Mijn plassen over de kat was heul betrouwbaar hoor!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dromen over borstvoeding geven aan de kat hoor je heel vaak in z&g, ik had het ook!
Maar ik geef toe dat de methode ongeveer even betrouwbaar is als plassen over de kat
Volgende week heb je een dikke vette streep Hillz!quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
Fien! Succes vandaag!
Ik ging vandaag toch een early KV test doen. ( Sigh, ja ik weet het... té vroeg) Negatief. Dinsdag / woensdag pas NOD. Heb mezelf flink op den kloten gegeven.
FINGERS CROSSED!! Jij mag ook bijna testen toch? We ontlopen elkaar niet veel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:55 schreef Daui het volgende:
[..]
Volgende week heb je een dikke vette streep Hillz!
Ik zit in de eisprong/batsen tot je niet meer goed kan zitten fasequote:Op donderdag 15 januari 2015 10:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
FINGERS CROSSED!! Jij mag ook bijna testen toch? We ontlopen elkaar niet veel.
klote is dat hè?quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
Fien! Succes vandaag!
Ik ging vandaag toch een early KV test doen. ( Sigh, ja ik weet het... té vroeg) Negatief. Dinsdag / woensdag pas NOD. Heb mezelf flink op den kloten gegeven.
Doe de testen in een envelop en stuur ze naar jezelf op. Dan zijn ze wel een dagje wegquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
klote is dat hè?hopelijk pies je snel weer een tweede streep
![]()
Ik zit mezelf ook weer gek te makenwat nou als ik toch ook te vroeg getest heb? Ik wacht in ieder geval tot zaterdag want lief wil niet meer dat ik zonder hem test en zie hem morgenavond pas weer
![]()
* MaJo zoekt afleiding
Aww skaapje! Komt goed, je hebt te vroeg getest. Nog even afwachten tot volgende week!quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
Fien! Succes vandaag!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Moppert het volgende:
streepjes maar duidelijk dat het mis is/ gaat.. nadeel van te vroeg testen maar dat kan ik niet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |