Dank je wel! Ik hoop voor jou op nog duidelijkere streepjes!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Even eenvoor Silliegirl. Wat een bizarre situatie zeg!
Ik denk dat alles al gezegd is wat ik er over denk. Dus dat ga ik niet herhalen.
Maar dit kan jouw werkgever gewoon echt niet maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door silliegirl op 15-01-2015 21:08:53 ]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik hoop voor jou op nog duidelijkere streepjes!!
Ik heb mijn dag niet:Wat! Zoiets zeg je toch niet? Er zijn mensen die ik niet mag maar die wens je toch niet kinderloos? En al helemaal niet hardop. Triest figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens dat je superveel kinderen krijgt![]()
Heb je nog iets leuks gepland dit weekend om jullie allebei op te beuren?
Nee he? Ik snap ook echt haar probleem niet. We zijn inmiddels 4 jaar verder.. Echt, doe me een lol. Thanksquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat! Zoiets zeg je toch niet? Er zijn mensen die ik niet mag maar die wens je toch niet kinderloos? En al helemaal niet hardop. Triest figuur.
Ik wens dat je superveel kinderen krijgt![]()
Heb je nog iets leuks gepland dit weekend om jullie allebei op te beuren?
Hopelijk is je huidige schoonfamilie wat gezelliger!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee he? Ik snap ook echt haar probleem niet. We zijn inmiddels 4 jaar verder.. Echt, doe me een lol. Thanks! Hopelijk krijgen wij allemaal veel kindjes!
En nee, we moeten onze badkamer verbouwen. Alhoewel we misschien maar een etentje moeten plannen ofzo.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:57 schreef Cygne het volgende:
Ik kan t wel loslaten. Elke dag is er eentje.
Gelukkig wel ja!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:43 schreef Daui het volgende:
[..]
Hopelijk is je huidige schoonfamilie wat gezelliger!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zo![]()
Jeetje silliegirl wat een ontzettende muts zegZoiets zeg je inderdaad niet
Hopelijk worden de komende dagen wat vrolijker voor je
Dat zal toch wel niet? Wel bijzonder dat ze je hebben weten te achterhalen, moest je ergens adresgegevens ofzo achterlaten daar? Of was je met bekenden uit die omgeving?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog dat ik laatst naar de kerstmarkt was in Aken? Ik heb nu een brief van de politie in Aken gehad dat ik opgevraagd wordt als getuige in een delict![]()
Geen idee waar dit over kan gaan. Hopelijk ben ik niet degene die zelf verdacht wordt
Ik was met de auto en op basis daarvan hebben ze me getraceerd. Ik denk dat er dus iets in de parkeergarage is gebeurd, er staat ook precies van hoe laat tot hoe laat ik daar geparkeerd heb. In de brief wordt om mijn gegevens gevraagd omdat de auto op naam van vriend staat en ze konden zien dat ik een vrouw ben. Ik vind het wel spannendquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat zal toch wel niet? Wel bijzonder dat ze je hebben weten te achterhalen, moest je ergens adresgegevens ofzo achterlaten daar? Of was je met bekenden uit die omgeving?
Misschien is er iets voorgevallen en vragen ze iedereen die er is geweest als mogelijke getuige. Als je verdacht wordt van iets komen ze je denk ik halen of krijg je gewoon een boete. Geen zorgen maken dus!
Dan moet er wel iets "groots" gebeurt zijn denk ik rond de tijd dat jij er was, want ze gaan toch niet alle auto's traceren lijkt me.. Spannend inderdaad! Kun je je niks geks herinneren?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was met de auto en op basis daarvan hebben ze me getraceerd. Ik denk dat er dus iets in de parkeergarage is gebeurd, er staat ook precies van hoe laat tot hoe laat ik daar geparkeerd heb. In de brief wordt om mijn gegevens gevraagd omdat de auto op naam van vriend staat en ze konden zien dat ik een vrouw ben. Ik vind het wel spannend
Maar niet groot genoeg om terug te vinden op Googlequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets "groots" gebeurt zijn denk ik rond de tijd dat jij er was, want ze gaan toch niet alle auto's traceren lijkt me.. Spannend inderdaad! Kun je je niks geks herinneren?
Ja klopt! Daarvoor zijn we in december helemaal ingelicht over alle ins en outs en mogelijkheden. Toen alles even laten bezinken en het even laten rusten en er samen veel over gepraat en uiteindelijk besloten om het toch op de natuurlijke manier in plaats van PGD te proberen. Dat is waar wij ons goed bij voelen, maar we weten wel alle concequenties en de risico's die ik als drager heb. Dat is allemaal uitgebreid doorgenomen met een genetischconsulent.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef Cygne het volgende:
Jij hebt ook een translocatie, toch Fien?
Lijkt me wel fijner om te weten voordat je begint met proberen.
Magic sticks!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die ovulatietesten ingestraald![]()
Hier moest ik voor iets anders naar de gynaecoloog en was toen al 115 dagen niet ongesteld. Toen heb ik het voor de zekerheid aangekaart en toen zei hij ja nu je hier toch bent kan ik wel even een echo maken en bloed laten prikken voor de zekerheid. De uitslag van het bloedonderzoek was niet helemaal goed en toen ben ik doorverwezen voor verder onderzoek. Inmiddels al 175 dagen geen mentruatie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef Sethiwe het volgende:
Wat ik me afvraag is na hoeveel dagen geen menstruatie je naar de huisarts zou "moeten" om labwaardes te laten checken? Niet dat ik nu al wil gaan, maar ben er benieuwd naar.
Wij zijn ook geadviseerd door de geneticus om t op natuurlijke wijze te blijven proberen. Omdat de kansen zo hoger zijn dan met pgd. Wel laten we een vruchtwaterpunctie doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ja klopt! Daarvoor zijn we in december helemaal ingelicht over alle ins en outs en mogelijkheden. Toen alles even laten bezinken en het even laten rusten en er samen veel over gepraat en uiteindelijk besloten om het toch op de natuurlijke manier in plaats van PGD te proberen. Dat is waar wij ons goed bij voelen, maar we weten wel alle concequenties en de risico's die ik als drager heb. Dat is allemaal uitgebreid doorgenomen met een genetischconsulent.
Ja klopt, hier inderdaad ook. Ook laten we sowieso prenataal onderzoek doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:29 schreef Cygne het volgende:
[..]
Wij zijn ook geadviseerd door de geneticus om t op natuurlijke wijze te blijven proberen. Omdat de kansen zo hoger zijn dan met pgd. Wel laten we een vruchtwaterpunctie doen.
Ik wacht het even af tot ik wat heb gezien op een echo, maar anders denk ik als eerste aan jullie dames. Ik heb nog een hele buts liggen omdat ik zelf ook heb ingeslagen hij action.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:24 schreef MaJo het volgende:
Joycie als je die ovulatietesten weer kwijt wil heb ik wel interesse. Vooral als ze zo magisch zijn![]()
Welkom terug! Hopelijk alles weer goed? Je hebt een boel gemist, bijna de helft van het topic heeft een tweede streepje gepiestquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:57 schreef Bloesem. het volgende:
Hallo allemaal! Na een (lastige) tijd radiostilte kom ik voorzichtig weer even meelezen en reageren. Ik ben nog niet zwanger, maar nieuw jaar dus nieuwe kansen! Eerst maar eens even bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |