Die ging de 15e toch pas?quote:
's morgens het hoogst. Dus het beste met ochtend urine testen bij een vroege test.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:26 schreef Barreltje het volgende:
Ohh en joycie.. ik duim mee hoor! Morgen ochtend een bevestiging?
Of kan dat dan gewoon vanmiddag al? Hoe zat dat ook alweer met de concentratie hcg in ochtend urine en middag /avond urine?
Volgens mij heeft het met de concentratie van je urine te maken. Als je 's nachts niet drinkt en niet vaak gaat plassen is hij 's ochtends het hoogst, inderdaad. Als je overdag ook niets drinkt en niet gaat plassen zal hij overdag ook hoog zijn...quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:46 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
's morgens het hoogst. Dus het beste met ochtend urine testen bij een vroege test.
ik had dit helemaal gemist!!!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben keihard aan het werk dames. Heb een foto met mobiel genaakt echt bagger kwaliteit. Zal mijn vriend eens aan het werk zetten om die in negatief te zetten haha. Geen idee hoe ik dat mobiel moet doen.
Thnx voor jullie jompels en felicitaties. Ik ben nog erg voorzichtig.
Vanmorgen wel een traantje gelaten hoor, had zo weinig vertrouwen in mijn lichaam en nu dit. Ahhhhhh ik word gek. Mijn hoofd draait overuren!
vlot!!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:02 schreef MaJo het volgende:
Whaaaaa even een egopost hoorDe datum van mijn operatie is eindelijk bekend, 9 februari! Al best snel dus
En nu word ik dus zenuwachtig
wat voor mobiele telefoon heb je?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Vriend is nog niet erg vlot met de foto in negatief zetten. Hij weet niet hoe het moet... Heb hier wel afleiding. Tis goed druk.
Ah Joycie! Snap ook heel goed dat het nog even heel onwerkelijk voelt, maar als je straks met een digitale test positief plast komt het vast helemaal goed binnen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Vriend is nog niet erg vlot met de foto in negatief zetten. Hij weet niet hoe het moet... Heb hier wel afleiding. Tis goed druk.
Heh fijn Majo. Beter dat je nu die operatie doet, zodat je zo direct helemaal klaar bent voor een zwangerschap. Ga je deze ronde (als je ongesteld bent geworden dan) wel overslaan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:02 schreef MaJo het volgende:
Whaaaaa even een egopost hoorDe datum van mijn operatie is eindelijk bekend, 9 februari! Al best snel dus
En nu word ik dus zenuwachtig
Dat is ook zo, minder tijd om me zenuwachtig te makenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:40 schreef Fien10 het volgende:
Opzich wel lekker dat het al binnenkort is.. Je kan het maar achter de rug hebben toch?
Ik heb morgen weer een afspraak staan in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Op de site van het ziekenhuis stond dat de uitslag wel 6 weken kon duren, maar een vriendin die er vanaf weet en zelf ook in de medische molen zit heeft dat onderzoek ook gehad en die had de uitslag binnen 2 weken. Daar hoop ik ook maar op dan.. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt, en of er daarna stappen ondernomen worden.
Mijn duimen draaien nog even verder voor je, over een paar dagen kun je de digitale test doenquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Yupquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:15 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Heh fijn Majo. Beter dat je nu die operatie doet, zodat je zo direct helemaal klaar bent voor een zwangerschap. Ga je deze ronde (als je ongesteld bent geworden dan) wel overslaan?
als je naar de foto in kwestie gaat in de Gallerij en je klikt op de foto verschijnen er boven icoontjes. Om te delen, verwijderen en te bewerken. Klik op het icoontje met de foto met het potloodje. Onderin verschijnt dan draaien, bijsnijden, kleur en effect. Klik op effect en daar heb je als je naar rechts gaat de optie negatiefquote:
Soms.zie je t dan ook niet hoor, ligt maar net aan t programma en aan welk soort test je hebt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Thnx voor de uitleg Daui! Ik heb hem in negatief gezet. Maar er is niets te zien. Nu vraag ik me echt af of ik nu gek ben. Maar mijn vriend zag het ook. Dus dan is hij ook gek :p
Nu een rustig avondje, vriendlief is aan het koken want die had een dagje vrij en straks lekker op de bank how i met your mother kijken. Heerlijk! En morgenochtend gooi ik er nog een testje tegenaan. Om nu te testen vind ik zonde. Liever met ochtendurine. Dus hopelijk kunnen jullie morgen echt juichen
Hoe kan ik die het beste uploaden?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Soms.zie je t dan ook niet hoor, ligt maar net aan t programma en aan welk soort test je hebt.
Heb je echt geen foto? Ook geen slechte? We zijn hier goeie strepenloerders allemaal hoor!
ik heb hem hard nodig en nu zwanger worden toch nog niet lukt komt het wel goed uit eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kom ik ff kijken, zijn een weer streepjes gepiest?! Joyciee![]()
Majo, wat goed dat je toch eerst de operatie gaat doen,
Ik ben sinds het stoppen met de pil nog steeds niet ongesteld. Nu al 173 dagen niet.. Niets noppes nada. Eind november was ik bij de gynaecoloog voor iets anders en toen had ik het wel even aangekaart en toen is er bloedgeprikt en daar kwam uit dat m'n hormoonwaardes niet goed waren. Morgen dus vervolg onderzoek.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zo, minder tijd om me zenuwachtig te makenEerst kon ik mijn energie stoppen in het afwachten van de datum, nu moet ik er toch echt aan geloven. Wel bijna een jaar gewacht dus het werd ook wel tijd!
I
Voor jou ook een spannende tijd dus. Wat gaan ze precies onderzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |