Als je geen haast hebt zou ik via eBay bestellen. Ik had 60 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten voor zo'n 16 euro thuisbezorgd. Verzendkosten zijn relatief erg duur, vandaar dat ik gelijk een dubbele lading besteld heb. Je kan ook kiezen voor een bepaalde gevoeligheid en de ovulatietesten werken (bij 4+ weken) ook goed als zwangerschapstest zeg ik uit ervaringquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef silliegirl het volgende:
Heeft er iemand tips wat betreft zwangerschapstesten? Die dingen gaan natuurlijk toch wel een keer van pas komen, maar degene die ik ken (clearblue e.d.) lopen nogal in de papieren.. Tips voor goedkope, maar wel betrouwbare, testen zijn dus zeer welkom!
Wow echt, is dit mijn test?quote:Op donderdag 15 januari 2015 04:02 schreef Sara82 het volgende:
Tja, ik zie hem ook niet Joycie... Maarrrrr, ik heb hem eens door photoshop gehaald... en de conclusie van ome photoshop is.....
Nou, kijk zelf maar!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik in de war. Ik dacht dat je nod zaterdag was? Of bedoel je niet afgelopen maandag?quote:Op donderdag 15 januari 2015 04:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wow echt, is dit mijn test?
*0*
Ik zit nu ook te denken, misschien is mijn eisprong maandag geweest aangezien de ovutest zaterdag en zondag een knaller gaven...
Ahhhhhh ik moet eigenlijk echt nog een uurtje of 2 slapen.
Maar dat lukt nu dus echt niet meer
ik denk dat je zwanger bentquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:17 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd hoor joycie! !
Ik werd vanmorgen wakker uit een droom waarin ik borstvoeding gaf. .aan de kat
![]()
en nu ben ik misselijk. .
Wordt neg een intressant Wacht bankje. .
Oh en moppert?!?! Nu is het wel de 15e. .
Nee bedoel niet afgelopen maandagquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:04 schreef Daui het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war. Ik dacht dat je nod zaterdag was? Of bedoel je niet afgelopen maandag?
Ik heb ook echt al een week lang rare dromen.............quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:17 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd hoor joycie! !
Ik werd vanmorgen wakker uit een droom waarin ik borstvoeding gaf. .aan de kat
![]()
en nu ben ik misselijk. .
Wordt neg een intressant Wacht bankje. .
Oh en moppert?!?! Nu is het wel de 15e. .
dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:28 schreef Barreltje het volgende:
Haha sq. . Ik moet iig nog een weekje wachten..
En ik ben erg bang dat het gewoon Wishfull thinking is..
Ha sorry het was nog vroeg. Ik dacht al wat zijn die testen dan goedquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee bedoel niet afgelopen maandagik bedoel 5 januari de ovulatie ipv 3 of 4 januari en dan mijn NOD dan de 19e is ipv 17 of 18 januari. (Lang leve de onreglmatige en lange cyclus)
Maar goed maakt niet uit. Had vannacht te veel tijd om na te denken, moet ik jullie niet mee lastig vallenEn ben nu onwijs brak!
En dames met lange onregelmatige cyclussen, geef de hoop dus niet op. Ik zou op dag 85 oid zitten nu...
Nu ga ik maar eens opschieten, hopelijk kan ik de dreumesen draaien, maar die babys elke keer op tillen vonden mijn tetten niet zo leuk afgelopen 2 dagen![]()
Ik blijf nog lekker hier hangen hoor, en jullie mogen me pas uitzwaaien als ik een digitale CB heb gedaan
Ik heb geen katquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!
Maar ik geef toe dat de methode ongeveer even betrouwbaar is als plassen over de kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |