Vrijwel direct. De test geeft aan dat je 5 minuten wachttijd hebt. De streep zagen we na een minuutje ongeveer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:47 schreef L-E het volgende:
Ik zie een streepachtige schaduw op de bovenste. Hoe snel zag je deze?
Daar ben ik dus ook bang voor. Vanmorgen was ik echt zeker dat ik wat zag. Maar nu ben ik bang dat ik het alleen maar zie omdat ik het zo hoop.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik lijk wel iets te zien. Maar misschien hoop ik dat gewoon heel erg voor je
Ik dacht: dat is een heel duidelijke streep! Maar dat was de horizontalequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Dames, hier de foto's. Maar ben er bang voor op de foto's zie ik echt niet wat we vanmorgen live zagen. Maar doe jullie best
De gewone foto
[ afbeelding ]
In negatief
[ afbeelding ]
Spannend Fien. Gaan ze opnieuw bloed prikken of gaan ze meer doen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ik ben sinds het stoppen met de pil nog steeds niet ongesteld. Nu al 173 dagen niet.. Niets noppes nada. Eind november was ik bij de gynaecoloog voor iets anders en toen had ik het wel even aangekaart en toen is er bloedgeprikt en daar kwam uit dat m'n hormoonwaardes niet goed waren. Morgen dus vervolg onderzoek.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef silliegirl het volgende:
Heeft er iemand tips wat betreft zwangerschapstesten? Die dingen gaan natuurlijk toch wel een keer van pas komen, maar degene die ik ken (clearblue e.d.) lopen nogal in de papieren.. Tips voor goedkope, maar wel betrouwbare, testen zijn dus zeer welkom!
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:49 schreef L-E het volgende:
Ik heb goede ervaringen met die van de action, kosten geen drol en bij mij al 4 dagen voor nod positief
Kruidvat, 2 voor ¤5,-, blauw doosje is het.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef silliegirl het volgende:
Heeft er iemand tips wat betreft zwangerschapstesten? Die dingen gaan natuurlijk toch wel een keer van pas komen, maar degene die ik ken (clearblue e.d.) lopen nogal in de papieren.. Tips voor goedkope, maar wel betrouwbare, testen zijn dus zeer welkom!
Uit het eerste onderzoek was niks geks gekomen? Ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. Heel veel succes iig morgen! Krijg je de uitslagen snel of moet je er lang op wachten?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef Fien10 het volgende:
Ze gaan inderdaad weer opnieuw bloedonderzoek doen maar dan een stuk uitgebreider, en weer een inwendig onderzoek. Dat is toen ook al gebeurd en er was toen niets raars te zien. Ik hoop dat er verdere stappen ondernomen worden na dit onderzoek. Al 173 geen menstruatie en ik heb nou ook niet het idee dat die eraan komt binnenkort ook..
Via sensitest zijn die dingen 1,70 ofzo! Binnen een dag geleverd, in een bruine envelop. Superservice. Toegegeven, ik ben ongesteld geworden voor ik ze kon gebruiken, dus of ze echt goed zijn weet ik niet, maar ik hoorde/las er veel positieve dingen over.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:21 schreef silliegirl het volgende:
Ah! Thanks. Ik heb alleen geen action in de buurt geloof ik.. haha!
Dat had je al verteld ja, wel fijn dat er verder even gekeken wordt. Maar damn, al een half jaar niet ongesteld gewoonquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ik ben sinds het stoppen met de pil nog steeds niet ongesteld. Nu al 173 dagen niet.. Niets noppes nada. Eind november was ik bij de gynaecoloog voor iets anders en toen had ik het wel even aangekaart en toen is er bloedgeprikt en daar kwam uit dat m'n hormoonwaardes niet goed waren. Morgen dus vervolg onderzoek.
Ik zie ook niks neequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Dames, hier de foto's. Maar ben er bang voor op de foto's zie ik echt niet wat we vanmorgen live zagen. Maar doe jullie best
De gewone foto
[ afbeelding ]
In negatief
[ afbeelding ]
Sensitest inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Via sensitest zijn die dingen 1,70 ofzo! Binnen een dag geleverd, in een bruine envelop. Superservice. Toegegeven, ik ben ongesteld geworden voor ik ze kon gebruiken, dus of ze echt goed zijn weet ik niet, maar ik hoorde/las er veel positieve dingen over.
Doe dat! Dan zwaaien we jullie morgen allebei uit en zitten we vast aan ons quotumquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sensitest inderdaadBen er erg blij mee! En niet al te duur als je er 5 gebruikt binnen 3 weken
Misschien moet ik mijn tests ook maar eens gaan posten, wellicht ben ik al lang zwanger maar zie ik het gewoon niet![]()
Ik zie namelijk echt helemaal niks op Joycies test
Als je geen haast hebt zou ik via eBay bestellen. Ik had 60 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten voor zo'n 16 euro thuisbezorgd. Verzendkosten zijn relatief erg duur, vandaar dat ik gelijk een dubbele lading besteld heb. Je kan ook kiezen voor een bepaalde gevoeligheid en de ovulatietesten werken (bij 4+ weken) ook goed als zwangerschapstest zeg ik uit ervaringquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef silliegirl het volgende:
Wow echt, is dit mijn test?quote:Op donderdag 15 januari 2015 04:02 schreef Sara82 het volgende:
Tja, ik zie hem ook niet Joycie... Maarrrrr, ik heb hem eens door photoshop gehaald... en de conclusie van ome photoshop is.....
Nou, kijk zelf maar!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik in de war. Ik dacht dat je nod zaterdag was? Of bedoel je niet afgelopen maandag?quote:Op donderdag 15 januari 2015 04:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wow echt, is dit mijn test?
*0*
Ik zit nu ook te denken, misschien is mijn eisprong maandag geweest aangezien de ovutest zaterdag en zondag een knaller gaven...
Ahhhhhh ik moet eigenlijk echt nog een uurtje of 2 slapen.
Maar dat lukt nu dus echt niet meer
ik denk dat je zwanger bentquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:17 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd hoor joycie! !
Ik werd vanmorgen wakker uit een droom waarin ik borstvoeding gaf. .aan de kat
![]()
en nu ben ik misselijk. .
Wordt neg een intressant Wacht bankje. .
Oh en moppert?!?! Nu is het wel de 15e. .
Nee bedoel niet afgelopen maandagquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:04 schreef Daui het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war. Ik dacht dat je nod zaterdag was? Of bedoel je niet afgelopen maandag?
Ik heb ook echt al een week lang rare dromen.............quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:17 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd hoor joycie! !
Ik werd vanmorgen wakker uit een droom waarin ik borstvoeding gaf. .aan de kat
![]()
en nu ben ik misselijk. .
Wordt neg een intressant Wacht bankje. .
Oh en moppert?!?! Nu is het wel de 15e. .
dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:28 schreef Barreltje het volgende:
Haha sq. . Ik moet iig nog een weekje wachten..
En ik ben erg bang dat het gewoon Wishfull thinking is..
Ha sorry het was nog vroeg. Ik dacht al wat zijn die testen dan goedquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee bedoel niet afgelopen maandagik bedoel 5 januari de ovulatie ipv 3 of 4 januari en dan mijn NOD dan de 19e is ipv 17 of 18 januari. (Lang leve de onreglmatige en lange cyclus)
Maar goed maakt niet uit. Had vannacht te veel tijd om na te denken, moet ik jullie niet mee lastig vallenEn ben nu onwijs brak!
En dames met lange onregelmatige cyclussen, geef de hoop dus niet op. Ik zou op dag 85 oid zitten nu...
Nu ga ik maar eens opschieten, hopelijk kan ik de dreumesen draaien, maar die babys elke keer op tillen vonden mijn tetten niet zo leuk afgelopen 2 dagen![]()
Ik blijf nog lekker hier hangen hoor, en jullie mogen me pas uitzwaaien als ik een digitale CB heb gedaan
Ik heb geen katquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!
Maar ik geef toe dat de methode ongeveer even betrouwbaar is als plassen over de kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |