abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148692876
Ik zie het ook niet op de foto hoor MaJo, alleen in het echt vanmorgen wel.

Ik ga nu slapen. Des te eerder is het morgenochtend ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148693226
Joycie!! Doe is niet zo gek! Dat moet gewoon een streep geweest zijn! Yitchaaaaaaaa! Gefeliciteerd! :*
pi_148693236
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef silliegirl het volgende:
Heeft er iemand tips wat betreft zwangerschapstesten? Die dingen gaan natuurlijk toch wel een keer van pas komen, maar degene die ik ken (clearblue e.d.) lopen nogal in de papieren.. Tips voor goedkope, maar wel betrouwbare, testen zijn dus zeer welkom!
Als je geen haast hebt zou ik via eBay bestellen. Ik had 60 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten voor zo'n 16 euro thuisbezorgd. Verzendkosten zijn relatief erg duur, vandaar dat ik gelijk een dubbele lading besteld heb. Je kan ook kiezen voor een bepaalde gevoeligheid en de ovulatietesten werken (bij 4+ weken) ook goed als zwangerschapstest zeg ik uit ervaring :') was een Britse webshop die de testen verkoopt die ze ook in het ziekenhuis gebruiken en ze verkopen ook setjes met alleen zwangerschapstesten voor weinig geld.

Heb er nu nog 50 en 9 over maar die gaan binnenkort naar m'n schoonzusje!
pi_148693341
Ik zie ook niks op je foto joycie, maar morgen heb je al meer hcg als je zwanger bent, dus dan zou het (iig een klein beetje) duidelijker moeten zijn!
pi_148699514
Tja, ik zie hem ook niet Joycie... Maarrrrr, ik heb hem eens door photoshop gehaald... en de conclusie van ome photoshop is.....

Nou, kijk zelf maar! :D

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_148699554
Dames ik heb net nog een testje gedaan. Het is geen foto waard om te plaatsen omdat je niet veel meer ziet als gisteren, maar neem van mij (ons) aan.. hij was echt duidelijker als gisteren!

Het begint een beetje binnen te komen..
Ik merk dat ik het mezelf nog niet helemaal toe laat. Maar we hebben een 2e, in dit geval 3e, streep!
pi_148699563
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 04:02 schreef Sara82 het volgende:
Tja, ik zie hem ook niet Joycie... Maarrrrr, ik heb hem eens door photoshop gehaald... en de conclusie van ome photoshop is.....

Nou, kijk zelf maar! :D

[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wow echt, is dit mijn test?

*O*

Ik zit nu ook te denken, misschien is mijn eisprong maandag (de 5e januari) geweest aangezien de ovutest zaterdag en zondag een knaller gaven... (de 3e en 4e januari
Ahhhhhh ik moet eigenlijk echt nog een uurtje of 2 slapen.
Maar dat lukt nu dus echt niet meer ;)

*edit, even voor de duidelijkheid ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door J0ycie88 op 15-01-2015 07:31:49 ]
pi_148699587
J0ycie *O* *O* *O* *O* *O*
pi_148699609
Ik juich gewoon nog een keer
*O* *O*
Joyce onwijs gefeliciteerd! !
pi_148699757
Gefeliciteerd Joyce! *O*
pi_148699770
*O* *O* *O*
pi_148699873
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 04:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wow echt, is dit mijn test?

*0*

Ik zit nu ook te denken, misschien is mijn eisprong maandag geweest aangezien de ovutest zaterdag en zondag een knaller gaven...
Ahhhhhh ik moet eigenlijk echt nog een uurtje of 2 slapen.
Maar dat lukt nu dus echt niet meer ;)
Nu ben ik in de war. Ik dacht dat je nod zaterdag was? Of bedoel je niet afgelopen maandag?
pi_148699943
Gefeliciteerd joycie!
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:17:01 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148699952
Gefeliciteerd hoor joycie! !

Ik werd vanmorgen wakker uit een droom waarin ik borstvoeding gaf. . :o aan de kat :o :o en nu ben ik misselijk. .
Wordt neg een intressant Wacht bankje. .

Oh en moppert?!?! Nu is het wel de 15e. . O~)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148699956
Gefeliciteerd Joycie! *O*
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:26:14 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_148700011
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:17 schreef Barreltje het volgende:

Ik werd vanmorgen wakker uit een droom waarin ik borstvoeding gaf. . :o aan de kat :o :o en nu ben ik misselijk. .

ik denk dat je zwanger bent :Y

Joycie, gefeliciteerd! *O*
disclaimer
pi_148700013
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:04 schreef Daui het volgende:

[..]

Nu ben ik in de war. Ik dacht dat je nod zaterdag was? Of bedoel je niet afgelopen maandag?
Nee bedoel niet afgelopen maandag ;) ik bedoel 5 januari de ovulatie ipv 3 of 4 januari en dan mijn NOD dan de 19e is ipv 17 of 18 januari. (Lang leve de onreglmatige en lange cyclus)

Maar goed maakt niet uit. Had vannacht te veel tijd om na te denken, moet ik jullie niet mee lastig vallen ;) En ben nu onwijs brak!

En dames met lange onregelmatige cyclussen, geef de hoop dus niet op. Ik zou op dag 85 oid zitten nu...

Nu ga ik maar eens opschieten, hopelijk kan ik de dreumesen draaien, maar die babys elke keer op tillen vonden mijn tetten niet zo leuk afgelopen 2 dagen ;)

Ik blijf nog lekker hier hangen hoor, en jullie mogen me pas uitzwaaien als ik een digitale CB heb gedaan :P
pi_148700026
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:17 schreef Barreltje het volgende:

Ik heb ook echt al een week lang rare dromen.............
Barreltje ga je straks gezellig mee naar Z&G ;)
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:28:33 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148700036
Haha sq. . Ik moet iig nog een weekje wachten..

En ik ben erg bang dat het gewoon Wishfull thinking is..
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:29:37 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148700043
En joycie. . Ga jij maar "alvast" ik kom vast wel een keer.. :P
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:34:49 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_148700094
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:28 schreef Barreltje het volgende:
Haha sq. . Ik moet iig nog een weekje wachten..

En ik ben erg bang dat het gewoon Wishfull thinking is..
dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!
Maar ik geef toe dat de methode ongeveer even betrouwbaar is als plassen over de kat :')
disclaimer
pi_148700245
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:26 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee bedoel niet afgelopen maandag ;) ik bedoel 5 januari de ovulatie ipv 3 of 4 januari en dan mijn NOD dan de 19e is ipv 17 of 18 januari. (Lang leve de onreglmatige en lange cyclus)

Maar goed maakt niet uit. Had vannacht te veel tijd om na te denken, moet ik jullie niet mee lastig vallen ;) En ben nu onwijs brak!

En dames met lange onregelmatige cyclussen, geef de hoop dus niet op. Ik zou op dag 85 oid zitten nu...

Nu ga ik maar eens opschieten, hopelijk kan ik de dreumesen draaien, maar die babys elke keer op tillen vonden mijn tetten niet zo leuk afgelopen 2 dagen ;)

Ik blijf nog lekker hier hangen hoor, en jullie mogen me pas uitzwaaien als ik een digitale CB heb gedaan :P
Ha sorry het was nog vroeg. Ik dacht al wat zijn die testen dan goed :)
Wanneer ga je een CB doen? Dan juich ik nog een keertje maar daarna is het klaar ;)
En je kunt je nachtelijk gepeins hier gewoon kwijt.
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:58:13 #98
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148700307
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!
Maar ik geef toe dat de methode ongeveer even betrouwbaar is als plassen over de kat :')
Ik heb geen kat -O- Werkt een konijn ook?

En J0ycie, ik jompel gewoon nog een keer! *O*
pi_148700314
Ik denk maandag. Heb nog een paar goedkope testen liggen (wibra/action) die ik eerst gebruik heb ik daar een goede streep op dan de digitale (vind die krengen best duur dus ik wacht even op een goede streep ;) ).

Jullie zijn zo enthousiast, en ik ben nog zo voorzichtig blij. Komt vast wel, maar ik reageer veel lauwer als ik had gedacht.
pi_148700342
Gefeliciteerd Joycie! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')