SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silliegirl
Bezig sinds: Januari 2015
Kindje #: 1
Verwachte nod: 7 februari 2015
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Officieel nog niemand. We duimen wel heel hard voor een plakker voor Malteser en een duidelijk streepje extra voor Joycie!
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Spelletjes)meet 28 maart 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
KapiteinCupcake
Majo
Misschien:
Silversjois
Barreltje
[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 14-01-2015 13:51:39 ]![]()
Omg Joycieben benieuwd naar die foto
Mag mijn nieuwe NOD naar 12 februari?erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Waaaah Joycie.. Een streep is een streep toch? Ik hoop het zo voor je!![]()
Malteser gefeliciteerd! Ik duim voor een plakker.![]()
![]()
J0ycie! Gewoon een foto maken! En als dat nu al te laat is, morgen opnieuw piesen en dan een foto!
Super, joh!![]()
Joycie! Wat spannend! Als je nu een foto maakt en die in negatief zet, zie je dan het streepje wel duidelijker?![]()
Joyciestreep is streep lijkt mij
![]()
![]()
Voorzichtige feli duswel benieuwd naar de foto!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:52 schreef JantinaGr het volgende:
Spannend, Joycie!!!
Mag mijn NOD naar 15 feb??![]()
![]()
Oja. Ik loop weer te spammen hoor, met drie posts achter elkaar. Maar het kan dus nog erger dan Qut![]()
![]()
http://www.vernoeming.nl/bijzondere-voornamen![]()
niet zo spammen anders halen we de norm niet hihiquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:43 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Oja. Ik loop weer te spammen hoor, met drie posts achter elkaar. Maar het kan dus nog erger dan Qut![]()
![]()
http://www.vernoeming.nl/bijzondere-voornamen![]()
Ja ja, ik weet het. Mijn nederige excuus en ik doe een regendansje voor streepjesregen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet zo spammen anders halen we de norm niet hihi![]()
Mag ik ook in de OP? Bezig sinds januari 2015 en NOD op 7 februari!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet zo spammen anders halen we de norm niet hihi
Streepjes! Jeeeej! Kom op met de foto Joycie!![]()
Ik ben keihard aan het werk dames. Heb een foto met mobiel genaakt echt bagger kwaliteit. Zal mijn vriend eens aan het werk zetten om die in negatief te zetten haha. Geen idee hoe ik dat mobiel moet doen.
Thnx voor jullie jompels en felicitaties. Ik ben nog erg voorzichtig.
Vanmorgen wel een traantje gelaten hoor, had zo weinig vertrouwen in mijn lichaam en nu dit. Ahhhhhh ik word gek. Mijn hoofd draait overuren!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: