :{
Volgens de agenda is maandag de laatste menstruatiedag, duimen jullie aub mee dat het bloed dan stopt..en dat ik niet weer een maand mag "doorfeesten" ;(
pi_148770733
Jeetje zeg, nog steeds niet over? Nu mag t wel stoppen!
pi_148770962
Jeetje Deadly_kiss! Wat rot! Hopelijk is het maandag snel over!

Majo: Misschien focus je teveel op je lichaam. En je lichaam kan ook echt een loopje met je nemen als je gespannen of gestresst bent. Misschien kan je het een beetje loslaten? Proberen wat te ontspannen ofzo?

Wow Fien! 14 kg afvallen is echt heel veel! Goed gedaan joh!

Ik heb een beetje jullie ervaringen nodig. Ik heb volgende week zaterdag een verjaardag en een stapavond met vrienden. Op dergelijke gelegenheden vloeit er nogal wat alcohol en normaliter drink ik leuk mee. Alleen lijkt dat nu raar; ondanks dat ik niet denk dat het zo snel raak zou zijn, wil ik ook niet het risico lopen dat ik teveel drink en dan toch zwanger blijk.

Vriend vindt het ook niet goed dat ik iets zou drinken daar, maar hoe ga je daar mee om? Als ik niet drink doen mensen meteen 1 en 1 en ik heb eigenlijk ook weinig zin om open kaart te spelen erover. Hoe doen jullie dat?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:56:44 #262
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148770965
Jeetje, Deadly, wat een gedoe! Dat alleen maar niet-doorlekken al zo'n succes kan betekenen. Hopelijk is het snel over :*

J0ycie: leuk dat je het zo deelt met je moeder. Ik lieg al maanden glashard dat we niet bezig zijn :D
Volgens het internet moet ik op dag 11 beginnen als ik een cyclus heb van 29 dagen (wat vorige cyclus was) en dat is vandaag. Op zich niet heel vreemd dus dat 'ie helemaal wit was, maar had wel even een :')-momentje.
pi_148770973
Nee nog niet over, maar ik had ook de pech dat het vanaf dag 1 meteen feest was :{
Ik ben er zo klaar mee, elk uur naar de wc, snachts vaak wakker, zit aan huis gekluisterd na mijn apotheek avontuur.. ik kan me niet voorstellen dat ik dinsdag ineens weer aan het werk kan zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik doorlek, of dat iemand iets ziet.. dat ik uberhaubt rechtop kan lopen en lachen met mn dienblad in mn handen:o
pi_148771122
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:
Jeetje Deadly_kiss! Wat rot! Hopelijk is het maandag snel over!

Majo: Misschien focus je teveel op je lichaam. En je lichaam kan ook echt een loopje met je nemen als je gespannen of gestresst bent. Misschien kan je het een beetje loslaten? Proberen wat te ontspannen ofzo?

Wow Fien! 14 kg afvallen is echt heel veel! Goed gedaan joh!

Ik heb een beetje jullie ervaringen nodig. Ik heb volgende week zaterdag een verjaardag en een stapavond met vrienden. Op dergelijke gelegenheden vloeit er nogal wat alcohol en normaliter drink ik leuk mee. Alleen lijkt dat nu raar; ondanks dat ik niet denk dat het zo snel raak zou zijn, wil ik ook niet het risico lopen dat ik teveel drink en dan toch zwanger blijk.

Vriend vindt het ook niet goed dat ik iets zou drinken daar, maar hoe ga je daar mee om? Als ik niet drink doen mensen meteen 1 en 1 en ik heb eigenlijk ook weinig zin om open kaart te spelen erover. Hoe doen jullie dat?
Het is januari, ik zou het op een goed voornemen gooien! Maar het is en blijft lastig. Maar ik zou ook niet drinken. Want het zo zomaar eens wel meteen raak kunnen zijn...

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Jeetje, Deadly, wat een gedoe! Dat alleen maar niet-doorlekken al zo'n succes kan betekenen. Hopelijk is het snel over :*

J0ycie: leuk dat je het zo deelt met je moeder. Ik lieg al maanden glashard dat we niet bezig zijn :D
Volgens het internet moet ik op dag 11 beginnen als ik een cyclus heb van 29 dagen (wat vorige cyclus was) en dat is vandaag. Op zich niet heel vreemd dus dat 'ie helemaal wit was, maar had wel even een :')-momentje.
Snap ik even afwachten meid!
Ja het is ook wel heel leuk om te delen met mijn moeder. Maar kom er nu dus achter dat dat niet altijd even handig is. Vriend en ik hebben besloten om het volgend weekend te gaan vertellen aan zijn ouders en mijn ouders. We willen dit heel graag delen ondanks dat het nog zo pril is.
De rest hoort het pas over een paar weken. In ieder geval een eerste afspraak met de VK afwachten! En we willen allebei eerst een werkend hartje gezien hebben voor we het tegen verdere vrienden en familie vertellen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Nee nog niet over, maar ik had ook de pech dat het vanaf dag 1 meteen feest was :{
Ik ben er zo klaar mee, elk uur naar de wc, snachts vaak wakker, zit aan huis gekluisterd na mijn apotheek avontuur.. ik kan me niet voorstellen dat ik dinsdag ineens weer aan het werk kan zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik doorlek, of dat iemand iets ziet.. dat ik uberhaubt rechtop kan lopen en lachen met mn dienblad in mn handen:o
Oh meid wat lijkt me dit rot. Hopelijk werkt de medicatie en neemt het bloeden in rap tempo af!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148771411
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:34 schreef deadly_kiss het volgende:
Hoewel ik nogsteeds verga van de buikpijn en teveel bloed verlies, vannacht eindelijk niet doorgelekt op mijn dekbed!

Gisteren moest ik de bloedstolling dosis verdubbelen naar 12 stuks ( :o ) per dag dus t zou ook wel eens tijd worden :{
Volgens de agenda is maandag de laatste menstruatiedag, duimen jullie aub mee dat het bloed dan stopt..en dat ik niet weer een maand mag "doorfeesten" ;(
Jeetje, heftig! Ik duim voor je.
Maar is er vooralsnog geen sprake van een aandoening o.i.d. met zoveel menstruatiebloed?
Sorry als ik dit gemist heb.
pi_148771537
Ik zou het inderdaad ook op een goed voornemen gooien silliegirl. Dan heb je ook meteen wat langer een smoes. Ze zullen misschien nu wel even denken, misschien is de zwanger? Maar zodra je niet met baby nieuws komt binnen een paar weken heb je wel meteen voor de volgende keren ook een smoes. Ik drink sowieso geen alcohol dus dat probleem heb ik niet. Maar rauw vlees daarin tegen.... Biefstuk, carpaccio, broodje filet, tartaartjes :9~
pi_148771691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:25 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Jeetje, heftig! Ik duim voor je.
Maar is er vooralsnog geen sprake van een aandoening o.i.d. met zoveel menstruatiebloed?
Sorry als ik dit gemist heb.
Ik moet 4feb naar de gyn (voor het eerst)
Mede omdat we al meer dan een jaar bezig waren om zwanger te raken wat niet lukt, en omdat sinds aug 2014 mijn menstruatie van slag is (wel exact op schema en netjes 2 strepen op de evulatietests) maar 2x is tussendoor het bloeden niet gestopt en elke maand lijkt het bloeden erger te worden.
Misschien had ik zelf eerder aan de bel moeten trekken maar ik wilde gewoon tot kerst wachten omdat we toen officieel 1jaar verder waren :')
Dokter kan niks voor me doen, dus ik zal moeten afwachten }:|


Edit, ik ga me trouwens een beetje terughouden hier, want ik zie veel liever al jullie streepjes voorbij komen inplaats van mn eigen gezeur :P ik vind eigenlijk niet dat mijn verhalen hier nog thuis horen... ik wil hier strepen en --> *O* <-- zien jaaaaaa ^O^
pi_148773522
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:44 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ik moet 4feb naar de gyn (voor het eerst)
Mede omdat we al meer dan een jaar bezig waren om zwanger te raken wat niet lukt, en omdat sinds aug 2014 mijn menstruatie van slag is (wel exact op schema en netjes 2 strepen op de evulatietests) maar 2x is tussendoor het bloeden niet gestopt en elke maand lijkt het bloeden erger te worden.
Misschien had ik zelf eerder aan de bel moeten trekken maar ik wilde gewoon tot kerst wachten omdat we toen officieel 1jaar verder waren :')
Dokter kan niks voor me doen, dus ik zal moeten afwachten }:|


Edit, ik ga me trouwens een beetje terughouden hier, want ik zie veel liever al jullie streepjes voorbij komen inplaats van mn eigen gezeur :P ik vind eigenlijk niet dat mijn verhalen hier nog thuis horen... ik wil hier strepen en --> *O* <-- zien jaaaaaa ^O^
het hoeft niet alleen maar rozengeur en manenschijn te zijn hier. "Gezeur" is heel wat anders....

Wel fijn dat je stappen kan ondernemen binnenkort en gelijk heel dubbel dat je stappen "moet" ondernemen om duidelijkheid of vooruit te kunnen krijgen.

Succes! :*
Schudden voor gebruik
pi_148775540
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Tuurlijk baal je ;( En het is ook gewoon niet fijn om te horen dat zij vind dat het geen urgentie heeft. Hoelang zijn jullie nu bezig?

Meestal gaat het om een jaar proberen, dan mag je voor een doorverwijzing, toch?
We zijn nu een jaar en een maand of twee bezig. Ik dacht dat ook, maar blijkbaar toch nog even wachten =_= Nou ja, zoals ik al zei, ik ga gewoon in februari weer terug. Thx voor de support iig <3
pi_148783152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik mot dat ook! Eens kijken of het me lukt :P
Heb helaas een zittend beroep, maar ook genoooeeeg tijd om er ook eens op uit te gaan om gewoon een lekker stuk te wandelen :)
Ik heb een semi-zittend beroep :Y Maar ik werk 3 dagen, dus mn twee vrije dagen ga ik 's ochtends een flink stuk wandelen met de hond. En de vorige keer gingen vriendlief, hond en ik elke zondag een stuk wandelen met een max. van 22 km :) Want toen hadden we het idee dat we de 4daagse wel gingen lopen O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148783249
[/quote]
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Egopost: zelfs op een ovulatietest kan ik geen twee streepjes piesen :'( /egopost

Dat lukt mij ook niet :s)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148783568
Kan dat jongens, nu al nesteldrang. Ben heel de kledingkast aan het uitzoeken. Want ik moet en zal ruimte maken. Ik wil namelijk een nieuwe kast zodat we de slaapkamer anders kunnen indelen zodat er meer ruimte is voor babymeubeltjes straks!

Naja kan maar gedaan zijn natuurlijk..... Pffff op zaterdagavond! Raar lijf/hoofd!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:28:51 #273
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148783772
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:13 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Dat lukt mij ook niet :s)
Nub-boks! ):O
pi_148786086
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Kan dat jongens, nu al nesteldrang. Ben heel de kledingkast aan het uitzoeken. Want ik moet en zal ruimte maken. Ik wil namelijk een nieuwe kast zodat we de slaapkamer anders kunnen indelen zodat er meer ruimte is voor babymeubeltjes straks!

Naja kan maar gedaan zijn natuurlijk..... Pffff op zaterdagavond! Raar lijf/hoofd!
Nesteldrang is een van de eerste zwangerschapskwaaltjes bij mij. Toen ik in oktober AL mijn skikleren had weggegooid (want we zouden dit jaar niet gaan skiën :X ) wist ik dat ik kon gaan testen. ;) Je bent hartstikke zwanger! *O*
pi_148788660
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Kan dat jongens, nu al nesteldrang. Ben heel de kledingkast aan het uitzoeken. Want ik moet en zal ruimte maken. Ik wil namelijk een nieuwe kast zodat we de slaapkamer anders kunnen indelen zodat er meer ruimte is voor babymeubeltjes straks!

Naja kan maar gedaan zijn natuurlijk..... Pffff op zaterdagavond! Raar lijf/hoofd!
:Y

IK MOEST de keuken, van onder tot boven en binnenstebuiten, poetsen en ineens de WC verbouwen O+ ik snapte daar eigenlijk helemaal niets van. Maar dat kan er dus prima bij horen :D

Overigens was dat op dag 5 (na ovulatie) ofzo en toen moest ik nog een tijdje wachten op mijn NOD :@

Lekker aan toegeven en klussen en opruimen, dat geeft rust op de een of andere manier :*
Schudden voor gebruik
pi_148788743
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:13 schreef SilverSjoiis het volgende:


[..]

Dat lukt mij ook niet :s)
De aanhouder wint O+

op een gegeven moment moeten ze gewoon te voorschijn komen :*
Schudden voor gebruik
pi_148790098
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 21:40 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:Y

IK MOEST de keuken, van onder tot boven en binnenstebuiten, poetsen en ineens de WC verbouwen O+ ik snapte daar eigenlijk helemaal niets van. Maar dat kan er dus prima bij horen :D

Overigens was dat op dag 5 (na ovulatie) ofzo en toen moest ik nog een tijdje wachten op mijn NOD :@

Lekker aan toegeven en klussen en opruimen, dat geeft rust op de een of andere manier :*
Ja.. Dat geloof ik ook wel. We zijn vandaag ook al gaan kijken voor meubeltjes.. Omdat het bij ons echt passen en meten wordt, en ik daar eigenlijk heel onrustig van werd. Nu al ;)
Maar we hebben iets gevonden, dat houden we lekker in ons hoofd. (en we weten waarvoor we moeten sparen :P)

Ben nu alleen wat onzeker. heb echt allemaal "krampjes".. Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik bang dat ik bloed zie........ Maar ik ben ook nog steeds wat misselijk. Naja niet teveel over nadenken en mezelf afleiden denk ik dan maar!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148790893
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:17 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja.. Dat geloof ik ook wel. We zijn vandaag ook al gaan kijken voor meubeltjes.. Omdat het bij ons echt passen en meten wordt, en ik daar eigenlijk heel onrustig van werd. Nu al ;)
Maar we hebben iets gevonden, dat houden we lekker in ons hoofd. (en we weten waarvoor we moeten sparen :P)

Ben nu alleen wat onzeker. heb echt allemaal "krampjes".. Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik bang dat ik bloed zie........ Maar ik ben ook nog steeds wat misselijk. Naja niet teveel over nadenken en mezelf afleiden denk ik dan maar!
afleiden is lastig, maar dat gaat op den duur vanzelf ;)

gewoon lekker poetsen en rondkijken of je ergens die optie kinderkamer veeeuuuul goedkoper kunt scoren de komende maanden :*
Schudden voor gebruik
pi_148791563
Dit is toch wel een belangrijke mededeling!!!

Mijn vriend komt zelf met een plaatje van een berenpakje....

"Die is leukkkkkkkkkkkk!" Aldus vriend....

O+
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:00:59 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148791918
Berenpakjes!!!!! O+ O+

Hier is daar ook al de goedkeuring voor..
Wel handig om dan tussen september en april een kind te baren.. In de zomer lijken die pakjes me vooral erg warm...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148792005
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:00 schreef Barreltje het volgende:
Berenpakjes!!!!! O+ O+

Hier is daar ook al de goedkeuring voor..
Wel handig om dan tussen september en april een kind te baren.. In de zomer lijken die pakjes me vooral erg warm...
30 september hier als ik goed heb gerekend.. Dus dat berenpakje komt er ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator zaterdag 17 januari 2015 @ 23:18:58 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148792492
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 23:06 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

[..]

Dit inderdaad. :Y Ik weet dat je zei dat je een half jaar wilde wachten, maar waarom precies?
Je maakt jezelf nu inderdaad best wel gek en wanneer je tenminste écht weet wanneer je ovuleert, hoef je ook niet meer zo te twijfelen.

Ik ben in elk geval blij dat ik ovulatietesten gebruik. Het geeft zoveel meer inzicht en weet daardoor beter waar ik aan toe bent. Plus dat dan de kans dat je zwanger raakt ook groter wordt, omdat je gericht kan seksen, uuhhh de kans zelf wordt niet echt groter; maar je snapt wat ik bedoel toch. :D En tja... we willen gewoon zwanger worden toch, we zijn er toch al zoveel mee bezig waarom dan uitstellen?. :)
Dat half jaar was meer een gevoelsmatig iets, ik wilde niet dat het te geforceerd zou worden. Maar die onzekerheid vind ik ook maar niks _O- Denk dat ik inderdaad maar eens aan testen ga beginnen :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:
Jeetje Deadly_kiss! Wat rot! Hopelijk is het maandag snel over!

Majo: Misschien focus je teveel op je lichaam. En je lichaam kan ook echt een loopje met je nemen als je gespannen of gestresst bent. Misschien kan je het een beetje loslaten? Proberen wat te ontspannen ofzo?

Wow Fien! 14 kg afvallen is echt heel veel! Goed gedaan joh!

Ik heb een beetje jullie ervaringen nodig. Ik heb volgende week zaterdag een verjaardag en een stapavond met vrienden. Op dergelijke gelegenheden vloeit er nogal wat alcohol en normaliter drink ik leuk mee. Alleen lijkt dat nu raar; ondanks dat ik niet denk dat het zo snel raak zou zijn, wil ik ook niet het risico lopen dat ik teveel drink en dan toch zwanger blijk.

Vriend vindt het ook niet goed dat ik iets zou drinken daar, maar hoe ga je daar mee om? Als ik niet drink doen mensen meteen 1 en 1 en ik heb eigenlijk ook weinig zin om open kaart te spelen erover. Hoe doen jullie dat?
Ontspannen is lastig maar ga mijn best doen. De komende tijd heb ik mijn operatie om me druk over te maken :X

Wat alcohol betreft: gewoon een smoes verzinnen :Y Antibiotica is altijd een goeie. Zeg dat je een voorhoofdsholte/keel/oorontsteking hebt en niemand vraagt er meer naar ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Egopost: zelfs op een ovulatietest kan ik geen twee streepjes piesen :'( /egopost

MaJo: het is zaterdag :+ ik verwacht een update ;)

Verder wel bijgelezen, maar wat minder gereageerd. Welkom terug Bloesem :W, opnieuw *O* voor J0ycie en een :* voor Moppert. Verder iets gelezen over afvallen, maar dat is hier ook zo hard nodig dat ik maar wijselijk mijn mond hou :X
Je hebt mijn reactie van gisteren wel gelezen neem ik aan? Omowitte test -O-

Joycie wat fijn dat je je wat zekerder voelt over de zwangerschap O+ Dat opruimen lijkt me een overduidelijke zwangerschapskwaal :Y Ik hoop dat ik die ook ooit ga krijgen, ben echt een sloddervos _O-

Deadly wat naar dat je nog steeds zo zwaar ongesteld bent. Hopelijk kan de gyn uitvinden waar het aan ligt! :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:36:12 #283
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148793011
Sorry, MaJo, ik denk dat ik daar overheen gelezen had. Laatste wat ik in mijn hoofd heb zitten is dat je bij je moeder was, dus zaterdag weer zou testen. Of was dat iemand anders?
Mijn hoofd is echt een zeef. Ben benieuwd hoe ernstig dat wordt als ik echt zwangerschapsdementie krijg :o
pi_148793230
Hier ook een sloddervos hoor MaJo, en ben nog lang niet klaar met de kast. Kan heeeeel slecht weggooien. Maar we moeten eigenlijk een nieuwe kas, hebben er nu een van 3 meter breed en die neem 1 derde van de kamer in beslag. Dus we willen eigenlijk voor een PAXkast gaan van 1.50 breed. Dus ik moet echt gaan uitzoeken weggooien en ordenen. Zeker als er straks ook nog spullen voor de baby bijkomen!

Maar ben er van overtuigd dat het gaat lukken. En dat we er ondanks dat er geen 2e slaapkamer is, wel echt een leuke en gezellige kamer van kunnen gaan maken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148799245
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier ook een sloddervos hoor MaJo, en ben nog lang niet klaar met de kast. Kan heeeeel slecht weggooien. Maar we moeten eigenlijk een nieuwe kas, hebben er nu een van 3 meter breed en die neem 1 derde van de kamer in beslag. Dus we willen eigenlijk voor een PAXkast gaan van 1.50 breed. Dus ik moet echt gaan uitzoeken weggooien en ordenen. Zeker als er straks ook nog spullen voor de baby bijkomen!

Maar ben er van overtuigd dat het gaat lukken. En dat we er ondanks dat er geen 2e slaapkamer is, wel echt een leuke en gezellige kamer van kunnen gaan maken!
Oh zooo herkenbaar. Al onze kamers hebben inbouwkasten en ik heb 3 verschillende in gebruik voor alleen mijn kleding! Nu leuk, maar als er een kindje in de andere kamer moet wordt t lastig.
Ik zit met 1 grote puinzooi; vriendlief heeft het plafond uit de badkamer gehaald: overal stof en stukken gipsplaat. Ik ga dus ook maar ergens opruimwoede vandaan halen!

thanks dames voor de alcoholtips! ik heb echter maar 1 van onze vrienden in vertrouwen genomen. Hij drinkt zelden en is altijd de BOB. Nu heeft hij aangegeven een keer mee te willen drinken (de schat, hij lust niet eens bier en we houden een belgische bierenproeverij) dus heb ik me opgeworpen als BOB. Voor deze keer nog safe dus!
pi_148799827
Goede oplossing Silliegirl! En top van die vriend!

Ik moet gewoon echt kleding weggooien. Er hangt kleding tussen waarvan ik echt denk dat ga ik de komende 5 jaar niet meer passen, en ook kleding die ik maar laat hangen maar wat eigenlijk aan vervanging toe is. Zelfde voor ondergoed en sokken.
Oh en schoenen!!!
Vandaag weer even verder aan de slaapkamer. Ondanks dat ik eerst dacht we zetten gewoon een commode neer en een ledikant. Heb ik nu wel echt de drang om er een leuke kamer van te maken! Met echt een babyhoekje straks..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148799922
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Goede oplossing Silliegirl! En top van die vriend!

Ik moet gewoon echt kleding weggooien. Er hangt kleding tussen waarvan ik echt denk dat ga ik de komende 5 jaar niet meer passen, en ook kleding die ik maar laat hangen maar wat eigenlijk aan vervanging toe is. Zelfde voor ondergoed en sokken.
Oh en schoenen!!!
Vandaag weer even verder aan de slaapkamer. Ondanks dat ik eerst dacht we zetten gewoon een commode neer en een ledikant. Heb ik nu wel echt de drang om er een leuke kamer van te maken! Met echt een babyhoekje straks..
Haha, ja schoenen, breek me de bek niet open.

Ik heb vorig jaar wel dramatisch veel kleding weggedaan, maar toen leek m'n kast zo leeg.. dus toen heb ik 'm weer volgeshopt! .

We hebben hier 2 extra slaapkamers en een zolder met slaapplek, dus de baby kan later een eigen kamertje krijgen. Maar, ik wil toch ook een wiegje op onze kamer: 't idee van zo'n frummeltje elders vink ook niks. Je hebt ook van die leuke meubeltjes: commode, kast en bedje in 1. Misschien is dat wat voor jullie als je maar 1 kamer hebt?
pi_148800001
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:07 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Haha, ja schoenen, breek me de bek niet open.

Ik heb vorig jaar wel dramatisch veel kleding weggedaan, maar toen leek m'n kast zo leeg.. dus toen heb ik 'm weer volgeshopt! .

We hebben hier 2 extra slaapkamers en een zolder met slaapplek, dus de baby kan later een eigen kamertje krijgen. Maar, ik wil toch ook een wiegje op onze kamer: 't idee van zo'n frummeltje elders vink ook niks. Je hebt ook van die leuke meubeltjes: commode, kast en bedje in 1. Misschien is dat wat voor jullie als je maar 1 kamer hebt?
Ja daar hebben we inderdaad naar gekeken, en dat is een optie. Maar ik zou graag een bedje willen waar 1 zijkant uit kan. En die combibedje die dat kunnen zijn nieuw erg aan de prijs. En nu heb ik al wat zitten tekenen en in principe past er een commode en bedje los. en zeker als we de kamer anders indelen oogt dat nog best ruim. En dat heb je toch meer opbergruimte denk ik. 2 lades onder bedje, 4 lades onder de commode en we kunnen het setje uitbreiden als we groter gaan wonen.
Genoeg om over na te denken hoor ;)

En ik zou graag dingen nieuw willen kopen (waarom weet ik niet, dat is een gevoel).. En dan niet het duurste van het duurste hoor. En als het niet kan dan struin ik gewoon markplaats af..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148800267
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja daar hebben we inderdaad naar gekeken, en dat is een optie. Maar ik zou graag een bedje willen waar 1 zijkant uit kan. En die combibedje die dat kunnen zijn nieuw erg aan de prijs. En nu heb ik al wat zitten tekenen en in principe past er een commode en bedje los. en zeker als we de kamer anders indelen oogt dat nog best ruim. En dat heb je toch meer opbergruimte denk ik. 2 lades onder bedje, 4 lades onder de commode en we kunnen het setje uitbreiden als we groter gaan wonen.
Genoeg om over na te denken hoor ;)

En ik zou graag dingen nieuw willen kopen (waarom weet ik niet, dat is een gevoel).. En dan niet het duurste van het duurste hoor. En als het niet kan dan struin ik gewoon markplaats af..
Ik ben echt helemaal weg van de babymeubels
van Riviera Maison (de lijn heet a star is born als je wil googlen), maar dat is zooo duur. Maar ik snap je gevoel, ik zou ook liefst nieuw willen ipv 2e hands denk ik...
pi_148800447
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:27 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ben echt helemaal weg van de babymeubels
van Riviera Maison (de lijn heet a star is born als je wil googlen), maar dat is zooo duur. Maar ik snap je gevoel, ik zou ook liefst nieuw willen ipv 2e hands denk ik...
Ik heb het gegoogled. Inderdaad erg leuk! Maar wat een prijzen!! Ik denk dat je voor die prijs je hele babyuitzet bij elkaar kunt hebben ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148800624
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb het gegoogled. Inderdaad erg leuk! Maar wat een prijzen!! Ik denk dat je voor die prijs je hele babyuitzet bij elkaar kunt hebben ;)
Klopt, denk daarom ook niet dat ik er alles van koop.
Terwijl ik zelf zat te google'n bedacht ik ineens dat ik echt het verschil niet snap tussen de tig modellen maxi-cosi's die ik tegen kwam. Dat wordt nog wat dan, want ik haat moeten vergelijken en kiezen.. :@
pi_148800789
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Klopt, denk daarom ook niet dat ik er alles van koop.
Terwijl ik zelf zat te google'n bedacht ik ineens dat ik echt het verschil niet snap tussen de tig modellen maxi-cosi's die ik tegen kwam. Dat wordt nog wat dan, want ik haat moeten vergelijken en kiezen.. :@
Ja er is zoveel keus. Wij hadden ons er al een beetje in verdiept, dat scheelt.
Voor de baby moet je sowieso groep 0 hebben, en dat ligt het er maar net aan wat je wilt.
Voor het maxi cosi merk:
Wil je hem in de auto bevestigen met de gordel. Dat is de citi voldoende. Wil je gebruik maken van easybase (kun je met de gordel bevestigen en dan de maxicosi er op klikken) of Isofix (dat moet dan wel in je auto zitten) Dat ben je al verplicht om minstens voor de cabriofix te gaan.
Isofix schijnt wel iets veiliger te zijn. Gewoon eens een dagje gaan neuzen dat weet je op wat voor kosten je kunt rekenen. (Dat vonden wij wel fijn)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148800792
Wij hebben twee extra slaapkamers, maar als er een kindje komt, komt ie gewoon op onze slaapkamer. En dan zegt m'n moeder: 'ja maar dat hoort niet hoor, een kindje hoort gewoon zn eigen kamer te hebben!'

Maar er zijn ook mensen in mijn omgeving die vinden dat je een kind niet in een flat 'hoort' te krijgen. :')
Jammer dan. ^O^
pi_148800806
Goede oplossing silliegirl, en fijn zo'n vriend. :)
Ik ben echt heel erg van het opruimen en ik ruim denk ik bijna iedere maand m'n kledingkast op. Na het afvallen ook heel erg veel weggegooid alleen een hoop spijkerbroeken en bh's bewaard, want handig voor een zwangerschap. :+
Ik houd nu ook al m'n hart vast voor nesteldrang die ik ga krijgen. Dat heb ik geloof ik nu al.. Handig voor de baby straks, en nee niets in die kamer zetten want dat wordt babykamer.
Leuk inderdaad silliegirl, een Riviera Maison babykamertje. Wij hebben hier ook wat spullen van Riviera Maison thuis. Ik heb stiekem ook al best een beetje uit zitten zoeken wat ik wil met de babykamer enzo. En een kinderwagen heb ik ook al uitgezocht.. _O-
Ik vind het best leuk om er zo nu en dan al een beetje mee bezig te zijn. Beetje voorpret. Ik koop alleen nog niets, wat als het straks niet lukt?
  Moderator zondag 18 januari 2015 @ 11:53:28 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148800830
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Sorry, MaJo, ik denk dat ik daar overheen gelezen had. Laatste wat ik in mijn hoofd heb zitten is dat je bij je moeder was, dus zaterdag weer zou testen. Of was dat iemand anders?
Mijn hoofd is echt een zeef. Ben benieuwd hoe ernstig dat wordt als ik echt zwangerschapsdementie krijg :o
dat was ik wel :Y maar kon het niet meer houden dus vrijdagavond bij mijn ouders thuis getest :D

Joycie waarom wil je per se nieuwe spullen? Ik ga denk ik wel alles tweedehands kopen. We hebben gewoon geen geld voor hele dure spullen en tweedehands lijkt me met meubeltjes helemaal geen probleem :)

Vannacht had ik weer zware menstruatiekrampen maar nog steeds geen bloed te bekennen. Ik geef het op en ga niet meer proberen mijn lichaam te snappen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_148800875
Ja herkenbaar inderdaad Cygne, mensen die vinden dat je een kind niet in een flat 'hoort' te krijgen..
Wij wonen ook nog in een appartement, en ik vind het eigenlijk juist wel leuk dat dat zo is. Gewoon niet dat standaard burgerlijke beeld van een koophuis en getrouwd zijn. Niet dat daar iets mis mee is, absoluut niet natuurlijk. Maar wie zegt dat dat het beste is? Een goede relatie en heel veel liefde is naar mijn idee veel belangrijker.
pi_148800888
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:52 schreef Cygne het volgende:
Wij hebben twee extra slaapkamers, maar als er een kindje komt, komt ie gewoon op onze slaapkamer. En dan zegt m'n moeder: 'ja maar dat hoort niet hoor, een kindje hoort gewoon zn eigen kamer te hebben!'

Maar er zijn ook mensen in mijn omgeving die vinden dat je een kind niet in een flat 'hoort' te krijgen. :')
Jammer dan. ^O^
Dat is natuurlijk gewoon gezwam Cygne. Wat voor jou goed voelt is goed voor jouw kindje.

Bovendien vindt ik het normaal dat je kindje, sowieso de eerste periode, bij je op de kamer ligt. Ik zou het ook niet anders willen. Ik hoor in m'n omgeving wel vaak dat je elkaar gaat wakker houden (ouders liggen naar baby te luisteren en baby reageert weer op rumoer van ouders), maar dan kan je altijd nog een ander plekje maken voor de baby lijkt me.

quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja er is zoveel keus. Wij hadden ons er al een beetje in verdiept, dat scheelt.
Voor de baby moet je sowieso groep 0 hebben, en dat ligt het er maar net aan wat je wilt.
Voor het maxi cosi merk:
Wil je hem in de auto bevestigen met de gordel. Dat is de citi voldoende. Wil je gebruik maken van easybase (kun je met de gordel bevestigen en dan de maxicosi er op klikken) of Isofix (dat moet dan wel in je auto zitten) Dat ben je al verplicht om minstens voor de cabriofix te gaan.
Isofix schijnt wel iets veiliger te zijn. Gewoon eens een dagje gaan neuzen dat weet je op wat voor kosten je kunt rekenen. (Dat vonden wij wel fijn)
Ik moet inderdaad is een dagje gaan neuzen. Ik weet niet eens wat isofix is, bijvoorbeeld. Geen idee of dat in mijn autootje zit. Denk het niet. Vraag is al of we geen grotere auto moeten op het moment dat we een kindje krijgen. We hebben nu 2 "kleinere", of nahjah, vriend heeft wel 4 deurs dus dat zou prima kunnen. Ik heb een fiat500 en als ik er een zitje in kan vast maken kan dat voorlopig ook wel prima.
Allemaal overwegingen..
pi_148800908
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat was ik wel :Y maar kon het niet meer houden dus vrijdagavond bij mijn ouders thuis getest :D

Joycie waarom wil je per se nieuwe spullen? Ik ga denk ik wel alles tweedehands kopen. We hebben gewoon geen geld voor hele dure spullen en tweedehands lijkt me met meubeltjes helemaal geen probleem :)

Vannacht had ik weer zware menstruatiekrampen maar nog steeds geen bloed te bekennen. Ik geef het op en ga niet meer proberen mijn lichaam te snappen :')
Ik weet het niet waarom. Is een gevoel.. En ik zeg er ook bij als dat financieel niet lukt dan niet. Dan vind ik het ook niet erg. Maar als het kan wil ik graag nieuw en dan wat goedkopere spulletjes.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 18 januari 2015 @ 12:00:12 #299
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148800980
wij hebben een flat met 3 slaapkamers.. alle slaapkamers zijn nu goed in gebruik :P
als er een baby komt krijgt die idd ook een eigen kamer. Ik heb nog geen idee over het in onze slaapkamer slapen. ik geloof dat ik dat eerst wel zou willen, maar heb geen idee wat mn vriend daar van vind :)

Over meubels en de"stijl" van de babykamer heb ik ook nog niet nagedacht.. ik ben daar sowieso heel slecht in :) Dat krijg je als techneut ik mis gewoon wat vrouwelijke "functies" :P ik denk dat ik een schilderijtje oid moet tegen komen en aan de hand daarvan het kamertje ga inrichten ( qua kleur en stijl.. )

ik wil een combi van nieuw en oud.. maar wel "persoonlijke" oude spulletjes.. beetje ingewikkeld allemaal :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148800983
Hier een mini appartement met 1 slaapkamer. En ze mogen van mij zeggen wat ze willen, maar ik vind het niet belangrijk. Tuurlijk zou ik liever wat groter wonen. Maar dat is gewoon niet.
Liefde voor elkaar is veel belangrijker!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148801009
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:52 schreef Fien10 het volgende:
Goede oplossing silliegirl, en fijn zo'n vriend. :)
Ik ben echt heel erg van het opruimen en ik ruim denk ik bijna iedere maand m'n kledingkast op. Na het afvallen ook heel erg veel weggegooid alleen een hoop spijkerbroeken en bh's bewaard, want handig voor een zwangerschap. :+
Ik houd nu ook al m'n hart vast voor nesteldrang die ik ga krijgen. Dat heb ik geloof ik nu al.. Handig voor de baby straks, en nee niets in die kamer zetten want dat wordt babykamer.
Leuk inderdaad silliegirl, een Riviera Maison babykamertje. Wij hebben hier ook wat spullen van Riviera Maison thuis. Ik heb stiekem ook al best een beetje uit zitten zoeken wat ik wil met de babykamer enzo. En een kinderwagen heb ik ook al uitgezocht.. _O-
Ik vind het best leuk om er zo nu en dan al een beetje mee bezig te zijn. Beetje voorpret. Ik koop alleen nog niets, wat als het straks niet lukt?
Die vriend was ook echt super enthousiast. Zat meteen mee te fantaseren over groepsuitjes (we gaan wel is weekendjes weg met de hele vriendengroep) met baby. Ik had eigenlijk al een x bedacht dat ik dan met baby thuis zou blijven, maar toen hij al in gedachten zat over "schattige baby die dan door iedereen vertroeld kan worden" zat ik te smelten, haha.

Ons hele huis is ingericht met Riviera Maison meubels en accessoires. Zelfs ons servies komt er vandaan. Het is bijna te, maar het paste perfect bij de stijl van ons huis, dus nahjah. en over de kosten hebben we het maar niet . Die babykamer zou er dus perfect bij passen. Maar eerst maar is orienteren wat er uberhaupt in huis moet komen allemaal tzt.

Ik koop ook nog niks, dat komt wel als het raak is en als dat lang gaat duren zijn die spulletjes in huis denk ik erg confronterend. Maar orienteren kan geen kwaad en inderdaad; de voorpret is leuk :Y.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')